Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
13.05.2011 19:26 - Историческият избор на обикновения, „малкия” човек - Маслов -12.05.2011
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1287 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 16.05.2011 11:10


1. Вие защо се учудвате, че количеството на диктовките или Посланията малко намаляха? Та нали Посланията (Аз ви говоря за това многократно) представляват ДИАЛОГ между Съ-Знанието на човека и Твореца.

2. Ако количеството на Посланията е намаляло, то това съвсем не означава, че е намаляла активността на Твореца, нали при Мен всичко върви по строго определен План, без каквито и да е било отклонения, а това означава, че независимо от всички Мои старания и предупреждения, ваша активност от Мен не се наблюдава.

3. Аз наистина виждам вашата активност в друг план, която се състои или в караници по интернет, или е свързана с честата промяна на своята позиция, обоснована от това, че вие вече за кой ли път се поддавате на уговорките или лъжливите послания на вашите власти!

4. Но Аз съм длъжен да ви предупредя, че за Мен няма и никога няма да има компромиси с вашите власти! За Мен най-важното от всичко е (особено днес) само изпълнението на Вселенската Програма за Преображение на Пространството и нейното завършване – е вече дело за по малко от две години. Сега това Преображение задължително ще стане или с вашето активно участие и по спасителния за човечеството сценарий, или вече без хората и по известния ви от историята на човечеството сценарий!

5. Аз, струва Ми се вече всичко ви обясних и в това обяснение влизаше всичко, включително и Моите Знания, предавани на вас чрез Откровенията, и (така, както Аз ви обясних в Своето предишно Послание) натрупаната за всички ваши инкарнации Божествена МЪДРОСТ. Всичко това обаче така и не намери никакво продължение и не се отрази на промяната на вашите Съ-Знания.

6. Под продължение Аз разбирам преди всичко вашите действия или вашия ПРОМИСЪЛ, а не само вашите дебати по повод изявленията на новите „владетели” на света.

7. Повтарям още веднъж за тези хора, които не са разбрали важността и съдбоносната ситуация, в която са се оказали хората на ХХI век: Преображението на Пространството се определя от активността на хората и техния правилен избор, а това означава, разбиране на ролята на човека в еволюцията на Висшия Разум; но Преображението на Пространството може да стане и без участието в него на хората – без тези, които не са разбрали важността на прякото Обръщение и предупреждение на Самия Творец!

8. За Мен през тази есен ще стане абсолютно ясно, приела ли е Русия своя КРЪСТ на Водач на човечеството или продължава да „спи”, уповавайки се на принципа „да впрягаме без да бързаме”.

9. Вашата безотговорност и пълно нежелание да помислите за своето бъдеще, и в края на краищата, за бъдещето на своите деца, просто Ме изумява! Вашата, извинете Ме, детска доверчивост и наивност вече не Ме учудва, защото Аз контролирам вашата реакция на Моите Думи и на думите на вашите власти!

10. Моля ви, не обръщайте внимание на обкръжаващата ви лудост и перченето на пресата (това винаги го е имало предостатъчно), не се поддавайте на лъжливи послания и на лъжеактивността на вашите власти (тя също с всеки ден ще се увеличава)! Вие трябва да се вслушвате единствено в самите себе си, в своето Съ-Знание и сърце, и да се уповавате само на Мен – на Вашия Творец!

11. Подчертавам, че сега у вас има ВСИЧКО: има юридически оформена структура с името „За държавност и Духовно възраждане на Русия”, имате – Аз вече на казвам „Мой Посланик”, тъй като някои от вас просто се задъхват от смях и ненавист - а имате Духовен Лидер, който съм избрал Аз, а не хората, тъй като Аз знам, че той може да носи този КРЪСТ, и отдавна знам неговата роля във вашата Нова история!

12. Какво още трябва да направя Аз за вашето вразумяване, освен екологичните катастрофи, за да може вие окончателно да се събудите и за оставащите няколко месеца да демонстрирате, преди всичко на самите себе си, а след това вече и на Мен, че Народът на Русия се е събудил по цялата територия и е готов да формира Пространството на Святая Рус?

13. На тази територия на Святая Рус висш закон трябва да стане СВОБОДНАТА ВОЛЯ НА СВОБОДНИТЕ ДУХОМ хора и разбира се, МОЯТА ВОЛЯ, и само тогава на Земята ще се възцари тази БОЖЕСТВЕНА РЕГУЛЯРНОСТ, за която човечеството е мечтало през всичките тези 26000 години!

14. Но повтарям, че всичко ще стане наистина внезапно (повярвайте, няколко месеца за Вечността – това е дори миг) само ако Съ-Знанието на хората (вашето Съ-Знание) се пречисти от остатъците на лъжливите представи за Създателя и най вече, от вашето Духовно невежество!

15. Аз ви говорих многократно, че Аз няма да търпя никакви революции, в това число и Духовни, тъй като дори революцията хората я правят някак си изкривена, минавайки без Моето разрешение за това, и най-главното – без Моето пряко Участие.

16. Аз искам вие да влезете по естествен път в руслото на ЕВОЛЮЦИЯТА НА СЪЗНАНИЕТО на човека и да осъзнаете, че вие не сте биологични роботи, а частици на Творящото Начало на Началата, и че най-важната ви задача се състои в това, свързвайки се ДУХОВНО (замислете се: ДУХОВНО, а не физически) да достигнете до формирането на КОЛЕКТИВНО ПЪРВОСЪЗНАНИЕ!

