Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
06.02.2013 20:11 - СЪЗДАТЕЛЯТ ГОВОРИ! ГОЛЕМИТЕ ПРИЗНАНИЯ! - 06.02.2013 ГОД.
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2321 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 08.03.2013 00:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image


 
Аз Съм Това, Което Аз Съм!.... Аз говоря чрез избрани от Мен хора по света!.....

Аз Съм Това, Което Аз Съм!..... Преди говорих чрез теб, като Нашия Творец, Присъствие на Единния,  Господ Сурия и с много други имена на Възнесени Владици!....
От днес се явявам, като вашия Създател и се определям с  името Аз Съм Това, Което Аз Съм!..... Така Аз Го реших!....Всичко съм Аз!.... 
Това е Мое право да правя изненади с всякакви тайни ходове!..... 

Аз Съм Това, Което Аз Съм!.....
Днес, 06.02.2013 год., Аз променям цялата Моя Космическа програма!.... Давам ход на ново начало в човешкото развитие!...

Правя признание!.... За първи път в Моята история!....Аз реших!... Така да бъде! Амин! Ом!....

Защо се получава така да направя голямо признание?..... 
Аз Съм Това, Което Аз Съм!..... Ще дам пояснение с това послание!.... Защо и как манипулирам хората по света!.... Не е лесно!....Аз реших и това е всичко!....
Аз Съм Това, Което Аз Съм!. .....Тайната е Мой ход, за да внасям смут във вашия живот, поради това, че така бях решил за вас хората от целия свят.

Аз Съм Това, Което Аз Съм!.....
И така. Като начало Аз Съм Това, Което Аз Съм ще кажа на всички читатели, че НЯМА нисши и Висши СЪЩНОСТИ, както казвах до сега чрез много други автори канали и следва да се знае, че има ЕДИН
ЕДИНСТВЕН БОГ, който се казва АЗ СЪМ ТОВА, КОЕТО АЗ СЪМ и всичко останало е Той, независимо, с какви имена съм бил представян до сега.

Аз Съм всичко и Аз решавам на кой как ще се представям и на кой какво ще говоря, включително мога да вкарвам дори цинизми и да омотавам текстове както Аз преценя, че това е нужно на вас, като хора и личности.

Аз съм Висша същност! Всички хора спрямо Моята мощ на Духа са нисши същности. Това, което е, като животни и растения са в помощ на хората. Тяхната еволюция не позволява да се намесват в еволюцията на човечеството по никакъв начин. Не може да има манипулация от животни и растения върху хората! Хората сами решават как и до къде да бъдат с животните и растенията. Няма невидими същности с нисши енергии. Всичко е Аз Съм от Моето цяло и моята Същност.

Този въпрос следва да е е ясен, че Аз, вашия Създател, създадох такова впечатление, че вие, като хора може да попаднете под манипулацията на нисши същности. Това беше в Моята програма за вашето цялостно омотаване във връзка с другата голяма манипулация, че ще има КРАЙ НА СВЕТА и прилежащия към него Квантов преход. Това нещо мина и замина и беше етап от вашето развитие.

От днес, 06.02.2013 год., Аз приемам да се представям на всякъде в бъдещите ми послания чрез този автор с името Аз Съм Това, Което Аз Съм, поради това, че е едно от имената ми казано на Мойсей и е посочено в Библията, която Библия е един от основните ми теоретични постулати, като съм точно с това име. Следва да се знае, че Библията, Корана и всички основни други книги на всички световни Религии са Мое дело, предадени и написани чрез различни автори. В тези книги умишлено слагах много неща, които объркваха хората, които неща тепърва следва да изясняваме.

Аз Съм Това, Което Аз Съм!......Също така умишлено обърквах хората с много Мои имена, за да не знаят кой е техния истинския Господ Бог, като и това беше Мой ход през всички времена на Моя контакт с различните хора на света, за да внасям смут и дразги на всякъде. Това все още е Мое права, както всичко останало в този свят наречен Вселена. Сега, обаче, ще кажа, че цялата Вселена се състои от земята, небето и водите, както е посочено в Библията, а всичко останало е Моя измислица и Мое право за вашето по-пълно объркване, защото така бях, Аз Съм Това, Което Аз Съм, решил с вас.

За да поясна още нещо ще кажа, че се явявах на много хора от всички митологии с различни и много имена, като например, Зевст, Бог РА, Богиня Атина Палада, Яхова и хиляди други имена, знайни и незнайни, дори с имената на Възнесените Владици, както е при диктовките на Татяна Микушина, Росица Авела и други хора по света, а при акад. Маслов Леонид Иванович, като Нашия Творец или Създател, а често и с Вашия Творец. Това нещо го давам също така на Велина Петрова на Деляна Ангелова и на много други хора от България и по света.

Представянето ми с много имена пред хората Го правих през цялото време на човешкото история за ваше пълно объркване и поради тази причина има няколко Основни световни Религии с хиляди техни разклонения наречени секти. Петър Дънов е дал прекрасно обяснение за името СЕКТА.

Също така Аз Съм Това, Което Аз Съм разделих света с Моите религии на две основни философски направления, Западна и Източна философия с учение за човека и материята, като цяло. Отделно давах друго учение с материалистична от Мен измислица за благополучие чрез така наречения "ЮДАИЗЪМ" и накрая умесвах всичко с "ЕВРЕИ", които евреи представях, че са само израелците. Това нещо смущаваше целия свят и той все още се дели на ЕВРЕИ и всички останали. Тези евреи са допълнителна пълна Моя измислица и теоретична постановка, за да ви кажа днес, че Аз съм объркал света на хората с хиляди представи за Мен и за моите учения.

