Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
20.07.2011 11:31 - Процесът на Преображение на Пространството и човека не може да бъде дори забавен - Маслов 19.07.2011
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2218 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 20.07.2011 18:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
1. Хората трябва най-накрая да разберат, че независимо от тяхното желание или нежелание (от човека на ВЯРАТА или НЕВЕРИЕТО), процесът на Преображение на Пространството вече не може да спре! Това е определено от Канона на Вечната еволюция и Моето Обръщение към хората ‘Е’ (СЪМ) Моето ПОСЛАНИЕ и Моето ЖЕЛАНИЕ да се определи този Народ, с който ще започне това Велико Преображение, тъй като каквото и да си говорим, приключването на етапа на еволюция с продължителност 26000 години няма как да наречеш обикновен или пореден!

2.  Аз много бих искал, РУСИЯ, наистина изстрадала страна и съумяла независимо от всичко да съхрани вътрешната си ДУХОВНОСТ, достойно да приеме върху себе си ЛИДЕРСТВОТО в процеса на трансмутация не само и не толкова на Пространството (тук Аз бих се справил и без вас), колкото на самия човек, подготвяйки го към прехода към ВИСОКИТЕ МОНАДИ на Шестата раса!

3. Аз не веднъж ви предупреждавах, че този КРЪСТ е много тежък и той не е по силите на всеки Народ, и единствено на вашия НАРОД, макар и многонационален, макар и многоконфесионален, но ЕДИНЕН ДУХОМ, той може да бъде по силите му, при това именно по Духовните му сили!

4.  Аз наистина, независимо от всичко продължавам да ВЯРВАМ, че Моят ИЗБОР не е бил случаен или погрешен! Аз виждам във вас огромен запас от ПАСИОНАРНОСТ, който независимо от всички войни, революции и перестройки, е останал не само не пропилян, но и продължава да се натрупва в Душите на „малките” хора, които въобще не са безразлични към това, колко нагло се разграбва най-богата страна на Планетата и колко безпощадно се унищожава нейният собствен Народ!

5. Хората са длъжни да разберат, че ПАСИОНАРНОСТТА на Народа - въобще „не е средната болнична температура” , ПАСИОНАРНОСТТА на Народа се натрупва от ПАСИОНАРНОСТТА на „всеки наличен език в тази страна” върху тази огромна територия на Духа! 

6.  Искат ли хората да чуят ИСТИНАТА или не искат, но ИСТИНАТА е тази: основната ПАСИОНАРНОСТ и вътрешната Божествена СВЕТЛИНА в тази страна се определя именно от Руския Народ като основополагащ, предопределящ целия Велик РИТЪМ или ФОН на ПАСИОНАРНОСТТА върху територията на само от океан до океан, а и значително повече

7. Когато Аз ви говорих за ИЗТОЧНИЦИТЕ на сегашната цивилизация, Аз особено ви подчертавах, че НАЧАЛОТО НА НАЧАЛАТА е започнало от тази Земя – от Земята на СВЯТАЯ РУС!     

8.  Днес независимо от това, че МОИТЕ ДУМИ на някого могат и да не се харесат, и особено от тези на притежаващите властта, Аз все пак съм длъжен още веднъж да потвърдя, че ДУХОВНОСТТА на тази Земя, това НАЧАЛО НА НАЧАЛАТА се определя от РУСНАЦИТЕ! Именно на тях от МЕН им е дадено ПРАВОТО да носят СВЕТЛИНАТА на Божиите ЗНАНИЯ по цялата Планета, и в това че СЛАВЯНИТЕ са заели по-голямата част от територията на Планетата е заслуга преди всичко на РУСНАЦИТЕ! 

9. Независимо от МОИТЕ СЛОВА на поддръжка, на МОЕТО ПОСЛАНИЕ към СВЯТАЯ РУС, а сега вече и на ОТКРИТАТА МИ поддръжка на руския Народ, дори този БОГОИЗБРАН НАРОД засега не може да открие в себе си своите собствени Божествени ИЗТОЧНИЦИ!  

10. Народът на Русия продължава да се лута между МОИТЕ СЛОВА, тоест между Мен и собственото си НЕВЕРИЕ, тъй като се е отучил или него са го отучили да ВЯРВА със Сърцето си, а не с Разума си!

11. Човешкият Разум, особено – изложен на влиянието на управляващите на Земята Тъмни и сиви сили по всички направления на човешкия промисъл, включително и в науките, винаги се съмнява или изисква доказателства или потвърждения на тази парадигма на развитие на човечеството, която се излага не от Моя помощник или Адепт, а чрез него – от САМИЯ МЕН, вашия ТВОРЕЦ!