17. А КОЛЕКТИВНОТО ПЪРВОСЪЗНАНИЕ на хората, на свой ред ще формира това много важно за Мен БЕЗЛИЧНОСТНО ЦЯЛО, което е и – АЗ СЪМ ТВОРЯЩОТО НАЧАЛО НА НАЧАЛАТА!!

18. Хората са длъжни да СЪЕДИНЯТ всички частици на Твореца (Аз ви говоря за това в съвършено открит текст) в ЕДНО ЦЯЛО, тъй като в това именно се състои вашето ВЕЛИКО ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ, това именно е и тази РЕЛИГИЯ, за която Аз мечтая 26000 години!

19. Хората са вървели към този Исторически момент на ДУХОВНО ЕДИНЕНИЕ през всичките тези дълги хилядолетия! Хората са вървели към него по пътя на своите проби и грешки, чрез Моите ПОДСКАЗВАНИЯ, предавани на хората чрез всички Пророци на човечеството; хората са вървели към това и чрез всички религии, които независимо от лъжата и дори преднамереното изкривяване на Истината, все пак са съхранили трохички от Божествената Правда!

20. Сега вече никой и нищо не може да попречи на обикновените хора да направят техен СОБСТВЕН и абсолютно СВОБОДЕН избор на своето бъдеще във Вечността!

21. Аз ви моля единствено да ОСЪЗНАЕТЕ Моите СЛОВА, защото днес, както никога по рано в историята на човечеството, се е създала ситуация, когато историята, или по-добре да кажем, бъдещето на човечеството, зависи не от избора на властите (светска или църковна) а САМО (обръщам внимание на думичката „САМО”) от ИЗБОРА на ОБИКНОВЕНИЯ „МАЛЪК” ЧОВЕК!!!

22. Само човекът – повярвайте: най-обикновеният, най-„малкият” човек, който никой от властите никога за нищо не го е питал – може днес да промени СВЕТА, защото от неговия исторически избор ще зависи бъдещето на цялата цивилизация.

23. Именно Аз, вашият Творец давам на този човек ПРАВОТО да реши не само своята съдба, но и съдбата (бъдещето) на цялото Галактическо Пространство! Този човек е натрупал толкова Божествена Мъдрост, която е в пъти по-високо от равнището на „мъдрост” на владетелите на света, потънали в Духовно невежество и блудство!

24. Повярвайте Ми, всички техни демонстративни походи в Моите Храмове към тези, също хора, които изповядват или съхраняват религиозните традиции, за Мен като резултат не значат нищо, тъй като Аз много добре виждам бутафорията и лъжливостта на техните действия и намерения.

25. Аз много добре знам (и виждам) вашите планове и зная, колко много се различават намеренията на хората от техните промисли, затова приказките на вашите лидери за Мен са просто смешни, защото те въобще не съответстват на техните замисли и са разчетени на доверчивите и инертни хора – наистина роби на Духа!

26. Но повярвайте Ми, вие никога няма да може да станете доброволно роби на Духа, защото Аз съм ви създавал по СВОЕ ПОДОБИЕ, както вече ви казах – по подобие на СВОЕТО СЪВЪРШЕНСТВО. Ако вас все пак ви е смутило вашето биологическо разнообразие, то трябва да знаете, че това разнообразие е проявлението ви в Плътния план единствено за много кратък срок, и затова то за Мен като резултат не значи нищо!

27. Вашето биологическо разнообразие представлява допълнителен изпит за Мъдрост, на който хората се явяват във всяко свое проявление, и ако хората знаеха всички варианти на своите предишни проявления, то биха се отнасяли към сегашните проявления с най-истинска Мъдрост, натрупана за всичките многобройни реинкарнации.

28. Това което предстои на хората да направят сега, без да проявяват никакво отношение към вида на биологичната обвивка, в която те днес са облечени – та нали, все едно, много скоро те ще се отърват от нея (ако изборът бъде правилен) – тъй като променящото се Пространство на високите енергии ще изисква наличието (у човека) на съвършено друга защитна обвивка, която вече ще съответства на високите вибрации на Космоса.

29. Вие, съвременните хора с издигнато Съ-Знание, трябва да разбирате, че проявлението на частицата на Висшия Разум може да бъде най-разнообразно (дори непривично за хората), защото то зависи от условията на това Пространство или на тази част от Великия Космос, в която се оказва (по Моя ВОЛЯ) частицата на Творящото Начало на Началата!

30. Затова хората (от вашия Народ) не бива, извинете, да зациклят върху това, как те изглеждат и какво ги очаква в бъдещето, вие не трябва да си гледате на „кафе”, та нали днес точно вашият, а не някакъв друг народ, носи отговорност не само за вашето бъдеще, но и за бъдещето на цялото човечество!

31. МоитеДуми в настоящото Ми Послание са обърнати преди всичко към обикновения, „малкия” човек, та нали за Мен, за вашия Творец, няма и няма да има никога нищо по-важно от избора на този човек, тъй като той не е само просто човек – той е Моя ЧАСТИЦА, носеща в себе си потенциала на СъТворец, а в перспектива – и на самия Творец!

Откровения

http://www.otkrovenia-bg.info/

12 май 2011 ( 2011)



Гласувай:
3



1. bven - Съ-Знанието на хората (вашето Съ-Знание) се пречисти от остатъците на лъжливите представи за Създателя и най вече, от вашето Духовно невежество!
14.05.2011 16:05
Дано, дано се чете и разбере, че нещата се променят с голяма бързина.
Поздрави и хубав ден!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3416530
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930