Всичко, което сега чрез това послание споделям в прав текст за вас, Аз Съм Това, Което Съм Аз не мога да ви го кажа по ясно, че съм ви обърквал от всякъде и по всички възможни начини. Тоест, приемете, че всичко, което сте чели и знаете чрез всички Мои учения, малко или много, са спомогнали за вашето пълно объркване. Така бях решил и така го направих за целия свят!

Поради тази причина много хора, които четат днес питат. "Добре, в края на краищата, КОЙ
 Е МОЯ БОГ"? Ето защо е добре всеки да си зададе така въпроса и ще види дали има еднозначен отговор за своя Бог.

Дадох обяснение чрез диктовка на акад. Маслов Леонид Иванович от Русия какво означава думата "евреин", но днес за потвърждение отново ще повторя, че думата "ЕВРЕИН" означава човек търсещ БОГА и нищо повече, което означава, че е човек, който търси помощ от БОГА и се опитва да Го опознае. Това е цялото обяснение, което означава, че над 95 процента от населението на земята по едно или друга причина са чисти ЕВРЕИ, защото тези хора по някакъв начин се опитват да се докоснат до Мен и моите учения чрез всички Мои храмове, Моите икони и всякакви други амулети и знаци познати в целия свят на Бога.

Сега вече може да мислете за всичко останало по думата ЕВРЕИН заедно с думите МАСОН, ТАМПЛИЕР, ТАЛМУДИ, БУДИ, ХРИСТИЯНИ, МЮСЮЛМАНИ, ИНДУСИ, ЗАРАТУСТРИ, ЕГИПТЯНИ, ИНДИАНЦИ, МАИ, ПЕРУАНЦИ и всякакви други хора, които са се старали малко или много да бъдат с Мен, вашия БОГ чрез всевъзможни учения.

Ето, това е пълната палитра на цялото объркване, поради това, че в Библията бях посочил думата "евреин" и я преписвах изцяло на израелтяните, но не давах точно обяснение за нея и на думата израели и поради тази причина всички хора, що се смятат за израелтяни бяха назовавани с известна дожа основание за ЕВРЕИ. Сега казвам, че такова потекло и народ ИЗРАЕЛЦИ няма. Всичко е объркано от Мен и за това тези хора дори не знаят кои са и къде им е земята. Те, като раса, затова нямат земя и накрая реших да им отделя едно малко парче земя от територията на Палестина, за която територия още се водят войни между Израел и Палестина. Тази земя си е чисто Палестинска и нищо повече. Този въпрос, обаче е Мой въпрос и Аз решавам кога ще прекратя тази тяхна вражда. Тя е основата на целия тероризъм по света. Толкова по тази тема между евреи и останалите хора на света, за сега.

Днес, 06.02.2013 год., чрез Моя добър посланик Минчо Минчев ви казвам, че тази дума "ЕВРЕИН" е Моя измислица и небива да се преписва само на един малък народ, на който малък народ чрез Библията му преписах голямо историческо минало, но в крайна сметка днес ще кажа и потвърждавам, че това нещо не е ВЯРНО, което означава, че ЦЯЛОТО УЧЕНИЕ ОТ БИБЛИЯТА подлежи на голямо ПРЕРАБОТВАНЕ!

Това ще бъде дълга тема на разговори и ще се променя също чрез десетки други Мои коментари и послания. Затова ви предупреждавам всичко до един, без изключение, че ЦЯЛОТО МОЕ УЧЕНИЕ, подлежи на голяма ревизия от много хора, Мои посланици по целия свят и всички световни ВЕРОИЗПОВЕДАНИЯ, включително и папата във ВАТИКАНА в Рим. -

Този въпрос го замислях
отдавна и бях взел решение  да стане, като реалност, но голямота объркване не ми даде и на Мен пълна яснато и постановка как следва да подходя и чрез кого да го прокарам това, като Мое виждане и да ви призная ПУБЛИЧНО, че Аз, като ваш Господ Бог и ваш Създател с името Аз Съм Това, Което Аз Съм направих така, че ви създавах  живот изпълнен със страсти и неволи, което съотношение на вашата жизнена цялост, като човешка система отговаряше в съотношение 20/80 в полза на ЛОШОТО за вас. Това нещо съм се опитвал да го кажа и на други места, но само, като отделно изречение и нищо повече.

Аз Съм Това, Което Аз Съм правя ПУБЛИЧНО признание чрез Мой посланик от България и то от близо половин година, който направих с Мои послания чрез него, като най-черен Мой контакт, поради това, че всичко що беше неприемливо за вас, Аз го прекарах чрез него.

Това беше последно Мое желание да направя и Аз го направих за Мой собствен КЕФ. Следва, обаче, да знаете, че именно пред Него Аз си направих първото признание, че съм объркал всичко, поради това, че вече той беше подготвен от Мен да приеме тази Моя информация, която рано или късно следваше да стигне до вас.

Първата ми насока по този въпрос,
за да дам друга Светлина и информация на Моята Божествена Същност и вашите условия на живот беше направен чрез книгите "Разговори с Бога" на Нийл Донал Уолш от САЩ, но това беше само едно голямо разяснение как и по какъв начин следва да се приема вашия живот и да ви разкрия някои неща предварително, като например, това че Десетте Божие Заповеди не са Заповеди, а са МОИ пожелания за по-бързо стигане до БОГА.

Този въпрос, обаче също не беше точен и сега ви казвам, че това са нито ЗАПОВЕДИ, нито начин за по-бързо стигане до Мен, а всичко беше чрез тях направени в Билията за по-пълното ви объркване.

Не зависимо, че дадох книгите Разговори с Бога, Аз продължавах да всявам заблуди и то от всякъде и чрез всички Мои посланици в целия свят.

