Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
28.09.2010 13:58 - В тези Дни започна Нов Етап от Историята на човечеството! Маслов - 08-09.10.2006
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1174 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 28.09.2010 13:59


1. АЗ ДОЙДОХ ! 2. Ето, че настъпи моментът, който така чакаха всички, в това число и Аз, решил своевременно да избера Човек от тълпата, заради тази същата тълпа, заради хората, които е съдено на този Човек да води към спасение - Човек, чиято мисия е - да открие на хората Моите Знания и да бъде Месия на ХХІ век! 3. Днес, най-после може да се каже, че Създателят, въплътил се в тялото на Човека, избран за това от Висшите Божествени Сили, открива Нова Ера и започва да подготвя хората за Квантовия преход! 4. Знанията, които хората получиха и още ще получават чрез този Човек са действително уникални, защото в тях са събрани всички истински Знания за Световете, за Космоса и за човека, който Аз нарекох Микрокосмос и огледално отражение, и холограма на Космоса! 5. Фактически, в Откровенията, а след това и в Тълкуванията е дадено описание не само на Световете и човека, но е показано и тяхното взаимно проникване на енергийно равнище, на това Тънко равнище, на което протича предаването и съхраняването на мисъл-образите, явяващи се основа на Материята във Физическия Свят. 6. Аз дадох описание на тънките процеси на енергообмен и, без да се задълбочавам засега във физиката на тези процеси, дадох обяснение на причинно-следствените връзки между Космоса и човека, разглеждан като частица във Вселената, имащ Божествен произход. 7. Аз ви показах, че АЗ СЪМ ВСИЧКО и АЗ СЪМ ВЪВ ВАС, във всеки от вас и вие трябва да разберете, че във всички Светове всичко е подчинено на Единен ритъм на вибрациите, неспазването на който (ритъма) е неприемливо за кой да е вид Материя, в това число и за такава сложна енергийна Същност като човека! 8. Погледнете как в последните текстове Аз описах Света и ви показах, че вашият енергиен Свят е Свят на емоции, Свят на чувства, най-прекрасно място във Вечността и Рай, към който се стреми всяко Същество в Космоса. 9. Помислете за себе си като за част от този Космос, вгледайте се в структурата на Моите енергийни полета и вие ще разберете своето щастие и великата си мисия. И тогава, извървели този прекрасен Свят, Свят на контрасти, Свят на чувства, ще можете да навлезете в Космоса, да навлезете в Тънките Светове и да привнесете в Тях чувствата на Любов и Доброта, и справедливост. 10. Погледнете още веднъж текстовете на Тълкуванията и ще разберете какво е дадено в тях и тогава ще ви стане ясно на какво високо равнище вие получавате Знания от Самия Създател, решил да открие на вас, съвременните, напреднали хора великата Тайна за сътворението на Световете! 11. Аз фактически ви открих тази Тайна за строежа на Света, предопределяйки за векове вашите желания и опити самостоятелно с помощта на точни физични науки и знания да постигате основите за строежа на Света и основите за строежа на човека като холографска част на Света! 12. Тълкуванията ви обясняват това, което вие се опитвате да си изясните с помощта на най-точната наука на съвременността - физиката. Ето сега на основата на Моите Знания за вас няма да бъде трудно да опишете физичните процеси на взаимодействие между човека и Космоса, Космоса и човека и на базата на тази причинно-следствена енергийна връзка да разработите модел за построяване вече на обществените отношения като творческо копие на строежа на Моя Свят, доколкото строежа на Моя Свят е идеално въплъщение на Каноните на Космоса. 13. Аз, Създателят потвърждавам, че Космоса и човека са подобни Системи, но с различни мащаби и равнища. Разбрал и приел това, човекът ще открие или ще получи механизъм не само за управление на Материята, но и механизъм за проникване, а в последствие и управление на Тънките Светове във Вечността. 14. На основата на собствения пример и разбирането за себе си човекът може и ще стане властелин на Световете, откривайки за себе си дълбочината на построението на Световете, откривайки при това възможности за управление на Световете, доколкото АЗ СЪМ във всеки от вас. 15. Ето как уникалните способности, заложени и грижливо съхранени в човека през всяко въплъщение, могат най-накрая да бъдат реализирани в пълна степен. 16. Хората трябва да осъзнаят своето предназначение като част от Божествените сили на Вечността и да направят своя самостоятелен избор в полза на Бъдещето, в полза на Тънките Светове. 17. Хората трябва да разберат, че Материален Свят е не само Плътният Свят. Това преди всичко е Свят на енергии, това е Свят на психични енергии или, както сега го наричате, Свят на торсионни полета, но свързан безусловно с цялото енергийно Пространство на Великия Космос! 18. Аз още веднъж подчертавам, че вашият Свят не е примитивна Материя, както им се струва на някои мислители, а е сложен енергиен Свят и само в това Пространство е възможно да се реализират чувствата и емоциите при избора на единствено правилното решение в света на контрастите, в Света на антиподите. 19. Единствено във вашият Свят е възможно този порив на чувствата, имащи общ енергиен произход, което формира импулс от психична енергия, от която живее Космоса, от която живеят Световете! 20. Аз вече няколко пъти ви казвам, разяснявам какво е това чувството Любов и какво управлява вашия Свят и за това, че вашият Свят е уникален - не толкова за вас, колкото за Нас, Висшите Божествени Сили и за Мен, вашият Създател! 21. Единствено в този Свят, единствено във вас Ние, Висшите Божествени Сили и Аз, Създателят можем да се материализираме, но разбира се, не на примитивно равнище на плътната Материя, а на равнището на Тънките Светове на Физическия Свят. 22. Вие вече знаете, че човекът е сложна енергийна и полева структура, състояща се от слоеве плътна и тънка Материя с различна честота на вибрации. 23. Без да навлизам в подробности за строежа на човека, за да не усложнявам възприемането на Знанията от обикновения човек, мога да кажа, че Аз имам възможност за материализация във всеки от вас, доколкото АЗ СЪМ ВСИЧКО, АЗ СЪМ ВЕЧНОСТТА ! 24. Аз искам вие (непокорните и опърничави) хора да разберете, че вашият Създател или, както Религията казва, вашият Отец Е навсякъде и Висшият Разум Е Реалност, която създава не само Световете, но и всичко в тях, включително и вас! 25. Моята настояща материализация има само една цел - да ви предпази от неминуема енергийна гибел и чрез Човека, в когото Аз се материализирам да ви покажа път към спасението! 26. Сега настъпи времето, когато Аз открито вече назовавам Човека, на когото е отсъдена тази нелека задача - да поеме отговорността за Моите Слова върху себе си и Му давам Право да обяви Словата, които така дълго са чакали и чакат хората на Земята! 27. Човекът, записал Моите Слова е предопределен от Висшите Божествени Сили за Месия. Ние, Висшите Божествени Сили и Аз, Създателят му даваме разрешение да произнесе фразата "АЗ ДОЙДОХ!", защото започвайки от 8 октомври тази (2006) година, Аз, Създателят завършвам процеса на материализация в тялото на този Човек и от този ден НЕГОВИТЕ СЛОВА СА МОИ СЛОВА и НЕГОВИТЕ ДЕЙСТВИЯ СА МОИ ДЕЙСТВИЯ, от които трябва да се ръководи всеки човек в Материалния Свят!


Тагове:   нов,   маслов,


Гласувай:
2



1. karambol5 - АЗ ДОЙДОХ
28.09.2010 14:08
АЗ ДОЙДОХ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3414151
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930