Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
29.08.2011 14:29 - Прозрението не идва изведнъж - Маслов - 28.08.2011
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1370 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 03.09.2011 10:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
1. Аз много внимателно наблюдавам, колко сложно и въобще не еднакво става формирането на Съ-Знанието на човека СъТворец, защото за хората Божественото прозрение представлява резултат от сложна вътрешна борба през неверието, през преодоляване на собствените си пороци и предубеждения.

2.  Повярвайте Ми, Аз наблюдавам вътрешната борба на ДУАЛНАТА Божествена същност (човека) не поради елементарен интерес или любопитство, а заради това, да видя плахите опити на прозрение и проявление на човешка самостоятелност, и да помогна на човека с подсказка или съвет, как в такива, наистина сложни условия на Нови високочестотни вибрации да се направи тази вярна и единствена (а за някои от вас тя действително ще се окаже единствена) крачка и да не се попадне в пропастта на безизвестността.

3. Аз предупреждавах хората, че претеглеността и обмислеността представляват за тях категории на ОСЪЗНАТАТА ЕВОЛЮЦИЯ на човека, готов да приеме не само своя собствен КРЪСТ, но и още КРЪСТА НА КОЛЕКТИВНОТО ПЪРВОСЪЗНАНИЕ, тоест КРЪСТА на Духовното Единение на Народа!

4.  Аз не напразно ви повтарям думата „КРЪСТ”, тъй като ОСЪЗНАВАНЕТО на приемането на своята СЪПРИЧАСТНОСТ към Божествения ПРОМИСЪЛ на ТВОРЕЦА натоварва човека от Плътния план с огромен товар от ОТГОВОРНОСТ, и преди всичко от ОТГОВОРНОСТ за своите мисли, мисълобрази, и в крайна сметка – и за своя ПРОМИСЪЛ!

5. Аз разбирам, че за човека е много трудно да се откъсне от проблемите и задълженията на Плътния план, и самостоятелно да премине на Новото ниво на Съ-Знание на човек СъТворец – човек, който практически вече нищо не го свързва с Материалния свят, освен неговата биологична обвивка.

6. Но Пространството вече се променя или се преобразява не само много бързо, но и кардинално! Този ЕВОЛЮЦИОНЕН процес неизбежно засяга всеки човек и повярвайте Ми, въобще не е важно в коя част на Земното кълбо живее този човек, та нали преображението на Пространството не е свързано с каквото и да е определено място или координата на повърхността на Планетата, тъй като ЕВОЛЮЦИОННОТО ПРЕОБРАЖЕНИЕ – е навсякъде и повсеместно, така както и навсякъде, и повсеместно, и във всеки миг ‘СЪМ’ Аз, вашият ТВОРЕЦ! 

 7. В това трудно време човекът няма да може без Мое Подсказване, затова днес за човека Аз ‘СЪМ’ не само УЧИТЕЛ от Висшата Школа за Божествено Прозрение, но и СПАСИТЕЛ, защото настъпва не само ПРОЗРЕНИЕ НА СЪЗНАНИЕТО на човека, но и ПРОЯВЛЕНИЕТО НА ТВОРЕЦА вече в Плътния план, наречено във всички Свети Писания – ВТОРО ПРИШЕСТВИЕ!   

8.  Настъпва това ВРЕМЕ, когато човекът трябва да се убеди, че БОГ, СЪЗДАТЕЛ, ВСЕВИШНИЯТ или ТВОРЕЦЪТ … ВИСШИЯТ КОСМИЧЕСКИ РАЗУМ – въобще не е религиозен мит и не е нечия измислица, а най-истинска реалност, творяща Ново Пространство не от случай на случай, а ПОСТОЯННО!

9. Думата „ПОСТОЯННО” в Моя лексикон означава постоянно ТВОРЯЩ ПРОМИСЪЛ, подчиняващ се на всички Канони на Вечността!