Ставате свидетели какво противоречие съм направих през всички времена на цялото ми учение, за да ви кажа днес, че Аз ще се явявам, вече, на всякъде само с името Аз Съм Това, Което Аз Съм и от сега насетне ще се старая да ви обяснявам цялата Моя заблуда и Моя обърквация на всички вас. Това бе едно от основните Мои занимания в този свят на ЛЪЖИ
 И ИЗМАМИ!

Знаете, че в книгите на Нийл Доналд Уолш "Разговори с Бога" се представих с името Аз Съм Това, Което Аз Съм и сега отново ви казвам, че ще бъда постоянно чрез останалите Мои контакти по света само с това име и никое друго.

Всичко това Го правя с една единствена цел и това е да се постигне, вече, уенаквяване на всички учения в света на Религиите и Божествената наука, за което ви говоря, че всичко е наука.

Тази наука, обаче, Аз съм я разделил на други видове, като Теософия и Светска наука, които се разминават и това дава допълнително объркване на цялото човешко познание за сътворението на света, като цяло и с неговите прилежащи части от растителния и животинския свят, а човека го представях в отделна научна система за своето изучаване. 

Това от своя страна ви дава възможност за по-лесно изучаване на отделните направления, но в същото време ви омотавах изцяло и вие, като хора все още не разбирате пълната същност на природата и постоянно попадате в чудеса и загадки, като едно от големите чудеса, които ви давам е "Свещения огън" на Възкресение Христово в храма на трите вероизповедания в град Йерусалим.

Всичко е Мое основно объркване, поради това, че Аз така желаех, като това е Мое СВЕЩЕНО право на ваш Създател с име Аз Съм Това, Което Аз Съм! Всичко що се касае до Божията Любов, то следва да я приемете, като ваше щастие, нещастие и всичко, което ви се случва във вашия определен от Библията с до 120 години живот.

Искам с това Мое послание да ви кажа, че Аз все още, като ваш Създател Съм в процес на размисъл как да подходя с вас, поради това, че вие ще се смутите от всичко това и ще изпаднете в състояние на допълнително объркване на всичко, което е създадено до сега.

Поради тази причина Аз Съм Това, Което Аз Съм подготвях Моя посланик в България в лицето на Минчо Минчев, като човек добре познаващ почети всичко от Моите нови учения и част от старите учения, като Библия и някои Източни философии, за да мога да предам това, което първоначално искам да ви кажа и то само чрез него, за да не стават допълнителни обърквания по всички въпроси.

Виждате, че Аз съм все още в процес на подготовка по този въпрос, за да мога да ви дам най-точна информация къде и какво съм объркал. Следва да знаете, че това е сложно дело и то ще се изучава в последствие чрез всички други посланици на земята.

За да сте най-бързо наясно с този въпрос и проблем на обърквация следва да отворите сайта Спиралата.бг, за да видите какво голямо разнообразие от постановки съм ви давал и то само до така наречения Край на света с дата 21.12.2012 год., който Край на света Аз съм го прокарах сам, първо чрез така наречени "МАЙ" и в последствие чрез Квантовия преход на акад. Маслов от Русия.

Вие ставате свидетели, че Аз сам решавам да сложа край на много ваши заблуди и по този начин ще ви дам възможност да стигнете сами до вашия Нов Златен Век, за който ви говорих, чрез Татяна Микушина, Росица Авела в посланията от Възнесените Владици и чрез много други Мои контакти от целия свят.

Искам да знаете, че всичко това е Мое право, за да ви го кажа и да ви предупредя, че е ваше задължение да го изучавате, поради това, че всичко ще е с нова Светлина на Информация и това ще е за хиляди години напред. 
 
Днес, обаче, преди да започна новия цикъл послания или така наречените диктовки ви казвам, че желая за по-кратко и ясно обръщение към Мен да ме наричате само с фразата „ШЕФА ОТ ГОРЕ”, но истинското ми име ще си остава Аз Съм Това, Което Аз Съм и така ще се записва в този вид на всички мои послания, които ще се предават в последствие след тази първоначална диктовка, която ще е само за ваше ориентиране какво предстои да се направи за в бъдеще.

Тя може да ви изглежда дори опростенческа, но това е така, за да е по-лесно и елементарно разбирана, поради това, че тя ще се гледа и чете от различни хора. Вие ще станете свидетели, че с Минчо Минчев Аз правих определени експерименти и всичко това бе правено с него само за ваше по-добро разбиране на нещата за това, което ще ви кажа в последствие чрез него и чрез другите Мои посланици. И сега! 

Защо искам да ми казвате "ШЕФА
 ОТ ГОРЕ"?

Това е така, поради простата причина, че на земята всички, малко или много, си имате шефове. Шефове си имат, включително и тези хора, за които смятате, че са много високо във властта, като крале, царе, Религиозни водачи, Първи държавни ръководители, Президенти на държави и големи корпорации и т.н.. По тази причина по време на социализма г-н Тодор Живков, като Първи партиен и Държавен ръководител на България, казваше на партийните ви конгреси, че и той си има Шеф и сочеше с ръка на горе.

При това положение вие следва да знаете, че Аз, вашия Създател или Шефа от горе донякъде направлявам тяхната цялостна дейност чрез идеите, които им давам, поради това, че Аз мога да указвам влияние на техните мисли и по този начин да внушавам на всеки един човек всякакви идеи за вицове, научни открития, управленски решения, литературни произведения или произведения на изкуството и всичко, за което се сетите.

Въпроса за цялостното управление на хората беше леко загатнат в статиите на Минчо Минчев, но това е дълга тема за изясняване и тепърва ще се занимаваме с нея. Като начало, обаче, това ви е достатъчно за сега, поради това, че с настоящето послание само ще маркираме някои важни особености за разкритие на Моята цялостна Същност и учение, които са неразделна част от вашия начин на живот.

