Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2017 19:14 - .....hey You...
Автор: ednaeva Категория: Изкуство   
Прочетен: 1850 Коментари: 16 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
        image

       
              

https://youtu.be/qTYNckVw30s

Pink Floyd

Comfortable Numb..



     

„Comfortably Numb“ (в превод от английски „Удобно безчувствен“) е песен на английската рокгрупа Pink Floyd от двойния им албум „The Wall“ („Стената“) от 1979 година. Работното ѝ заглавие е The Doctor („Лекарят“). Издадена е през същата година и като сингъл заедно с песента Hey You. Текстът на „Comfortably Numb“ е написан от Роджър Уотърс, а музиката — от Дейвид Гилмор. Песента е една от най-известните на групата и по-специално с китарните си сола. През 2004 година, е поставена на 314-та позиция в класацията на списание Rolling Stone за 500-те най-велики песни на всички времена. Тя е и последната песен, която Уотърс, Гилмор, Райт и Мейсън изпълняват заедно през 2005 година.

Comfortably Numb

Hello?
Is there anybody in there?
Just nod if you can hear me.
Is there anyone at home?
Come on, now,
I hear you"re feeling down.
Well I can ease your pain
Get you on your feet again.
Relax.
I"ll need some information first.
Just the basic facts.
Can you show me where it hurts?

There is no pain you are receding
A distant ship, smoke on the horizon.
You are only coming through in waves.
Your lips move but I can"t hear what you"re saying.

When I was a child I had a fever
My hands felt just like two balloons.
Now I"ve got that feeling once again
I can"t explain you would not understand
This is not how I am.
I have become comfortably numb.

O.K.
Just a little pinprick.
There"ll be no more aaaaaaaaah!
But you may feel a little sick.
Can you stand up?
I do believe it"s working, good.
That"ll keep you going through the show
Come on it"s time to go.

There is no pain you are receding
A distant ship, smoke on the horizon.
You are only coming through in waves.
Your lips move but I can"t hear what you"re saying.
When I was a child I caught a fleeting glimpse
Out of the corner of my eye.
I turned to look but it was gone
I cannot put my finger on it now
The child is grown,The dream is gone.
I have become comfortably numb.

 the Wall- 1979..

 

 




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ednaeva - превода..
16.08.2017 19:16
Удобно Безчувствен

Хей?
Има ли някой там?
Само кимни ако ме чуваш.
Има ли някой в къщи?
Хайде ,сега,
чувам, не се чувстваш добре.
Добре,мога да облекча болката ти.
Да те вдигна отново на крака.
Отпусни се.
Нуждая се първо от малко информация.
Само основни неща.
Можеш ли да ми покажеш къде е болното място?

Няма болка, ти се отдалечаваш.
Далечен кораб дими на хоризонта.
Ти само минаваш през вълните.
Устните ти мърдат,но не чувам какво казваш.
Когата бях дете имах треска.
Ръцете си усещах сякаш са два балона.
Сега още веднъж имам това чувство .
Не мога да ти обясня това което не би могъл да разбереш.
Това не е какъвто съм.
Превръщам се в удобно безчувствен.

О,да.
Само леко убождане.
Не трябва повече ааааааааааааах!
Но ти може да се чувстваш малко болен.
Можеш ли да се вдигнеш?
Аз вярвам,това работи добре.
Това ще те държи да вървиш напред.
Хайде,време е да тръгваме.

Няма болка, ти се отдалечаваш.
Далечен кораб дими на хоризонта.
Ти само минаваш през вълните.
Устните ти мърдат,но не чувам какво казваш.
Когата бях дете,
аз имах краткотрайно видение
в ъгъла на окото.
Обърнах се да го видя,но то изчезна.
Аз не мога да го видя сега.
Детето е порасло.
Видението е изчезнало.
Превърнах се в удобно безчувствен.
цитирай
2. misteriavechna - Чух
16.08.2017 19:19
как я пее една Ева ;;;))
цитирай
3. milady - ОК, подарявам ти я, миличка..
16.08.2017 19:22
misteriavechna написа:
как я пее една Ева ;;;))


верноо..познаваш ме..
аз винаги пея на компа..
ако не танцувам...хихи
миссси,ти си ми...мУза, милоо
тенкс а лот !!!!
цитирай
4. starforlife - Добър вечер!
16.08.2017 20:33
Нещо ново-вехто в блога?
'Щото не съм се весвал няколко дни...
цитирай
5. milady - ок съм, ж..кога ще набиеш тишко? инак ,поздравчета..
16.08.2017 20:35
starforlife написа:
Нещо ново-вехто в блога?
'Щото не съм се весвал няколко дни...