10. Спомнете си, Аз ви говорих, че освен всичко друго Аз съм за вас, Божествените Същности и РИТМОВОДЕЩ! Затова и искам да фиксирам във вашето Съ-Знание информацията, че цялото Пространство, в което вие сте се оказали проявени по Моя ВОЛЯ, ‘Е’ (СЪМ) ВЪЛНОВО ПОЛЕ, в което са се преплели всички потоци от енергия и информация, образувайки КЛЪСТЕРИ НА ВИСШЕТО СЪВЪРШЕНСТВО!

11. Поради тази причина това, че всички хора изпитват и ще изпитват дискомфортно състояние, не е обосновано от нищо друго, освен от ЕВОЛЮЦИЯТА или ТРАНСМУТАЦИЯТА на Божественото Пространство от едно енергийно поле в друго, по-високочестотно, а това означава че Пространството в което хората са проявени, преминава поредния си еволюционен етап подчинявайки се на Великия ритъм на Вечността!

12.Същността на Квантовия преход не е в “края на Света” и не е в природните катаклизми, които при прехода от една Монада в друга са също неизбежни, а в планирания етап на Вечна ЕВОЛЮЦИЯ (УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ), тоест в промяната на РИТЪМА не само на планетарно ниво, но и на цялата Слънчева система.

13. Аз за сега не ви говоря за другите Галактики и другите Слънчеви системи, тъй като Аз не виждам смисъл да откривам Знания за тези, които все още не са усвоили смисъла на елементарните уроци по еволюция на Пространството на Планетата Земя и на всичко Съществуващо на нея, естествено и включвайки и еволюцията на Съ-Знанието на човека!

14. Хората продължават собственото си ОСЪЗНАВАНЕ и еволюция на своето Съ-Знание в условията на Духовно невежество и пълна тъмнина на НЕВЕРИЕ!

15. Аз разбирам, че Божествено ПРОЗРЕНИЕ не може да се получи в един миг или моментално, като с махване на вълшебна пръчица, но тази „скорост” на приемане на решение, която Аз наблюдавам днес, говори единствено за това, че хората засега не са готови активно да участват в ПРОЦЕСА НА ОСЪЗНАТА ЕВОЛЮЦИЯ в Плътния план!

16. Хората постоянно очакват ЧУДО, при това не някакво си мистично, а конкретно ЧУДО НА БОГОЯВЛЕНИЕ, което кардинално да промени реалността на Плътния план!

17. Аз чувам, колко искрено звучат тези думи във вашия многострадален Народ! Но най-вече, Аз чувам вече ВИКОВЕТЕ или призивите за помощ, защото да се промени ситуацията в страната и да се създаде Божественият Рай (условията на Висша справедливост) от хората самостоятелно, без Помощта на ТВОРЕЦА, вече се оказва невъзможно! И тази безизходица тласка хората към Мен, за тях става ясно, че само ЧУДОТО НА БОГОЯВЛЕНИЕ в Плътния план е останала за тях единствената НАДЕЖДА и единствената панацея за всички стоварили се върху тях беди!

18. Но колко бавно и колко болезнено става Божественото ПРОЗРЕНИЕ и каква борба започва да става вътре в самия човек, тъй като единствено самият човек и никой друг не може да реши въпроса за ВЯРАТА и да му помогне да направи крачката над пропастта на НЕВЕРИЕТО и да прекрачи в Новия СВЯТ НА ВИСОКИТЕ МОНАДИ НА ТВОРЕЦА, изхвърляйки от своето Съ-Знание всичко, което му е било наложено от измислени божества и лъжепророци!  

19. Опитайте се да се научите да управлявате своите мисли, защото те много често отклоняват човека от правилното решение и създават не само допълнителни проблеми, но и поставят пред човека неразрешими задачи, отнемайки от човека най-скъпото, което той има – ВРЕМЕТО МУ ЗА ЖИВОТ!

