Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
20.10.2010 18:24 - Съ-Знанието на човека се явява част от Съ-Знанието на Твореца - Маслов 19.10.2010
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 831 Коментари: 0 Гласове:
3



  1. Колко много събития, сега вече от Планетарен мащаб, се насложиха в Галактическото Пространство и вашата безпомощност само потвърждава, че хората, независимо от това, че скоро ще трябва да вземат ИЗПИТА по СМЯНА НА ЕПОХИТЕ, приближавайки се до завършване на Школата на Знания, като че ли демонстрират със своето поведение пълно отсъствие на адаптация към новите, високочестотни енергии от дълбините на Космоса, пътят за които вече отдавна е отворен! 2. Независимо от това обаче, вие проявявате чудеса от КОЛЕКТИВНО СЪЗНАНИЕ, което все повече и повече придобива СИЛАТА НА ПЪРВОСЪЗНАНИЕ, и макар във формиращото се КОЛЕКТИВНО СЪЗНАНИЕ да влизат вече повече от два процента от населението на Планетата, то за съжаление съвсем не е това болшинство, на което Аз разчитах! 3. Огледайте се наоколо и ще видите как се е озлобил отиващият си Свят, явното болшинство на населението на който ще трябва да се пресели на друга Планета – в Пространство, което съвсем до неотдавна е било за вас ПЕРИФЕРИЯ! 4. НЕВЕРИЕТО винаги е довеждало хората до крайности и тази „крайност” – съвсем не е буйство на чувства, а отявлена злоба от загубената основа на съществуване в Плътния план, където, както Аз съм ви казвал, Доброто и Злото съжителстват редом (заедно), създавайки условия за ДУАЛНОСТ, тоест давайки на хората на НЕВЕРИЕТО възможност на равни начала да бъдат представени в Школата на Знанието! 5. Вие самите много добре знаете колко е трудно, дори в Школата на Знанията, особено в началните класове, да се определи НАДАРЕНОСТТА на ученика и най-важното – неговата истинна Същност! 6. Но все пак хората на ВЯРАТА ги ръководи или движи ЛЮБОВТА и ВСЕОПРОЩЕНИЕТО, произтичащи от вътрешната МЪДРОСТ НА ЦЯЛОТО, докато в същото това време хората на НЕВЕРИЕТО, тоест хората на Тъмнината, се ръководят от злобата и стремежа не към съзидание, а към разрушение.  7. Спомняте ли си, Аз отдавна ви говорих, че на вас ще ви се наложи да се научите да казвате „НЕ”?! И ето настъпва това ВЕЛИКО ВРЕМЕ НА ПРЕХОД, когато всеки от вас самостоятелно ще трябва да избере своя път, казвайки „НЕ” на всичко това, което ви завлича в блатото на НЕВЕРИЕТО, макар произнасяните думи от хората на НЕВЕРИЕТО понякога толкова много да ви приличат на Истина! 8. Затова не осъждайте тези, които току що започват да правят своите първи крачки към ВЯРАТА и ИСТИНАТА, тъй като първите крачки са винаги първи, което означава, че са и най-сложни. И ако такъв човек се спъва и даже пада, то не отблъсквайте този, който, както всички вие, носи частица от ЦЯЛОТО! 9. Но и самите вие никога не изоставяйте в собственото си УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ, в ЕВОЛЮЦИЯТА на собственото си Съ-Знание! РАЗЧИТАЙТЕ на Мен и Аз ще създам условия, при които или вие ще помогнете на този човек, или той сам ще намери някакъв изход в съответствие с Каноните на Висшата справедливост и целесъобразност! 10. Аз току що ви казах, че ВСИЧКО около вас е ИЗПИТАНИЕ за вашето Съ-Знание, затова и вашата единствена реакция на случващото се трябва да бъде само енергия (импулс) на Доброто и Любовта! 11. Повярвайте Ми, вие ще почувствате това много лесно, пропускайки тази информация през СЪРЦЕТО СИ (СЪРЦЕТО на ОТКРИТИЯ и СВЕТЪЛ ЧОВЕК), което е необходимо да предприемете спешно и което ви очаква в това сложно време! 12. Запомнете: Всичко в този Велик СПЕКТАКЪЛ НА ПРЕОБРАЗЯВАНЕТО вече е записано от Мен, независимо от това обаче вие ИМАТЕ ПРАВО НА СВОБОДНА ВОЛЯ и сте способни да коригирате динамиката на Преобразяването! Корекцията на Вселенската Програма за ПРЕОБРАЗЯВАНЕ обаче може да стане САМО посредством силите (енергията и посланията) на ТВОРЯЩОТО КОЛЕКТИВНО СЪЗНАНИЕ!    13. Сега на вас ви е нужно просто да се ДОВЕРИТЕ на Мен, вашият ТВОРЕЦ, и с цялото си СЪРЦЕ да приемете настъпващото ПРЕОБРАЗЯВАНЕ на Пространството, а ДОВЕРЯВАЙКИ Ми се, заедно с Мен да пристъпите в Новия Свят – или както вече ви казах, да се върнете в Света на Тънкия план! 14. Помислете (това Аз съм го повтарял вече няколко пъти): приемайки високите вибрации на Космическото Пространство (на енергията на Цялото) вие няма да се сблъскате с нещо съвършено ново, тъй като високите (високочестотните) вибрации не само че са ви добре познати, но още и достъпни за вашето ВИСШЕ ВЪТРЕШНО „АЗ”! 