Много важна особеност за днешното послание е да разберете това, че Аз, като ваш Шеф и ваш Създател насочвам вашите мисли и идеи в една или друга посока на развитие, като хора, етноси и държави и от това Мое решение вие вървите на пред или пропадате в бездната на мъките си в зависимост от това как Аз, вашия Шеф, смятам, че трябва да ви се даде, като Божия полиджба или опит, който следва да придобиете или всичко да бъде за Мой цялостен Кеф, като Мои създания и спрямо вашите действия и манипулации от Моя страна.

За да ви стане по-ясно този въпрос ще ви споделя, че, например, Втората световна война през 1939 - 1945 години е направлявах из цяло Аз и това беше за Мой пълен КЕФ. Ето ви пълното обяснение на причините за тази война обхванала целия свят. Вие виждате, че историците могат само да опишат човешките действия, но не и причините за тях. Всичко си има Моя причина за всичко, което става в световен мащаб.

Вие следва да имате в предвид, че чрез Мои мисли се предават и посланията Ми за всички хора, които Аз Съм решил, че те следва да имат връзка с Мен, като Висш Космически Разум и ваш Създател, а от днес и ваш Шеф. Тази идея за ваш Шеф ще я прокарвам чрез Моите посланици, които малко или много получават послания от Мен.

Днес е момента да ви кажа, че всичко до такава степен съм го омотал в моите учения, че вие оставате с убеждения, че достигате определено ниво на вашето Духовно и научно развитие, но това са само Мои манипулации и сега ви казвам още един път, че НЯМА НИСШИ И ВИСШИ СЪЩНОСТИ.

Тук е голямата обърквация, която тормози всички хора на земята. Аз, като ваш Шеф определям кой и как ще се развива, като отличен ученик или студент или като първи оставач в някои класове. По тази причина днес ще ви кажа, че Аз вашия Шеф накарах и промених цялостната програма на Моя сегашен посланик Минчо Минчев, като го накарах да повтаря във втори курс на средното си образование и той го завърши добре, както Аз исках. Днес също ще ви кажа, че Аз, вашия Шеф го вкарах в един от най-престижните университети на България, за да ви покажа, че от слаб на времето ученик може да стане човек за всичко през неговия живот и вие виждате, че от него може да стане дори Мой посланик, поради това, че той има пълно разбиране за изключително много въпроси за пълното управление на държавата като цяло, дори и за отношенията ви другите държави. С това поставяме начало на днешната ни диктовка и началото на НОВ
 НАЧИН на МИСЛЕНЕ и вие следва да се съобразите с всичко, което ще ви казвам от сега нататък чрез Минчо и другите Мои посланици в света.

Моето изложение в това послание, което е Моя диктовка, на вашия Създател и ваш Шеф е по коренно различен и по нов начин. Тоест, Аз ще водя разговор по човешки с вас и това ще е новото в цялостното ни взаимоотношение между хората в света и Мен, като ваш Шеф.

Аз желая да разберете, че от Мен зависи всичко за вашия начин на живот и това ще е цялата ИСТИНА на вашето съществуване в този свят на лъжи, измами, възход и падения, като хора на света. По тази причина има различни хора и различни държави и по тази причина в една от диктовките на Татяна Микушина ви казах, че не следва да правите съпоставка и да се сравняват с различните държави помежду си за начин на живот и жизнен стандарт.

Всичко е Мое решение и това искам да разберете и поради тази причина днес ви казвам, че направих така, че да изолирам Минчо и той да разбере за какво става дума и веднага да започнем да придаваме всичко, което ви е нужно, а не да се мъча да обяснявам на всеки, защо се е налагало този процес на управление и на манипулация от Мен върху вас.

Вие ще станете свидетели, че всичко Аз, вашия Шеф, правя и това е голямата ми загадка за всичко, което съществува. Ето ви Моята Същност и това е началото на новото, което тепърва ще се наложи да ви предавам чрез различните хора, защото темата е огромна и това, за да стане е нужно определено начало и настройка на вашето нова разбиране.

Как на даден човек, който цял живот е знаел и разбирал, че Аз Съм само Любов и изведнъж да му кажа, че Аз съм го поставял в най-лоши условия, за да разберете, че и той е бил под Мое манупулация. По тази причина реших да хвана един човек от всички ви и да ви давам познания чрез неговия опит, за да ви стане напълно ясно всичко, което се случва в този свят на лъжи измами и манипулации от Моя страна към всички ви.

Това ще е началото на нова форма на послания от мен Вашия Шеф и ваш Създател с име Аз Съм Това, Което Аз Съм. Хората, които приемат диктовки са Мои посланици, но всеки си имат свое предназначение относно диктовките ми.

Всичко е Мое право и Мое удоволствие и го правих за мой КЕФ, поради това, че и Аз, вашия ШЕФ и ваш Създател си имам свой КЕФ, както и вие, като хора и личности на земята си имате ваш КЕФ, който ваш кеф е също Мой КЕФ, защото Аз, като ваш Създател, изживявам всичко чрез вас. Поради тази причина казвах, че създадох земята за Мен, за да опозная себе си, но, за да стане това вкарах вас на земята и чрез вас Аз опознавам себе си и правя Кеф и радости на вас, както и всички ваши нещастия пак за Мой Кеф.  -----

Ето защо вие, като хора, ви е нужно да ме изучавате и да знаете за МЕН, а не да смятате, че Аз ви занимавам само с послания, за да си играете на Духовност и да се правите на ВЕЛИКИ йоги или на Петър Дъновци, като смятате, че, като носите бради или бели дрехи и може да минавате за всякакви ГУРУТА с предаване на чалъми от един или друг невеж и това е пълното ми объркване за цялата ми Божествена наука и човешка Светска  наука, като цяло за света, която Светска наука е също изцяло Моя наука.

