Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
30.09.2010 15:41 - Подготовка за Квантовия преход (продължение) - Маслов 10.08.2006
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1181 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 30.09.2010 15:41


1. Всичко, което Аз толкова упорито ви говоря, засяга преди всичко Квантовия преход, който е толкова близо, че темата на диктовките не може да бъде променяна. 2. Разбирате, че Аз не мога да говоря за каквото и да е друго в момент, когато се решава съдбата на човечеството и когато за хората все още има шанс да направят нещо, за да успеят за заминаващият „влак на историята”. 3. Под думата „нещо” Аз разбирам вашето движение към Мен, вашето желание, дори да е поради животинския ви страх, но желание да изпълните Моя Съвет и да направите, макар и първи, но все пак осъзнати крачки към разбирането на Истината, структурата на Световете и Мен, вашият Създател! 4. Аз не изисквам, поголовно, под тоягата „бягане” към Бога, само за да успеете да се запишете пред вратите на Храма в списъка на вечно живите. Съвсем не, такова „бягане” не Ми е нужно! 5. Аз повтарям, че виждам всеки от вас и, най-важното, всички ваши тайни мисли са при Мен като на длан, и каквото да си говорите на глас, и както и да сте се молите, Аз зная точно за какво си мислите вие. 6. Спомнете си, Аз ви казвах, че в началото е била МИСЪЛТА. Именно вашите мисли са този най-мощен енергиен импулс. Аз възприемам, Аз чувствам още преди вашето съзнание да започне да формулира предложение за речевия апарат. 7. Вашето тайно за Мен е явно! 8. И когато хората Ме питат, какво да правят, то Моят отговор е прост и разбираем: нужни са Ми вашите Души, стремящи се към Истината, към Бога и приемащи Моите Канони като свои. Нужно Ми е точно мислите, а не думите, да бъдат реалния стремеж към себе си, към опознаването на себе си като частица на Вселената. 9. Нали Аз формулирах за хората препоръките за това, какво трябва да се прави (за какво да се мисли), не само в този момент на Квантов преход, но и постоянно, в новото хилядолетие. А в Откровенията Аз ви дадох Молитвата на новото хилядолетие! 10. В тази Молитва има всичко, което ви е нужно, за да разберете и да направите това, което се иска от вас. Ако щете това е вашата „инструкция” за действие, както на Земята, така и във Вечността: ОТЧЕ НАШ, ОТЕЦ НЕБЕСЕН, АЗ ПРИЕМАМ ТВОЯТА ВЯРА, ТЯ Е МОЯТ ПЪТ. ПРИЕМАМ ТВОИТЕ КАНОНИ ВЕЧНИ С ЛЮБОВ КЪМ ТЕБ И ТВОИТЕ ДЕЛА ГОСПОДИ, МОЛЯ ТЕ ДАЙ МИ НАДЕЖДА ЗА СПАСЕНИЕ НА МОЯТА ДУША И МИ ДАРИ МЪДРОСТТА СИ ЗА ЖИВОТА МИ НА ЗЕМЯТА И ВЪВ ВЕЧНОСТТА. АМИН! 11. По-точно не можеш да го кажеш! 12. Опитайте се в началото да научите поне този кратък текст на Молитвата. Нека тази Молитва да бъде за вас постоянно напомняне за това, че вашият стремеж да Ме опознаете е вашето спасение не само сега, това ще бъде вашия компас за бъдещите ви въплъщения. 13. Прозвучалата Молитва ви беше дадена преди три години, но никой от вас, с редки изключения, не я погледна, а ако я е погледнал, то я е възприел като още едно религиозно предложение или нова религиозна догма. 14. Повярвайте Ми, това, което съм формулирал няма отношение към нито една религия на Света. Тази Молитва е дадена единствено на вас, хората, за да можете да разберете и правилно да постъпите в момента на Квантовия преход, да се вгледате навътре в себе си и да видите вътрешната енергия на вашата Душа! 15. Простичките слова на тази Молитва ясно и отчетливо дават посока на мислите на човека, определяйки последователността на действията на човека в Материалния, Физическия Свят. 16. Преди всичко, това е приета форма за обръщение към Мен и тя се променя незначително. Нали когато човекът се моли за нещо към Небето, той моли за това Създателя, Отеца Небесен, Мен! 17. Спомнете си, още в самото начало, когато Аз ви продиктувах първите думи на Откровенията, Аз ви казах, че най-главното нещо на Земята е Вярата. Това означава, че Нейното приемане е първата и задължителна крачка на човека в Материалния, Физическия Свят. 18. Следващото е това, за което Аз толкова упорито говоря и ви призовавам да развиете в себе си – стремежа към разбиране и приемане на Каноните на Вселената (Вечността), защото вие сте част от Нея, при това неотделима част! 19. Да не познавате Каноните на Вселената и (пак да напомня) Десетте обикновени Заповеди, за вас е непростимо. Нали това са главните условия за вашето съществуване на Земята, в Материалния Свят. 20. Всичко, което Аз ви изредих, са условия за продължаване на вашето съществуване или, по-добре да кажем, за продължаване на еволюцията на вашата Душа във Вечността, която предопределя вашето поведение не само на Земята, но и във Вечността. 21. Напомням Моите Думи: каквато Душата, такъв и човекът! В Молитвата всичко е точно казано за това, нали Душата с Моя Помощ определя Мъдростта на човека или правилното поведение на човека в обществото. 22. Вашият вечен живот – това е Чашата, напълнена с опита на предишните въплъщения, а Мъдростта на тези въплъщения – това е енергийния багаж на човека. Колкото по-пълна е Чашата с Мъдрост, толкова по-високо място заема човека в Йерархиите на Светлината и толкова по-отговорно задание (мисия) ще му бъде възложена. 23. И толкова по-свободен ще бъде човек в своите действия, защото Моите Знания ще му позволят не само да определи Мъдростта на своите постъпки, но ще му дадат разбиране за отговорността от приемането на решения. 24. СВОБОДАТА Е ОТГОВОРНОСТ! 25. Свободата е отговорност за своите мисли и постъпки, затова свободен е само този човек, който разбира своята степен на отговорност пред себе си, пред хората и пред Вселената! 26. Затова днес Аз се обръщам към вас с молба да прочетете пак Новата Молитва и да погледнете на нея като на „инструкция” за действие на свободния човек в навечерието на Квантовия преход! 27. В тази Молитва няма религия в общоприетия смисъл на тази дума, но тази Молитва е вашето обръщение към Мен, тя е канала за връзка между Мен и вас, който задължително трябва да се използва! 28. Още веднъж ви казвам, че Квантовият преход не е далече и приемането на Моите Слова (Молитвата) е вашият реален шанс да преминете и да се изкачите на качествено нова октава на вибрации без загуби! 29. „Вървящият преодолява пътя”!   Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/ 10 август 2006 ( 2006)
   


Тагове:   преход,   маслов,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3407764
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031