Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
21.03.2011 14:17 - Нека в най-близко време четенето на моите Розарии да бъде най-важната задача във вашия живот - Майка Мария, 26 март 2005 г.
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1233 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 21.03.2011 14:20


  imageАЗ СЪМ Майка Мария, вашата Майка на Небесата, дошла при вас чрез този посланик. Много пъти съм идвала чрез много хора, които са въплътени днес на планетата Земя. Аз се възползвам от Божествената възможност, която ми е дадена, и която позволява да се използва енергията, която ми дават хората, когато четат Розариите, за да се проявявам във физическия свят. Явявам се на мнозина и ще имам тази възможност дотогава, докато не секне потока енергия, изпращан от вашите сърца към моето сърце. Аз използвам всяка възможност, за да застана пред тези, които са готови да ме видят и чуят. Сега идвам чрез Татяна, защото настана времето да ви дам малко наставление, което ви е необходимо на този етап. Вие можете да си ме представите. Стоя точно пред вас, когато четете тези редове. Стоя пред вас с букет от рози в ръцете си. И съм приготвила този букет за вас, възлюбени мои. За вас, които сте устремени и прекарвате толкова часове в четенето на моите Розарии.Не оставяйте тази работа, моля ви, възлюбени мои. Разбирам колко много са изкушенията и съблазните във вашия свят, които ви се струват по-важни в сравнение с молитвите, които ви моля да ми давате ежедневно. Обаче, ако не беше потребността на момента и ако нямаше нужда от вашето Служение, аз не бих ви безпокоила. Възлюбени, няма никакво особено значение какъв Розарий четете, дали четете традиционни католически Розарии или Розариите, дадени от мен напоследък чрез много посланици. Разберете, имат значение само устремеността на вашите сърца, чистотата на вашите сърца и желанието да се помогне на целия Живот на тази планета. Аз не искам да ви плаша с никакви предстоящи бедствия и катаклизми. И не защото те не се предвиждат в близко бъдеще. Катаклизмите са неизбежни, доколкото хората по старому не желаят да обърнат своя поглед към Небесата и упорстват в своя стремеж да получават отново и отново удоволствия в този свят. Затова ни е толкова необходима енергията на вашите молитви. Уверявам всеки, който ежедневно чете моите Розарии в това трудно време, че в радиус от 100 километра от това място, където се извършва вашето ежедневно Служение, няма да се случат никакви катаклизми и бедствия. Особено се обръщам към жителите на моята любима Русия. Много голямата площ на вашата страна и малката плътност на населението в много райони изисква от вас Служение с удвоени и утроени усилия. На Русия е определена велика роля за промяната на съзнанието на човечеството, за повдигането на това съзнание на по-високо ниво. Затова моля всеки, който чуе това послание, нека в най-близко време четенето на моите Розарии, независимо чрез кой посланик са достигнали те до вас, да бъде най-важната задача във вашия живот . Вие трябва ежедневно да ми давате по един Розарий. Моля ви. Умолявам ви, възлюбени мои. Аз ще дойда лично при всеки от вас, който поеме задължението да чете моите Розарии ежедневно и ще ви дам роза от моя букет, като знак на моята Любов към вас. И това още не е всичко, възлюбени мои. Аз моля да четете моите Розарии с чувството на най-висша Любов, която можете да изпитвате към вашата планета, към всички живи същества, населяващи тази планета. И ви моля, преди да започнете четенето на Розария, да влезете в своето сърце. Почувствайте топлината във вашето сърце. Помислете за мен. Знам колко ви е тежко да се намирате във въплъщение на Земята в това трудно време. Но си спомнете колко трудно ми беше на мен, когато моят син Иисус бе разпънат пред моите очи. Какво ми беше на мен да гледам неговите страдания? Възлюбени, изпитвате ли Любов към мен? Можете ли ежедневно, само няколко минути преди четенето на Розария, да ми изпращате Любов от вашите сърца? Това не е трудно, нали? Ще изпълните ли молбата ми, възлюбени? Аз изпитвам Любов към всички вас. И ще дойда при вас по време на четенето на вашите Розарии. Вие ще почувствате, вие непременно ще почувствате моето присъствие. Можете да прекъснете четенето и да поговорите с мен. Аз ще изслушам всички ваши молби, всички ваши желания. И обещавам да ви окажа цялата помощ, която Космическият закон ми позволява да ви окажа . Ще направя всичко за вас, което е в моите сили. Мога ли да разчитам, че вие също ще направите това, за което моля? Повярвайте ми, ако не знаех това, което знам и което е скрито от вашите очи, никога не бих ви молила за тази работа, която само вие можете да свършите. Най-малко от всичко искам да изпитвате страх. Не се бойте от нищо. Била съм сред вас, ходила съм по Земята и мога да ви уверя, че всеки получава точно толкова изпитания в своя живот, колкото може да издържи. Човечеството е сътворило прекалено тежка карма. И изкупуването на тази карма изисква големи жертви и страдания. Но Господ е милостив и той ви дава инструменти, които позволяват да се смегчи вашата карма и да се облекчи вашето бреме. Затова не пренебрегвайте тези инструменти и не пренебрегвайте дадената ви възможност. Аз ви напускам. Радвам се, че можах да използвам тази възможност, за да ви напомня още веднъж за работата, която вие трябва да свършите. Ние обезателно ще се срещнем с всеки по време на четенето на вашите ежедневни Розарии. АЗ СЪМ Майка Мария, до нови срещи.   © Татьяна Микушина, 2005
http://sirius1-bg.net/sirius/dict1/23mary2603.htm

Розарии: http://sirius1-bg.net/sirius/index.php?option=com_content&task=view&id=19&Itemid=40



Гласувай:
1



1. samorasla - Много навреме е настоящия постинг
21.03.2011 15:29
Кръвопролитията, страха и хаоса, които обхванаха Близкия Изток ще се отразят негативно на общото ниво на съзнание на планетата, което е решаващо в този кратък отрязък от време, отделящ ни от началото на Квантавия преход.
Наистина е много важно всеки да намери време да се обърне с любов и надежда към Висшия Разум и Светлата Йерахия.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3407735
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031