Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
21.02.2011 15:59 - Схема в помощ на разбирането за връзката с Бога
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4964 Коментари: 1 Гласове:
8

Последна промяна: 17.05.2012 11:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
imageСхема на вашето Божествено Аз Вашата духовна съдба е уникална. Един от ключовете за нейното изпълнение се явява вашето разбиране за собствената ви божествена природа и връзката ви с Бога. За да ви помогнат да разберете тази връзка, Възнесените Владици са съставили Схема на вашето Божествено АЗ, което те наричат също Дървото на живота. Тази схема е вашият портрет и портрета на Бога, който живее във вас, схема на вас самите – от миналото, настоящето и бъдещето. АЗ СЪМ Присъствие и Каузално тяло На Схемата на вашето Божествено АЗ са изобразени три фигури, които съответстват на трите Ипостаси на Троицата и Божията Майка. Най-горната фигура съответства на Отеца (който е едно цяло с Майката) и представлява вашето АЗ СЪМ Присъствие. АЗ СЪМ Присъствие – това е индивидуализираното Присъствие на Бога във всеки един от нас. Това е личното АЗ СЪМ ТОВА КОЕТО АЗ СЪМ това е и името на Бога, което е открито на Моисей на планината Синай. АЗ СЪМ Присъствие е обградено със седем концентрични сфери с цветовете на дъгата, които са вашето Каузално тяло. Сферите на Каузалното тяло съхраняват всичко, което във вас е реално и не се променя. Те съдържат записите за добродетелните постъпки, които сте извършили в прослава на Бога и за благославяне на човека за своите многобройни въплъщения на Земята. Няма две абсолютно еднакви Каузални Тела, защото техните трептящи сфери отразяват уникалните духовни постижения на всяка душа. Особенните качества, kоито сте развили в предишните си животи, определят тези дарби и таланти, с които вие ще се раждате в следващите животи. Тези таланти са запечатани във вашето Каузално тяло и ви се откриват чрез вашето Висше АЗ. Святото Христово Аз Средната фигура на Схемата изобразява вашето Висше АЗ или Святото Христово АЗ. Святото Христово АЗ е вашия вътрешен учител, пазител и най-близък приятел. Това е и гласът на съвестта, който звучи в сърцето и душата. То разделя във вас доброто от злото и ви учи да различавате правилното от неправилното. Над главата на Светото Христово АЗ и изобразен гълъба на Светия Дух, който се спуска по благословията на Бога Отец-Майка.
Вашата божествена искра и четирите тела
Долната фигура на Схемата изобразява вашата душа. Душата е обгърната с покривалата на четири различни “тела”, които наричаме: (1) ефирно тяло, (2) ментално тяло, (3) тяло на желанията и (4) физически тяло. Душата използва тези спътници за своите пътешествия по Земята. Ефирното тяло, наричано още тяло на паметта, съдържа светокопието на вашата идентичност. В него се съдържа паметта за всичко, което някога е прониквало във вашата душа, за всички импулси, които вие сте излъчвали чрез нея от момента на вашето създаване. Менталното тяло служи като вместилище за всичките ваши познавателни способности. Ако бъде очистено, то може да стане вместилище за Разума на Бога. Тялото на желанията, наричано още емоционално, включва в себе си възвишените и ниските желания и съхранява записите на вашите емоции. Физическото тяло – това е едно чудо от плът и кръв, което дава възможност на душата да се усъвършенства в материалната вселена.   Точно такава схема, краткото описание на която дадох по-горе, е разположена на олтара ми у дома, пред който аз медитирам. На 4-ти септември 2005 год. по време на медитацията, Санат Кумара ми изпрати мисълта за това, че е необходимо да се създаде нова Схема на Божественото АЗ, на която всичките три фигури да бъдат обединени по принципа на матрьошките. Работата е там, че аз толкова съм свикнала да се отъждествявам със Схемата дадена чрез Профет , че когато говоря за Висшите части, аз показвам с ръка нагоре. Макар, че всъщност нашето Висше АЗ е вътре в нас. Ние достигаме съзнанието на Христовото АЗ не като се движим по вертикала, а повишавайки нивото на своите вибрации. Ние продължаваме да сме същото физическо тяло но нашето съзнание преминава към по-висока честота на вибрациите и вече е способно да възприема финните светове. Не притежавам таланта да създавам изображения. Ето защо помолих няколко души за помощ. Татяна Мартиненко от Новосибирск направи компютърен вариант на новата Схема на нашето Божествено АЗ, базирайки се на моето описание, което ми бе дадено от Санат Кумара. Смятам, че този вариант на новата схема е напълно годен за визуализиране. Тази Схема украсяваше сцената по време на семинара “Добро и Зло” в Новосибирск през октомври 2005 година. Благодарна съм на Татяна за създаването на тази схема, макар че, не е изключено, след време да се появи друг, по-съвършен вариант на тази Схема.


image
Тази Схема отразява състоянието “ АЗ присъствам в Бога” или “ АЗ СЪМ в Бога”. Схемата съответства на състоянието на нашето съзнание и нивото на вибрациите ни, когато чувстваме своето Единство с Бога и с всяко живо същество.
Нивото на нашите вибрации позволява на нашата Висша част да попадне заедно с нас във физическата октава. Тогава не съществува рзличие между нас и нашата Висша част. Татяна Микушина image

image

image Превод от официалното електронно издание на Посланика на Великото Бяло Братство Татяна Микушина Сайт http://sirius-ru.net/ Редактор на изданието Татяна Мартиненко mtv757@yandex.ru Мир вам, Свет и Любовь!



Гласувай:
8



1. samorasla - Една книга в помощ
22.02.2011 11:29
Препоръчвам на всички търсещи и живеещи в Духа

Книгата: Послания от основателите от Сал Рейчил
http://www.radiounity.eu/bg/onebook/3

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3417800
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930