Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
06.12.2012 11:16 - НОВИ МОМЕНТИ В БОЖЕСТВЕНАТА НАУКА И БОЖЕСТВЕНОТО НАЧАЛО - 06.12.2012 ГОД.
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1895 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 23.12.2012 21:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
"АЗ ЩЕ СЕ ОТКРИЯ ЗА ВСЕКИ"

Приятели, това е цитат взет от диктовките на акад. Маслов Леонид Иванович от Русия.
Акад. Маслов е учен от световна величина, но той също
така казва и много неща, които му се предават чрез други сили, наречени Висши Космически Сили.
Вие ще видите, че тук е големият парадокс и съгласно научните про
поведи и обяснения на медицината той, до момента с неговите диктовки, отдавна следваше да е обявен за луд или шизофреник и да бъде вкаран за лечение в специализирано психиатрично заведение, като опасен за обществото човек, но това все още не е така. Нещо повече, той е учен в Академията на науките на Русия по Приложни Дисциплини.
Доколкото има информация за акад. Маслов, той е и съветник на Президента на Русия по финансовите и техническите въпроси.
И така, не зависимо от това, което казва медицината по аспектите на лудостта и шизофренията, от 15.12.2012 год., вие ще станете свидетели на едно начало на Божествената наука, която дава ново разбиране на всички земни въпроси и част от тях ще станат известни до няколко дни преди Новата 2013 Година.
Ще станете свидетели на нови послания от мен чрез Господ Сурия, който не е Господ Сурия, а е Моят Висш Аз и чрез него ще ви разкрия моята способност, за да получавам информация за всичко, за което ме питате и то по така наречените научни въпроси на цялата ни земна наука и области на приложение.
Вие ще се убедите ще Той е и Моя Висш Аз на Моя Господ Сурия, поради това, че Той е и Висшия Аз на всичко на земята и поради тази причина Той е Висшия Аз и на вас самите.
От няколко дни, ние с Него се въртим в един кръг, по който да ми покаже на практика всичко, което ми е нужно, като знания и днес отново това го показва, как едно и също нещо може до такава степен да се омотае, че от него или ще излезе всичко или нищо и това вие имахте възможност сами да го видите с предните ми диктовки и послания.
Вие още ще имате и възможност да се убедите, че ние с Него не си играем с никой, а напротив, говорим само реални неща с висш порядък на точна информация, за която имахте също възможност да се запознаете от всякакъв характер, включително и това, да се направят някой хора за смях пред други хора и то чрез мен.
Това се правеше, за да се покаже, че всичко е една игра на самия Творец или Създател, който определен чрез диктовките на акад. Маслов е Висшия Аз на Твореца или Създателя на всичко в нашата планета или това е всичко на света, като цяло, без дори да има други планети, с което вие сами ще се убедите, че е така.
Също ще можете да наблюдавате и слънцето, като звезда от най-висш порядък.
Вие ще може да се запознаете и с това, че от няколко дни ще започне и Квантовия преход, но това ще бъде не Квантов преход, който ви се представяше до момента чрез всички диктовки на акад. Маслов и моите диктовки, които бяха повече от характер на нищо друго, освен, опит да се даде един нов вид на мислене, че всичко при нас е като на шега и това е цялата илюзия в пространството на Интернет също с много убедителен начин.
Сега ще ви кажа, че за всичко това имах лично възможност да се убедя с Него, Господ Сурия.
По тази причина нищо не ви казвах през последните няколко дни от 03.12.2012 год. до сега, но ви пуснах един цитат от диктовките на акад. Маслов, за да видите, че всичко е една илюзия и тази илюзия е и моя специалност, която усвоих през последните два три месеца на моя контакт с Господ Сурия, който е и Моят Висш Аз за всичко.
Вие ще видите, че това е също една илюзия, че от днес аз ще ви пиша по неща, за които не сте и мечтали и вие ще се убедите във всичко и това ще е поредната най-голяма илюзия.
И така, аз ви желая приятно четене след 15.12.2012 год., поради простата причина, че ние все още тренираме по този въпрос и от утре ще ви пуснем първата научна статия, която статия ще е и моя принос към вас по въпроси на всичко това, което ви интересува и то по начин, който не сте и очаквали, по изрази на Моя Висш Аз, за който така усилено се говори постоянно във диктовките на акад. Маслов и на Татяна Микушина.