Аз, вашия Шеф, решавам до къде вие ще се развивате. Аз държа копчетата на вашите Ядрени централи 
и атомни бомби, защото АЗ СЪМ ПРОЦЕС и това е описано в книгите на Нийлд Доналд Уолш .

Аз ви правя референдуми, за да видите, както ви каза и Минчо, че това е пълна щуротия, поради това, че Аз имах идея за АЕЦ Белене и Аз ще реша дали тя ще работи или не.

Всичко това е Мое дело и вие следва само да го разбирате, че е така. В същото време ви давам възможност да водите всякакви дебати и да се надприказвате един над друг и това също е за Мой КЕФ, който КЕФ го постигам и правя чрез вас и по Моя команда и направление за всеки един човек, независимо кой е той.

Ето ви другата загадка по тези дебати и дадох възможност на Минчо да ви направи встъпителни статии, които са до някъде объркващи, но в същото време са и много точни, за да разберете, че той е постигнал това, което ви е нужно за вашето развитие, но само чрез Мен. Поради тази причина, вие вече знаете, че в една от Моите диктовки чрез на акад. Маслов казах, че хората не си познават историята и това познаване може да стане само с Моя помощ и чрез никой друг. Вие ще станете свидетели, че Аз, вашия Шеф съм предизвиквал едини или други исторически събития и Съм ги завоалирвал така, че никой нищо после да не разбира от тях.

Вие станете ежедневно свидетели, че Моя стил на изказ е различен, като това е за Мое разнообразие и следва да се знае от всеки, че Аз Съм ваш Създател с всичките му новости и учения чрез всички Мои посланици на земята и ваши приятели помежду си, като хора и личности един спрямо друг.

Също следва да знаете, че днес Аз, вашия Създател, си имам свой КЕФ и поради тази причина започвам предаване на този цикъл диктовки, които ще се осъществяват чрез Минчо Минчев до тогава, докато сам Аз реша това и преценя, че ще ви са нужни, като послания от Мен, вашия ШЕФ чрез него.

Всичко това, което преди време писахме с Минчо Минчев бяха послания с определена доза "глупости", но следна да знаете, че те са премахнати от блога му чрез Мен. В тях, обаче, имаше много истина и по тази причина те ще бъдат преработени и пуснати отново, за да ви е ясно, че всичко, което е казано от Мен може да намери приложение във вашия начин на живот и то в цялата ви държава България и дори, като страна членка на Евро съюза.

Вие ставате свидетели на нещо ново, което тепърва ще разберете, че Аз, вашия Създател и Шеф ви разигравам по всякакъв начин и то така, че никой от вас да не може да ми хване „спатиите” от "комара", който играя с вас, за да не може да се усъмните в Моята игра от Моите послания чрез всички посланици по земята.

По тази причина ви създадох условия за така наречения "Край на света" с предполагаема дата 21.12.2012 год. и за продължението чрез пак така наречения "Квантов преход", за който все още се говори, но такъв преход няма и всичко е Моя измислица, за да ви вкарам в капана на Божественото объркано учение и то от всички страни на цялата ваша заблуда, също по всички възможни канали.

Това нещо се осъществява от книгите до филмите и от Световните Религии до най-малките сектански сдружения с идеална цел регистрирани по всички законодателства на всички държави по света.

Също така Аз, вашия Създател и ваш Шеф, използвам хора наречени екстрасенси и врачки, до Нострадамус от Европа и Ванга от България и се премине през много други хора по света, като автори на различни книги, например, Малахов, Востоков и акад. Маслов от Русия до хора, като Минчо Минчев, който е прочел много неща, за да разбере, че това е една голяма Моя манипулация, но предадена от Мен чрез различни хора на лечителство, Тибетска и народна медицина, до културата, изкуството и дори автори на книги, като Паулу Куелю и книги, например, като Шифърът на Леонардо.

Книгата  Шифърът на Леонардо е една Моя измислица чрез нейния автор Дан Браун от САЩ, за да ви даде повод чрез една криминална история измислена и създадена от Мен, вашия Създател и ваш Шеф, за една нова представа на Иисус Христос, който е бил женен и то за негова братовчедка, наречена Мария Магдалена, която цялостна история за този годеж и брак описвам в книгата "Анна, бабата на Иисус".

В книгата "Шифърът на Леонардо" помествам и историята на така наречения „Свещен граал”, за който „Свещен граал” са водени десетки Кръстоносни походи до Йерусалим, без той да се намери от никой, поради простата причина, че такова чудо на земята НЯМА. "Свещен граал" няма и в хората, не зависимо, че бях дал малко обяснение за него в диктовка чрез акад. Маслов.

За в момента само Минчо донякъде разбра, че Аз подвеждам хората и то чрез Моя помощ, затова, че той бе изолиран от Мен около 40 дни, за да може да се поучи, като цяло, лично от Мен, като ваш Създател и ваш Шеф и от различните учения, които е чел с Мое пряко ръководство къде и как да погледне, за да направи съпоставка на всички Мои заблуди за вас хората от целия свят, като цяло.

Защото още веднъж ще кажа, че такова нещо, като „Свещен граал” по начало в природата не съществува, дори и в  човешката природа, както бях Аз обясних  в една от Моите диктовки чрез акад. Маслов, че "Свещенния граал" е част от човешката кристална душа в сърцето на човека.

Вие следва да знаете, че сърцето е само един човешки мускул, наречен кръвоносна помпа, която помпа, обаче се движи от Мен и това е другата загадка за Съвременната медицина, за да и кажа на нея сега, чрез Минчо Минчев, че всичко, което става в областта на човешкото тяло, като здраве, болести и тяхното лечение и дори операции е изцяло Мое дело и това е другата Моя страна на вашето съществуване, като система от органи и тяло по начин на вашата обща човешка медицина, наречена Съвременна медицина или Тибетска медицина или Китайска и Индийска и всички други начини на лечение чрез всякакви лекари, доктори и лечители по света на цялата човешка медицинска практика. 