цитирай
6. ednaeva - тозз фейк..с тези чалгарски снимки...
16.08.2017 20:40
оня ден го поздравявам за РД с едно стихо Итака, на Константину Кавафис..

https://youtu/rFcxMAcgs2Y

а,той ми вика, да си стоя при...кокошките, твои клонинги
ее, какво да му кажеш на такова...
после, аз съм..лудичка..
така л и?
цитирай
7. starforlife - При мен има Закон (физически, не физичен - ха ха ха):
16.08.2017 21:07
Аз НИКОГА не посягам пръв.
(Всъщност, има едно единствено изключение, но това е друга тема)
Така, че - никого не съм тръгнал да ступвам. Но посегне ли...

Че защо не?
Стой си при "кокошките, мои клонинги" - поне е малко от малко по-интересно. Да не говорим, че са в пъти по-реално позиционирали се от въпросния.

А да отвърнеш на поздрав с... нездрав (ответ), си е пълен израз най-малкото на неулегнала същност.
Или греша?
цитирай
8. starforlife - ПС:
16.08.2017 21:12
Аз пък чета тук едно ЛС за пореден тъпизъм на Джвак, рекох да го прочета, но... деакривиран.
Е... Прочетох го де. Посмях се. От сърце.

Дори още се смея...
цитирай
9. saankia - бисери, бисери...капят от ляво ,отдясно..
16.08.2017 21:17
и персонажи, да искаш..
наздраве, имам Чинцано аз..
1 седмица съм на гости..
и, децата ме обгрижват, като в 5 Старс Хотел

и малко романтика..

https://youtu/YobX_bKISg4
цитирай
10. starforlife - Е, аз съм си на "Джони".
16.08.2017 21:40
Всъщност: Аз по принцип не пия.
Това "Джони" го бях купил, за да го пратя на "Малкия" - да почерпи за РД, но реших, че да го "залъгвам" с "кофти" уиски - не е почтено за един баща, и му купих "Делът на дявола".
И сега, щЪ не щЪ - пия "Джони"-то. През 2-3 дни, по няма и 50 грама.

А и днес имам повод: Приключих успешно един технически проект, който освен повече от (не)приличното парично оценяване на труда ми - ми донесе сериозни позиции там, където ме интересува за момента доста сериозно.
И празнувам.

Наздраве!
цитирай
11. milady - това си е за празник..
16.08.2017 21:50
наздраве, и още повече..
придобивки и..приятности..
ще започна да пиша като...пУтетка тук,
нема как, с какъвто се събереш..и така нататък..
многоо любимоо..пускам го в ефира..

tougher than The Rest:)) Bruce Springsteen..

https://youtu/gKoKECkwBuQ

цитирай
12. misteriavechna - Аз
16.08.2017 23:07
имах същите ботушки, като на Брус :)))
цитирай
13. ednaeva - Рока е до смърт, даа, и аз имам такива,че как...
16.08.2017 23:15
misteriavechna написа:
имах същите ботушки, като на Брус :)))

цитирай
14. sestra - Магическа,
17.08.2017 09:43
но повечето им неща са такива.
цитирай
15. ednaeva - бих казала...космическа, стъни...тенкс, хъни..
17.08.2017 10:14
sestra написа:
но повечето им неща са такива.

цитирай
16. misteriavechna - Ха, фокус - мокус!
17.08.2017 17:45
Някой от модераторите превърна всичко при мен в импресия, променен е строежа на на всьо, що съм постнала, край на отровната поезия, спасени сте :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ednaeva
Категория: Изкуство
Прочетен: 54151
Постинги: 26
Коментари: 242
Гласове: 138
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031