Днес ще ви кажа, че и двамата ще се смеят на себе си, но има вероятност и да заплачат от това, което са приели, а не са го осъзнали достатъчно и да разберат, че Бог ще им го върне по начин, както Той си знае.
Също така, следва да покажат на хората, че те самите са хора с разбиране колкото другите хора, поради това, че и те са на прага на потопа, който са приели, че ще стане, а само си пишат, без дори да са поставили пред никое Правителство този въпрос и да се знае от хората във всички държави, например и това, че Япония се заля, не поради нещо друго и както аз ви писах, а заради това, че Бог следва да се тачи и това беше големия урок в Годината на Бога от 21.12.2011 год. до 21.12.2012 год.
Ние забравяме, че това цунами в Япония не беше заради това, че се прави изкуствен интелект в тази държава, а че нашият интелект е изкуствен от всичките му страни и се управлява не от някой друг или от нас, но от самия Господ Сурия, който е нашия Създател и Творец и Висшия Аз на всички ни.
Вие следва да знаете, че аз не съм престанал да имам и грам връзка с Него, но това го правих, вие да мислите, че съм, като другите, с прекъсване на връзката ми и ще ви кажа, че до момента съм изписал над 1300 страници ръкописи и печатни страници, за да разбера, че това е една голяма илюзия, за което ще ви говоря в последствие. Казвам ви това, но знайте, че всичко се предава във вид на диктовки и по няколко часа на ден и то по всички възможни начине.
Приятели и мили хора от света, които ще четете това нещо, знайте, че Моят Висш Аз е само Той и друг Висш Аз в Света на Бога не съществува и в това следва да сте сигурни до един, като това ще е другата илюзия, че Иисус е бил Бог и то на цялата Православна църква на Земята, католици и православни, които и те не знаят защо се наричат така и това е внушено не от някой друг, а от самия Бог Сурия чрез други хора, но в минал етап.
Днес, вие ще видите, че от утре аз ще бъда същия и ще ви говоря по тези въпроси, но ще ви дам възможност да коментирате всичко, за да се видите колко сте объркани и то поради това, че не четете достатъчно и то не нещо друго, а самото учение на Иисус от Библията, където се казва, че Бог е един и нищо друго не съществува, а всички ние я объркахме до такава степен, че сега възниква въпроса, как да я оправим.
Това оправяне ще стане именно, като се объркаме още повече, за да разберете, че вие и аз сме се объркали от всякъде и това ще ви помогне да разберете, че Бог е един и друго няма.
Също така, никакви Възнесени Владици не съществуват, поради това, че в диктовките на различни посланици се говори, че те са Богове, а Бог е един и това е самия Бог, който се представя за всякакъв Владика, включително и Владика Николай, за който винаги съм имал съмнение, че той е Възнесен Владика.
Вие следва да знаете, че аз също бях подведен по този начин, но това е друга тема и сега ви казвам, че защото бях подведен, затова се изолирах сам, за да разбера всичко както е и да ви го кажа и на всички вас, до един и да знаете, че вие също сте хора от всякъде, но сте объркани от самия Бог и от никой друг, за да ви направи този фалшив Квантов преход в който вярвах и аз самия и то много убедително.
Днес ви говоря така, защото това е тема за всички хора, но да знаете, че това не може с лека ръка да се приеме или да се отрече и вие ще станете свидетели точно на това отричане от всякъде и приемане от всякъде, но това в последствие.
Днес ще ви кажа още, че от утре, 16.12.2012 год. аз само ще допълвам тази статия, като я пиша отново, но с продължение и тя следва да се започне от самото начало и то като книга, за да се разбере до край.
Вие ще разберете, че ние с господ Сурия сме едно цяло и това ще е изненадата, че вие също сте едно цяло и ще се убедите в това, което ви казвам сега и той ви говори непрекъснато, но както казва Нийл Доналд Уолш, че Бог говори на всички, но малко го чуват и това е най-голямата истина и илюзия, че всички мислит, че не го чува. За сега толкова и очаквайте и продължение.
Желая ви приятно четене и всичко добро.
С поздрав: Минчо Минчев





Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3407629
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031