Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
14.04.2010 11:03 - ЮДЕЙСКАТА НОВА ГОДИНА; СЪСТОЯНИЕТО НА ПРОРОКА; ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ НА СЪЗДАТЕЛЯ; ВТОРО ПРИШЕСТВИЕ - Маслов 04-10.10.2005
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1048 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 14.04.2010 11:05


  04. 10. 2005 Юдейска Нова година   1. Днес всички евреи – юдеи от Света празнуват поредната Нова година, годината от календара, изчисляван от времето на Мойсей! 2. Този календар взема за начало тези Древни времена, когато при излизане на юдеите от робство, от Египет, се формира юдейският народ като световна нация. 3. Безусловно това е отчет на времето на свободния юдейски народ, това е техният календар от излизането им от робство и придобиване на Моите Велики Знания, които Аз им подарих, чрез Мойсей, в това време на избрания от Мен народ. 4. В Откровенията и Тълкуванията, Аз на няколко пъти говорих , че сам решавам съдбите не само на отделни личности, но и на цели народи. 5. Аз ви давах информация за това, че народът юдейски, това определение е по-правилното за този народ, е получил Моите Знания, подарени му от Мен, но с условие, да Ги предаде на другите народи, граничещи или срещани по пътя им. 6. Моите Знания не бива да се скриват, тези Знания са предназначени за всички хора на Земята, точно за това, за да е можело на базата на тези Знания да бъде създадено творческото човечество. 7. Моята главна задача е била и е: да се създаде Човек-творец, Мой помощник във Вечността. 8. Но ако тези Знания са били използвани или се използват не за усъвършенстване на личността до нивото на Богоподобие, а се прилагат за обогатяване и съответно, за възможности за управление на себеподобни, то това е нарушение на Моите условия и този грях, е Велик грях! 9. Не трябва да се прави злато, богатство, да се създават условия за управление на себеподобни, което пък значи, да се греши и да се изпада в пороци на база на Божествените основи. 10. Не трябва да се лъже човекът, имайки уникални Знания и не принадлежащи на теб, а подарени от Мен. 11. Аз съвсем скоро ви казвах, че измамата дори на един човек е грях, но ако народът използва Знанията Ми, подарени му от Мен, не за разпространение като „Хляба насъщен на Знанията”, а за осигуряване на световно господство – това вече е Велик грях! 12. За това Аз отлъчих юдеите от своята Църква. Думате евреин, или човек на Бога може да бъде забравена защото, в най-новите времена избран от Бога е друг народ, преминал пътя на робството, унижението и не загубил Духовната си твърдост. 13. Всеки народ на Земята, така както и всеки човек, има право на самостоятелен избор на своята съдба. Юдейския народ веднъж вече е направил своя избор в полза на Златния телец, днес на границата на епохите на всички жители на Земята ще се наложи да направят своя избор. 14. Такъв избор предстои да направи и юдейския народ, и ако той превъзмогне гордостта си, прескочи през църковните догми, то той ще е в състояние да направи правилен избор. 15. Аз днес и за близките хиляди години отдавам предпочитание, поддръжка, Благодат и Благославям на рода на Великата северна страна – Русия, предричайки на Нея и на Народа И в новото хилядолетие Велико бъдеще на Богоизбран народ!     06. 10. 2005 Състоянието на пророка   1. Скоро, много скоро, когато, както казах, ще започнат вълни от човешки интерес, хората ще се протегнат към теб, и познати хора и още много други ще бъдат редом с теб, за да носят Светлината на Знанията на хората и тяхната просветителска дейност ще бъде необходима на хората, а от Мен за това те ще получат Благодат на Земята и тази Хармония, към която те се стремят и без която Душите им пребивават в тревоги. 2. Това, което засяга теб, Аз вече ти го казах и пак ще го повторя, че ти засега оставаш в Материалния свят, в осезаемия свят, но едновременно с това, като избран, ще присъстваш и Духовния свят. 3. Това е едно много сложно състояние, но то е достъпно само за Моите избраници, а и при това се случва много рядко. 4. Такова състояние са имали само единици от Пророците, но Мойсей и Христос са го усещали и са знаели съдбата си и съдбата на хората, които Аз съм им доверил. 5. Да бъдеш в двата свята (едновременно) е наистина много трудно, но от друга страна е изключително морално и почетно, и това е щастие, което се отдава само на избраните. 6. Великите избраници са били не само велики щастливци, но и велики мъченици, защото най-главното мъчение се състои в това, че избраният Човек вижда това, което не е разрешено на никого да види, но да помогне на всички хора няма сили и възможности и да спре падението на човека не винаги му е възможно. 7. Твоето положение между Световете ще промени твоя манталитет, отношението към Света, към своята съдба и към своите близки. 8. Аз ти казах, че Светът ще преобърне около теб и твоят личен свят, и Светът на хората, населяващи Земята. 9. Ти искаш да попиташ за Божията майка и защо иконите И са много по-силни, от колкото на много други, включително и на Христа? 10. Аз ти казвах, че Светът се управлява от Хармонията и затова образът на Дева Мария, като майка на Христа е образ на женското начало, е в определен смисъл предпазващ за хората на Земята. Тя е Велика Застъпница за Земята, обезпечаваща Хармонията във вашия Свят, и затова е след Мен най-силното енергийно въздействие и помощ за хората. 11. Какво са иконите? 12. Хората през всички времена са желали винаги да видят Божества, идеалните Божества, нямащи Материалните (човешки) недостатъци и съхраняващи пропорциите на човека. 