Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
19.01.2011 10:38 - 18.01.2006 - Богоявление (Кръщение Господне) - Маслов
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 740 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 19.01.2011 10:52


  1. Настъпва Богоявление – един от главните празници на християнската Вяра, поддържан от Мен, защото в тази нощ целият Свят, не само християнския, преминава през умиване, пречистване и всяка една същност получава от Мен опрощение на греховете, извършени волно или неволно. 2. Един път в годината на хората на Земята се дава шанс да се издигнат на едно стъпало по-високо и да започнат, или да продължат живота си като на чисто, започвайки пътя си към преобразяването. 3. Аз вече съм казвал, че всичките води в Света по това време става Свети и спомагат за естественото, не насилствено пречистване от скверни на човешкото битие. 4. Аз почитам този Празник, като единствен шанс за човека да приеме пътя към Истината, към Бога и дори не изцяло, дори неискрено за сега, но тази първа стъпка е възможна и тази стъпка може да бъде направена само веднъж, и само през тази нощ! 5. Аз пречиствам хората, независимо от волята им, от грехове и пороци и по този начин облекчавам тази стъпка, която днес не само може да се направи, но, което е по-важно, може да се направи значително по-лесно, защото Моята Благодат в тази нощ се разпространява върху всички хора, независимо от нищо. 6. В тази нощ Аз проявявам Своята Милост и показвам Любовта си към Своите земни деца и всички вие в тази нощ сте чисти като новородени! 7. И хората, които разбират, чувстват тази Моя Благодат, правят историческия избор в полза на Доброто, разбирайки че Доброто и Любовта съм Аз, днес и во веки веков. 8. Но днес Моята Любов се спуска върху всички без избор: Аз покривам и закрилям всички хора едновременно, за да може вашият Свят да бъде чист и хората да бъдат чисти така, както е чист и агнеца Божи. 9. Днес, както никога досега, Аз отварям хранилищата на Знанията, днес Аз изпълнявам всички ваши желания и затова хората, които Ме слушат получават днес съкровения Дар на Моята енергия, на Моята Сила в зависимост от своето предназначение. 10. Този, който идва към Мен, но все още не Ме чува, все едно, пак ще получи поддръжка от Мен за Богоугодните си дела, ще получи прозрение и ще види живота си, ще познае своя път и своето място в живота. 11. Хората трябва да знаят, че по време на Кръщението целият Свят се обновява и ако това обновление се случи, човекът, разбиращ и приемащ управляващата Сила на Бога, може да премине, само днес, уповавайки се на Моята поддръжка, на друго енергийно ниво на развитие, постигайки Истината и Хармонията на висшия порядък. 12. Но хората са си хора и отдавайки дължимото на този Празник на всеобщо пречистване, така и не виждат в него панацея за своите беди и проблеми в Материалния Свят и още на следващото утро продължават своя бяг към Апокалипсиса и дисхармонията с Вечността. 13. Аз вече съм казвал, че Апокалипсис няма да има и няма да идва Антихрист, както е изразено в християнството или, по-добре да кажем, няма да идва Разрушителя. 14. Религията винаги плаши хората с идването на Разрушителя (Аз нарочно не казвам, както вие го наричате Дявол) и с настъпването на края на Света. 15. Всичко това са приказки на Църквата, отдавна загубила връзка не само с хората, но и с Мен, вашият Творец и Всевишен и желаеща да държи в страх своето паство, заплашвайки го с различни сценарии за началото и края на Света. 16. Аз вече ви казах, че нищо няма да е така, всичко ще става по Мой Сценарий, който Аз вече съм ви дал в Откровенията. 17. Край на Света или Апокалипсис е възможен само в случай, че хората не разберат и не приемат Моите Думи, насочени към тях и не участват в преобразяването на манталитета на хората, в преобразяването, вече като следствие, на обществените отношения. 18. Аз много пъти съм говорил за идването на представителите на Шестата раса – за децата Индиго, но Аз не съм приключил с въпроса за Петата раса - за хората, които се стремят към постигане на Истината, на Бог и постигане на Моите Знания за Миропорядъка и Хармонията на Вечността. 19. Не бих искал отново да ви преразказвам това, което вече съм казал, но искам още веднъж да подчертая, след като има въпроси, че ролята на Лукавия на Земята за Мен е отговорна и необходима. 20. Лукавият ви проверява на Земята с всевъзможни изкушения, заставяйки ви да правите труден избор в полза на Доброто, Любовта и Истината. 21. И когато Църквата ви уверява в това, че е настъпил края на Света и може да настъпи ерата на управление на Лукавия, това не е просто лъжа, това е ерес, не съответстваща на Моите Планове за преустройство и преобразяване на Земята. 22. На Лукавия не му се налага да идва от някъде, Той винаги си е тук, на Земята, а вашето неразбиране за Неговото присъствие произтича от вашето желание да получавате блага от Материалния Свят, потъвайки в грехове и пороци, без наказание или напомнянето от Него за възможното възмездие на Господ. 23. Лукавият ви проверява за влечението ви към грехове. В същото време, задължава човека да помни, че има Ад, където човек, продал Душата си на Лукавия и разменил я за материални блага, все едно ще получи наказание, тъй като не е изпълнил Моето предназначение по усъвършенстване на същността си, на Душата на човека. 24. Помнете, Аз ви казах, че вие не знаете истината за вашата история, защото вие така сте я изкривили, че да я разберете без Моя Помощ така и няма да ви се отдаде. 25. Всичко това, което е написано в книгите не е Истина, не е правда, защото вече толкова пъти в историята на човечеството вие, хората сте правили корекции на историческите събития в полза на властимащите през съответния период от време. 26. Сега, разгръщайки историческите анали, вие се опитвате да погледнете в миналото, за да видите своето бъдеще. 27. Но Аз съм длъжен да ви кажа, че да видите бъдещето, да видите своето „Утре” на вас не ви е дадено по природа, а да погледнете в миналото е невъзможно, защото миналото е унищожено от вас самите. 28. Минало няма, няма правда не само в историята на човечеството, но няма правда и в религията, няма правда и в Духовността, няма правда и в предишните раси. 29. Има само правдата на Омир, който се е опитал да погледне в дълбокото минало и от осколките на историческите събития да състави историята на човечеството.  30. Но Омир би могъл да знае и е знаел само малка капка от това, което се е случвало на Земята с човечеството. 31. Аз ви обещах, че ще открия тайната на човечеството, но това ще стане по-нататък, когато видя, че хората са осъзнали Моето присъствие, приели са Моя Миропорядък за себе си и са разбрали своето място във Вечността, във Вселената. 32. Само в този случай Аз ще дам информация за природата на човека и ще разкажа историческия път на човечеството, заблудило се в прости ситуации, направило купища грешки от планетарен мащаб и понесло за това Моето наказание. 33. Аз не съм изоставил мисълта да доведа упоритите хора до Истината и да ви вразумя, давайки ви Знания, предопределяйки вашия път във Вселената. 34. Всички исторически събития (не еднократно говоря за това), измервани в хилядолетия за вас, за Мен се измерват в мигове, затова няма времеви разрив за Мен и вашите хилядолетни скитания по Моята скала на времето са лесно поправими. 35. Важното, най-важното за Мен – да видя искреното желание на хората да постигнат Истината и да разберат, че животът е вечен и е постоянен път към съвършенство, постоянен път към Истината.   Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/ 18 януари 2006 ( 2006)



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3407695
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031