Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
05.05.2010 19:57 - Изграждането на нова структура на страната е Промисъл на Създателя и по никакъв начин не е Промисъл на човека - Маслов - 01.05.2010 г.
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 953 Коментари: 0 Гласове:
1



1. Вие започвате да обсъждате бъдещата държавност, без въобще да се замислите, че всяко преустройство на каквато и да е „изма” не може да бъде Богоугодно дело, и още повече, когато вашата инициатива противоречи на Моите Планове за Преобразяване на Пространството!   2. Не бързайте и просто помислете върху Моите Думи с молив в ръка, нали в Текстовете на Откровенията и Тълкуванията вече има всичко и това, как ще се изграждат основите на държавата, начело на която ще бъде Бог, трябва да бъде ясно за всеки човек (особено – за най-любознателните от вас)!   3. Аз нееднократно ви говорих, че сега в Моята Материализация, да управлявам вашето Съ-Знание вече няма никакъв смисъл! След като вече съществува (създадена от Мен) новата „система за оповестяване” – за предаване на информация през „Световната мрежа”, за Мен е напълно достатъчно да избера от вас част от хората и да се възползвам от тяхното Съ-Знание като активен канал за връзка на вашето колективно Съ-Знание с Висшия Космически Разум!   4. Повярвайте, при Мен всичко е много отдавна готово за да премине успешно преобразяването на хората от Петата раса в Шеста, затова сега Аз съм обезпокоен единствено от вашата реакция на Думите на Моето Обръщение!   5. Изхождайки от количествените характеристики („пропорции”) на преобразяването на вашия Народ, Аз вече съм отделил необходимото Ми количество активни хора, но повярвайте Ми, Аз много бих искал, вие да объркате Моите разчети и да можете за сметка на собствената си свободна позиция да преведете в Моя Актив не 2, а далеч повече проценти от хора, стремящи се да познаят Истината!   6. Вие трябва да разберете, че 2 процента е този обозначен от Мен необходим минимум на тези хора, които имат не само своя позиция, но и ще преминат Квантовия преход първи от вашия Народ. Затова, колкото повече хора от Русия се издигнат до тяхното ниво, толкова по-добре!   7. Независимо от Моите разчети, Аз искрено ще се радвам, ако хората, които се издигнат на Ново ниво на еволюция на Съ-Знание в Русия бъдат значително повече.   8. Аз просто знам, че 2 процента от вашия Народ за Мен са напълно достатъчни, за да може процесът на ПРЕОБРАЗЯВАНЕ на вашето колективно Съ-Знание не само да започне, но и да се осъществи, но, пак повтарям, Аз не бих искал да изгубя тези от вас, които не просто се съмняват, а все още страдат от НЕВЕРИЕ!   9. При вземане на своето свободно решение вие не трябва да мислите за записващия. Вие трябва да мислите за себе си и да пропускате цялата постъпваща информация през себе си. Моите Думи и Знания, през своето вътрешно „Аз”, тъй като Аз се Обръщам към всички и към всеки поотделно!   10. Учители, разбира се, са необходими, защото те ви водят и те имат своя КРЪСТ и своята степен на ОТГОВОРНОСТ, но главното за Мен – това сте вие, това е вашето възприемане на Моите Думи, тъй като ако няма ХАРМОНИЯ межди Моя и вашия ПРОМИСЛИ, дори и при наличието на Учители, то никакво Преобразяване няма да се получи!   11. Затова още веднъж ви моля да не философствате и още повече, да не изграждате държавността на вашата страна, дори по мотиви на Обръщението на Създателя; планирания от вас хибрид на власт на Бога и човека, с постепенна трансформация на вашата „изма” в страна на ЕДИНОБОЖИЕТО – е поредната утопия!   12. Нали Аз не съм ви молил да напрягате своя разум, Аз простичко ви обяснявам, какво ще се случва с вас, и какво вие трябва да знаете, но Аз не съм ви разкривал, как и кога ще стане вашето Преобразяване и кой от вашия Народ ще играе ключова роля в НОВОТО БОЖЕСТВЕНО УПРАВЛЕНИЕ!   13. Избързвайки малко напред, Аз мога да ви кажа, че без Светли обединяващи идеи, или без СВЕТЛО ОБЕДИНЯВАЩО ПОСЛАНИЕ, което би могло да сплоти хората около ЕДИННИЯ БОГ, няма никакъв смисъл даже да се мисли на тема Нова държавност!   14. Говорейки за обединяващо ПОСЛАНИЕ, Аз постоянно ви подтиквам към приемане на просто и едновременно с това, сложно решение, което трябва да преобърне Съ-Знанието не само на вашия Народ, но след това и на цялото човечество!   15. Думите и обединяващото ПОСЛАНИЕ „Святая Русь” бяха дадени само за вас, но и в тях вие би трябвало да видите и такива думи, които биха могли да бъдат възприети от сърцето на човека от всяка националност и всяко вероизповедание!   