Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
11.11.2010 20:25 - Аз СЪМ! (библ.) - Маслов 10.11.2010
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 891 Коментари: 0 Гласове:
2




1.  Ако погледнем комбинацията от цифри в календара, в тази връзка и днешната дата, каквито и да са числата – то те са знакови за тези от вас, които искат да видят един от сценариите на развитие на Планетарните събития! Но сценарият или сцената която вие искате да видите може да бъде откъсната от планирания от Мен Спектакъл за Преобразяване на Пространството, а това на свой ред поставя закономерния въпрос: а какво ще стане ако сценария, който се е открил пред вас е от съвсем друг спектакъл.

2.  Аз съм ви говорил вече нееднократно, че не само религиите са разделяли хората по Съ-Знание, тоест по различните си представи за Създателя! Но колко силно ви е разделило, правейки почти невъзможно вашето Духовно Единение, многообразието на Духовните и псевдодуховните школи, получаващи информация по всевъзможни Планетарни и Галактически канали, в това число и по каналите на Йерархиите на Светлината!

3.  Но Аз ви предупреждавах и при това неведнъж, че СПАСЕНИЕТО, а това означава, възможността за промяна на Сценария на Вселенската Програма за Преобразяване на Пространството, може да стане само и единствено в този случай, когато се получи ЧУДОТО НА БОГОЯВЛЕНИЕТО във всеки от вас, а това ще стане възможно единствено тогава, когато вие ВСИЧКИ ЗАЕДНО СЪТВОРИТЕ ЕДИННО ПЪРВОСЪЗНАНИЕ!

4.  Замислете се дълбоко върху тези думи! Та нали Аз не напразно посветих няколко последователни диктовки на важността и особеностите на КОЛЕКТИВНОТО СЪЗНАНИЕ за безкрайното множество на проявление на Твореца, за хората, многообразието на Съ-Знание на които трябва да се ИЗВЕДЕ (ДА СЕ ИЗДИГНЕ) на равнището на Съ-Знание на ЕДИННОТО ЖИВОТВОРЯЩО НАЧАЛО!

5.  Сега, в това тревожно за вас време ви е нужно да разберете и да ПРИЕМЕТЕ, че само ИЗБЛИКЪТ на Обединеното Съ-Знание може да създаде условия за ИСТИННО Духовно Единение, за ЕДИНЕНИЕ с Твореца – условия изменящи вашите представи не само за Мен, но и което е особено важно, за себе си – вече като за Творяща Сила на СВЕТЛИНАТА!

 

6.  Вие трябва да осъзнаете (и това ОСЪЗНАВАНЕ действително прилича на ИЗБЛИК НА СВЕТЛИНА вътре във вашето Съ-Знание), че обръщайки се към себе си, към своето Висше вътрешно „Аз”, вие ВНЕЗАПНО ОСЪЗНАВАТЕ, че ТВОРЕЦЪТ е във всеки от вас, Той е вътре във вас! Това ВНЕЗАПНО ОЗАРЕНИЕ ще ви позволи най-накрая да разберете СМИСЪЛА на своя вечен живот, при това – вече не на отделния човек, а на всички хора, на всички частици  на Единното ЦЯЛО! 

7.  Във вас трябва да проникне РАЗБИРАНЕТО и повтарям, ОСЪЗНАВАНЕТО, че не може да има отделни творящи частици, а има само ЕДИННО ТВОРЯЩО НАЧАЛО НА НАЧАЛАТА, представляващо ДУХОВНОТО ЕДИНЕНИЕ на всички частици в ЕДИННОТО ПРОСТРАНСТВО НА ТВОРЕЦА (ако искате – в Единното Пространство на Разума), когато няма никакви разногласия, когато няма никакви различия, а има Велика ЛЮБОВ и има Велика ХАРМОНИЯ НА ТВОРЕЦА!

8.  Вие сте длъжни да ОСЪЗНАЕТЕ, че няма отделни частици, а има само ЕДИННО ТВОРЯЩО НАЧАЛО, в което отхвърляйки всичко привнесено, да се съединят в едно и ЕДИННО ПЪРВОСЪЗНАНИЕ всички проявления на ТВОРЕЦА, и това състояние на ДУХОВНО ЕДИНЕНИЕ изменя или ТВОРИ не само Пространство, но и самите частици, СЪЗДАЛИ СЪЗНАНИЕТО НА ТВОРЕЦА!

9.  Ето кога в ЕДИННОТО ПЪРВОСЪЗНАНИЕ на хората започва да се формира ПОСЛАНИЕ НА ТВОРЕЦА и ето кога проявявайки Велика ЛЮБОВ към ТВОРЕЦА, хората могат да произнесат Свещените Слова „Аз СЪМ”!!!

10. Аз ви водя към разбирането на ПРИРОДАТА НА ТВОРЯЩОТО НАЧАЛО НА НАЧАЛАТА – когато не отделната въплътена Божествена Същност произнася (с Мое разрешение) Думите „Аз СЪМ”, а хората Обединени ДУХОВНО и трансформирали се в ПЪРВОСЪЗНАНИЕ, започват да ОСЪЗНАВАТ, че те са неразделна част  ТВОРЯЩА ЕНЕРГИЯ и Те са „Аз СЪМ”.

