Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
27.06.2010 20:39 - За невярващите - Маслов 27.02.2007
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5403 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.08.2011 09:53


  1. Наистина, колкото човеци – толкова и мнения, затова Аз и не прибързвам с излизането на Месията на сцената на Историята, тъй като „никой не е Пророк в собственото си Отечество!”. Когато ви напомням тази притча, под Отечество Аз имам предвид цялото човечество, защото това, което ви давам е предназначено за всички, а не само за жителите на Русия. 2. Всичко, което съм продиктувал, всички Мои Думи в пълна сила се отнасят и за русите, и за юдеите, и за всички други националности и народи на света. 3. И когато Аз ви наричам Свои деца любими, това се отнася за всички хора на Планетата Земя, независимо от географското положение или цвета на кожата им. 4. Всички вие сте Мои деца и всички вие сте любими за Мен в еднаква степен, и затова всичко, което Аз ви казвам за очакваните промени, засяга всички и всеки, във всеки ъгъл на Планетата. 5. Защо Аз започнах днешната диктовка с думи за Пророците? Само защото догмите и предразсъдъците така са обхванали вашето Съ-Знание, че независимо от очевидността на Моята Намеса във вашите дела, хората и то доста хора си позволяват не само да не вярват, но и да Ме отхвърлят за кой ли път! 6. Така е, Аз разбирам, че неверието е резултат от помрачаване на вашия разсъдък, но нали все пак има и сърце, което би трябвало да бъде чувствително към Любовта въобще и към Моята Любов особено! 7. Защо започнах с Възраждането на Русия? Защото този народ, този етнос вече така се е настрадал за времето на своята история и трябва първи от народите на Планетата, да приложи върху себе си такава Светлина, такава Любов, която Аз дарявам на вярващите, на искрено вярващите в Създателя. 8. Спомнете си, Аз през цялото време говоря, че зная мислите на всички хора и на всеки отделен човек на Земята. Така че спокойно мога да ви кажа, че хората от тази страна се уповават - искрено се уповават! - на Създателя, на Бога. 9. Ето защо Аз ви говоря, че вие сте Богоизбран народ на Новата Ера. Ето защо ви говоря, че Бъдещето е за вас и вашата съдба е - да бъдете първи в Бъдещето и ето защо Човекът, записал и записващ Моите Думи, е от Русия. 10. Аз разбирам, че много от вас не могат изведнъж да осъзнаят това Велико щастие да бъдат редом със Създателя и да бъдат избрани от Мен, и да получат Моята Благодат. 11. Но това е Мой промисъл - да избера хората; това е Мой Промисъл - да давам Благо или да Го отнемам; това е Мой Промисъл - да решавам вашите съдби и да предопределям вашето бъдеще. 12. В това няма Моя корист, а има само желание да помогна на този народ с висока Духовност да стане Водач на човечеството и да направя от вас тези, които ще съставят авангарда от хората на Шестата раса. 13. Когато Аз ви казвам, че пред вратата на Бъдещето вече стои Човекът, избран от Мен за това да покаже пътя (не да го Освети, тъй като Аз вече съм го Осветил, а именно да покаже пътя) към „Утре” – това не е приказка. Това е реалност, която хората, особено в Русия трябва да приемат задължително! 14. Жителите на тази страна Аз наричам руснаци, защото вече е установено, че живеещите тук всякакви народи, дори с привидно различна Вяра, са Едноверци пред Създателя, пред Всевишния, пред Твореца. 15. Аз не ви пея Химн, защото знам, че има съмнения и отхвърляне даже измежду вас, но има още пет години за осъзнаване на случващото се, за осъзнаване на великите постижения, които ще засегнат всеки и тези постижения се наричат – Квантов преход. 16. Жал Ми е за тези хора, които в движение без да вникнат в същността на случващото се, отхвърлят не само Моите Думи, не само Човека, който ги е записал за хората, но отхвърлят и Мен –Създателят, желаещ само едно – да ви спаси и да ви изведе към Бъдещето, очаквайки от вас Вяра и съучастие. 