16. Аз нали ви казах вече, че освен ДАРА на ТВОРЧЕСТВОТО, вие носите в себе си и още ДАРА на МЪДРЕЦА, и ако трябва да бъда съвсем откровен с вас, то Аз съм длъжен да ви кажа, че всичко необходимо за това, да се превърне Земята в РАЙ, а от вас да се създадат СЪТВОРЦИ, вече отдавна го има!   17. Говорейки за това, че Аз съм създал идеални условия на Планетата за вашето въплъщение, с това Аз мога само да потвърдя, че отпуснатото ви време на вашето проявление е напълно достатъчно за да преминете поредния етап на собственото си УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ!   18. Нещо повече, АЗ СЪМ ВИ СЪТВОРИЛ вас по Свое подобие, а това означава, че Аз съм ви направил СЪВЪРШЕНИ, СПОСОБНИ ДА ТВОРИТЕ Пространство. Аз единствено мъничко съм прикрил вашите способности, или МОИТЕ ДАРОВЕ, заради това, да можете по Моя Сценарий, вие, все още усъвършенствайки се, да се издигнете на височината на Съ-Знание на СЪТВОРЕЦ!   19. И ако трябва да говорим съвсем ОТКРОВЕНО, то Знанията които вие пропускате през себе си, а и при това толкова трудно, във вас, във вашето вътрешно „Аз” вече ОТДАВНА ГИ ИМА, а Моите диктовки са предназначени само за това, за да можете вие, опознавайки себе си, да може да видите в дълбините на своята Душа не само Светлината на Истината, но и най-важното, СВОЯТА ЧАСТ НА ТВОРЕЦ!   20. Без Бог в сърцето не може да има човек-СЪТВОРЕЦ! Без Божията Светлина в Душата не може да има никакво подобие, тъй като тази Светлина, никога не изгаряща, е Бог!   21. Затова, ако вие без да обръщате внимание на Моите думи и без да ги пропускате през своята Душа и сърце, отново започнете да изграждате концепция за бъдещето на вашата страна, а и освен това се опитвате и да вмъквате в тази концепция Бог, то трябва да знаете, че не е дадено на хората да творят там, където ТВОРИ САМИЯТ СЪЗДАТЕЛ!   22. Вашата страна или вашата територия е вече обозначена от МЕН за ТЕРИТОРИЯ НА ЖИВОТВОРЯЩАТА СВЕТЛИНА, затова Аз Сам, чрез избраните от Мен хора, ще създавам или ТВОРЯ ново УПРАВЛЕНИЕ!   23. Аз все още не съм ви давал информация, кои са Те – вашите Учители, тъй като за Мен сега е много по-важно вашето вътрешно състояние – състоянието на Душите ви, нали в дълбините на вашето Съ-Знание вече се запалва Светлината на Истината и вашата активност, даже и донякъде наивна, само потвърждава това.   24. Аз искам още веднъж да потвърдя, че инициативата за Преобразяване на Пространството, на вашата страна, вече не принадлежи на Москва, а се намира в ръцете на Русия и тази информация засяга всички жители на вашата страна, и особено тези, на които не им стига времето да обмислят Моите Думи!   25. Наистина – „слушащият да чуе”, казано е: не е ваш промисъл – да променяте страната, а вашият промисъл се състои в това, опознавайки себе си, да промените или да усъвършенствате, преди всичко, себе си!   26. Вие трябва постоянно да помните, че „така както мислите, така и живеете”, затова, преди да започвате да изграждате нови концепции за развитие на страната, а още повече, да строите Нов Свят, помислете както трябва над Моите думи.   27. Повярвайте, ако за Мен беше толкова необходимо да създам Център за Духовно Единение, то Аз бих направил това в един миг! Помислете, за какво Ми е нужен такъв Център, ако хората все още не са готови да променят себе си? Затова и Центърът ще стане Център на Духовно Единение едва тогава, когато вие престанете да обсъждате бъдещето на своята страна и започнете да го създавате, започвайки от самите себе си!   28. Аз ви говорих многократно, че съществува Канон за фракталното подобие и че вие сте подобни на Мен, тъй като АЗ съм ви ТВОРИЛ такива, какъвто съм АЗ Самия! Аз всичко съм ви обяснил и съм ви показал ЧУДО, но вие продължавате да не Ми вярвате и продължавате да живеете, така както сте живели досега, искайки доказателства – искайки ЧУДО, макар вие самите да сте ЧУДО НА ТВОРЕНИЕТО НА СЪЗДАТЕЛЯ!   29. Опитайте се все пак да пропуснете Моите Думи през себе си, през своята Душа и забравете за минутка, че тези Знания идват към вас чрез човешко ПОДСЪЗНАНИЕ!   30. Не мислете за това, как вие сте получили тези Знания, а мислете за това, как Те достигат до вашето Съ-Знание и как Те ви Преобразяват, тъй като всичко е по Моя Воля и Аз много бих искал Моята ВОЛЯ и вашата ВОЛЯ не само да съвпадат, но и в тази ВЕЛИКА ХАРМОНИЯ да станат ЖИВОТВОРЯЩА СВЕТЛИНА!   31. Всички вие сте ЧАСТ ОТ БОГА и със своето многообразие единствено доказвате многостепенността на Божественото Пространство, защото вие не само сте неотделими от Висшия Разум, но вие и нямате право да игнорирате структурата на Мирозданието, особено във вашите фантазии на тема Нова Русия!   Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/ 01 май 2010 ( 2010)



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3407705
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031