Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
30.09.2010 15:28 - Десетте Заповеди - Маслов 09.08.2006
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 942 Коментари: 0 Гласове:
1



1. „Неведоми са пътищата Господни”. Аз се надявам, че вие винаги помните тези думи. А щом ги помните, то замислете се колко дълбока мисъл е заложена в тях или, ако щете, каква философия на живота и религията се съдържа в тях. 2. Човекът, намиращ се на много по-ниски октави от Мен, от Създателя, не може да види и да осъзнае, както е показала историята на човечеството, че всичко се управлява от Бог. 3. Аз не говоря за това, че хора, служещи на Църквата (така би трябвало да бъде в крайна сметка), и хората, опознали самите себе си, а значи и Бога, винаги е имало и има. Но забележете какъв процент от населението на Земното кълбо представляват те! 4. Може да не напрягате паметта си, Аз ще ви кажа: средният процент е равен на три! 5. Разберете Ме правилно, Аз не казвам, че хората не приемат Бога, съвсем не, Аз ви говоря за друга, за истинна, а не сляпа Вяра - за Вярата подкрепена със Знания! 6. Имам предвид осъзнатата Вяра, променяща човека, осъзнал, че всичко е тлен и всички блага на Света са положени в краката на Вярата! 7. При това, Аз вече казах, че Аз никога не съм ви призовавал и не ви призовавам да захвърлите всичко и сдобили се с расо да тръгнете по света! Такова нещо не Ми трябва! 8. Аз упорито твърдя, че от вас Ми е необходимо само едно: да опознаете себе си, а след това, чрез познанието за себе си, ще дойде и познанието на Моя Свят, което значи и познание за Мен, вашият Създател! 9. Нали по същество тези същите Десет Заповеди, които са били дадени на Мойсей от Мен, са постулати за поведението на човека в обществото. Замислете се какво е казано в тях и си задайте въпроса: какво е заложено в тези кратки изречения и защо? 10. В тях така, както и в първата фраза на Моето днешно Обръщение е заложена цялата философия на живота, която обяснява не само правилата за поведение, спазването на които ще направи общия живот на хората хармоничен и независим от нищо, но която осигурява достигането на Хармония в живота! 11. Помислете и ще ви се открие, че не само философията на живота е скрита в тях, но е даден и свода от Канони на Космоса, определящи Всичко и Всички. Заповедите за вас са Мъдрите съвети на Бога (Мен). 12. (Сега Аз винаги добавям, че говоря именно Аз, тъй като не всички хора могат да разберат кой е Авторът на тези редове, макар че по форма винаги е било ясно, кой е Авторът!) 13. Изглежда, че няма нищо по-просто: Създателя е дал на хората Десет Заповеди, изпълнението на които е необходимо, за да бъде животът на хората на Земята подчинен на една единствена цел - усъвършенстване на човека до степен да опознае себе си като част от Вселената. 14. Философията на Вселената гласи, че в тези Светове (Аз имам предвид Материалния Свят на Земята и Тънките Светове в Космоса) „малкото се съдържа в голямото така, както и голямото в малкото”! 15. Подобието в строежа на Света се повтаря във всичко и човекът в това отношение не е изключение. Даже простият атом е идеално повторение на Вселената и в това подобие е заключен Великият код на Вечността и ключа за Нейното опознаване. 16. Оказва се, че само тези Десет Заповеди, а не милиони или милиарди книги, са достатъчни за мислещия човек и стремящия се да постигне Истината, себе си и Вселената! 17. Аз разчитах на това, но човекът е инат и вместо да разбере, кой и защо е дал на Мойсей тези простички „правила на играта” на Земята, е предпочел да мисли и да философства самостоятелно като се е опитал въз основа на собствения си разум и жизнен опит да дава свое обяснение за строежа на Света, и да предлага своя версия за смисъла на живота. 