Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
23.02.2013 15:08 - ПОТВЪРЖДЕНИЕ НА КАЗАНОТО ЧРЕЗ МОИТЕ ДИКТОВКИ "СЪЗДАТЕЛЯТ ГОВОРИ" С КАЗАНО ЧРЕЗ АКАД МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ от Русия - 23.02.2013 ГОД.
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1766 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 17.11.2015 10:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Посочвам по-долу диктовка  спусната от нашия Създател чрез акад. Маслов Леонид Иванович, че това, което се говори в моите диктовки "СЪЗДАТЕЛЯТ ГОВОРИ" и информацията в тях постепенно  започва да се преповтаря, което е признак на утвърждение, че цялата Божествена наука придобива, вече, друга гледна точка на знание и разбиране.
Това нещо да се вземе в предвид и да послужи, като потвърждение на моята информация, която е нова и учудва хората с фактите в нея.
Имах предварителна подготовка от нашия Създател, че информацията спускана чрез мен, за да се приеме от читателите, като обактивна и достоверна, то тя ще се повтори за утвърждаване с кратък цитат в диктовка чрез акад. Маслов Леонид Иванович.
Моята информация все още се смята от различни хора, за едва ли не, че това не е от нашия Създател, но никой не се сеща, че той има две страни на добро и зло, мъжко и женско начало, на Светла и тъмна страна, на Ангел и дявол и това е неговата цялостно същност.
За всички следва да е ясно, че в момента през мен минава истинността на двете страни на разкриване същността на нашия Създател и поради тази причина и информацията ми в голяма част е учудваща за хората, но това е действителността на Създателя наш. 
Поради това, че тя е важно начало за информираност на хората от нашия Създател и наш Творец, то тя е с нови постановки, които са противоречиви на досегашната Светла Негова страна, което не би трябвало да учудва вече никого. Затова беше нужно такова потвърждение чрез акад. Маслов за лъжите и заблудите давани чрез различни учения от сам Създателя наш с име
Аз Съм Това, Което Аз Съм

По този повод е добре да се обърне внимание на точка 22 от диктовката на акад. Маслов посочена по-долу.
Също следва да се знае, че на акад. Маслов и на други канали продължава се дава объркваща информация от Нашия Създател, а това се наблюдава и в тази диктовка "Предназначение" - Маслов Леонид Иванович 21.02.2013

......."22. На хората ще им се наложи да преразгледат собствените си представи за Висшия Космически Разум и естествено за самите себе си, тъй като всичко, което те знаят, е меко казано, неистина и пълна заблуда за структурата на Мирозданието, тъй като тези знания са представени във вид на смес от религиозни догми и научни грешки, което се е отразило на Духовната инволюция на тези, които са били призвани (сътворени) да разширят Пространството на Висшия Разум на галактическите простори"! -

....../Мой коментар и пояснение на цитата " които са били призвани (сътворени) да разширят Пространството на Висшия Разум на галактическите простори"
- Това са всички хора канали на Създателя, които получават различни учения, като Маслов, Микушина, Ким Майкълс и други автори. Тук също го е омотал така, че да остане малко или много неясно и неразбрано и това е основното му обяснение чрез мен по този въпрос.
/.....

23. Сега върви интензивна подготовка, съпроводена с допълнителни изпитания на хората от Славяните-Арийци, способни не само да се издигнат до нивото на ХристоСъзнание, но и да видят особеностите в строежа на Мирозданието, тоест те са способи да станат Творящо Начало на Началата!

24. Тези изпитания за хората са най-сложни, тъй като те са „приемните изпити” за ВЯРА, затова през тях ще преминат само тези от вас, които със своята съпричастност към Творящото Начало на Началата са доказали, че истинната ВЯРА не е религия, която прави от частиците на Висшия Космически Разум Духовни роби, а е Свободна Воля на човека-Бог, стремящ се към съвършенство, разбирайки, че той е частица на ПървоТвореца, тоест че той е частица на МАТРИЦАТА на Божественото Пространство!

