Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
07.03.2010 15:13 - СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ - Маслов 04 януари 2005 ( 2005)
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7871 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 17.06.2011 19:24


 
1. Отговаряйки на въпроса за катастрофите, който вълнува сега мнозина, Аз съм длъжен да кажа, че това е проявление на Моите Знамения за хората и напомнянето им за тленността на живота и за необходимостта да се върнат към Великите и Вечни ценности.
 2. В Откровенията Аз подробно съм описал ситуацията, която е създадена в Света сега, когато моралното разложение и хаоса са довели Света до пропастта на самоунищожението.  3. Побеснелият слой от „каймака” на човечеството пирува като за последно, без да обръща внимание на това, че голямата част от населението е осиромашало.  4. Тях за нищо не ги е грижа, те нямат задръжки и няма сила, която да спре тази оргия: „пир по време на чума”.  5. Природните катастрофи от такъв планетарен мащаб са Моето напомняне за това, че този Свят не е вечен, и че има Висша сила, която не зависимо от научно-техническия прогрес, може да зачертае този Свят по всяко време.  6. Никой не съблюдава Моите заповеди, предадени по-рано чрез различните Послания, а затова и няма граници човешкото разложение.  7. Но Аз мога не само да избухна, но и да закрия за дълго местата на разврат и неудържимо веселие, Аз мога да прогоня грешниците обратно на мястото за постоянно преживяване. Аз мога да направя живота да не им е до веселие, ограничавайки времето им за пребиваване на Земята.  8. Мои предупреждения ще има още. Аз вече ви казах, че започва Нова ера.  9. Това не са празни думи, хората трябва да се вслушат в Моите Обръщения, в Моите Знамения. 10. Аз ще унищожа местата, където ликува алчността и ще премахна развъдника на заразата от гордостта и разложението. 11. В тези места всичко е гнило, и хората, живеещи там, вече не са Моя Надежда. Няма в тези места праведност нито в тези, които пируват, нито в тези, които ги обслужват. 12. Така е, жалко за случайните хора, попаднали в този момент на проява на Моите Сили, но Аз ти казах, че Земята не е щастливо място за човека, а е Полигон за изпитания. 13. И ако човекът е попаднал случайно и е пострадал напразно, Аз ще му осигуря достойно място в Духовния свят. 14. Аз виждам всичко и всички, няма хора, които са пострадали напразно и не са получили Моята Благодат за това. 15. В Откровенията е написано, че на границата на Световете Аз посрещам и въздавам на всеки, и няма такива, които не са получили според своите дела, всекиму според заслугите. 16. Всеки човек има своя съдба, свой живот в Материалния свят и децата също. Всички са оставени от Мен на Земята за различен срок, и този срок също е изпитание, зависещо от предишните животи. 17. Нищо случайно няма, няма и да има, всичко е свързано с вечния живот на човека, с нивото на развитие на Душата му и с това ниво на Разума, което човек може да развие, пребивавайки и в Материалния, и в Духовния светове. 18. Още веднъж ви казвам, няма нищо случайно, във всичко има проявление на закономерностите, има Мой Канон на Вечността. 19. Ето защо Аз така подробно, по няколко пъти се връщам към едно и също, разкривайки в Откровенията основите на Религията, на Моята Религия, единствена за всички, и Основите на Моето световно устройство, което Аз реализирам на Земята. 20. В четящите Откровенията може да възникне въпрос: „Защо сега изведнъж Аз съм се заел да се занимавам с преустройството на Земята?” 21. Преди всичко, в Откровенията Аз всичко съм изложил, затова „четящият да прочете”, но все пак още веднъж ще разшифровам на ситуацията. 22. Научно-техническият прогрес на човечеството с използване на Моите Сили, вие наричате това енергии, е достигнал до такива величини, че е направил възможно Моето пряко обръщение към хората едновременно във всички части на Света. Аз имам предвид „паяжината” на Интернет. Това от една страна, та нали Аз очаквах, кога човечеството ще създаде такива технически средства. 23. От друга страна, тази техническа възможност може да създаде от всички вас роботи в ръцете на тънкия, вече свръх тънък слой на обществото и да се създадат най-страшните условия на робовладелско общество. 24. Ето защо Аз забих тревожен камбанен звън и ето защо Аз се намесвам. 25. Аз знам това, което не знае никой от вас, Аз знам „Утре”! 26. А вашето „Утре” без Мен е най-тъжното. Аз виждам как ще става въздействието върху съзнанието на човека, как ще става вашето зомбиране и превръщането ви в най-примитивни роби чрез съвременните научно-технически средства. 27. Ето кога прогреса на техниката става опасен, ето кога управлението на Земята може да попадне в ръцете на алчността и гордостта, и ето кога Земята ще си развива не по Моя сценарий, и ето кога хората могат да излязат от подчинение, а прекалената им гордост може да разруши структурата на планетарните отношения и стройността на Моя Свят. 28. Тогава това разбунтувало се стадо (а това вече не са хора) Аз ще бъда принуден да го унищожа, нали животните, заболели от чума, ги унищожават. 29. Такова човечество вече няма да бъде за Мен праведно човечество, а само болно стадо, от което трябва да се избавим. 30. Точно този изход Мен не ме устройва. Затова Аз искам за две-три години да подготвя условията в Русия, когато ще мога да предам властта на слушащите Ме и знаещи цената на живота и цената на световните съблазни на Златния телец. 31. Тези хора, които Ме слушат, никога не нарушават Моите предначертания и Моите Вечни Канони, а, знаейки Моята награда в другия Свят, справедливо ще водят държавата, създавайки условия за усъвършенстване личността на човека. 32. Аз ще дам възможност на тези хора да водят човечеството към истински прогрес и праведност. Те ще покажат бъдещето на хората, светлото им бъдеще с Мен, в общество, построено по Моите Канони. 33. Хората, които ме слушат са праведници и със своя пример откриващи и показващи пътя за оздравяване на нацията и държавата като цяло. 34. Техният път е свят, но труден, много камъни има под краката им, и одрани колене, но тях ги чака Благост от Мен. 35. Те са Надежда и Пророци, те са Моят Глас, и Моите верни ръце, Аз ще ги водя, Аз съм вечно до тях, те трябва да носят ЧОВЕШКИЯ товар и първи да преминат по пътечката, на още не изминатите пътища. 36. Ето защо Аз още дълго ще се връщам към Откровенията и ще ги разшифровам за хората, давайки  Надежда за спасение на Душата им и показвайки им праведния път. 37.  Аз много пъти съм казвал, че давам две-три години за подготовка към активни действия. 38. Времето не е много, кръв няма да допусна, затова по цивилизован начин, чрез разпространение на Моите Знания Аз подготвям почвата за приемане на Откровенията като Програма за действие по преустройство на Света. 39. Аз ще създам условия за построяване на праведния Свят за хората, като високоразвити хора, като деца Мои, достойни за родителя си, вашия Господ, Създателят.     Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/    



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3417493
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930