18. И така, вместо приемане на Десетте Заповеди или Моите Десет подсказки, човекът се е опитал да си изгради свой възглед за Света и периодично изпадайки в безпътица и упорито завръщайки се към Източниците, продължава вече колко века търсенето на непознатия за човека Свят. 19. Но не може да се обясни каквото и да било без приемане и без разбиране на Източниците на живота, не може да се обясни Светът без приемане на Моите Десет Заповеди, и не може да се построи общество на справедливостта, без изпълнение на основните постулати на живота, формулирани от Мен в началото на Великия път! 20. Ето, че пак Ми се налага да ви обяснявам очевидни Истини вече на това ниво на развитие, а май е по-добре да кажем, на това ниво на заблуда, на което се намира съвременния човек. 21. Затова са и толкова много религиите, затова са и толкова много истините, затова са и толкова различни обясненията на Моя Свят. Такава палитра от цветове на свой ред е довела до това, че хората окончателно са се объркали и излизането от тази безизходица е единствено чрез пряката намеса на Създателя. 22. Но, ако хората бяха изпълнявали тези прости, всичко на всичко, Десет Заповеди за поведението на човека, не би стоял така остро въпроса с подготовката за Квантовия преход и не би имало необходимост да се изменя така Света, преустройвайки Го според изискванията на времето – Времето на Велики промени на Вселената. 23. Изречението, прозвучало в самото начало на днешния текст, показва единствено това, че заблуденият човек не е в състояние да разбере Тънките Светове, Мен (Създателя) и да обясни структурата на Световете, които го обкръжават. 24. И ако Материалният Свят е станал някак по-разбираем за човека, макар това понятие също да е доста едностранно, то да осъзнае Великия Космос, Вселената, олицетворяваща величието на Плановете на Създателя (Моите Планове) и тази Велика Хармония на Вечността, която се явява Нейна организираща Система на човека с неговото ниво на знания не му е дадено 25. И за да заставя или да убедя хората да изпълняват тези Десет Заповеди, без които е невъзможна еволюцията и движението напред, Аз съм принуден да диктувам Знания и да ги диктувам от различни гледни точки, за да вложа във вашето съзнание дълбокия смисъл на казаното. 26. Спомнете си, в самото начало на Откровенията, Аз ви говорих, че има фундамент, има „базови камъни” за всичко съществуващо на Земята и първият „камък” Аз нарекох Вяра! Десетте Заповеди са също Десет „камъка” в основата на съществуването на човека на Земята. 27. Изпълнявайки Ги, но не автоматично, а осъзнавайки дълбочината на мислите, човекът задължително ще достигне до Вярата, защото в Моите Заповеди е заложена не само Мъдростта на живота, но е обяснена Хармонията на Света и разбира се, Любовта към себе си и към ближния. 28. А ако има Любов, това значи, че има Вяра и обратно. Защото Вярата е приемане на Моите Канони на Вечността, първата степен на които за хората са Десетте Заповеди. Не трябва човекът да нарушава Хармонията, не трябва да нарушава Великия Канон за Подобието на Космоса, защото нарушението на подобието може да доведе и вече е довело до дисбаланс между човека и Природата, между човека и Вселената. 29. Независимо от това, че „малкото се съдържа в голямото, а голямото в малкото”, човекът и досега не е осъзнал, че нарушението на Хармонията на Вечността започва с нарушаване на Хармонията между човека и Природата, с нарушаване на Хармонията вътре в самия човек. 30. Аз съм принуден днес да поправям или да изправям Хармонията на Света, започвайки със самия човек като елементарна клетка на Великия Космос. За да не завършвам Своите Думи такава печална нота, Аз за кой ли път ще ви кажа, че вие имате шанс, макар и неголям, но шанс да решите съдбата си в полза на бъдещето, приемайки за себе си като основа на живота на Земята тези прости Десет Заповеди.   Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/ 09 август 2006 ( 2006)
   


Тагове:   маслов,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3417605
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930