12. Замислете се: САМИЯТ СЪЗДАТЕЛ, САМИЯТ ТВОРЕЦ предлага на човечеството най-добрия сценарий за развитие на събитията от Квантовия преход, молейки за неговото осъществяване, тоест и за СПАСЕНИЕТО на човечеството, всичко на всичко чрез ОСЪЗНАВАНЕТО на мнозинството от хората на това, че те на Земята въобще не са биороботи, а ФРАКТАЛНО ПОДОБИЕ НА ТВОРЕЦА, носещо в себе си част от ОГРОМНОТО ЕДИННО ПРОСТРАНСТВО НА ВИСШИЯ РАЗУМ, намиращ се в постоянна еволюция (усъвършенстване)!

13. Повтарям: Аз не мога да отменя КАНОНА за Вечната еволюция на Пространството, Аз не мога да спра вече започналия процес на Квантов преход на Планетата (естествено и на хората като на части от това Пространство) към Новите ОКТАВИ НА ВИБРАЦИИ – към НОВИЯ РЕЛИКТОВ ФОН на вибрации от Планетарен и Галактически мащаб!

14. Аз многократно ви предупреждавах, че историческия преход на Новите МОНАДИ е вече обективна реалност, да не съобразява с която не може вече никой от хората, включително и тези, на които наивно им се струва, че тоновете на Мамона представляват най-добрата защита от Бога!!!

15. И СЕГА, ЗА ДА ПОСТАВЯ ВСИЧКИ ТОЧКИ НАД „i, НА 17.07.11 АЗ ВЗЕХ ОКОНЧАТЕЛНО РЕШЕНИЕ ЗА ТОВА, ЧЕ ЦЯЛАТА ВЛАСТ НА ЗЕМЯТА ИЛИ ВЛАСТТА В ПЛЪТНИЯ ПЛАН ПРЕМИНАВА В МОИ РЪЦЕ!

16. ЗАПОЧВАЙКИ ОТ 17.07.11 ВСИЧКО НА ЗЕМЯТА Е В РЪЦЕТЕ НА ТВОРЕЦА!

17. Аз бях принуден да взема това нестандартно или необичайно решение (Конвенцията за ненамеса все още действа и нея никой, дори Аз, не я е отменял) само заради това, че РУСИЯ, сама, без МОЯ ПОМОЩ няма да може да понесе толкова тежък и отговорен товар, какъвто е СПАСЕНИЕТО на човечеството!  

18. Вие си спомняте, че само преди няколко диктовки или послания Аз ви говорих за това, че въпреки всички религиозни трактати, няма смисъл да се очаква „второ пришествие” или Спасител, защото този път СПАСИТЕЛ трябва да стане не човек, пък бил той и свръхнадараен или свръхпасионарен, имащ възможност неограничено да използва енергията от многостепенното (многомерно) Божествено Пространство!

19. СПАСИТЕЛ на човечеството трябва да стане цял НАРОД, в който ДУХОВНОСТТА или ПАСИОНАРНОСТТА представляват не просто ежедневна потребност, а ‘СА’ (СЪМ) ПОСТОЯННО СЪСТОЯНИЕ НА ДУШАТА, ПОСТОЯННО състояние на Съ-Знанието, приоритетното качество за които да представлява Съ-Вестта!

20. За дадобавя увереност и най-вече – ЧИСТОТА НА ВЯРАТА, без която никой от хората, а още по-малко – цял Народ, никога няма да може да стане Духовен ЛИДЕР, Аз бях принуден да поема върху СЕБЕ СИ ОТГОВОРНОСТТА, а естествено така също и ВЛАСТТА И КОНТРОЛА за развиващите се на Планетата събития!            

21. Запомнете това число – „17”, то трябва да стане за вас знаково число и още един ден за всеобщо ПОСЛАНИЕ за Духовно Единение на Народа (така както и преди – в 11.00 часа Московско време – (10.00 – бълг.)), защото сега по ВОЛЯТА на БОГА, свободната ВОЛЯ на хората най накрая ще може не само да се съедини с ВОЛЯТА НА ТВОРЕЦА, но и да стане при СЪНАСТРОЙКАТА СИ с Мен, основа за успешния преход на вашия Народ и на цялото човечество в Пространството на Шестата раса!

22. Нещо повече, започвайки със 17.07.11 цялата власт по организацията на Божествената регулярност на Земята също преминава към Мен и всяка инициатива по отношение на изживелите се вече представи от миналото не само няма да бъде поддържана от Мен, но и ще се пресича още в зародиш!

23. За съжаление, хората съвсем са се отучили адекватно да реагират на Моите думи, а ПРАВОТО НА СВОБОДНА ВОЛЯ някои от вас са преобърнали в най-съвременен ХАОС, в който всеки човек е предоставен на самия себе си, а думата ОТГОВОРНОСТ този човек не приема не само по отношение на самия себе си, но и към своя промисъл!

24. В тази връзка и задачите на Движението „За държавност и Духовно възраждане на Русия”, което сега АЗ САМ оглавявам, не могат да повтарят политическите – и въобще не Духовни – задачи на движенията от миналото, в които обикновено звучат нотки на насилствено завземане или промяна на властта, и естествено с изграждането на поредния „ИЗЪМ”!