13. Това естествено желание на хората да „пипнат” (да усетят), да се убедят в реалността на Божественото начало и образ на Светия в поза на нещо материално, нарисувано от човека е бил изискване в тези далечни времена. Затова иконите, Светите образи са дан на историческите традиции на хората, дошли в религията от езичеството. 14. И колкото по-стара е иконата, толкова по-мощен е нейният енергиен заряд, който се е получил от молещите се хора и толкова по-голяма позитивна енергия се отдава (преминава) на хората. 15. Ако иконата е нарисувана, дори от велик майстор, тя ще има само локално енергийно поле, отразявайки като от огледало енергията на живописеца. 16. Иконата, която е измолена от хората, това е огромен енергиен, позитивен заряд, способен не само да облекчи моралните, но и физическите страдания на човека. 17. Иконата – образ на Светия става животворяща тогава, когато е запълнена с енергия от хората. 18. Човекът прави рисунката на дъската Икона, чудодейна и силна!     11.10. 2005 Предупреждения на Създателя   1. Светът се пука по шевовете, катаклизмите се сменят от катаклизми, тревогата се надига в Душите на хората, паниката и страхът преобладават над разума. 2. Хората се опитват да си обяснят природните явления със всичко което им изнася, само не и с Моите Висши Сили. 3. Аз привличам вниманието на хората към това, че животът който те водят, заравяйки се в битовите въпроси за забогатяване и користолюбие, и разбира се, морален упадък, грехове и пороци, такъв живот не може да продължава дълго. 4. Хората трябва да се спрат, трябва да признаят че този път е пагубен за човечеството и да си спомнят, че има и друг път, който води към Истината, към Вярата, към Бога! 5. Аз вече ви казах в Откровенията, че основа на живота на човека на Земята е Вярата и че ако нея я няма, то безверието поражда хаос, блудство и грях. 6. И като отговор на моралното разложение на човечеството, Материалният свят отговаря с природни катаклизми, при това не на някое празно място, а точно там, където негативната енергия на човека се достигнала критична стойност, провокирайки среща на енергиите с противоположен знак. 7. Аз не преставам да повтарям, че Моят Свят е основан на Хармонията, на Закона на единството и борбата на противоположностите и затова в зоната на човешки конфликти, най-често военни или политически, винаги има място за импулс от енергия с противоположен знак поради това, да се доведе ситуацията в тази зона до равновесие. 8. Именно до равновесие на енергиите на Доброто и злото, а не на Хармонията, защото Хармонията, за която Аз говоря е Висша проява на равновесие, основано на Любов и Вяра! 9. Ето къде е голямата разлика, в струващите ви се два синонима – равновесие и Хармония! 10. Аз трябва да ви кажа, че равновесието е разбиране на човека без Вяра, а Хармонията е разбирането на Човека на Вярата, Човека на Духа! 11. Аз вече ви говорих, че човечеството усърдно разклаща лодката, с името Земя, а Аз се опитвам със своите сили да уравновеся клатенето на тази лодка. 12. Когато тази лодка започва да се колебае по-силно и достигне критична величина, както сега, Аз съм принуден да взема управлението и в Свои ръце. 13. Освен това, Аз ви казвах, че чрез природните и техногенни катастрофи, и разбира се, чрез Божествените Знамения, Аз давам възможност на хората да разберат, че идват нови времена! 14. Тези нови времена, това ново хилядолетие изисква от човечеството, от всеки човек дълбоко разбиране, че е настъпило време за промяна на ценностите (на приоритетите) на живота на Земята и да приемат Вярата в Мен, като основа на възраждането на човка и човечеството като цяло. 15. Аз ви карам да разберете, че времето, новото време, изисква от човека да приеме Моя план за действие по перестройката на обществените взаимоотношения на Земята, но най-главно е, че от него се изисква промяна на начина му на живот и начина му на мислене. 16. Аз ви карам да разберете, че е дошло времето на Второто Пришествие, когато Аз изпращам Човека, именно Човека, а не Бога, да предаде на хората Моите Знания и да ги поведе към Истината, към Мен, към Бога, към единния Бог, към Всевишния. 17. Давам ви възможност да разберете, че този Човек, от Мен избраният, не само ще предаде Моите Знания на хората, но и ще ги управлява и ще построи Пирамидата на властта, подобна на Моята!  15. 10. 2005 Второто Пришествие   1. Що се касае до обявата на Второто Пришествие, Аз вече много пъти ви казвах с Тълкуванията за това и ви предрекох появата на Пророка в най-близко време. 2. Как да се обяви, Аз знам, но на Мен Ми е необходимо да направя така, че всички хора, всички националности, всички вероизповедания, стари и млади, да приемат Моето Обръщение за Истина и да приемат Човека, когото Аз ще покажа. 3. Трябва Ми още малко време и Божественото Провидение ще настъпи, а формата може да бъде най-неочаквана и непредсказуема за хората. 4, Хората ще разберат, че моментът е настъпил! 5. Феноменът на диалога човек и Бог идва реално и ще бъде озвучен по необичаен начин. 6. Що се отнася до Дева Мария, Аз вече ви казах, че тя олицетворява женското начало и Хармонията на човека, в Любов и Вяра! 7. Ако Лукавият ви проверява, ти Тя се застъпва за вас пред Мен, понякога просейки помощ за цял народ или за конкретен човек, независимо от неговата националност и изповядвана Вяра! 8. Тя ви защитава на Земята и в противовес на Лукавия, може да ви подскаже правилното решение и да ви помогне да видите Хармонията дори в битовите отношения. 9. Освен това, Дева Мария представлява също Мъдростта на Земята, която помага на човека да получи Знания на база на собствения си опит и да получи Знания от Мен, на Божествена основа.   Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/


Тагове:   нова,   маслов,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3407699
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031