Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
01.05.2012 20:38 - Човекът – подобие на Бога - Маслов 25.04.12
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1692 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 01.05.2012 21:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

1. Аз не преставам да повтарям, че настъпва ВРЕМЕ на всеобщо ПРОЗРЕНИЕ, което означава, че всеки човек, който се е докоснал до Моите Знания започва да постига самостоятелно Истината – да постига Бога!

2.  Но, когато звучат тези ДУМИ, на много от хората все пак не им се отдава да си представят пълната картина или образа на Бога, тъй като за толкова много хилядолетия хората дотолкова са се отдалечили от Мен, именно от Мен, от Всевишния, че сега да се доближат до Мен и да осъзнаят себе си като частица на Божественото Пространство при много от тях вече не се получава!

3. Независимо от това , във всички религии по света многократно звучат думи за това, че човекът е създаден или сътворен по подобие на Твореца, това Велико подобие си остава единствено на думи или в най-добрия случай на иконите, но по никакъв начин не и в Съ-Знанието на човека, наистина фракталното подобие на ПървоТвореца!

4.  Затова всичко което се случва на планетата Земя, включително войните от локален или световен мащаб, по никакъв начин не е свързано с Твореца, творящ с Любов и единствено с Любов, а това е свързано, или по-добре е да се каже, че това е резултата от нещо неразбираемо и необяснимо за хората, но лесно откриваемо, ако хората се върнат към източниците на собственото си сътворение!

5. Преди всичко искам да напомня това, което Аз съм говорил многократно: хората са били сътворени от Мен, след което са се проявили в Плътния план по много причини, но преди всичко заради това, за да мога Аз САМ да почувствам СОБСТВЕНОТО СИ СЪТВОРЕНИЕ, преминавайки през всички етапи на усъвършенстването на Съ-Знанието до нивото на СъТворец, а по нататък и на САМИЯ ТВОРЕЦ!

6. Затова отново се налага (за Съ-Знанието на хората) да се връщам към обяснението на смисъла и същността на САМИЯ ПЪРВОТВОРЕЦ, защото е много важно хората да разберат, без да се натоварва твърде много тяхното Съ-Знание, че все пак има ТВОРЯЩО Начало на Началата – което е всъщност ПЪРВОТВОРЕЦ, подобие на когото се явяват всички хора без изключение на Земята!

7. В предната диктовка или Послание,Аз започнах вече да говоря на хората, че в НЕПРОЯВЕНИЯ план, за който науката може само да се досеща, тъй като физическите закони не могат да бъдат използвани за описание на Каноните на Вечността, съществува многостепенен ВАКУУМ, върхът на който съм Аз, АБСОЛЮТА или Абсолютния Вакуум!

8. Изразявайки се още по просто, може да се каже, че има НЕЩО, което съществува навсякъде и във всичко и твори ВСИЧКО, включително и Светове, в съответствие с Каноните на Вечността, строго в съответствие с МАТРИЦАТА НА ПРОСТРАНСТВОТО!

9.  Ето защо, всичко това, което наблюдават хората на Планетата е проявление на СЪВЪРШЕНСТВОТО на тази Матрица, която определя Програмата за развитие и строежа на ВСИЧКО, включително и на всичко живо и неживо на Планетата Земя!

10.Обърнете внимание на това, че в съответствие с Матрицата на Пространството, на Планетата всичко е така БАЛАНСИРАНО, всичко е сътворено в такава ХАРМОНИЯ, че тази СЪВЪРШЕНА Планета освен РАЙ, няма как да се нарече по друг начин!

11. При тези условия на Висша Хармония и Любов е бил сътворен и човекът по Мое подобие и това подобие се е състояло в това, хората са станали частици на Великата холограма на Творящото Начало на Началата (на ПЪРВОТВОРЕЦА)!

12.А това означава (според вашите физически закони), че всяка част от тази холограма носи в себе си всички свойства на ЕДИНАТА (на ЦЯЛАТА) холограма, и способността й да ТВОРИ, проявявайки ПРАВОТО си на Свободна воля!

13. Необходимо е особено да се подчертае, а и това е най-важното, че цялото обкръжаващо човека Пространство, включително и ВСИЧКО живо и неживо, е СЪТВОРЕНО< така както Аз вече ви казах, СТРОГО в съответствие с Матрицата (с Програмата), където определящ фактор се явява ПървоЛюбовта и Висшата Хармония!

14. И единствено човекът, сътворен по Мое подобие е бил надарен (така както съм и Аз САМИЯТ) с възможността, и по-точно, с необходимостта от собственото си УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ или ЕВОЛЮЦИЯ на своето Съ-Знание, в процеса на който той формира около себе си (на Планетата) вече съвършено нова Матрица на Пространството!

15. Аз ви моля да обърнете внимание, че НИЩО не може да се измени в Пространството, тъй като ВСИЧКО е изградено или сътворено в съответствие със съвършените Канони на Вечността и по Програма, в съответствие с Матрицата на Пространството, и единствено на човека му е дадено ПРАВО на Свободна воля, тоест ПРАВО да променя тази Матрица, или Основата на Основите на Пространството.

