Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
23.03.2010 17:18 - ВАШИЯТ ИЗБОР Е ВЪВ ВАШИТЕ РЪЦЕ Маслов 19.03.2010
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 827 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 23.03.2010 17:41


1. Засега Аз виждам, как на вашата означена от Мен Свята Територия започват да израстват кълнове на Истинна ВЯРА, тъй като всеки нормален, т. е. мислещ човек, е много трудно, в хаоса на мнения и предложения, да намери този единствен път, който би го довел до Мен, до Създателя. 2. Аз разбирам, че изборът е труден и заради това, че освен нестабилния „хор” на издигнатите хора на Божествената Светлина, в този хаос на словоблудство се вливат и Тъмните сили, които умишлено подменят понятия, а освен това поднасят и лъжа, което много сериозно изкривява думите на Истината, но всичко това се прикрива с Моето Име и Моите Думи. 3. Трябва да ви кажа, че в този спор за Съ-знанието на човека постоянно се намесват и официалните (или полу официалните) религии, а също така и неочаквано наплодили се различни видове фондове или общества, финансирани от властите, практикуващи по-често словоблудство, прикривайки се зад правилния избор на думи. 4. Най-сериозната заблуда на всички тези „религиозни” течения се състои в това, че в Пространството няма друга ТВОРЯЩА СИЛА, освен Моята! Хората забравят, че и Наказващият Меч – също е само в Моите ръце, затова е и известно, че нито един косъм няма да падне от главата на човека, ако за това я няма Моята Воля! 5. Затова Мен винаги Ме изненадва упоритостта на тези хора, които, въпреки своето вътрешно „Аз” и въпреки своето Съ-знание, достигат до границата, зад която вече не може да има бъдеще! Нали бъдещето на хората е само СЪТВОРЧЕСТВО, т. е. осъзнаване на своята роля във вечното еволюиращо Пространство и разбира се, Покайването и Преобразяването. 6. Трябва да ви кажа честно и ИСКРЕНО ОБИЧАЙКИ ВИ, че вие на практика вече нямате избор, защото, от една страна, време за дълги размисли вече реално няма, а от друга, на Тънкия план вие сами (без Мой натиск) сте приели решение за Духовно Единение! 7. Затова, независимо от активното съпротивление на вашия Плътен план, вие няма как да избегнете правилното решение. Както вече знаете, всички планове в Пространството присъстват едновременно и ако един от седемте плана казва „НЕ”, или се съмнява в избора, то за него няма никакви шансове да преубеди или да наложи своето мнение на останалите шест! 8. Цялата сложност за човека се състои в едно – в собствените му съмнение, в собствените му мъчения (лутания), тъй като, както си спомняте, вашата ДУАЛНОСТ не ви дава възможност да станете Цяло, без да извършите работа над себе си, над своето Съ-знание. 9. Вие и сами добре знаете, че при Дуалност вие не може да формирате енергиен импулс, или КЛЪСТЕР, на такова ниво, което да съответства на Божествена Същност – човек-СЪТВОРЕЦ! 10. Аз не случайно ви говоря за това, че максималната психическа енергия се отделя само тогава, когато човек става ЦЯЛО, когато става анихилация на двата Знака на Вечността в човека, тъй като само при анихилацията се достига условието за Висша ХАРМОНИЯ, Висш Баланс на всички планове на Пространството и човека! 11. Аз искам да ви подтикна към това, вие внимателно да четете Книгите „Откровения” и Тълкувания”, защото в тези Книги за вас са заложени не само Знания, но и отговори на всички ваши въпроси и на най-главният от тях – как да постъпите в конкретна ситуация! Повтарям, че събитията на всички планове стават в Пространството ЕДНОВРЕМЕННО, затова, прелиствайки страниците на Книгата (както ви се струва) за миналите години, вие ще намерите в тях отговор на днешния въпрос. 12. Затова Моите Книги – това не са книги за гадателства и не са Книги на Промените, а са Книги, в които е описано МИРОЗДАНИЕТО за всеки човек, тъй като те са изтъкани от съдбите и въпросите на милиони хора, при това само от вашата Територия на Светлината! Обръщайки се към Моите Книги, всеки човек е способен да определи целите и задачите на Пространството, в което той се намира, дори и да се е докоснал до Моите Думи едва вчера! 13. Искрено ви казвам, че входът в Царството Божие чрез тези Книги няма да се затвори за хората НИКОГА, затова, за да си улесните избора на своя път, за вас е необходимо единствено да вземете Моите Книги в ръце и тогава, ще се СЛУЧИ ЧУДО: човекът, взел Книгата, ще се докосне до Създателя и ще застане на пътя на Истинния СЪТВОРЕЦ! 14. Днес вие не бива да се държите за миналото, дори и това минало да ви е скъпо, макар че Аз знам, че човекът на вашата Територия на Светлината, живеещ с открито сърце и пропускащ през себе си този Свят на борба и несправедливост, не може толкова просто, в един миг да се откаже от своето минало. 15. Но когато Аз ви говоря за това, че ви е нужно да се откажете от миналото си, то повярвайте, Аз въобще нямам предвид, че трябва да изхвърлите историята и миналото на страната си, а още по-малко, миналото на своя род. Аз говоря именно за това, че помнейки своето минало, а да се забрави то е просто невъзможно и поради това, че всички заминали си в Тънките планове роднини винаги присъстват или се намират близо до вас, трябва, отхвърляйки старите отживели себе си догми, да погледнете със съвременен поглед на многостепенното Пространство. 