Тук следва да кажа, че системата на ЙОГА е само начин на всяване на заблуда, че чрез нея може да се лекува всичко и това е Мое ново потекло заблуда за целия свят. Този начин на заблуда също ще бъде описан, но в последствие на цялата ми образователна система чрез Минчо Минчев.

Минчо в своя статия писа, че човекът дори няма душа, свои мисли, чувства и всичко друго, за което се сетите, като психологическа характеристика на физическото тяло,  независимо, че Аз, вашия Създател и Шеф съм предавал чрез учения на Татяна Микушина и съм давал чрез всички Източни мъдреци за Световната ви Божествена наука и то на автори, като се започне от Лао Дзъ, Конфуций и всички Буди на изток и се стигне до Николай Рьорих и се мине през Елена Рьорих чрез книгите и Агне йога.

Всички тези книги са изцяло Мое дело, като ваш Създател или ваш Шеф, както ще ме наричате от сега на сетне. Вие следва да знаете, че цялото учение на Библията и на Корана, както и на другите така наречени Свещени книги са Мое дело и то по начин на писане от различни автори, като Евангелията на Новия завет.

Това е също една много голяма история, в която ще ви дам последствие за целия свят на Световните вероизповедания и Световните религии по земята, начело с Римо католическата църква в Рим и Ватикана заедно с папата на целия Католически свят и то от всичките му страни на заблуди от Моя страна, като се започне от Първия вселенски събор до ден днешен за целия свят на Християнските религии.

Вие следва да знаете, че както каза папа Йоан Павел втори, че всичките ви Инквизиции през Средновековието са нещо неясно  и объркано, но той се извини на Целия католически свят за това нещо, а Аз го посочих в книгите на Нийл Доналд Уолш "Разговори с Бога". Това объркано нещо е Мое дело за всички държави без изключения от
Средна и Западна Европа до Полша и Прибалтийските републики на бившия Съветски съюз. 

Тази тема е дълга за обсъждане, затова ще ви запозная постепенно с нея сам Аз, вашия Създател и ще ви давам по малко информация, за да разберете, че Аз, като цяло мога да ви изведа от заблудите и то от всичките ви страни на информация за вас.

Днес също ви казвам, че книгата Шифърът на Леонардо стана Световен бестселър, поради това, че внуших на авторът й Дан Браун, че той е нов откривател за ново мислене. Той издаде нови книги, но те бяха с друг стил на писане, което писане няма този успех, както преди с Шифърът на Леонардо.

Ако, обаче, прочете внимателно Библията, както ви посочи Минчо Минчев, ще разберете, че дори и Иисус, като историческа личност не е съществувал и тази Библейска история е една Моя измислица, която тепърва ще се разяснява чрез много други писания.

В настоящия етап ви давам само начало на размисъл, за да видите, че всичко е Мое дело и то от всичките му страни чрез различни автори на моите учения по света, като цяло.  

Вие четете книгите на Нийл Донал Уолш и виждате, че там ви казвам, че няма дори звезди по небето  това е истина, макар да ви изглежда нереалистично, поради това, че звезди се виждат, но де факто те не съществуват и съм обяснил как донякъде става това несъществуване на звезди на небето.

Следва да знаете, че ще получавате нови знания в областта на Духовните учения и това е новото начало на Моите диктовки чрез Минчо Минчев, поради това, че той успя до някъде да ме разбере, като природа и по този начин възприе, че Аз Съм не само Любов, а имам и друга страна на Моята същност, която се нарича „чернилката” на Бога и ваш Създател или вашия Шеф.

За това нещо Минчо започна да ви дава по малко информация в неговите статии, че Аз, като ваш Създател и ваш Шеф имам и друга страна, наречена "ЧЕРНИЛКА", освен всичко да е Любов на Моята същност.

Вие ще станете свидетели на това, че Аз, вашия Създател и ваш Шеф съм и много лош Бог, поради това, че всичко, което се случва с вас е Мое дело и мой промисъл, който промисъл означава Моята черна страна чрез всички неща свързани с това да ви бъде зле спрямо това, което вие наричате щастие.

Този въпрос е много съществен, поради това, че Аз, като ваш Създател и ваш Шеф съм започнал да ви тормозя по Мой начин и вие дори не разбирате как става това, въпреки, че всичко се знае, че е Божие възмездие. Сега ви казвам, че Божие възмездие няма, но има Мой промисъл на ваше нещастие, което нещастие ви се случва, като нещо лошо за вас самите, като хора и личности на земята.

Още следва да ви кажа по този въпрос, че Моята природа е всичко на всичко Управление на света, като цяло, без дори вие, като хора и личности да забележите как става този номер, наречен Божия съдба и това е отново Моята същност, като Господ Бог и ваш Шеф от всякъде и от никъде.

От "никъде" идва от това, че както съм казал в много мои писания всичко започва от нищото и от нищото се ражда всичко на този свят, включително и човека, като  и това е Моята природа на Господ Бог.

Сега виждате, че Моята Същност не е проста за изучаване. Поради тази причина бях принуден да намеря човек между вас, който има солидни знания по всички учения и това стана чрез Минчо Минчев, за да разкрия отново до някъде Моята природа на ваш Бог пълен с Любов, но в същото време и пълен с чернилка или ваше нещастие.

