Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
29.10.2010 16:38 - Не търсете смисъла на своя живот в “тъмна стая” - Маслов 02.12.2006
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 885 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 29.10.2010 16:53


1. През цялото време говоря само за едно: Знанията, които Аз ви давам, са Ключ за разбирането на ситуацията, Ключ, който ще ви отвори вратите към спасението, но само на тези, които ще разберат Мен и тези, които ще разберат себе си. 2. Толкова време вече изгубих, за да могат хората да обърнат внимание на Моето Обръщение и на Пътя, който Аз съм осветил за вас в Бъдещето, което сега е в ръцете на всеки човек.     3. Аз разбирам, че Интернет не се използва от всички, но тези, които могат да си го позволят, нямат право да остават равнодушни към тази беда, прокрадваща се към хората, когато протакането или бездействието може да се обърне в трагедия за човечеството. 4. Сега, както никога по-рано, пред хората е поставена Задача: или избирате пътя на обединението пред грозящата опасност, или пропилявайки времето си в неверие и разврат, се отправяте към края на пропастта, след който е само бездната и където живота се прекратява. 5. Тези Мои Слова не трябва да се разпространяват сред хората изкуствено, Те трябва да влизат от сърце в сърце, а Любовта и Доброто, произтичащи от Моите Слова, трябва не само да сгряват сърцата, но и да съдействат на тази чудесна Светлина, която идва от Мен към хората и която трябва да върви от сърце към сърце. 6. Не бива да се разглеждат Моите Слова като "моно-спектакъл"; Аз предавам Знания чрез един Човек, но за всички, които Ме очакват и които Ме обичат! 7. Вие знаете, че Създателят е ВСИЧКО (Пространство и Енергия), а също и Любов, която управлява Световете и влиянието на Моята Любов върху хората е най-силно и най-благотворно. 8. Моята Любов е този Благодатен Огън, тази енергия (на Любов), която не причинява болка, не изгаря, а дава енергия на Добро, идваща от Създателя, от Вечността, където вас вече ви има и където вие сте част от Мен. 9. Разгледайте Текстовете внимателно, потопете се в Моите Слова, потопете се в Моята Любов и Света ще ви се представи като картина на неизмеримо Щастие и Надежда. 10. Човекът още не се е изчерпал и този налеп на Материята, която се е оказала за хората по-важна от Духа, скоро ще се окаже празна черупка, а този потенциал на Любов, който е заложен в човека при неговото създаване, ще лумне в пламък на съзидание, в пламък на Любовта. 11. Любов без Вяра няма и не може да има. Вярата е връх в човешкото Осъзнаване, връх на полета на човека към висотите на Създателя. 12. Приемането на Вярата, приемането на Света е осъзнаване на своята съпричастност към Моите Дела, съпричастност към Великата Вечност, където Вселената е само степен, платформа за развитието на човека до висотите на Тънките Светове. 13. Квантовият преход, за който сега говорят всички, е тази черта, която ще се наложи да преминат всички хора без изключение, независимо от каквото и да било. 14. Квантовият преход е граница между тъмното минало и Светлото Бъдеще, но само с Вяра и Любов към Създателя. 15. Аз вече ви казах, че Създателят е ВСИЧКО: Аз съм Пространството, Енергията, Аз съм Света и Аз съм във всеки от вас. 16. Всеки човек е Мое дете и то любимо дете, и всеки може да се възползва от Моята Светлина. За това се иска не толкова много и това немного е приемането на Вярата. 17. Вярата в това, че Аз съм ВСИЧКО: Аз съм Енергията, Аз съм Пространството и това Пространство е подвластно на Мен; на Мен е подвластен Светът, в който вие сте материализирани и, разбира се, сте подвластни вие самите, и вашите съдби. 18. Но вашето бъдеще е във вашите ръце, защото вие самите сте Енергия, вие самите сте микрокосмос, вие самите сте част от Моето Пространство и вие самите сте част от Мен. 19. Дадено ви е правото да решавате своята съдба, затова бездарното използване или пропиляване на отреденото ви време в Материалния Свят е най-голямата грешка на човека. 20. Вие трябва да гледате на себе си като на енергийна Същност, свързана с Вечността, свързана с Мен и свързана с Моето енергийно Пространство. 21. И когато вие разберете (а на първо време - дори прието на Вяра), че вие сте част от Света и вие сте Моя част, тогава вашия живот ще придобие този велик смисъл, който вие безуспешно и от векове се опитвате да откриете в "тъмна стая". 22. Приемането на себе си като част от Вечността е тази Светлина, която ще освети вашия път и ще ви подскаже посоката към Спасението, към Бъдещето. 23. Опитайте се да повярвате на Мен, Създателя, че вие сте част от Мен и тогава Моята Любов ще стане ваша Любов и хората най-накрая ще разберат, че Любовта обединява всички пред Създателя, а вие всички сте равни пред Мен в Моята Любов. 24. Няма изгои, няма любимци - вие всички до един сте еднакво скъпи за Мен и на всеки от вас е дадена Моята Любов, и на всеки е дадено правото да се присъедини към Моята Светлина, към Моята Енергия и към Моя Свят. 25. Единствено Моята Любов, приета от вас, ще успее да ви приближи към Бъдещето и към тези велики събития, които предстоят "Утре". Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/ 02 декември 2006 ( 2006)
 
   


Тагове:   маслов,   “тъмна,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3407867
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031