Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
01.09.2010 12:19 - Какво е Истината? (Отговор на въпрос за лъжепророците и лъжебоговете) - Маслов 03.12.2009
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1489 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.09.2010 12:26


1. Какво упорито човечество! Как не иска да се учи, да МИСЛИ, да постига ИСТИНАТА! В отговор в човека възниква въпрос: а какво е това ПОСТИГАНЕ на Истината и какво е това ИСТИНА?! 2. Думата „ИСТИНА” действително е нещо изключително, събрало в себе си СМИСЪЛА на проявлението на човека в Плътния план, СМИСЪЛА на Вселенската Програма за усъвършенстване Съ-Знанието на човека от Алфа до Омега, но най-важното, в тази Дума е заложен ВЕЛИКИЯТ СМИСЪЛ НА ВЕЧНАТА ВСЕЛЕНА и ВЕЛИКИЯТ СМИСЪЛ НА ВЕЧНИЯТ ЖИВОТ! 3. Само преминавайки през всички етапи на усъвършенстване на Съ-Знанието човекът ще може едва да пристъпи към разбирането на тази ДУМА, тъй като ИСТИНАТА е Ключ към ВСИЧКО, в това число и Ключ към ВИСШИЯ КОСМИЧЕСКИ РАЗУМ! 4. Всичко има своя СМИСЪЛ и ВСИЧКО има своето НАЧАЛО, но няма и никога няма да има Край! Истината, събрала в себе си дълбокия СМИСЪЛ на живота, е НЕПОСТИЖИМА, както е НЕПОСТИЖИМА ВЕЧНОСТТА НА ДВИЖЕНИЕТО, ВЕЧНОСТТА НА ЕВОЛЮЦИЯТА, ВЕЧНОСТТА НА УСЪВЪРШЕНСТВАНЕТО! 5. Когато ви казвам – АЗ СЪМ, то Аз ви потвърждавам, че АЗ СЪМ – ИСТИНА, АЗ СЪМ - НАЧАЛОТО НА НАЧАЛАТА, АЗ СЪМ – БЕЗКРАЙНОСТТА ОТ ПРОЯВЛЕНИЯ и АЗ СЪМ – БЕЗПРЕДЕЛНОСТТА НА ТВОРЧЕСТВОТО! 6. ИСТИНАТА Е ВИСШИЯТ КОСМИЧЕСКИ РАЗУМ, а на вашето ниво на Съ-Знание Тя е БОГ и е непостижима за човека ВИСОТА на Съ-Знанието, творяща ВЕЧНОСТ в БЕЗКРАЙНОСТТА от НЕГОВИ ПРОЯВЛЕНИЯ! 7. ИСТИНАТА си има ИМЕ и НЕЙНОТО ИМЕ е ТВОРЕЦ, защото Творчеството е ВИСШАТА форма на УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ, нямаща предели на реализация, а това значи, имаща ВЕЧНО движение – еволюция до ВИСОТИТЕ НА БЕЗКРАЙНОСТТА НА НЕПОСТИЖИМИЯ АБСОЛЮТ! 8. Аз ви казвам ТОВА, за да можете вие поне за минутка да си представите МАЩАБНОСТТА НА ВЕЧНОСТТА, макар думата „мащабност” да не е съвсем подходяща за описание на БЕЗГРАНИЧНОТО ВИСШЕ и ВЕЧНО ЕВОЛЮИРАЩАТА ЖИВОТВОРЯЩА СВЕТЛИНА, и да се опитате да разберете ДЪЛБОЧИНАТА на различието между ТОВА ВЕЧНО развиващо се и ВЕЧНО усъвършенстващо се ЦЯЛО и Неговите капчици, донесени от НЕГО на една от Планетите във ВЕЧНОСТТА!!! 9. Даже най-близкото до вас РАВНИЩЕ НА МНОГОСТЕПЕННОТО И БЕЗКРАЙНО ЦЯЛО по никакъв начин не може да се сравнява (по ниво на енергии на Творчество) с капките на Цялото! 10. Затова, да се обсъжда темата за СЛИЗАНЕТО на едно от новата на Цялото в Плътния, Проявения план, е просто невъзможно, дори заради това, че вашата ОБВИВКА е разчетена само за най-ниското ниво на вибрации (енергия)! 11. Човекът или, по-добре да се каже, обвивката на човека като категория на свръх плътния Проявен план не е способна да издържи ЕНЕРГИЯТА НА ЦЯЛОТО – това енергийно ниво, което се възприема от вашето Съ-Знание като Пространство на Космическия Разум! 12. Аз вече много пъти съм ви казвал, че НЕ Е ИМАЛО, НЯМА и никога няма да има ЦЯЛО (БОГ) във вашия Проявен план, защото МОЕТО проявяване в каквато и да е обвивка в Света на СВРЪХПЛЪТНАТА или ПЛЪТНА енергия е ФИЗИЧЕСКИ НЕВЪЗМОЖНО и в най-добрият случай вие бихте могли да регистрирате МОЕТО ПРОЯВЛЕНИЕ само като МИГ НА ЯРКА СВЕТКАВИЦА! 