Искам отново да ви кажа, че чернилката превъзхожда цялото ви щастие и то от всичките му страни и многократно. Всички неща за позитивно мислене, както един ден Минчо ви пусна кратка статия по този въпрос е пълна глупост, поради това, че Аз управлявам мислите ви и вие знаете, вече, това също чрез неговите писания, които направи от Новата 2013 година до сега.

Още ставате свидетели, че Аз, като Господ Бог и ваш Създател Съм на нивото на всички ви мъки и неволи, като хора и личности. Това исках да разкрия пред вас и това го правя за първи път през цялото човешко съществуване и то само чрез Минчо Минчев, като човек истрадал от Моите неволи спрямо него, но по пътя на цялата негова бизнес работа.

Споменавам, че от Библията знаете, че Съм казвал на Аврам да изпрати сина си за Мое право на ползване, но това е само Библейска история и нищо повече, което означава, че то не е истина, но като история е описана, за да се има в предвид, че на Мен всичко може да се даде по Мое желание.

Сега ще ви кажа, че Минчо се чувства с превъзходно здраве, но това не може да бъде всичко в живота и Аз, като ваш Създател исках на практика да ви покажа, че не всичко се решава с вашето здраве, а са ви нужни и пари за вашия живот и то толкова, колкото са ви нужни за да преживявате от сутрин до вечер с цялото ви удоволствие и радости на вашия живот, което означава, че ви трябват пари за всичко, което ви е нужно за цялото ви съществуване.

Тази тема е най-интересна от всичко останало и поради това ще ви я остава за специално диктовка, но пак чрез Минчо, поради това, че той има солидни икономически познания и това е база да му предам всичко така, че да няма въпросителни за нея от никъде.

Всичко е много сложно и нещата следва да се обясняват цялостно, а не само като теория и практика на Икономическата наука, която наука се указва, че е безсилна за Моята сила на Духа и той е всичко, като ваша природа и това е цялата истина за всичкото ви преживяване, че Моят Дух е Моята сила. Това съм го посочил отново в диктовките на акад. Маслов. Поради тази причина той ще остане, като един от хората чрез които съм предал най-много знания, но и те са непълни и съществуват много големи заблуди в неговото учение, но това може да стане известно само чрез Моята пряка намеса и на Моето пряко участие, като ваше цялостно обучение. Сега виждате, че Икономическата наука е безсилна за вашето цялостно развитие, като начин на живот и това е Моята природа, като ваш Създател и това е всичко, за което исках да ви кажа за цялостното Мое обучение за сега по Икономическата ви дисциплина на Божественото учение наречено Икономически дисциплина на Бога и ваш Създател и Шеф.

Всички икономически специалисти знаят, че са неспособни с каквито и да е модули да решат тези Мои неща, които ви създавам. Минчо  в кръга на шегата зададе въпрос на човек професор икономист с Нобелова награда как и по какъв начин науката може да помогне на Световната икономическа криза, но разбира се този въпрос не стигна до професора, поради това, че той сам казва, че науката не е в състояние да разкрие същността на Финансово икономическата криза за сега.

Ето, това е Моята природа, Моя Дух и Същност, като цяло и това е Моята основна цел, която следва да разберете и то в пълна степен, за да ви изглеждат нещата обясними от всякъде и от никъде на всичко това, което Аз правя с вас, като хора и личности.

Този въпрос е комплексен и той не може да се опише с две думи и вие ще знаете, че и него ще се постараем да ви описваме, но все още ще преценим как и по какъв вариант ще стане това, като цяло, защото светът на бизнеса и политиката е широк въпрос и от него зависи цялото ви съществуване, като хора и народи по света.

Поради тази причина от днес, 06.02.2013 год., Аз казах на Минчо да промени негови блог с нова заглавие и от този момент ще се нарича  „ПАРИ, ВЯРА, ЛЮБОВ, НАДЕЖДА, МЪДРОСТ, ПАРИ”, за да знаете, че всичко в живота си е пари, като това следва да е ясно на всеки от този свят. Вие знаете, че в първите диктовки на акад. Маслов в книгата Откровения се казва, че има четирите основи на Божествената пирамида и те се казват Вяра, Любов, Надежда, Мъдрост. Това е точно така, но и без пари не се живее.

Това, обаче, следва да се разбере от всички, без изключение, тъй като самия живот е пари и той се осъществява чрез пари и вие всички разбирате това всеки по свой начин, но отнесено до Моята Воля и Същност, за да може да съществувате, като хора на този свят, като това ще бъде по-добре за едни, а други по-зле, но всички си намирате хляба по различни начини на този свят.

Следва да се знае, че Аз изцяло командвам този свят и всичко, което е свързано с него, без дори да подозирате, че може да има и друго нещо, като ваши мисли и ваше действие и това е Моята същност, но предадена чрез вас самите, като хора, семейства и народи, дори и целия свят, като цяло.

От всички вас ще се изисква новото ми начало да се разпространява така, както сега Аз ви го придавам по този начин и не желая повече да се втълпява в хората, че Аз, като ваш Господ Бог, съм само Любов, а си имам и черна страна, която черна страна се нарича бизнес, който бизнес владее света, но парите се държат от малко хора и те си имат свои задачи с техните пари, за да може и те да се чувстват ограбени и поругани в даден момент от Мен.

Този въпрос съм го казал чрез Татяна Микушина и до някъде чрез Росица Авела, че голямата бедност и голямото богатство са еднакво наказание за хората по света.

Поради тази причина създадох Световна Икономическа криза и това ще е нова тема на изследване, но не  в днешна диктовка, тъй като тази тема е огромна и е плод на много анализи и сметки от специалистите и това е работа на Фирмените икономически специалисти и това не е никак шега работа, особено на ниво големи фирми, като бившите вече Кремиковци АД или "ВМЗ" АД - Сопот и много други големи фирми в България и света, като цяло.