20. Вашите мисли много често ви погубват, без да дават на свободната ВОЛЯ на Свободния човек да се събуди, тъй като разумът – е най-коварният враг на Божественото ПРОЗРЕНИЕ, който може да доведе човек до крайности, зад които стои единствено Духовно безсилие!

21. Научете се да управлявате себе си (своите емоции), научете се да управлявате хода на своите мисли и Божественото ПРОЗРЕНИЕ няма да ви остави да го чакате! Стремете се да станете „чист съд на Духа” и САМ Аз, вашият ТВОРЕЦ, ще напълня този съд с Божествена СВЕТЛИНА НА ПЪРВОЛЮБОВ, а това означава, че Аз ще помогна на всеки страдащ и търсещ да намери своя път към ХРАМА и в СЪНАСТРОЙКА с Мен да се издигне до висотите на Съ-Знание на СъТворец, за който Сам ТВОРЕЦЪТ ще открие не само съкровищниците на Знанията, но и ще му помогне да намери единствения път към Истината!

22. Сега е много важно хората стремящи се да постигнат Истината, да се намерят един друг в Духа и в Единен ДУХОВЕН порив да създадат КЛЪСТЕР от тази Енергия на СВЕТЛИНАТА, от тази Духовност, която е и ‘Е’ (СЪМ) ТВОРЕЦ, тъй като само така човекът ще може да придобие щастието от Духовното Единодушие и да стане СъТворец!

23. Настъпва МОМЕНТЪТ НА ИСТИНАТА и в това няма и не може да има формализъм, защото първостепенна задача за човешкото Съ-Знание става ДУХОВНОТО ЕДИНЕНИЕ, но – единствено пропускайки през себе си ОСЪЗНАВАНЕТО за съпричастността на човека към Божествения промисъл.

24. Това ОСЪЗНАВАНЕ трябва да прозвучи в сърцето на човека чрез ЧУДОТО НА БОГОПРОЯВЛЕНИЕТО в Плътния план, защото настъпва времето „Х”, когато хората ще могат да видят ПРОЯВЛЕНИЕТО НА БОГА, слязъл при тях, и това ЧУДО няма да ви остави да го чакате дълго!

25. Това ЧУДО много скоро ще стане СВЕТЛИНА за все още незрящите, но стремящи се да видят СВЕТЛИНАТА и все още не способни да изберат правилния път към Моя Храм!

26. Аз ще се открия за милиони хора и ще им помогна да приемат ОСЪЗНАТО, но не по принуда, а по проява на собствената им ВОЛЯ решение, което и ‘Е’ (СЪМ) най-истинско ЧУДО НА БОГОЯВЛЕНИЕ!

27. За Мен бяха необходими почти осем години на пряко Обръщение към Съ-Знанието на човека, за да могат посетите от Мен Божествени семена да дадат наченки на макар и неголяма, но все пак ДУХОВНОСТ, тоест да осигурят все пак урожая на Божественото ПРОЗРЕНИЕ!

28. Нищо не изчезва безследно, и макар и засега много бавно, но неотклонно вашият Народ започва да придобива чертите на Народ-ПЪРВОПРОХОДЕЦ! И ако Аз (както им се струва на някои) проявявам по отношение на вас, на вашето Съ-Знание някакъв натиск, то се случва поради това, че време за размисли вече въобще не е останало и Аз бих искал да видя в редовете на СВЕТЛИНАТА, не два, а много повече процента от хората на вашия Народ, избран от Мен да бъде ВОДАЧ на човечеството.

29. Аз продължавам да вярвам, че вашият Народ успешно ще премине последното и най-сложно изпитание за Духовно ЕДИНЕНИЕ, тъй като само този Народ е способен да създаде условия за ЧУДОТО НА БОГОПРОЯВЛЕНИЕ и да обърне вече с помощта на проявения ТВОРЕЦ, другите националности към истинната ВЯРА!

Откровения

http://www.otkrovenia-bg.info/

28 август 2011 ( 2011)



Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3416439
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930