16. Нищо не променя и не може да се промени на Планетата без проявата на Моята ВОЛЯ! Само на човека – единствен във Вселената – Аз, вашият Творец съм му дал ПРАВО в процеса на своята еволюция да формира Съ-Знание на СъТворец, тоест, да формира Съ-Знание на частицата на ПървоТвореца, която преминавай всички етапи на Висшата Школа по МЪДРОСТ, би могла да се приближи до Върха на Духовно СЪВЪРШЕНСТВО и при Духовно ОЗАРЕНИЕ, да осъзнае себе си като частица на Творящото Начало на Началата!

17. Затова Аз започнах да говоря, че Пространството е придобило изкривени очертания единствено от това, че хората, че хората все още не са осъзнали, че създадени по подобие на ПървоТвореца, те притежават същите такива, както и у Мен, възможности да творят!

18. Възможност да ТВОРИ има във всеки човек, но да осъзнае това, че този ДАР може да носи не само радостта от Творчеството, но и всякакви мислими и немислими беди, човечеството така и не е осъзнало!

19. За съжаление това ПРОЗРЕНИЕ идва у хората много бавно и за хилядите години до някои от тях то така и не е дошло!

20. Аз не се отказвам от СВОИТЕ думи, че за МЕН е важен всеки опит на човечеството, но Аз не се отказвам и от това, че дотолкова, доколкото са СЪВЪРШЕНИ частичките, дотолкова е СЪВЪРШЕНО и ЦЯЛОТО!

21. Но повярвайте Ми, има опит от натрупана МЪДРОСТ, има формиране на позиции, всичко обаче трябва да става при най-дълбоко изучаване от човека на самия себе си и тогава целият промисъл ще започне да придобива осмисленост, но допускаща не само падение на нравите и морала, но дори и най-елементарно Духовно блудство!

22. Аз разбирам, че много от хората на религията „са си измили и продължават да си измиват ръцете” от неразбирането от хората за собственото си (висше) предназначение и с тези хора на Мен Ми предстои все още отделен разговор. Но обикновените хора, в това число и наричащи себе си вярващи (в църквата) не бива да има идоли, а приемайки тази или онази религия, те преди всичко трябва да се погрижат за своето Духовно УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ, та нали знанието единствено на молитвите и църковните обреди, както е известно, святост или Духовност не добавят!

23. Вярата в Бога – това е преди всичко вътрешен труд по формирането на вътрешна Духовност, независимо от съблазните, създавани от самия човек! Повярвайте Ми, всички нравствени и морални изкривявания в човешкото общество са пряко следствие на злото, сътворено от самите хора!

24. Русия, така както никоя друга страна преминава тези голготи, създавайки си ги самата тя, опитвайки се винаги да изгради свой собствен и неповторим път на Планетата.

25. Аз съм дал на Народа на тази страна такова Право, тъй като Аз добре разбирам, че Святая Рус трябва да се върне в Проявения план, но единствено само след всеобщо покаяние и всеобщо ПРОЗРЕНИЕ!

26. Аз вярвам, че съществуващия в сегашно време Народ на Русия ще може най-накрая да разбере своята Историческа роля във формирането на Съ-Знанието на хората на Планетата до нивото на СъТворец и първи да демонстрират НОВАТА РЕЛИГИЯ на човечеството, основана на осъзнаването от човека на това, че той е Творящо подобие на ПървоТвореца.

27. Подбуждайки хората да мислят с категориите на СъТворци, Аз искам да развърна посоката на тяхното мислене към разбирането от всеки един човек за своята ИЗКЛЮЧИТЕЛНОСТ, защото в цялата Вселена единствено на човека му е дадено ПРАВОТО на УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ или ЕВОЛЮЦИЯ самостоятелно и това ПРАВО се дава единствено на избраните от Мен.

28. Много ви моля да се отнесете много внимателно към Моите думи за това, че Проявеният свят съществува въз основа на Матрицата на Тънкия план, което означава че за хората (така както и за всичко съществуващо) първичен е Тънкия план.

29. Затова все по-често се обръщайте към своя Тънък план, към своя вътрешен „Аз” и тогава всички отговори ще дойдат до вас чрез ПОДСЪЗНАНИЕТО ви от само себе си, та нали вие много добре знаете, че „подсказките отгоре” идват неочаквано и винаги в трудна минута!

30. Повярвайте Ми че на Тънкия план хората са вечни и проявлението им в Плътния план ( животът им) е единствено поредното занятие във Висшата Школа по Мъдрост, да се премине която и всеки да получи ниво на Съ-Знание на СъТворец , все едно, ще му се наложи на всеки и особено в Русия!

31. Хората сега вече могат да слушат ехото от „ГЪРМА” на Квантовия преход. Тънкият план ви сигнализира за това, какво именно е необходимо спешно да направите за спасение на Проявения план, затова се отнесете към своето вътрешно „Аз” с цялата си сериозност, защото човекът не може да бъде враг на самия себе си!

  Откровения

http://www.otkrovenia-bg.info/

25 април 2012 ( 2012)
 

        




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3417413
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930