11. Никой и никога от хората и дори от Божествените Същности, без Мое разрешение не е можел да произнесе тези Свещени Слова, обявяващи присъствието на Твореца! Затова на твърде малко хора им се е давало такова Право да обозначат Моето присъствие в Плътния план.

 

12. Сега – на изхода на старата Ера – настъпва Велик момент, когато хората, приели в своето сърце Твореца и осъзнали съпричастността си към Твореца, започват, Обединявайки се Духовно да създават ТВОРЯЩО НАЧАЛО НА НАЧАЛАТА, а СЪТВОРЯВАЙКИ ТОВА ЧУДО НА БОГОЯВЛЕНИЕТО и преминавайки на равнището на ЕДИННОТО ПЪРВОСЪЗНАНИЕ, започват да ОСЪЗНАВАТ, че ВСЕКИ Е ТВОРЕЦ И ВСЕКИ Е – „Аз СЪМ”! 

13. „Аз СЪМ” мога да кажа ЕДИНСТВЕН Аз и ако Аз разреша на Духовно Обединили се хора да кажат „Аз СЪМ”, това означава че тяхното Съ-Знание се издигнало до ниво на ПЪРВОСЪЗНАНИЕ и вече няма Съ-Знание на отделните частици, а има действително ЕДИННО ТВОРЯЩО НАЧАЛО!

14. Произнасяйки тези Думи, човекът достига до изпълнение на своята Главна цел – той става ВЕЛИКО ТВОРЯЩО ЦЯЛО, той става ТВОРЕЦ!

15. Аз ви обръщам вниманието на това, че по Сценария на Вселенската Програма на Преобразяване на Пространството (по-точно – по Програмата за еволюция на частицата до нивото на Цялото) вие трябва САМОСТОЯТЕЛНО да достигнете до ОСЪЗНАВАНЕТО от необходимост за ДУХОВНО ЕДИНСТВО – когато за вас вече не трябва да съществуват отделни частици, пък били те и свързани с причинно- следствени връзки и подчиняващи се на Канона на Великата Целесъобразност, а има само ЕДИННО ДУХОВНО ТВОРЯЩО НАЧАЛО!

16. Със Своята ДУХОВНА еволюция вие като частици на ЦЯЛОТО или частици на АБСОЛЮТА, е трябвало да демонстрирате ЕДИНСТВОТО на многообразието на всички  Творящи Начала (на вашето многообразие), а това е възможно само при ОСЪЗНАВАНЕТО ОТ СВОБОДНИЯ човек на своето Висше предназначение!

17. На вас все още ви предстои да разберете особеностите на Творящото Начало, тъй като само Единството на целите може да възвиси Съ-Знанието на хората до нивото на ПЪРВОСЪЗНАНИЕ , в което ЛЮБОВТА играе ключова, обединяваща роля!

18. Аз разбирам, че все още не са съзрели условията за вашето Духовно Единение, тъй като не на последно място във вашия избор играе роля освен вашето Висше вътрешно „Аз” и вашето ЕГО, което никак не може да се примири с очертаващото се Духовно Единение, изключващо всякакви разногласия в представите за твореца и за себе си като частица на Творящото Начало!

19. В Плътния план заедно с Правото на Свободна Воля и Правото на Творчество хората са получили и възможност за Собствено СВОБОДНО разбиране на причинно следствените връзки, което е и довело до формирането на различни, много често необективни и дори неправилни представи за своята роля във Вечността и разбира се, за ролята на Творец в еволюцията на Пространството.

20. За щастие, много от вас разбират, че Правото на Свободна Воля е несъвместимо с вътрешното ЕГО на човека, тъй като ЕГО-то на хората представлява обърнатата страна на Висшето вътрешно „Аз”, много често творящо съвсем не Добро, а и още повече – не Единно Творящо Начало!

21. Разбирам, че за човека е много трудно да намери баланса (хармонията) между Висшето вътрешно „Аз” и ЕГО-то! Аз разбирам, че за хората е много трудно да се откъснат от приземеното си ЕГО, все още разделящо ви според нивата на обществените отношения!

22. Но вашата ПЪРВА КРАЧКА към Духовното Единение преминава през ЕГО-то, когато човекът започва да ОСЪЗНАВА ролята на това разделящо хората Тъмно Начало. Та нали ЕГО-то, както вече ви казах, е обърнатата страна на вашето Висше вътрешно „Аз”, тоест е проява на ДУАЛНОСТТА  на Съ-Знанието на човека!

23. Духовното Единение, което Аз толкова упорито изисквам от вас, е преди всичко унищожаване на своето ЕГО – чрез разбирането за необходимостта от ТВОРЕНИЕ НА ЕДИННО ДУХОВНО ЦЯЛО, повдигащо Съ-Знанието на хората до нивото на ПЪРВОСЪЗНАНИЕ – до нивото на ТВОРЕЦ, произнасящ Думите „Аз СЪМ”!




Тагове:   маслов,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3417032
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930