17. Аз ви давам, Аз ви дарявам Своята Любовта постоянно без да очаквам от вас взаимно разбиране и ответна реакция, но бих искал дори и най-упоритите атеисти да осъзнаят, че моментът на Истината вече е близо и вече няма, вече действително няма време за размисъл. 18. Погледнете в древните Писания, където ви е казано за това, че ще има лъжепророци и те ще се опитват да ви отдалечат от Истината. Но това време мина и сега само Аз, вашият Създател и цялата Йерархия на Светлината се обръщаме към вас с молба да осъзнаете значимостта на събитията и да приемете от Нас спасителния Дар - Дара на Любовта и Нашата Благодат към всички, които постигат Вярата или се стремят към Нея. 19. Аз вече съм ви казвал, че за Мен Вярата – това не е религията, която вие изповядвате; за Мен вашата Вяра – това е осъзнаването на Моето присъствие, това е приемане на вашия произход, това е приемане на Моя Свят и Неговите Канони, на които се подчинява всичко не само на Планетата Земя, но и във Великия Космос. 20. Спомнете си, когато преди две години Аз ви дадох Молитва или Обръщение към Мен за Новите Времена? Тази Молитва в пълна степен дава представа за тази Вяра, която Ми е необходима от вас за превеждането ви в Новата Ера, в Бъдещето. 21. Необходимо Ми е вашето осъзнаване на тази Велика Безкрайност, която се нарича Вечност, необходимо Ми е вашето осъзнаване за това, че вие сте част от това Велико Цяло, защото вие сте Цялото. 22. За Мен е достатъчно да приемете Космоса или както вие му казвате Извънземен Разум или Бог, Създателя като управляваща Сила, възможностите на която се разпростират върху всички и върху всеки отделен човек. 23. Нищо няма да се случи с вас, нито един косъм няма да падне от главата ви, ако за това няма Моя Воля и вашият избор на своя жизнен път. 24. Аз отдавна ви говоря, че вие сте свободни в избора на своя път, но има Начало на Живота от вашата майка и от Мен и има край на вашето въплъщение, когато Аз приемам Изпита на вашия живот. 25. Така е, има свобода на избора, но има и отговорност за делата ви пред Мен и пред вашата Съ-Вест, затова всичко, което вие правите сега или сте правили по-рано е вашата реакция на Създателя, на вашите материални и духовни родители. 26. Няма свобода заради самата свобода, това именно се нарича ентропия - когато свободата без задължения и без отговорности ражда Хаос. 27. Такава свобода не е нужна на никой, най-малко на човека, защото Хаосът поражда Хаос. 28. Любовта, която има на Земята и Любовта, която има и в другите Светове е Хармония, е този Порядък, на който в строга геометрия се крепи Вечността. 29. Първата крачка към Мен е Вярата, но тази крачка е и Любов, и този естествен стремеж към красота, към Хармония, които ви отличават от животинския свят, и е това естествено чувство, дарено ви от Мен като залог за вашето завръщане при Мен. 30. Настава великото изменение на Световете, в това число и на вашия Свят, и от това изменение или Преображение не ще може да се скрие никой – нито богатия, нито бедния, защото пред Мен всичките вие сте бедни Духом и разлика няма да има между вас на този Съд, който се нарича Квантов преход. 31. Запомнете: има два Билета, които отварят за вас вратите на Бъдещето и те се наричат Вяра и Любов. И няма нищо повече, защото те дават Надежда за спасение на вашата Душа и те дават тази Мъдрост, която ще ви позволи да преминете от състоянието на човек, в състоянието на Богочовек на Шестата раса.   Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/ 27 февруари 2007 ( 2007)


Тагове:   маслов,   невярващите,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3407927
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031