Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
29.06.2010 15:16 - За жертвоприношенията! - Маслов - 10.05.2007
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 792 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.06.2010 15:46


    1. Въпросът за взаимоотношенията между човека и Създателя тук, в този Плътен Свят е доста сложен и много често този „параван”, отделящ човека от Създателя, създаден от самия човек, е толкова плътен, че разделя човека и Създателя, като че ли завинаги! 2. Всичко, което прави човекът на Земята, всичко което той проповядва под формата религии или Църкви, много често никак не приближава човека към Създателя, а точно обратното! 3. Всичко, направено от самия човек в областта на възприемането на Създателя, на Неговите Светове, на Неговите Канони, по които се развива и еволюира Вечността, е направено така, че дори да не остави Надежда за реално сближаване на позициите или, по-простичко казано, да не остави Надежда за човека на Материалния Свят да разбере и приеме другите Светове, в които също съществува човекът. 4. Бутафорията на религиите и Църквите е насочена именно към отчуждение на човека от Създателя, защото много от Писанията и обредите противоречат на Моя морал и са насочени не за разкриване на основите на Вярата и приемането на Единния Бог, а за разделяне на религиите, Църквите на отделни направление или вярвания, враждуващи помежду си до кръв. 5. И ако се замислите, то може да разберете, че много обреди или традиции с многовековна история в почитането на Създателя, не само че нямат никакво отношение към Мен, Създателя, но са и против Мен в същността си, и освен отхвърлянето Ми или неприемането Ми, нямат нищо друго. 6. Да вземем например древните традиции, наричани от хората не по друг начин, а жертви за Бога!  7. Какво е това - жертвоприношение във вид на убито животно, или още по-лошо, на убит човек? 8. За какво Ми е на Мен, Създателя да приемам тези „дарове”? Какво олицетворяват тези убийства? Как Аз трябва да реагирам на тях? 9. Самият обред във вид на убийство не може да бъде приятен за Мен, защото болката, кръвта и смъртта никога не са били критерии за оправдаването от Мен на човека, извършил грях в този Свят. 10. Ритуалното убийство, дори на животно, никога не може да бъде оправдано, дори само, защото всяка преждевременна смърт е нарушение на Каноните на Великия Космос. 11. Спомнете си, когато Аз ви говорих за това, че „човекът има право на живот, но няма право на смърт”! С това всичко е казано не само в Плътния , Материален Свят, но и във всички Светове! 12. Енергообмен, Хармония и Любов са основните условия за еволюция на Световете и вашата форма на съществуване в Плътния Свят (имам предвид, биологичната форма на живот). 13. Спомнете си също древните Заповеди, където е казано: „Не убивай…” и тази Заповед в пълна степен обяснява условията на енергообмена във Вечността! 14. За Мен не е толкова важно, когато вие убивате по време на ритуала или обреда, животно или човек, тъй като по време на убийство винаги се извършва грях! 15. Сега помислете върху това, как Аз да реагирам на обръщението към Мен с думи на Любов чрез убийство и чрез грях! 16. Моята реакция е била и е най-елементарна: Аз не приемам такава форма на обръщение към Мен. Тази форма не само е противоестествена, тя по същество противоречи на всички Канони на Космоса, противоречи на основните условия на енергообмена (Хармония – Любов)! 17. Аз не мога да приема тези жертви, те изобщо не са обърнати към Мен, а по-скоро към този, Който ви изпитва на Земята, защото ритуалното убийство е грях, към който Той ви провокира и този грях се явява предтеча за вашето по-нататъшно грехопадение. 18. Помислете сами, как е могло да бъде прието от хората, от Църквата и религиите твърдението, че убийството – е Богоугодно дело? А на Мен, Създателя да Ми е приятно да приемам смъртта (биологическа)  на енергийната Същност, била тя и животно? 19. Що за ортодоксално религиозно направление е това, което проповядва убийство в името на Създателя или Всевишния? 20. Повярвайте Ми, убийството (на биологичната или енергийна Същност), заради Любовта към Създателя (заради Мен) е противоестествено и по никакъв начин не може да бъде доказателство за приемането от вас на Мен и Моя Свят! 21. Едно от двете: или това не е Религия на Създателя, или хората, проповядващи тази религия, са ортодокси, самите те намиращи се в положение на човек-скот по ниво на развитие на своето вътрешно „Аз”, правещи всичко точно на обратно, отделяйки човека от Създателя! 22. Затова, когато Аз в началото на днешния ни разговор или Мое Обръщение към вас, говорех за отношенията между човека и Създателя, Аз исках да ви покажа, че хората, самите хора предприемат всичко мислимо и немислимо, за да разделят Нас навеки! 23. Тези хора, приели върху себе си правото да бъдат представители на Църквите и религиите, догмите (записаните положения) на които разделят Създателя и човека, не могат да имат право на продължение на тази форма на съществуване на Земята и право на по-нататъшни въплъщения.  24. Те, създавайки препятствия, правейки невъзможно продължаването на енергийната връзка между човека и Създателя, нарушават основните и необходими условия на енергообмена във Вечността (условията на Хармония и Любов). 25. Жертвоприношенията (смъртта на животното) никога не е било демонстрация на Любов към Създателя, а са били и са единствено измама за хората (приемащи такава религия), спомагаща за по нататъшното грехопадение. 26. Само чистите, непорочни хора ще успеят да влязат в Новия Свят и да преминат Квантовия преход, тъй като само приемането на Единната Религия, Единния Бог, Мен, Създателя ще направи вашия Свят Свят на Светлината, Любовта и Хармонията. 27. Всички неверни, тоест без Истинна Вяра, религиозни представи трябва да бъдат поправени, което означава, че трябва да бъдат коригирани или премахнати, тъй като за неверни думи, пораждащи грехове и пороци, няма място в Новия Свят, където е Моето Царство! 28. Само истинната Вяра, истинната Любов са пропуск през Квантовия преход! 29. Ортодоксалната представа за Моя Свят, за Мен, Създателя е тази мъгла, която е необходимо да се разсее в главите на хората и най-вече в Душите на хората. Тъй като тя застила и закрива Моята Светлина, Светлината на Моите Знания, които осигуряват преобразяването и Възкресяването на човека преди прехода в Новия Свят! 30. Цялата отговорност за резултатите от Квантовия преход ляга върху неправилните религиозни представи, които хората са изопачили за оправдание на своите грехове и пороци, както и на тези, които са поели върху себе си отговорността да проповядват тази ерес на хората, отдалечавайки ги от Истината, от Създателя, създавайки волно или неволно препятствия за приемането от човека на Мен, на Моите Светове и Канони!   Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/ 10 май 2007 ( 2007)


Тагове:   маслов,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3417087
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930