Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
29.07.2010 17:35 - Забравяйки за Създателя, ние губим себе си...- Маслов - 28.12.2007
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1113 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 29.07.2010 17:52


1. Време е вече да се направи равносметка не само на годината, но и на целият цикъл, тъй като настъпващата година е високосна, творческа, както всичко ново, тъй като  Светът е цикличен, циклична е и еволюцията, подчиняваща се на строгите Канони на Вечността. 2. Може би това звучи заплашително, а думите  "да се направи равносметка"  могат дори да плашат, но това не е нищо повече от констатация на факта за приключване на цикъла на еволюцията от една знакова година до друга. 3. Събития, които дори в известна степен  са били невидими за хората, се случиха толкова много, че биха стигнали за няколко поколения, но се вместиха в едно! 4. Вие се оказвате участници (не искам да казвам "зрители", защото това ще бъде неправилно) в началото на епохални събития, които ще преобърнат вашия Свят и които бележат началото на Квантовия преход, но преди всичко - началото на изменение на вътрешното състояние на хората, стремящи се да постигнат Истината, тъй като в Нея е смисълът на живота на човека! 5. Аз открехвам за вас "ковчежето" със Знания, надявайки се, че вашият любознателен ум ще продължи вашето въздигане към Тънките Светове и ще позволи да дообмислите това, което вече е казано, тъй като е казано много, но е само за тези, които се стремят да разберат Света, напрягайки своя разум, своето Съ-Знание, защото готова рецепта няма и никога няма да има! 6. Аз съм говорил за това, че всички вие сте различни и от тази мозайка е съставен Света. Но Аз никога не съм казвал, че вие сте единни в своите Знания, затова няма и не може да има общи за вас Знания, тъй като всеки от вас ще открие в Откровенията това, което го вълнува и ще получи отговори на своите въпроси в съответствие с равнището на развитие на своето Съ-Знание. 7. Светът е сложен и затова не може да има рецепта еднаква за всички, не може да има инструкции за всички случаи в живота. Аз твърде много ви Обичам и уважавам (като свое пречисто Творение), за да ви уподобя на стадо (та макар и човешко), но безлично, движещо се като сива тълпа към източника на Знанията. 8. Така не е било никога и не боже да бъде, тъй като всеки от вас е личност, тъй като Аз съм във всеки от вас, но Аз се намирам във всеки от вас в този обем, който вашето Съ-Знание може да "смели". 9. Моето присъствие във всеки от вас и вашето присъствие (на всеки) в Мен е Великото Слизане на Духа в Материята, това е Велико благо. Но подготвен ли е човекът да разбере и осъзнае това? 10. Неподготвеното Съ-Знание на човека за сега не може да осъзнае това Велико Слизане на Духа. 11. Но Аз съм във всеки от вас, но вашата готовност да приемете или осъзнаете Слизането граничи с възход (почти скокообразно) от Материя в Дух или възвисяване на Духа човешки над пределните възможности на човека. 12. Това може да доведе до унищожение на човека в случая, когато Съ-Знанието се разкъсва от този обем енергия, стоварил се върху неподготвения човек внезапно, подобно на озарение. 13. Затова диктувам Моите Слова, подготвяйки ви, та да ви опазя, да ви обезопася от излишните енергии на Тънките планове, започващи вече да проникват във вашия Материален Свят. 14. Вие трябва да знаете, че енергията на Тънкия план е Благо, но за всяко Благо е необходимо да се готвите, защото вашата плътна енергийна обвивка не е вечна и е много крехка, въпреки че се състои от енергия на Плътния план. 15. Енергията на Тънките полета няма да причинят вреда само на тези от вас, които ще бъдат готови, това значи ще бъдат чисти пред Мен, ще бъдат чисти в помислите си. 16. Сега вашият живот е безпътен, тъй като Мамона, на когото служи по-голяма част от човечеството, няма да приеме спазването на Каноните на Вечността и Ги скрива от вас зад завеса от грехове и пороци, създавайки във вашето Съ-Знание и във вашата обвивка места на замърсяване, които при преминаване на енергиите от Тънките полета могат да станат причина за разрив на обвивката и в крайна сметка да доведат, до летален изход. 