25. Повярвайте Ми, няма никакъв смисъл да се завзема власт отиваща си в миналото! На Мен не ми е нужно да давам поръчение на хората, поддържащи Твореца, да завземат власт, основана на старите, архаични представи за човешка регулярност!

26. Главната задача на Движението ‘Е’ (СЪМ) разпространение на МОИТЕ Знания без изкривяване и без опити за собствено тълкуване! За това не е необходима никаква политическа или религиозна организация, а е необходим единствено ЦЕНТЪР на разпространение на Знанията, без всякакви дори мисли или помисли за завземане на властта!

27. За какво завземане на властта може да става дума, ако даже САМИЯТ АЗ съм ви казал, че ОСНОВА НА БОЖЕСТВЕНАТА РЕГУЛЯРНОСТ или ЦАРСТВОТО БОЖИЕ на Земята, Е’ (СЪМ) СЪБОРНОСТТА НА СВОБОДНИТЕ ХОРА, които САМИ (повярвайте: САМИ) ще творят Божествена регулярност, ОСЪЗНАВАЙКИ, че няма и не може да има власт – в общоприетия за Петата раса смисъл, а ‘ИМА” (СЪМ) само проявление на СВОБОДНАТА ВОЛЯ НА СЪТВОРЦИТЕ – хората на Шестата раса?!

28. Хората трябва да приемат върху себе си ОТГОВОРНОСТТА (повярвайте, за хората това вече ще бъде Богоугоден промисъл) за бъдещето не само на себе си или на своята страна, но и на цялото човечество!

29. Много ви моля, избийте от главите си вкоренилите се във вашето Съ-Знание, обичайните за вас схеми на предишната власт – нея вече няма да я има никога! Аз ви говорих за това, че никакви изкуствени, съединени схеми от миналото и бъдещето няма да имат право на съществуване, тъй като връщане към миналото вече няма да има никога!

30. Аз постоянно ви говоря за близкото бъдеще, което за сега все още не настъпило, но то сега започва да се формира в Пространството, обаче вече не по ВОЛЯТА на самия човек, а по МОЯ ВОЛЯ – ВОЛЯТА НА ТВОРЕЦА!

31. Вашата задача – Аз се обръщам към „малкия” човек в Русия, който подтискайки в себе си гена на страха, все пак се е регистрирал в качеството си на участник в Движението под МОЕТО НЕПОСРЕДСТВЕНО РЪКОВОДСТВО – да предава ЗНАНИЯТА на хората, обяснявайки им Великия смисъл и цел на Моята Вселенска Програма за Преображение на Пространството и човека!

32. Повярвайте Ми, всичко останало ще НАПРАВЯ АЗ САМ, тъй като Аз съм ВЗЕЛ под СВОЙ КОНТРОЛ процеса на Преображение (еволюция) на Божественото Пространство, а това означава, че сега САМИЯТ АЗ ще контролирам еволюцията или УСЪВЪРШЕНСТВАНЕТО на човека от равнището му на Съ-Знание на атеист или човек на НЕВЕРИЕТО, до равнището му на Съ-Знание на СъТворец, което ще помогне на хората да се включат в обозначените от Мен срокове за формиране на устойчиво КОЛЕКТИВНО ПЪРВОСЪЗНАНИЕ – НА БЕЗЛИЧНОСТНО ЦЯЛО, по формирането на ТВОРЕЦ!

33. Вашият промисъл днес може малко да се усложни, защото вашето СЪМНЕНИЕ или НЕВЕРИЕ сега ще се сблъска с МОЯТА ЕНЕРГИЯ НА ПЪРВОЛЮБОВТА, а вашето вътрешно ПОСЛАНИЕ за САМОусъвършенстване сега ще бъде контролирано от САМИЯ ТВОРЕЦ, но това повярвайте, въобще не е Духовно насилие, а е щастие от СЪТВОРЧЕСТВОТО на човека с БОГА, взел вече в Свои ръце процесът на еволюцията на Съ-Знанието на човека!!!

  Откровения

http://www.otkrovenia-bg.info/

18 юли 2011 ( 2011)  



Гласувай:
7



1. amore - Благодаря Ви за разпространението на Светлината!
20.07.2011 12:12
Пролетта идва, без значение дали вярваме или не. Сърдечен поздрав!
цитирай
2. zaw12929 - Защо така се получава:
22.07.2011 23:31
Неясен остана смисълът, целта... на постинга
защото , всеки сам общува с Бог и никой друг няма как да бъде посредник ...
цитирай
3. minchomin - Неясен остана смисълът, целта. . . ...
23.07.2011 09:18
zaw12929 написа:
Неясен остана смисълът, целта... на постинга
защото , всеки сам общува с Бог и никой друг няма как да бъде посредник ...

Да, това е целта, всеки сам да общува с Бог, а е не ясен постинга ако се чете от тук от там в диктовките на Маслов. В този случай е по-добре да не се четат. Нужно е да се чете под ред от 2004 год. до последната. С тях се дават знания за подобно общуване.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3407678
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031