Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
23.07.2010 07:17 - Любовта и Помощта на Създателя - Маслов - 21.11.2007
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 860 Коментари: 0 Гласове:
1



1. Вие сте напълно прави по отношение на това, че енергията на Моите Слова набира сила и мощ, която съответства на момента на началото на Квантовия преход, тъй като преображението или еволюцията не само на Съ-Знанието, но и на Планетата Земя започва да се осъществява. 2. Аз нееднократно съм ви казвал, че процесът на еволюция е необратим процес и всички Същности, попадащи в това движение, просто са принудени да се подчинят на събитията, които предстоят и които определят същността на прехода на новата степен на еволюция. 3. Сложността за вас се състои само в едно: в скоростта на назряващите събития. Защото еволюцията е процес на изменения във времето или времеви процес. Но сега, в нарушение на всички Канони на Вечността, еволюцията придобива ускорение, осигуряващо възхождане - вашето и на Земята - на ново равнище на вибрациите в най-кратки срокове. 4. Всяко ускорение (особено принудителното) е прекомерно енергийно въздействие върху вашето Съ-Знание, в това число и върху вашата телесна обвивка, затова неразположението на някои от вас е реакция (или реалност), с която се налага да се примирите, тъй като да се спре еволюцията е невъзможно. 5. Затова Моите Предупреждения вече три години имат за цел не само да ви обяснят строежа на Световете, смисъла на човешкия живот, ролята на човека във Вечността, но и да ви подготвят за прехода на новата степен на еволюция, защото този преход може да бъде много сложен за материално ориентираните хора. 6. Повярвайте Ми: всичко това е толкова сложно само защото на карта за първи път е поставено Бъдещето не само на вашата цивилизация, но и Бъдещето на Планетата Земя, намираща се (изгубила се) така дълго в покрайнините на Галактиката. 7. В тези условия много важна за Божествените сили е вашата адекватна реакция на това, което се случва и което тепърва ще се случва, защото никакви думи не обясняват и не могат да обяснят случващото се, защото събитията, които предстоят нямат аналог в историята на човечеството. 8. А и как може да си представите или прогнозирате нещо, когато ви очаква различното за вас четиримерно Пространство и за тези от вас, които успешно ще преминат изпита на Квантовия преход  всичко това, с което ще се сблъскат ще бъде озарение. 9. Затова Моята подготовка за вас е просто необходима, тя ви кара да мислите, а да мислите означава да растете Духовно, означава да търсите Истината, приближавайки равнището на своето Съ-Знание до висотите на Твореца. 10. Аз вече нееднократно съм казвал, че вие ще "прескочите летвата" на Света на свръх-плътната енергия, ще се издигнете в своето развитие на ново равнище на вибрации, ще влезете в Нов за вас и по-Тънък Свят, приближаващ ви към Мен! 11. За вас е трудно да си представите всичко това, но то е - предстояща реалност за тези от вас, които са приели (вътре в себе си) този Свят, неговите Канони и най-важното - Мен, Цялото и себе си като част от това Цяло! 12. Аз така дълго ви говоря за това, за да залегне казаното от Мен (предаденото чрез човека, избран за тази отговорна мисия) в сърцата ви и за да стане ваше, защото вие сте Аз, а Аз съм вие! 13. Аз искам да получа от вас (в периода до началото на Квантовия преход) признание на родството си с Мен и разбиране за това, че вие сте Моя част, че вие сте Мои органи на чувствата в Светове с по-ниско равнище на енергиите (в сравнение с Мен). 14. Вие може би не сте обърнали внимание на това, че Аз вече ви говорих за Нашето сближаване и за това, че в Новите условия на четиримерното Пространство вие преминавате на стъпало на Божествените сили! 15. Нека не ви смущават казаните от Мен Думи, но те, както и всичко, което Аз вече съм ви казвал, са Истина, са това, което ви чака в Бъдещето, в "Утре"! 16. Това равнище на еволюция на Съ-Знанието на човека до висотите на Божествените Сили  определя и степента на свобода, която получава човекът, подчинил се в своето развитие на такава Висота! 17. Тази свобода, това равнище на енергии или вибрации налага и тази Велика отговорност, за която Аз говоря постоянно, тъй като всяко направление на действие (мисъл или мисълобраз) може да доведе до катастрофа не само човечеството, но и Планетата Земя, явяваща се част от Галактическото Цяло! 18. Аз нееднократно съм подчертавал Своята свързаност с вас, с вашето равнище на Съ-Знание, тъй като процесът на еволюция засяга не само вас или Планетата Земя, но и цялото Планетарно Пространство! 19. А това означава, че еволюцията засяга и Нас, Божествените сили, които също постоянно еволюираме в Пространството, преминавайки постепенно на нови висоти на вибрации във Вечността! 20. В този исторически период всичко съвпада: енергийният преход засяга всички Същности в Планетарното Пространство и нищо (и никой) не може да остава встрани, тъй като Светът вече започна да се изменя или преобразява. 21. Нека не ви смущава всичко това, което Аз така упорито ви предавам за вашето Съ-Знание, то трябва да укрепне преди надигащия се енергиен импулс, който ще Го преведе на недостъпно по-рано за човека равнище на вибрации. 22. Аз дозирам Знанията за вас, но обърнете внимание: Аз не ви изпускам от полезрението си (вниманието си) и вече три години диктувам за вас основите на Мирозданието, и обяснявам мястото на човека в Тънкия план, само защото Новият Свят ще приеме единствено подготвените хора, приели Създателя! 23. Аз няма да ви изпусна от полето на Своето внимание до приключване на Квантовия преход, защото няма никой друг, който би могъл да ви помогне при прехода в другото (по-високочестотно) Пространство. 24. Аз не мога да оставя вас, Моите деца без Моята Помощ в Новите, необичайни за вас (засега), условия на съществуване в Тънкия Свят. 25. Затова и ви моля: постигайте Моя Свят, тъй като Аз няма да ви оставя в трудна минута и Моята Любов е гаранция за вашето спасение и гаранция за успешен преход в Новото Пространство на Вечността!   Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/ 21 ноември 2007 ( 2007)


Тагове:   маслов,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3413692
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930