13. Вашият план и вие самите сте ниво на най-ниските вибрации и за Мен е значително по-просто и не представлява никакъв труд да управлявам вашето Съ-Знание, тъй като Съ-Знанието, не вашата обвивка, принадлежи на Тънките енергии на Божественото (енергийно) поле! 14. Човекът по Програмата за Вселенския Експеримент е енергия на ТВОРЧЕСТВОТО – енергия на РАЗУМА, затворена в биологична обвивка! 15. Независимо от огромния потенциал за ТВОРЧЕСТВО, съхраняващ се във вашето Духовно ДНК (съдейки по това как живеете и най-вече какво „ТВОРИТЕ”), вие още много ДЪЛГО време ще си останете в „зачатъчно състояние”! В състояние на енергиен ембрион (не способен на самостоятелно ТВОРЧЕСТВО ВЪВ ВЕЧНОСТТА) без ПОМОЩТА НА ВИСШИЯ КОСМИЧЕСКИ РАЗУМ – без ПОМОЩТА НА БОГА. 16. Сега помислете над това, какво става във вашето Съ-Знание и какви възможности за „творчество” могат да се открият без опората или Помощта на ТВОРЕЦА! 17. Вашето Съ-Знание се явява тънка енергийна нишка (както съм ви казвал – „пъпна връв”) между вас и ВЕЧНОСТТА! Тази връзка е много тънка и все още е блуждаеща нишка в ХАОСА от проявления, нямаща навици за БОЖЕСТВЕНО ТВОРЧЕСТВО и засега безуспешно опитваща се да намери себе си в БЕЗДНАТА ОТ БЕЗКРАЙНИ ПРОЯВЛЕНИЯ! 18. Какво може да намери или да създаде Съ-Знанието на човека, още не преминало ШКОЛАТА за еволюция на Висшия Разум?! Какво може да създаде човек, носещ в себе си само ПОТЕНЦИАЛА НА ТВОРЕЦА и отказващ се от ОТГОВОРНОСТТА за направеното от него (в съответствие с КАНОНИТЕ НА ВЕЧНОСТТА)?! 19. Вие не трябва да реагирате на „спадовете” на изкривеното от вас Пространство, защото всеки от вас има своя собствена Програма за постигане на ИСТИНАТА, и нищо (и никой) не трябва да ви отвлича от процеса на еволюция на собственото ви Съ-Знание! 20. Ако някой, освен Мен, вземе върху себе си смелостта да води хората към ИСТИНАТА, то той по този начин противопоставя себе си на КАНОНИТЕ НА ВЕЧНОСТТА и това е негов избор, но този избор не съответства на ПРОМИСЪЛА НА СЪЗДАТЕЛЯ! 21. Още повече, за МЕН няма и не трябва да има вървящи напред, освен тези които АЗ САМ СЪМ ПОСТАВИЛ в тази РОЛЯ и не може да бъде друго, тъй като пътят на всеки човек (и цялото човечество) отдавна е предопределен! 22. Човекът е стопанин на своята съдба по пътя към ИСТИНАТА и само избраният от Мен човек може да даде ПОДСКАЗКА на хората, та да могат те да видят и да знаят посоката на изменение на Съ-Знанието в ХАОСА от безкрайни проявления! 23. Всеки човек за МЕН е ЧАСТ ОТ БОГА и за МЕН няма различия в това; но само на единици от вас се пада щастието да станат Водачи на хората, разбирайки при това своето място във ВЕЧНОСТТА и своята ОТГОВОРНОСТ пред Мен и пред хората! 24. Аз съм ви казвал „не си създавайте кумири”, а още повече „богове”, защото, освен МЕН, БЕЗКРАЙНОТО МНОГООБРАЗИЕ ОТ ПРОЯВЛЕНИЯ и ВЕЧНО УСЪВЪРШЕНСТВАЩИЯТ СЕ ВИСШ РАЗУМ, няма и не ще има за вас други БОГОВЕ! 25. Човек не може да бъде БОГ никога, макар да носи в себе си капчица на ЦЯЛОТО, капчица от ВИСШИЯ РАЗУМ, защото НЕСЪПОСТАВИМА е капчицата с БЕЗКРАЙНОСТТА НА ВЕЧНОСТТА, независимо от Канона за фракталното подобие! 26. Не търсете и не чакайте БОГОВЕ, тъй като вие сами носите в себе си част от ИСТИНАТА, част от БОГА и бъдете достойни части от ВЕЛИКАТА ЖИВОТВОРЯЩА СВЕТЛИНА! Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/ 03 декември 2009 ( 2009)
 


Тагове:   Какво,   въпрос,   маслов,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3416435
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930