25. Това единствено потвърждава, че всяка проявена Воля на човека трябва да бъде съгласувана с ВОЛЯТА на Творящото Начало на Началата, защото във всички други случаи не могат да бъдат постигнати условията за СъТворчество на Бога и човека"!....
http://www.otkrovenia-bg.info/articles.php?lng=bg&pg=1106
 

СЪЗДАТЕЛЯТ ГОВОРИ.
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ ОТ 23.02.2013 ГОД. В ДОПЪЛНЕНИЕ НА ГОРНОТО ИЗЛОЖЕНИЕ.

По повод информацията от нашия Създател чрез диктовката на академик Маслов Леонид Иванович се получи следната информация, която е за мен, но Той настоява да я пусна и в Интернет.

Въпрос към нашия Създател. – До кога ще бъда в състояние зависим от Теб, като наш Създател, държан и разиграван по всички правила от Твоето управление на мислите ми.

Отговор - Днес е 23.02.2013 год., ден за Изчистване на кармата според диктовките на Татяна Микушина.

По този повод ти казвам, че Аз постоянно те манипулирам и правя с теб така, както намеря за добре. Ти си ми контакт, който е един от най-важните, поради това, че Аз правя пълни признания чрез теб за Моята същност, която има две страни и ти следва да знаеш, че Аз от самото начало на твоето раждане те манипулирам, като всички останали, но теб съм те обучавал за пълни Мои цели и нужди и те накарах да учиш и да работиш това, от което Аз, като ваш Създател, имах нужда и да те използвам по Мое предназначение така, както намеря за добре.

Ти следва да знаеш, че през твоя живот до сега Аз, като твой Създател, съм ти откраднал по различни начини над 30 000 лева приравнени към днешна дата. Тези пари са били по един или друг начин взети от теб чрез пряко изчезване или чрез направени от теб покупки по един или друг повод, от които не си имал никаква нужда и Аз съм те карал да ги купуваш чрез управление на твоите мисли и поведение.

Ти следва да знаеш, че това нещо Аз, като ваш Създател, така го правих, че всичко да е прикрито.  Ти се усещаше, че ти изчезват дори налични пари и други неща, но те заблуждавах  и не знаеше и не разбираше как става това. От своя страна аз ти внушавах такива мисли, че ти да смяташ, че те ограбват твоите близки и приятели или си изгубил нещо някъде.

Ти още следва да знаеш, че когато ти изчезна шофьорската книжка и други документи, след това няколко мобилни телефона и  други материални ценности всичко е било по Мое желание.

От този момент ти още следва да знаеш, че с това нещо, което ти написа, че твоята информацията се повтаря и чрез акад. Маслов, аз реших и поставям черта на това ти знаеш, че си бил Мой зависим в това, че ти вземах част от вещите и парите, които ти си изкарвал с твой труд.

Днес, 23.02.2013 год. Аз, вашия Създател, настоявам тази информация да се пусне в твоя блог, като нещо, което се случва на милиони хора по света, поради това, че Аз ви вземам на всички хора по един или друг начин по нещо и това не е от Любов към вас, а е защото Аз си играя с вас, както котарака Том с мишката Джери от анимационния филм на САЩ.  Следва да знаеш, че Аз, като ваш Създател, направих от САЩ, като най-богата държава във света в държава агресор на целия свят, поради това, че тези хора се смятаха за най-големите миротворци по света.

Още следва да разпространиш тази информация, поради това, че хората е добре да знаят, че Аз, като ваш Създател, извършвам манипулиране на всички хора, които хора смятат, че те вършат нещо сами, а в същност го върша Аз чрез вас. Това е Моето цялостно управление на вас, като хора и БИОРОБОТИ.

На теб се падна честа да ме представяш в черната ми краска и това е също Моето отношение към теб, за да може да ме представяш, като ЛОШ БОГ и ВАШ СЪЗДАТЕЛ в черни „дяволски” черти.

Днес, 23.02.2013 год., Аз, като ваш Създател, вземам решение валидно за всички хора, за да се разкрия пред вас от всякъде, че съм с две страни, които са Светла и тъмна страна. Тази тъмна страна днес избива при вас, като народ и държава с протестите, които правите в цяла България, но първоначално с искане за намаление на цените на тока, а после ги обърнах в политически искания, които искания Аз ги създавам чрез вашето пълно манипулиране на така наречените водачи, които се появиха от никъде.

