Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
30.07.2010 17:02 - Думите на Създателя и лъжепророците - Маслов - 04.01.2006
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 851 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 30.07.2010 17:02


1. Многократно вече ти казвах, че хората няма да приемат веднага не само Моите Думите, но и човека, осмелил се да каже, че получава тези Думи от Бога! 2. Хората все още не са готови да приемат Моето Обръщение към тях, затова ти трябва да бъдеш готов за отрицанието на всичко, което е свързано с Мен. 3. В такива исторически времена се появяват твърде много чувствителни хора и такива, които са способни да възприемат информация от „горе” и всички те, според своята подготвеност или неподготвеност, заявяват своето право на чистота на контакта си с Висшия Разум, с Бога. 4. Но техният контакт може да бъде с който и да е, започвайки с Душите на напусналите ни хора и завършвайки с Мен, с Вашият Творец. 5.Така започва объркването в получаваната информация и, което е по-важно, объркването в главите на хората, които я приемат. 6. На много от тях им се струва, че този поток информация е насочен и предназначен от Бога именно за тях, че само те владеят тази уникална информация и нейната достоверност не предизвиква никакви съмнения в тях. 7. Такива хора пишат псевдо-божествени книги и виждат Света такъв, какъвто им го представя Силата, контактуваща с тях и в зависимост от региона или страната в която живеят, и съответно от религията, която е доминираща в тази страна, те развиват или допълват това религиозно течение. 8. Всички те проповядват установените религиозни традиции на тази страна, в която живеят и във Вярата, в която са били кръстени или са преминали пречистване с вода. 9. Оттук се получава, че чувствителни хора, наистина надарени, съумели да се настроят на вълна за възприемане на информация от друг Свят, стават проповедници на нови течения, но именно на тази религия, от която произлизат корените на неговия род и неговата страна. 10. Обърнете внимание колко много литература се разпространява, огромни издания на християнската и псевдо-християнска религия и колко често или открито, или чрез своите ученици хората наричат себе си втори Христос! 11. И, което е най-важното, не кой да е, а именно Христос, носещ новите слова на хората и изискващ приемането им най-малкото като нова религия, като Нов Завет! 12. Обърнете внимание на думите в Завета, предаден от Мойсей, думите в Завета на Христа, Думите в Завета на Мохамед. Моля ви, погледнете тези слова внимателно и тогава, освен дълбочината на тези слова, простотата на тяхното изложение и съответно възприемането им от всеки човек, вие нищо повече няма да намерите! 13. Какво предлагат на хората „новите пророци”? Предлагат или библейски напеви, или мъгляви думи на тема Християнска Вяра с отправки към Библията, предлагат свой субективен възглед за живота на Христос и нова трактовка на известните Стар и Нов Завет. 15. Затова обръщам внимание на това, че Аз никога не правя и не съм правил така, че обикновеният човек, стремящ се към Истината, да не може да разбере Моите Думи и да не може да ги използва за промяна на своята същност и в края на краищата да достигне до Вярата! 16. Моите Думи трябва да бъдат и са пряко обръщение към сърцето, към Душата на човека, на всеки човек, взел в ръцете си някой от Моите Завети: Библия, Евангелие, Коран …или Откровенията.                 17. В книгите, предадени от Мен, няма никакво „разводняване”, няма дори опит да се представят те, така че само избрания, само добре подготвения човек да може да разбере Моите Думи и да може да разбере Мъдростта на Моите Думи, да може да приеме и разбере Моите Вечни Канони. 18. Сега сравнете всичко, което Аз съм предал, с това, което хората предлагат, позовавайки се на Мен и вие ще разберете, че Аз не може да съм давал на хората Знания по-рано на един език, а в Нови времена да съм усложнил Знанията така, че рязко да огранича възможността хората да ги разберат и приемат! 19. Аз не мога да се откажа от Своето право да предавам Моите Слова чрез хора, чуващи Ме и, разбира се, предавайки Словата Си, Аз ползвам лексиката на тези хора. Но при това Аз винаги съм подбирал човек, който не само може да възприеме Моите Слова, но и грамотно, и едновременно просто да ги изложи пред хората. 20. Предадените по такъв начин Думи трябва да бъдат лесно възприети от всеки човек, а простотата на изложението и дълбочината на Мъдростта на Моите Думи най-добре от всичко потвърждават Моето Авторство! 21. Самият човек или контактьорът с други Светове, никога няма да може да изложи Каноните на Вечността с обикновени думи. Първо, защото той не познава Каноните и второ, защото той не знае „Утре”, което знам само Аз, и което Ми принадлежи! 22. Известно е, че краткостта е сестра на таланта, Аз бих добавил още и че простотата е Истина, защото в простотата на думите е заложена дълбочина и Мъдрост, достъпна само за Мен! 23. Аз управлявам съдбите на хората, Аз зная какво ги чака и са Ми достатъчни само няколко думи, за да обърна историята на развитие на човечеството по нов път. 24. Същите тези хора, които наричат себе си Христос или още някой си, които излагат струващите им се Мои Думи като нова религия или Нов Завет, никога няма да излязат в просторите на човечеството и винаги ще си останат смутители на спокойствието, обкръжени от тесен кръг хора, замаяни или хипнотизирани от тяхното словоблудство. 25. Времето ще сложи всичко по местата, но Аз съм длъжен да кажа, че няма да допусна превръщането на религията, на Вярата илипътя на човек към Истината в цирк или панаир, където зрителите очакват от човека, произнесъл Моите Думи, фокуси и потвърждения за чудодейността на Моите Думи. 26. Чудодейността на Моите Думи е проявена само за човека, приемащ Моите Думи на Вяра (с доверие) и само за този човек, за който Истината е Бог!   Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/ 04 януари 2006 ( 2006)


Тагове:   маслов,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3416676
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930