Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
15.09.2010 11:11 - ФОРМИРАНЕ НА ЛИЧНОСТТА - МАСЛОВ - 22.01.2006
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1058 Коментари: 0 Гласове:
0



1. Формирането на личността, особено на избраната от Мен е процес по-скоро продължителен, отколкото за минути. 2. Човекът, дори праведният, не може веднага да възприеме Моите Сили, а още по-малко, да се възползва от тях. 3.  Не е дадено на материалния човек да види неизвестното, затова единственото, разрешено на човека е това да чувства енергийното поле с по-мощен заряд. Това е така, защото човекът е енергиен фантом, енергийна частица на Вечността, материализирана на Земята. 4. Представете си, че човекът получава от Мен мощен енергиен импулс, откриващ му огромни възможности, невероятни възможности в Материалния Свят, недостъпни по-рано за човека. 5. Думите „мога всичко” просто не подхождат за това състояние, в което Аз мога да приведа всеки човек на часа. Но, за да „не се прекърши клона”, Аз трябва преди всичко постепенно да подготвям избрания човек за това състояние на възможност за материализация на всякакви мисли. 6. Хората имащи в излишък дори само една от възможните видове енергии и имащи само една от уникалните способности се отделят от тълпата и стават могъщи предсказатели, лечители и магове! 7. Дори само една от възможните видове енергии или енергийни възможности вече отличава човека. А ако не е само един вид енергия, а множество и ако „всичко е възможно”, тогава такъв човек вече е не лечител или предсказател, а Пророк, предвиждащ събитията на Земята и водещ хората към Мен, към Моя Миропорядък. 8.  И ако към всичко това, което Аз казах, добавим още и Моята Благодат, Моите Думи, Моите Знания, насочени към хората чрез този човек, тогава той е не просто Пророк, а Пророк, откриващ пътя на хората към Истината, откриващ Вярата и формиращ Религията, приложима към реалните условия на битието! 9. Такива знакови Пророци е имало не много, последен е бил Мохамед, изложил Корана, като последователно развитие на Моята Религия, изложена във Стария и Новия Завет. 10. Във всичките тези случаи най-важно е било Словото – Моето Слово, откриващо пътя на хората към Истината, към Вечността, към Мен! 11. Светът се е развивал и се развива поетапно, всеки Пророк е носил Моите Слова, всеки е слушал Мен, чутото винаги е било Истина и е допълвало Света с прозрения, всеки път доказвайки, че Свят без Вяра не е Свят, а елементарно съществуване! 12. Но винаги в епохи на промени Аз съм избирал хора, на които се е налагало първи да направят крачка във Вярата, разкривайки на всеки етап от развитието на човечеството структурата на Световете, обяснявайки че има Висши Сили, че има Бог, Създател и Управляваща Сила на Всичко и Всички и, разбира се, че животът на човека трябва да бъде подчинен на тази обща схема от Светове, на Хармонията от Висш порядък. 13. В минали времена, когато човечеството само се е докосвало до източниците на собствените си знания и едва се е насочвало към прогреса в науката и техниката, за Мен не е имало нужда да разкривам Истината на неподготвения човек. 14. Сега е друго: прогресът, достигнат от човечеството, Ми позволява да водя открит и откровен диалог с човека, гледайки на него, макар и не напълно подготвен все още, като партньор във Вечността, във Вселената. 15. Моите Знания, предавани чрез Откровенията и Тълкуванията, са точно този мост на общуване, който ще разруши предразсъдъците и ще направи възможно общуването на човека с Бога, доказвайки на хората, че Моето подобие е достойно да бъде редом с Мен за управление във Вселената. 16. Аз говоря толкова често за Вселената единствено поради това, че Земята също е част от Вселената и човекът на Земята също е човек във Вселената, и повишаването на неговия манталитет, усъвършенстването на неговата Душа, на Духовната му същност е път във Вселената от друг енергиен порядък. 17. Твърде много се е заседял човекът на Земята, дошло е време за движение напред, във Вечността, към други Светове, към други хоризонти и нива на енергии. 18. Материалният Свят – това е само искра, само един Свят на пътя към върховете от Светове на Вечността и не може да бъде продължително пристанище за хората от новата раса. 19. Аз продължавам вашата подготовка и този, който следи Тълкуванията, вече независимо от нищо, получава огромен багаж от Знания и отворен път в безкрайния Свят на Вечността, постигайки Истината като основа на всички Светове, намиращи се във Велика Хармония. 20. Откровенията и Тълкуванията - Моите Слова, както и Светената вода на Кръщене Богоявление (Кръщение) пречистват и приобщават хората към Вярата в Единния Бог, водят към Истината, възвисявайки човека до нивото на подобие на Бог на Земята и във Вечността. 21. Сега за теб. Всичките ти проблеми, са твои собствени проблеми, проблеми произлизащи от твоето непослушание! 22. Аз много пъти съм повтарял и пак ще повторя, че всички свои действия трябва да сверяваш с Мен, не само заради това, че си избран от Мен и получаваш Моите Знания за хората, но и заради това, че в най-трудното преходно време Ми е нужен човек, на който Аз мога да разчитам. 23. Хората едва-едва се събуждат, те все още не са готови адекватно да възприемат Моите Слова, хората все още са парализирани от старите религиозни догми и не възприемат наченките на Новото. 24. Хората трябва да свикнат с мисълта, че е настъпил моментът на Истината, че рано или късно те ще трябва да приемат Моят Път и че пред тях е човекът, който трябва да поеме върху себе си цялата отговорност за Моите Слова, произнесени от него. 25. Хората няма да могат бързо да се адаптират към новите условия, а проблемите, свързани с надигащия се Апокалипсис, се възприемат от тях не като закономерни събития за края, а единствено като случайни, непредсказуеми събития, най-често с локален мащаб. 26. На хората им е нужно време, за да разберат, да осъзнаят и приемат Моя План и призив към Истината, към Вярата. И това време е и ще бъде Велико историческо време на Промени, подготовка за стадия на възстановяване на величието на Русия 2020 година. 27. Нужно е време, време за пречупване на съзнанието, време за преобразяване на манталитета на човека и човечеството и всичко това няма да стане за една година или изведнъж. 28. Събитията от планетарен мащаб не приемат думите „изведнъж” и „веднага” – нужна е еволюция на човека и промяна на неговото съзнание, ръст на неговата Духовност до висотата на подобие на Бога! 29. Затова в този преходен, сложен, но прекрасен период Ми е нужен човек, който ще разбере сложността на обстановката и внимателно, много грижливо ще произнесе Моите Слова без да нарушава крехкия мир на равновесие на Земята. 30. Тази сложна задача изисква търпение, внимание към всеки и към всички, събирайки камъче по камъче мозайката на Любовта, на Хармонията и Вярата на Земята. 31. Нужно е без да се рушат религиозните традиции на хората, постепенно да се налага мисълта за Единството на Бога, на Създателя, на Твореца и, разбира се, на Спасителя на хората в бурното море на Вселената. 32. Човекът е крехко създание с ранима психика, неустойчива менталност и недостатъчна Духовност, правещи го беззащитен пред Вечността и Каноните, определящи структурата на Световете. И само Аз, вашият Създател съм способен да протегна ръка за Помощ и да ви изведа към Светлината, към Истината! 33. Моите Думи ще достигнат до вас, а ръцете Си Аз вече съм протегнал – Аз вече съм ги материализирал, избирайки човек от вас, давайки му правото да изрече думите: „Господ ме е изпратил и аз дойдох!”. Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/ 22 януари 2006 ( 2006) 


Тагове:   маслов,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3414001
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930