Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
20.07.2010 07:25 - Духовността на човека от позицията на Създателя - Маслов 30.10.2007
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 765 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 20.07.2010 07:54


  1. Всички вие се интересувате: какво е това Духовност или каква е тази Духовност, за която говоря Аз, Създателят и стремежа към която налагат обстоятелствата на Квантовия преход? 2. Внимателният читател лесно ще намери отговор на този въпрос, но за този, който не е чел книгите "Откровения...", а иска да намери своя път, своето виждане за ситуацията, мога да поясня, какво се разбира от Мен под Духовност, равнището на която ще бъде за Мен критерий при подбор на хората, имащи Бъдеще в Новата Ера. 3. Аз вече няколко пъти, под един или друг предлог, съм опитвал да давам разяснения за случващите се събития и за това, какво ще служи като мерило за Мен при делението на хората на праведни и неправедни! 4. Работата е в това, че за вас праведността или първата степен на Духовността е служене на религията, която избира родът или народността, приемайки я в качеството на път към Бога, към Мен, Създателя. 5. Но за Мен праведността не е почит към религията, не е задължително съблюдаване на традициите и обредите, оформили се в дадената религия в предишните векове. 6. Казвам ви, че за Мен критерий за праведност се явяват не постъпките, демонстрирани публично, а мислите или мисълобразите, от които се ръководи човекът, избирайки своя път към Истината, което означава към Мен, Създателя. 7. Затова, както ви казах преди няколко дни, дори човек, наричащ себе си атеист, може да бъде много по-честен, съвестен и чист, отколкото този, който редовно изпълнява ритуалите на Църквата, но при това Душата му е черна, а постъпките, най-добре да се каже, мислите, определящи постъпките на човека са далече от идеала, далече от праведността, за която този човек се грижи непрекъснато. 8. Нищо не характеризира така човека, както неговият стремеж, тоест мислите и мисълобразите към Бога, определящи за Мен неговия вътрешен свят, неговото вътрешно "Аз", явяващо се негов истински съдник и истински спасител на Душата му едновременно. 9. Така че, какво е това Духовност в разбирането на Създателя и човека? В какво е различието при тълкуването на високия Дух, откриващ пътя в Тънките Светове, в Бъдещето на Шестата раса? 10. Да започнем с това, че под Вяра, за която се говори във всички книги "Откровения...", Аз разбирам приемането от човека на този Свят, в който той се е оказал по волята на съдбата или по Моята Воля. 11. Затова, преди всичко, когато хората говорят за Вяра следва да се помни, че Вярата е състояние (на Душата) на човека, приемане от него на това Пространство на Вечността, което го обкръжава! 12. Под думата "приемане" Аз имам предвид, че човекът, приемайки Света, приема Мен, в качество на Истина и приема Каноните, които за него са основа за поведение в Плътния Свят. 13. Но вие помните, вече съм ви говорил за това, че в този Свят, в Плътния план смисълът на живота на човека е еволюцията на Съ-Знанието до висотите на Тънките полета, където най-вече се усеща строгата геометрия на енергийното Пространство. 14. Това означава, че приемайки Света, приемайки Мен, Създателят като Висша Управляваща (Божествена) сила не само в Материалния Свят, но и във всички Тънки Светове на този Планетарен план, човекът признава своята съпричастност към Създателя и приема необходимостта от Хармония в своите мисли и действия, заради обезпечаване на Великата Хармония на Цялото! 15. Затова първият и най-важен критерий за Духовността на човека, за Мен се явява неговото (на човека) отношение към Мен, Създателя и към този Свят на Вечността, който обкръжава човека. 16. За Мен е важна формулировката, което означава отношението към Мен на човека, стоящ на границата на Квантовия преход, на границата на Епохите, защото във формулировката се залага смисълът, дълбокият смисъл на Вярата! 17. Ако човекът приема за себе си Вярата в Бога или Вярата в Създателя, то за Мен става ясно, че такъв човек не е готов да премине границата на Епохите, защото той е на кръстопът и му трябва време за съзряване на неговото Съ-Знание, защото човек приемащ Вярата в Бога - още не е вярващ човек! 18. За Мен вярващият човек е този и само този, който не се съмнява в съществуването на Бога, в съществуването на Системата от Светове, затова такъв човек казва, че вярва на Бога. За него Бог е реалност, това което го обкръжава, такъв човек никога не може да наруши Цялото или Каноните на Пространството (Цялото), защото той самият е част от това Пространство. 19. Затова за Мен Духовният човек или човекът, чиято Духовност е достатъчна за успешно преминаване на Квантовия преход е човек, приемащ Вярата не в Създателя, а на Създателя и в това се съдържа дълбокият смисъл на Вярата на човека, неговото поведение в това строго Геометрично Пространство на Вечността. 20. Човекът, приел Бога, сам се явява част от Бога, защото в този Свят, а и не само в Него, Цялото и частите на Цялото са единни; и заради Хармонията, Великата Хармония на Пространството, част на Цялото никога не може да наруши Хармонията. 21. Такъв човек за Мен е разбираем и открит, Аз точно зная, че такъв човек никога няма да наруши Каноните на Пространството и неговите мисли (мисълобрази) не могат да имат друг цвят, освен Белия, защото той е проводник, той е истински Служител и Помощник на Създателя! 22. Спомнете си думите от Молитвата, която Аз съм ви дал на границата на Епохите, спомнете си, какво е критерий за праведния човек: "... приемам Твоята Вяра, Тя е моят път, ... приемам Законите Ти Вечни с Любов към Теб и Твоите Дела...", а това означава приемането от вас на условията на Пространството и Неговата строга геометрия. 23. Затова първите думи, които трябва да изричат хората, са приемане Вярата на Създателя, което означава, приемане в себе си на това, което го обкръжава и тогава за такъв човек вече е невъзможно съществуването (въплъщението) без спазването на Божествените заповеди, без спазването на Каноните на Вечността. 24. Такъв човек за Мен е човек с висока Духовност, защото той е приел Моят Свят, той се подчинява на строгите правила на този Свят като Негова част, намираща се в Хармония с Цялото. 25. Хармоничният човек или човекът в Хармония с Моя Свят винаги се намира в Любов към Създателя, към обкръжаващия Свят (не е важно Плътния или Тънкия), към обкръжаващата Природа и към себеподобните, защото цялото обкръжаващо го Пространство е Пространство на Любов и Хармония. 26. Приемането на Бога, Вярата на Бога е критерий за Духовността на човека за Мен, защото човекът, формиращ своите мисли и дела като съпричастност към Божия промисъл, е човек, достоен да има Бъдеще, защото животът за него е немислим без Създателя! 27. Такива хора са Ми необходими заради тези задачи (изменения), които очакват вашата Планета, тъй като те ще съставят основата на Шестата раса, раса на хората-творци. 28. Такива хора Ми дават увереност в това, че Планетата Земя още не е изгубена за Галактическото Пространство и Нейното Бъдеще е Бъдеще на високоразвита цивилизация, намираща се в Хармония с всички Светли сили в Галактическия Свят. 29. Борбата за хората все още предстои и то не на шега, но за вас първата крачка към висотите на Духовността се явява отношението, позицията към Създателя и вашите мисли, вашите действия по приемането Ми е това, което дава на вас Надежда за спасение на Душите, а на Мен позволява да ви открия пътя в Бъдещето, в Тънките Светове!   Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/ 30 октомври 2007 ( 2007)


Тагове:   маслов,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3414083
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930