Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
19.01.2011 09:34 - 19.01.2005 - БОГОЯВЛЕНИЕ - Маслов /СТАР СТИЛ/
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1115 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.01.2011 09:56


  1. Днес е Богоявление, Велик Празник, винаги освещаван от Мен като единствена, освен Рождество, нишка между Мен и хората, когато Аз опрощавам греховете на всички ви и дарявам на всеки Надежда за спасение на Душата му. 2. Със това велико Пречистване Аз давам да се разбере, че за вас в този живот Моето Вълшебство е единственият праведен път - път към Мен, към Моята Вяра, към Моите Вечни Канони и към Моя Миропорядък. 3. В тези вечери на Рождество и Богоявление, Аз със Своето Вълшебство ви показвам Своята Сила и Своите възможности. Вече за кой ли век привличам към себе си поклонници с Надеждата, че, започвайки от тези дни, особено от Богоявление, те (хората) всички ще се покръстят и ще тръгнат след Мен за Моя Слава. 4. Но освен празнуващите този Празник, дори и да е прекрасен, малко са последовате-лите или просто хората, които изведнъж биха разбрали, че Вълшебството е Мое Знамение, Мой призив към тях. 5. С този празник, вече за кой ли път, Аз показвам пътя към Моя Дом, към Моя Порядък и към Моята Вечност. 6. Празникът Богоявление съществува вече две хиляди години. Не трябва ли да се замислите за това, че през всичките тези години в един и същи час всичките води на Света стават Светени, измиващи греховете и пороците на хората завинаги? 7. Нима не разбирате, че всичко се случва не просто така, а зад всичко това стоят Моите Сили, чието могъщество вие сте видели и знаете. 8. Нима не е ясно, че Аз мога да направя в един миг всички води Светени, в същото време Аз мога в един миг да унищожа всичко това на Земята. 9. Никой не обръща внимание на мащаба на извършеното от Мен за спасението на вашите Души. При това пречиствам Душите ви даже против волята на част от населението, спящи спокойно в тези празнични нощи. 10. Питейната вода, водата за миене, всички води на Света във всяка негова част в това време стават Светени с Надеждата, че даже грешникът, имащ намерение да се измие сутринта, все едно, ще се измие със Светена вода. 11. Дори принудително, но в тези вечери, нощи и дни всички хора, така или иначе, се пречистват, без сами да знаят за това. 12. Разбира се, ясно ви е, че хората се изчистват и снемат греховете си, но не всички грехове и не напълно, наистина твърде много са греховете и пороците. 13. Затова, когато Аз казвам, че в тези празнични дни на хората се опрощават греховете, Аз имам предвид, че им се дава още един шанс да надвият себе си, да променят себе си в полза на праведния живот. И ако това се случи, греховете няма да висят като гири на краката, и човекът, истински пожелал да се покръсти, получава Моята Благодат в новия живот под закрилата на Кръста. 14. Но преди всичко това е само един Празник, това е само един ритуал, това е традиция, това е ред, който хората поддържат, поддържа го и Църквата. 15. И ако в тези дни водата във всички водоеми на света става Светена, и приема Моите Сили за възкръсване на хората от греховете им, това вече не е ритуал, а Вълшебство, където всички участници, без да знаят за това, получават Моята Благодат и възможност да тръгнат в Моята Вяра. 16. Но не, освен Празника хората (Аз имам предвид повечето хора) не виждат Моите Знамения и не реагират на тях. 17. Колко жалко, че не виждат хората Божията Светлина и Моето Знамение, дори когато е пред тях. 18. Удивително, колко много е загубил човекът за хилядолетия научно-технически прогрес. Получавайки материални блага, човека в същата степен е загубил не само връзката с Природата, но и с Мен. 19. Човекът е забравил, че не само той е част от Мен, но и Материалният Свят, вашата Земя, нейната Природа – всичко е Моя част, и разрушаването на стройността на системата, нарушаването на връзките между нейните части, винаги ще води до дисбаланс, накрая и до разрушение. 20. С катаклизмите, случили се в Южна Азия, на човекът, за пореден път му бе даден урок: от цунамито пострадаха само хора, откъснали се от Природата, животинският свят на Земята не е пострадал, всичко живо е успяло да избяга от опасното място. 21. Само в човека не е останало чувството за опасност и връзка с Природата – средата на неговото обитаване. 22. Малодушието и самодоволството, получени от научно-техническия прогрес, са изиграли съдбоносна шега с хората. 23. Ето погледнете: Светената вода във всички водоеми на света – това е Мой Знак. Катаклизмите, в които живият свят успява да отреагира, а човекът загива и загубите от гибелта на хората имат планетарен мащаб – това също е Мой Знак. 24. Два примера, които показват мащаба на Моите Сили: от Благо и опрощение на греховете на целия свят наведнъж на Благовещение, до наказание (унищожение) на голям брой хора от природните катаклизми заради греховете им. 25. Всичко това съм Аз: и помилвам, опрощавайки грехове, и наказвам строго. 26. Но повярвайте, ако Аз мога да направя всички води на Света Светени в един ден, то и всички води на Света могат да сторят наказание също в един ден. 27. Още веднъж ви казвам, всичко е в Моя Власт! 28. Мое е решението – да ви накажа или да ви простя. 29. Аз искам, Вълшебството, превръщането на всичките води на Света в Светени води, да бъде напътствие за хората към преобразяването им в праведни хора: Хора–творци, хора, за които Аз съм мечтал като за деца, като Мое подобие в Материалния свят. 30. Моите Откровения са навременни и са Надежда за хората, че висшата справедливост все пак ще възтържествува и ще се въздаде на всекиго според заслугите му, а Висшият Съд ще бъде велик и строг. 31. И когато разни пророци крещят за края на Света, то плашат напразно и плашат всички. 32. Не за края на Света да говорим, като за процес на физическо унищожаване на човечеството, а трябва да говорим за края на Стария Свят - света на несправедливостта, света на отсъствието на Вяра и Надежда за спасение на Душите. 33. Започва Новият век – Новото време, Новата Религия, единствената Религия, Моята Религия. Започва най-мащабният процес на преустройство на Света, какъвто не е бил провеждан никога досега. 34. Мащабът на това действие е огромен, той засяга всички участници на Света, навсякъде ще започне процес на възраждане и спасение на Света, но в този процес на оздравяване на човечеството ще има и противници, опитващи се да застанат против и да спрат този Мой процес. 35. Но Аз съм показвал, какво ще бъде с всички хора, дори държави, които ще бъдат против Моя процес - ще бъдат отнесени от Историята, ако не от първата вълна, то от втората задължително. 36. Аз съм ви показвал, какво ще бъде с тези, които ще се противят на Мен и Моите преобразувания – пощада няма да има! 37. Заради спасението, очистването на Света Аз няма да се спирам пред препятствия. Аз ще унищожа препятствията веднъж и за винаги. 38. Ето ви да помислите: един Празник за всички - и за хората, и за Природата, или една катастрофа - и за хората, и за Природата. 39. Имате само един избор: да вървите напред по спиралата на развитие нагоре с Мен или ви няма. 40. Строго, но справедливо, време няма, иначе с развитието на научно-техническия прогрес вие ще излезете от контрол до такава степен, че ще се наложи да прилагам Сила. 41. Сега човечеството все още има шанс, и той трябва да се използва!   Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/ 19 януари 2005 ( 2005)



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3414071
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930