15. Но засега леко ще могат да преминат този вибрационен преход само тези от вас, които наистина са от Планетата Земя и които усещат сега себе си в ДОМА на ТВОРЕЦА! А тази УВЕРЕНОСТ идва само след ОСЪЗНАВАНЕ на себе си като част от Цялото, вземащо и приемащо този ИЗПИТ ПО ПРЕОБРАЗЯВАНЕ (ПО ИСТОРИЯ) едновременно с вас! 16. Повярвайте Ми, Аз няма да оставя никого без внимание, но вие от своя страна просто сте длъжни да намерите пътя към себе си, защото без вашето усилие (без работа над себе си) ПРЕОБРАЗЯВАНЕ на вашето Съ-Знание никога няма да стане! 17. Затова НЕКА ЗАЕДНО да вземаме този Изпит по Квантов преход, тъй като този Изпит е не само за вас, но и за Мен! За вас, независимо от всичко, е предначертано да станете не само основа на Шестата раса, но и, което е по-важно, да станете основа на ТВОРЯЩОТО ЦЯЛО! 18. Говоря ви така, защото дори при хората, сега вече повече от два процента от населението на Планетата, няма пълно енергийно подобие и, разбира се, няма енергийно равенство на Светлите сили! 19. Божественото множество на насрещните вълнови потоци с високи вибрации (и дори не е важно – в каква мерност на Пространството) продължава да бъде управлявано от процеса на образуване на КЛЪСТЕРИ от най-чиста енергия! 20. Не се плашете от това! Та нали вие все пак носите в себе си, в своето Съ-Знание, неповторимата СВЕТЛИНА НА СЪЗИДАНИЕТО и това, че вие се различавате по ниво на развитие на своето Съ-Знание, не бива да се превръща в трагедия, тъй като безкрайното разнообразие е основата на проявление на Твореца. 21. Именно в ЕДИНСТВОТО на безкрайното проявление е заключена СИЛАТА НА СЪЗИДАНИЕТО, затова и КОЛЕКТИВНОТО СЪЗНАНИЕ формира МАТРИЦАТА НА ТВОРЯЩОТО НАЧАЛО! Главното е това ЕДИНСТВО НА СЪЗНАНИЕТО да се съставя от хора на ВЯРАТА!   22. А, ако в това ТВОРЯЩО КОЛЕКТИВНО СЪЗНАНИЕ, освен хора на ВЯРАТА, попаднат и хора на НЕВЕРИЕТО с цел да разрушат формиращото се сега ДУХОВНО ЕДИНЕНИЕ, ето тогава няма да се размине трагедията, тъй като в този случай Аз ще бъда принуден да се върна към първоначалния сценарий на Вселенската Програма за Преобразуване на Пространството! 23. Аз въобще не се шегувам! Аз в действителност съм настроен да обясня и да ви покажа всички „подводни камъни”, в които са се „спънали” предишните цивилизации! 24. Ето затова Аз толкова подробно ви обяснявам вашите задачи по еволюцията на собственото ви Съ-Знание и ви разкривам Тайната на вашето СЪТВОРЕНИЕ, тъй като, ако човекът разбере своята съдба и разбере сценария за Преобразяване на Пространството, то тогава той може да бъде уверен в Моята поддръжка, защото в този случай ВОЛЯТА НА ТВОРЕЦА И ВОЛЯТА НА ЧОВЕКА СЪВПАДАТ! 25. Аз вече ви разкрих Своята стратегия, затова на вас сега трябва да ви е ясен смисълът на вашето проявление в Плътния план, и сега Моите думи за необходимостта от ОПОЗНАВАНЕ НА САМИЯ СЕБЕ СИ не трябва да звучат странно, и да се разминават с обективната реалност на Плътния план! 26. Помислете върху Моите думи, тъй като 26 октомври е доста близо и вашето, вече станало практика, ДУХОВНО ЕДИНЕНИЕ ви отваря възможности за ТВОРЕНЕ (ПРЕОБРАЗЯВАНЕ ) и на себе си, и на Пространството! 27. И не преживявайте за тези хора, дори и най-близки, които са отстъпили и продължават своето Духовно падение! Та нали на Мен са Ми нужни само тези хора, които са осъзнали своя път във Вечността и които са готови да отидат на саможертва заради постигане от хората на ХАРМОНИЯТА НА СВЕТЛИНАТА! 28. Аз избирам хората заради тяхното „УТРЕ”, затова всичко, което ви обкръжава, може и да не съответства на Моите критерии на ТВОРЕЦ, може и да не бъде в ДУХОВНО ЕДИНСТВО С ПЪРВОСЪЗНАНИЕТО! 29. Помнете, че Аз съм не само ВОДАЧ НА РИТЪМА, но Аз съм още и Творец, Съ-Знанието на който се състои от Съ-Знанието на безкрайното множество от частици, преминаващи заедно с Мен Школата на Знанието! Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/ 19 октомври 2010 ( 2010)


Тагове:   маслов,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3417443
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930