Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
24.01.2013 09:18 - НАЙ-ГОЛЯМАТА ЩУРОТИЯ и ИЗМАМА Е, ЧЕ МОЖЕ ДА СЕ ПРОЩАВА И ДА СЕ МИСЛИ ПОЗИТИВНО!!! - 24.01.2013 год.
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3255 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 17.03.2013 10:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Идеята за святост и да считаме, че може да си прощаваме един на друг е най-голямата човешка глупост за всички времена, независимо, че това нещо, като постановка за прошкаи човешка черта постоянно се говори и се втълпява в хората, тъй като е  Христова постановка и то казана, чрез Иисус описана в Евангелията от Библията на Новия завет. 

За да подтвърдя това мое становище ще кажа следното. Който не вярва, че е така може да ми даде нещо, без да му го връщам при положение, че съм му обещал, че ще го върна и такава е била договорката ни. След време ще го питам дали ми не е простил, че не съм го върнал или съм го унищожил. Тази моя постановка важи още повече тогава, когато се каже някаква обида на човек по различни поводи, особено ако са в процес на кавга и по този повод ще си поставя за задача да кажа така "ОБИЖДАМ ВИ С ТОВА ПИСАНИЕ", като най-лека форма за размисъл и обида спрямо това, което говоря, за да послужи за отправна точко на разсъждения, които ще направите. Моля, всеки от читателите да приеме всичко казано тук, само с учебна цел, с която искам да докажа, че прошка между хората няма.

Според мен, може да има прошка за нещо само тогава, когато то се забрави напълно от всички хора участници в даденото събитие. В противен случай е достатъчно един човек да има да си спомня за дадено събитие, което е повод за прошката и всички други започват да коментират и да се ядосват защо е станало точно така, а не по друг начин.
 

Това нещо по-добре може да изглежда, като пример така. Ако човек дойде при мен за помощ и да го нараня по някакъв специфичен за него НАЧИН. За да се убеди, че няма прошка, то ще го чакам да дойде след десетина дни при мен, за да ми каже, че ми е простил.

Прошката е специфичен момент и тя не може да се раздава, като прегръдка на всеки. Това обикновено става с хора, които не се познават, но се събират по разни поводи с бели дрехи по Рила или семинари в Духовните дейности на различни места.

Убеден съм и гарантирам, че човекът, без значение от пола му ще ме псува или ще ме проклина до тогава, докато е на този свят, независимо кой е той, ако го наране с нещо или го излъжа с нещо, в което той много е вярвал!

Ето защо казвам, че цялата тази постановка за прошка е Божия измама, предадена чрез Новия завет на Библията и то не подлежи на никакъв коментар, въпреки, че всеки се мъчи да говори на другите, че следва да си прощаваме един на друг.

Също така ще споделя, че който прокламира идеята, че може и е нужно да се мисли позитивно, както много хора казват на други хора да мислят позитивно, това означава, че същите тези хора си нямат хал хабер от системата на човешките мисли, която система е не ясна за човечество, като цяло.

Желая ви хубав ден и чакам днес да ми пишете, че сте ми простили, защото умствено ви пращам за експеримент още по една тежка "глупост" на всички, без изключение, но с уговорка само за ЕКСПЕРИМЕНТ и с УЧЕБНА ЦЕЛ за размисъл!

Сега правете коментари, че сте ми простили и измъквайте от девет дерета вода и аргументи да ми казвате, че не съм прав и че мислите позитивно!

Може дори да идете да питате Светия Синод в град София или Папата в Рим, за да ви даде идеи за прошка, спрямо това, което ви казвам.

За да съм по-сигурен, че ще ми простите още един път ви казвам с учебна цел същата глупост "..........."! 
За всичко това се извиням предварително, но е само мое становище с примерна обида, за да се види, че прошка няма никога, макар, че временно обидата може да се забрави. Поради тази причина е казано поговорката, че "вземи брадвата и ме удари в главата и ще го забравя, но лоша дума не кайвай". Аз щи добавя така. "Вземи брадвата и я остави. И.... не мисли, че може да простиш някога, защото прошка НЯМА, приятели. Прощава се само когато се забрави. Забравата, обаче е друг въпрос"!

Бъдете живи и здрави и ви желая хубав ден на всички читатели! С поздрав: М.М.



Гласувай:
3



1. susona - хах
24.01.2013 09:47
ич нема да се пъна да те убеждавам в обратното
идеята за прошката си е ОК.
ако се нервиш, само ще си докараш болест, затва по-добре да простиш
за добро утро нещо тематично
http://youtube.com/#/watch?v=RP2l_Y7pW5w
цитирай
2. minchomin - susona - хах
24.01.2013 10:11
Идеята да ви го пусна това нещо беше, за да ви доставя аз добро настроение. Така, че ти благодаря за коментара. Означава, че си ми простил!
цитирай
3. hamlet6op - или
24.01.2013 14:23
Аз съм вашия отец и съм ваш създател. Звучи ми по деликатно.
цитирай
4. apostapostoloff - Никой не прощава изцяло; никой не
24.01.2013 19:10
забравя напълно!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3417556
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930