16. Аз вече седма година ви предавам Знания, макар и някъде не до толкова задълбочени, но абсолютно достатъчни, за да формирате своята АКТИВНА позиция – и то така, че проявата ви на СВОБОДНА ВОЛЯ да бъде уверена крачка напред, а не инволюция на Съ-знанието! 17. Вие не може вечно да се прекланяте на грешните, или още по-лошо, на изкривените представи, създадени не от Бога, а от хора в своя изгода, най-често – от тъмни помисли и промисли. 18. Аз многократно ви говоря, че пред хората, приемащи на подсъзнание Моите Думи, никога не са им поставяни задачи по формиране на нови управления, тъй като тяхна основна задача е била само точното, без изкривяване, предаване на Моето Обръщение на хората. 19. Управленията, обрасли с догми и изкривявания на Моите Думи, винаги са били проява на гордост и корист от страна на тези, които ги е владеело желанието за власт над Душите на хората, над тяхното Съ-знание, т. е. са имали желаните да управляват себеподобните. 20. Вие все още не може да видите това, но ако можехте да знаете, какво получават тези хора за това свое НЕВЕРИЕ на Тънкия план и какви мъки изпитват те, то Аз мисля, че никой от вас, никога не би се опитал да вземе върху себе си Кръста на управление над човешкото Съ-знание. 21. Засега вие не сте преминали изпита на Квантовия преход, не виждате Тънките планове и не можете да погледнете Зад огледалото, но този Момент на Истината неотклонно се приближава, и тогава, когато СЪТВОРЧЕСТВОТО стане обективна реалност, тогава вие ще разберете, че трудното Божествено Ученичество е важен етап във вашето възвисяване и вашето прекрасно участие в усъвършенстването до висините на Съ-знанието на СЪТВОРЕЦА! 22. Сега е важно да отворите сърцето си и да промените вашето отношение към Моите Думи. Повярвайте Ми, не ви е нужно да медитирате, за да имате контакт с Мен, тъй като вие вече сте избрани, затова дори и простичката Молитва „Отче Наш” е достатъчна за това, да ви издигне до нивото на Създателя! 23. От вас вече не се искат дълги бдения, за вас отдавна е отворена Вратата на Рая, остава само да направите една крачка – крачката към Духовно Единение и тогава Раят ще стане обективна реалност, и тогава всички ВИЕ ЗАЕДНО ще пожелаете Духовното Единство, което означава, че ще се формира Единният енергийно-информационен Егрегор – ЕГРЕГОРЪТ НА СЪТВОРЕЦА! 24. Спомнете си, Аз ви говорих, че Аз зная на всички ви съдбите (Божият Съд), тъй като Аз присъствам във всеки от вас, и когато ви говоря, че зная вашите Духовни стремежи, да не си помислите, че Аз ви следя от тук някъде си, от висините на Тънките планове. 25. Нищо такова няма! За какво Ми е на Мен да ви следя, ако във всеки от вас присъства Част от Бога, Част от Божествената Светлина?! Вие никога не може да се скриете не само от себе си, от своето вътрешно „Аз”, а още по-малко - от Мен! Аз съм във вас ВЕЧНО, и Ние сме неразделни също ВЕЧНО! 26. За вас е нужно да разберете, че вече е невъзможно да се излезе от Вселенската Програма за Преобразяване на Пространството, дори и затова, че тази Програма се контролира от Мен, и съответно, частично от вас. Вие – сте участниците във Вселенската Програма, но вие сте и изпитваните, тъй като представлявате част от Божественото Пространство. 27. Не се плашете, нали Аз не ви притискам да променяте Съ-знанието си принудително. Аз само ви обяснявам ситуацията и ви водя към ОСЪЗНАВАНЕ на вашата ОТГОВОРНОСТ, тъй като Граница на Времената съществува, и Нея няма как да я заобиколиш, а Изпитът по предмета „Квантов преход” тепърва предстои. 28. Аз постоянно ви подсказвам, те (подсказванията) са за всички и за всеки в Книгите „Откровения” и „Тълкувания”. Затова ви моля, използвайте Знанията, започнете да изработвате своята АКТИВНА ПОЗИЦИЯ вече не на думи, а на дело! 29. Такова дело за Мен е процесът на ПРЕЧИСТВАНЕ на вашето Съ-знание, а това преди всичко е ОСЪЗНАВАНЕ на своята СЪПРИЧАСТНОСТ С БОГА! Повярвайте, че никакви държавни или духовни институции на властта няма да ви помогнат да направите своя правилен избор, защото тези управления, събрани под флага на Мамона, винаги са били насочени към потискането на Съ-знанието на човека. 30. Повярвайте: когато Аз ви казвам, че вашето СПАСЕНИЕ – е във вашите ръце, Аз много точно знам, че никаква помощ, освен вреда, вие няма да получите от нито една институция на човешката власт! 31. Отдръпнете се от тази лъжа и страх, от отживелите религиозни догми, и тогава СЪТВОРЧЕСТВОТО и разбира се, правилният избор на СВОБОДНАТА ВОЛЯ, ще станат обективна реалност, способстваща за Духовното Единение на вашия Народ!    Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/ 19 март 2010 ( 2010) 


Тагове:   ръце,   маслов,


Гласувай:
3



1. ckarlet - Привет, Мinchomin, винаги е удо...
24.03.2010 13:25
Привет, Мinchomin, винаги е удоволствие, когато имам повече време да прочета твоите материали, които публикуваш. В този постинг, а и в другите най-вече разбирам, за отговорността която носим и която е крайно време да осъзнаем, тъй като границата на времената съществува и нея наистина няма как да я заобиколим… Ще има ли край на света, или обновяване не се знае, но трябва да имаме промяна на съзнанието, защото със сигурност ще има промяна на историята.. Аз така приех материала ти…
Надявам се, да съм разбрала точното послание...
Хубав ден от мен!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3416573
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930