Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
28.08.2010 10:36 - Прощавайте на тези, които ви хулят - Маслов - 04.04.2009
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 778 Коментари: 0 Гласове:
1



1. Какви мисли ви посещават при прочитането на Откровенията? Защо вие все продължавате да спорите за това, за което просто е безполезно да се спори, защото вие спорите сами със себе си, страхувайки се, страхувайки се много, да видите в себе си Светлината на Великата НАДЕЖДА?! 2. Защо вие все бягате от себе си, от своето вътрешно „Аз”, подтикващо ви към чистота на помислите и към Великото Прозрение? 3. Към какво водят вашите дискусии на тема Бог, какво може да докаже един човек на друг човек? А най-главното - какво може да докаже една част от Бога на друга? 4.Аз постоянно ви говоря за това, че вашият Свят, а по-точно Моят Свят, е Свят на МНОЖЕСТВЕНОСТ в проявленията и естествено МНОЖЕСТВЕНОСТ в нивата на Знания, което означава, че е напълно безполезно да се започват спорове помежду частите на Цялото, намиращи се в едно Велико Пространство, но на различни информационни нива на информация – енергия. 5. Аз неотдавна ви казах, че се отварят Нови (те са дванадесет) Портала на енергия на Великия Космос, които ще проявят вас, ще проявят нивото на вашата готовност да приемете Пространството и Създателя със сърцето си. 6.Затова Аз не просто така съм ви дал информацията за вашия вътрешен Храм, тъй като вашият вътрешен Храм се нуждае не само от изчистване – необходимо е вие да Го подготвите за приемане на (съвсем) Нови вибрации от Космоса, защото никоя нечистота или натрупан налеп от грехове и пороци на Плътния план няма да позволи веднага да тръгне наченка на Святост, без която пътят за хората към Шестата раса ще бъде затворен. 7.Това, което Аз ви казвам сега, не е нещо свръхестествено за вас. Още повече, Аз слязох (не се хващайте за думата) до нивото на Съ-Знанието на обикновения човек, затова по-просто и по-разбираемо от Моето Обръщение към вас във вид на Откровения досега не е имало никога. 8.Но, независимо от привидната простота на възприемане от вас на Моите Думи, в това Обръщение всеки от вас ще намери отговори на всички свои въпроси, тъй като То (Моето Обръщение) се е писало или, по-добре да се каже, диктувало като Мои отговори на вашите въпроси, които, както съм ви казвал неведнъж, Аз съм съобразявал и съобразявам с вашето Съ-Знание. Та вашите „компютри”, повярвайте Ми, не представляват нищо в сравнение с това информационно-енергийно Пространство, което владея Аз. 9.Нищо не Ми коства да видя вашите помисли, тъй като, както ви казах, Аз проверявам самостоятелността на вашия избор ежеминутно в Проявения план, но също Аз мога веднага (подчертавам: веднага) да променя всички ваши планове, защото ВСИЧКО - и вашият Тънък план, и вашето Съ-Знание са Ми подвластни. 10.Много пъти съм ви говорил за това, че Аз не искам да ви управлявам, още повече това не съответства на целта на Вселенския Експеримент, но Аз искам да видя във вас СЕБЕ СИ, преминаващ всички етапи на еволюция на Съ-Знанието или, ако за вас е по-лесно да разберете, преминаващ всички етапи на еволюция на Разума. 11.Затова Моят въпрос за вашите спорове е свързан с това, че всеки от вас, а не цялото паство, има свое индивидуално или собствено задание в поредното си въплъщение и всякакви дискусии или са пореден опит на някого да ви застави да мислите еднакво,”като всички” или да ви застави да мислите под влияние на определеното мнение на някого. 12.Обръщам вашето внимание върху Моите Думи, които Аз нееднократно съм казвал за властта над човека и за изкуствената регулярност. Затова за Мен всякакви спорове и дискусии се явяват опити на Тъмните сили да ви отклонят от собственото ви мислене в посока на много нужна за някого регулярност, зачеркваща всичките пет години на Мои Диктовки, насочени към създаване на Духовната индивидуалност (на всеки човек поотделно). 13. Вие за Мен сте скъпи като „елмази” с различна величина, създаващи мозайката на Великата Божествена Светлина и вие (всеки от вас) носите тази Велика Светлина на Любовта във вашите сърца, затова Аз няма да ви позволя да спрете в своето усъвършенстване, тъй като ВАШИЯТ ПЪТ НА ПРОЗРЕНИЕ Е И МОЙ ПЪТ НА ПРОЗРЕНИЕ НА ВАШЕТО НИВО НА СЪ-ЗНАНИЕ! 14.Толкова дълго Аз се опитвам да постигна само едно – вие да не се прикривате с никакви религии, защото религиите са произведение на „великото изкуство” на човечеството, но съвсем не на Бога, та нали нито един от Пророците, изпратени от Мен, не е произнасял думи за необходимостта от осигуряване на регулярност на живота на човека, а е носил само Думите на Създателя, дарени на вас (както в миналото, така и в настоящето) като Велики Знания. 