17. Когато Аз ви говоря за това, че скоро ви чакат големи изменения на Тънкия и на Плътния планове, то това звучи може би застрашително. Но това не е така страшно, защото вашето спасение е във вашите ръце, а Аз ви помагам и се намирам винаги близо до вас, стига само да протегнете ръка! 18. Аз вече съм ви казвал, че Моята ръка винаги (Аз повтарям: винаги) е протегната към вас и стига само да поискате, Моя помощ ще ви бъде оказана в пълен обем, но само на тези, които искат това искрено, тъй като Аз никога не съм ви изоставял и не съм ви предавал. 19. Родителят никога не може да предаде своите Деца, защото вие сте създавани от Мен с Любов! 20. Много от вас сега са Родители, много просто е да разберете характера на отношенията между Родители и деца. 21. Вие, независимо от вашата възраст, винаги сте и ще бъдете за Мен, Създателят Моите Деца и Моята Любов ще бъде винаги с вас! 22. Но винаги ли вие осъзнавате Моята Любов към вас? Винаги ли вие искате да видите и да имате Помощ от своя Родител? Винаги ли вие сте изпълнявали Моите Заповеди за поведение? Защото има основен принцип в родителското възпитание - "прави като мен"! 23. Погледнете себе си и осъзнайте Моята съпричастност към вашия живот (във вашите животи) и помислете как вие, Моите Деца, се отнасяте към Мен, дарилия ви живот и спасяващия ви сега, заради вашето Бъдеще. 24. Какво вие сте направили за да бъдете достойни за Мен, вашият Духовен Родител и за вашите материални родители? Не се ли прокрадва у вас угризение на Съ-Вестта, тъй като не винаги вие сте били прави (съзнателно или несъзнателно), отказвайки се от Нас, Родителите, заради чуждия за вас Мамон?! 25. През всичките тези години Аз нищо не съм искал от вас, Аз единствено ви молих да си спомните за Мен и, вслушали се в Моите Съвети, Предупреждения, да се опомните и да чуете Моите Молби, защото в тях е вашето спасение и вашето Бъдеще! 26. Не са ви нужни никакви свръхмерки, нужно ви е само осъзнаване на Родството и приемане за изпълнение на Моите (на вашият Създател) Препоръки, защото любящият Родител не може да желае зло на своите деца! 27. Затова всичко, което съм казал и казвам, е не само информация за размисъл. Това е още и Благо, идващо от Мен към всеки от вас, изпълнено не само със Светлината на Знанията, но и с Любов, която дори и да не искате, хармонизира вашето съществуване с обкръжаващото ви Божествено Пространство! 28. Защото всичко, което ви обкръжава е Божествено Пространство, създадено по Моите Планове и е необходимо вие не само да разберете, необходимо е и да знаете Каноните на Пространството. Необходимо е също така да приемете, че вие сте част от това Пространство, при това вие сте Управляваща власт в това Пространството. 29. Затова от вас, от вашето желание зависи този крехък Свят да се превърне в Рай или да стане Ад - творец или създател на тази или онази картина на Света сте само вие и никой друг! 30. Аз съм създал този Свят за Себе си, но съм Го създал и за вас, защото това е вашата люлка, отдадена ви да я управлявате. 31. Сега се огледайте наоколо, погледнете и себе си, вашето обкръжение и се замислете, в какво сте превърнали Света, дарен ви и отдаден ви да управлявате. 32. Сега помислете, какво сте натворили, откъснати от Мен, Създателя и Родителя, тъй като сте забравили не само Мен, но и Моите Съвети към вас, как ви предстои да живеете в сложния Свят самостоятелно! 33. Самостоятелност сте получили, свобода на действията сте получили, но Съ-Знанието ви се е оказало неспособно да осъзнае това, тъй като Аз съм ви говорил, че свободата предполага отговорност за своите мисли и постъпки, а вие вместо творчество и възвисяване на Духа сте се принизили до безпътно съществуване, именно безпътно, защото не знаете своя път към Мен. 34. Забравяйки Мен, вие губите себе си!   Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/ 28 декември 2007 ( 2007)


Тагове:   Ние,   маслов,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3407611
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031