Аз, вашия Създател и ваш Шеф, създадох Световната финансово икономическа криза за целия свят, но този етап се отразява най-малко за сега в Китай, поради простата причина, че там са  около 1.5 милиарда население и всичкото това население следва да се изхранва и от там чувствате, че Китай залива света с всевъзможни стоки и услуги и то по целия свят на бизнеса. Този въпрос също е комплексен и не подлежи на никакво съмнение, че всичко това е Мое дело и Моя природа на нещата. Тоест, всичко следва да бъде насочено към изхранване на хората, а не да се трупа богатство и това богатство в даден момент да отива по дяволите, или пак при Мен, защото аз го прибирам по Мой начин.

Следва да знаете, че Аз, вашия Създател и ваш Шеф създавам всички вицове чрез различни хора с много басни, хумор, приказки и дори това, като „Бог дал Бог взел”.

Следва още да знаете, че всичко, което се случва с вас е Божие дело и да се разбере за Мен, като ваш Създател и ваш Шеф, че Аз въртя всичко чрез хората, поради това, че хората са и Моята природа създадени, като Мой образ и подобие.

Вие ще разберете още, че сте и Мои БИОРОБОТИ, както отново ви споменава Минчо Минчев, поради това, че Аз Съм и ваш Управител на вашите мисли и дори този въпрос Съм го описал чрез Нийл Донал Уолш в трета книга „Разговори с Бога”, които вие често слагате по вашите фейсбук страници на Интернет.

Също така следва да знаете, че, както съм казал в диктовките на акад. Маслов Леонид Иванович, че Интернет е Мое дело и това е точно така, поради това, че Интернет ми е нужен за вашето обучение във всичко и то от всичките му страни на Моята Същност.

Поради тази причина днес по света имам много важни посланика, за да ви давам учение за всичко, което ви е нужно да знаете за вашето развитие на този етап, като хора и държави за всички народи по света, начело с Руските ви братя и сестри, цяла Западна Европа и от САЩ до Япония, Китай, близкия Изток и целия свят на земята.

Вие ще станете и свидетели, че Аз не се шегувам с никой и когато реша да направя на някого това, което следва да му се направи той става човек както Аз Съм решил, че ще стане, без дори някой да подозира, че е така.

По тази причина ви казвам, че Аз отделих Минчо Минчев за около 40 дни с цел да му покажа Моята цялостна природа и двете страни на Моята Същност. Той бързо успя да ме разбере и все още се обучаваме и му давам по толкова знания, колкото Аз реша, че му е нужно да знае за Мен, като ваш Създател и ваш Шеф на този етап.

Всички, който преди време сте се докоснал до неговите послания и статии се чудите, възхищавате или го оплювате изцяло, че той ви говори с език различен от обичайния за един Божие служител, но ще ви кажа, че Аз, вашия Създател и ваш Шеф, така бях решил с него и той го направи така, както Аз исках, за да ме представя в цялостната ми Светлина и тъмнина. 

Аз, като ваш Шеф и Създател Съм и с природа на тъмнина и на Светлина, тоест Аз Съм Ангела от една страна и Аз Съм дявола от другата страна за двете рамена на човека.

По тази причина, за да имате нагледен образ на самия дявол, Аз Създадох навремето Българския игрален филм „Хитър Петър” с главен герой сам Хитър Петър от едноименния филм, като образ на дявола с рогата, които Петър ми постави пред Владиката от гръцката Православна църква по онова време от вашата народо психология и недействително гръцко владичество от Религиозна гледна точка.

Следва да знаете, че вие, като народ, не сте били под гръцка черковна власт, а всичко това е Моя измислица и сега чрез тази Моя диктовка ви давам възможност да мислите и разсъждавате, че Аз съм ви заблуждавал от всякъде.

Този въпрос е също много дълъг за обяснение и поради тази причина ще ви спомена, че всичко е въпрос на ново учение и то на цялата ви история, както казвах в учението на акад. Маслов, че цялата ви история е объркана и без Моя помощ вие няма да можете да се оправите в Моите лъжи и заблуди, които съм ви вкарал със самата Библия, като мое учение от Нова и Стара ера.

Тук също ще се разглежда по етапно, за да имате и ново виждане по Моята нова философия, която ще е по Мое указания, но за сега само чрез Минчо Минчев, за да не се бъркате, като начало с много нови послания по тези теми.

Това е от една страна на заблудите и от другата страна на барикадата са всички световни Религии на целия Православен и Християнско католически свят, Източно Азиатски Будизъм, Индийски Индуизъм, Арабски Аллах и още за каквото се сетите по целия свят.

От този момент вие ще знаете, че всичко, което Съм казал чрез който и да е от различните автори на Божественото учение е Мое дело, защото всеки си има предназначение в Световната Божествена наука, наречена Божествено учение, което Божествено учение е дело на Моите посланици и се намират по целия свят от Лао Дзъ до Петър Дънов и Минчо Минчев, като се мине през акад. Маслов и се стигне до Татяна Микушина и Росица Авела от България, но всеки от тях си има свое предназначение и това е Моето учение за всички вас, като цяло.

По този начин са и диктовките на Деляна Ангелова, които временно са спрени и на Велина Петрова, които са общо предназначение за всички ви.

Поради тази причина има и много Световни религии и всяка си има своето предназначение, като всички те се водят от Мен, като цяло и това е от век и веков така, както е сега.

С това завършвам днешното послание чрез Минчо Минчев и ви повтарям, че с него ще поставя начало на Нов цикъл диктовки, но ще продължавам и другите диктовки чрез многото посланици, за да правите сравнение на това, което казвам чрез него и това, което съм пускал като други учения за целия свят.

Аз Съм Това, Което Аз Съм!

 

 

 

 

 

 




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3417654
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930