15.Вие може да се отнасяте както ви е угодно към Откровенията, но Откровенията, ако щете, са и ваш труд, тъй като вие, сами не подозирайки за това, винаги сте били и ще бъдете съавтори на тези Диктовки, нали в Тях се съдържат не само всички отговори на вашите въпроси, но са дадени също така и етапите на усъвършенстване на Съ-Знанието, а най-важното, дадени са Ключовете и Кодовете за Познанието на Света. 16.В Откровенията има ВСИЧКО, но в Тях няма и никога няма да има едно – инструкция за поведението на човека или за регулярност, нарушаваща свободата на избора на човека, свободата на търсене и творчество на най-Великата Божествена Същност в Галактическите простори. 17.Аз не ви пея химни сега, но потвърждавам Божествеността на вашия произход, а най-главното, вашата съпричастност (или, което е по-правилно, родство) към Създателя. 18.Аз многократно съм подчертавал вашият Велик произход, но вашите религиозни капаци, вашето НЕВЕРИЕ, даже при приемане на Вярата, всеки път са ви принуждавали да се скривате от Мен, подменяйки Мен с лъжерелигии и пряко отстъпление от Вярата. 19.Но Аз съм във всеки от вас, тъй като, ако ви има вас, това означава, че ме има и Мен. Затова вашите дискусии или спорове са безплодни, та за Мен няма никакъв смисъл да споря Сам със Себе си, а още повече, ако в споровете се губи Истината, то такъв спор е нужен на този, който желае да спре вашият прогрес на Възвисяване. Но вие трябва да помните, че процесът на Преобразяване обхваща не само вас хората, а и цялото Пространство. 20.От Квантовия преход няма как да се скриете, а още повече, не бива напразно да се губи време на безплодни диспути, затова ви моля: не се отвличайте по провокациите на Тъмните сили, стремящи се да спрат вашия Велик поход към Бога! 21.Вникнете в Моите Думи, тъй като именно простотата Им ви открива Истината и дава възможност на всеки от вас да види своята СВЯТОСТ, дори в условията на мракобесие на Плътния план в последните години! 22.Вие преминавате през изпитания постоянно и колкото повече наближава Времето на Промените, толкова по-сложно ще бъде за вас да ги преминавате, защото все по-остри ще бъдат спорещите и ще хулят Мен с Моите Слова, тъй като Тъмните вече нямат и повече няма да имат никакви други аргументи, освен лъжите и измамата. 23.Но вашето Съ-Знание вече достатъчно е укрепнало, за да отдели зърното от плявата и вашето Мъжество, а най-вече, вашата МЪДРОСТ, трябва да се проявят в прощаването на спорещите с вас и хулещите ви (Аз не казвам „ваши врагове”, защото във всеки, даже в спорещия с вас, човек има Моя част)! 24.Не спорете напразно и не осъждайте хулещите ви, защото те са изпитание за вашето Съ-Знание. ВСИЧКИ вие сте Ми скъпи, затова да затормозява вашата еволюция, еволюцията на вашето Съ-Знание, вече няма да се отдаде на никого. 25.Повтарям, всички вие представлявате Великата МНОЖЕСТВЕНОСТ от проявления на Висшия Разум, затова няма никакъв смисъл да се състезавате в това, кой е по-умен и кой е по близо да Бога - между Нас няма никакви разстояния, тъй като даже против волята ви Аз съм в сърцето на всеки от вас и няма да позволя на вашето Съ-Знание да отстъпи! 26.Но все пак нивото на Прозрение, нивото на Възвисяване е във вашите собствени ръце, тъй като самостоятелността на избора на път и отговорността за своя избор – това е съдбата на човека или целта на неговото поредно проявление. 27.Разбира се, за вас би било много по-лесно, ако всеки от вас знаеше своите задачи, а най-вече целите на предишните въплъщения, но тогава това би било подсказване. Затова всяко ваше проявление се явява за вас особен изпитен лист, който всеки трябва да разбере и да отговори правилно, и тази отговорност няма да избегне никой! 28.Времето се движи все по-бързо и вашите 24 часа – вече не са 24 часа от миналия век; скоростта на изменение на Пространството вече се подчинява на други закони, затова отговорността за вашите помисли, и разбира се, за вашите действия, става все по значителна. 29.На вас ви остава само едно: вие сами трябва да Творите своето Възвисяване! И никой друг, освен вас самите, тъй като в опознаването на Истината ваши помагачи не може да има, освен Мен, а виж, спиращи ви и изместващи ви от Прозренията - колкото искаш, както сред хората, така и сред Тъмните Божествени сили! 30.Действително е вече време вие да разтворите вратите на своя Храм за Бога, защото само със Създателя в сърцето си ще дойде Прозрението, Възвисяването и Спасението на всеки от вас! Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/ 04 април 2009 ( 2009)
   


Тагове:   маслов,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3417088
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930