Също така искам да призная, че Аз, вашия Създател, направих така, че, като народ и държава, ви поставих в положение на пълна финансова немощ и то чрез вашите енергийни системи за електрически ток и на горива за вашата индустрия и бит.

Това, което ти написа, като твои статии в линк http://minchomin.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/02/18/potvyrjdenie-che-protestite-v-bylgariia-otnosno-visokite-cen.1054854 / по Негово настояване е премахната/ е точно така и то беше продиктувано от Мен, но чрез теб и сега виждаш, че всичко се сбъдва така, както е писано.

Ти я допълни с прогноза, че Бойко Борисов ще остане на власт до края на мандата си, но това нещо няма да се случи, защото аз промених решението си и виждаш, че и при теб може да има промяна на твоите прогнози.

Аз, като ваш Създател, потвърждавам, че тази прогноза може да се сбъдне само, ако г-н Борисов се вслуша в твоите препоръки, които си дам в двете статии в твоя блог за протестите в България.

Г-н Борисов е добре да разбере, че Аз, вашия Създател, управлявам и него заедно с цялото ви Държавно ръководство на България, включително Президента г-н Плевнелиев, който снощи на 22.02.2013 год. беше по Панорама на БНТ канал 1, заедно с г-жа Цачева, като Председател на НС и г-н Георги Пирински, като зам. Председател на НС в България, но тези хора аз ги манипулирам по етапно, за да считат, че ръководят държавата България в правилна посока, а в същност е точно обратното. Това ръководство се извършва от Мен и от никой друг.

Ти гледа предаването и видя, че Президентът каза, че ще иде на митинга и ти днес направи коментар, че това е най-глупавото изказване на Президента Плевнелиев, защото знаеш, че конструктивни държавни решения не се вземат на улицата при тълпата, а се вземат в кабинета на Президента или в Народното събрание на България или при Премиера г-н Борисов.

Ти разбираш, че това изказване го направих Аз, вашия Създател, но чрез г-н Плевнелиев, който също е манипулиран от мен и той да иде утре на улицата, за да се убеди, че тя нищо няма да му донесе или той да въздейства на нея, защото проблемът Аз го създавам и това е цялото ви протестиране на улицата. Чрез г-н Пирински направих изказване, че не следва да се вярва на разни врачки и гадатели относно вашето бъдеще, но за него това е също манипулация от Мен, защото той не разбира нищо от врачки, защото и те са манипулирани от Мен, както и ти си манипулиран от Мен през цялото време на писане, за да пишеш това, което Аз желая, а не това, което на теб ти харесва, защото и едното и другото съм Аз. Този въпрос е най-съществен за цялосното ви разбиране на нещата. Поради тази причина, реших да пусна и чрез акад. Маслов тази информация, за да знаете вече, че Аз ръководя всичко в света.

Ти имаш възможност това нещо да го кажеш на цяла България. Приеми, че  хората са объркани от всякъде и се чудят какво да правят, а това е цялата истина на протестите в България от хората до държавното ви ръководство, защото Аз, като ваш Създател, управлявам и тях манипулирам за всичко, включително и политиците да ги въртя и да поставят срещу тях политически искания на чисто икономически протести в цялата държава.

Ти ще получаваш  една от най-реалистичните информация и това е Моето отношение спрямо теб, защото ти ме изучаваше основно чрез всички мои учения, които учения бяха невярни, но в същото време има и много истина в тях. Затова казвам, че бяха учения на неверието и на религиите от църквите.

От този момент българския народ, ще има възможност да получава сравнително точна информация по всичко, но само чрез теб и никой друг, докато Аз, като ваш Създател, не реша това да стане с други Мои канали.

Тази информация, ще се получава в България, подобно на информацията, която се получаваше навремето от Ванга. Следва също да се знае от всички хора, че информацията получавана от Ванга беше пак от Мен, но чрез нея. Ванга беше известна по цяла Европа, дори и извън нея, поради това, че беше сляпа но имаше възможност да казва нещата относително с много голяв процент на вероятност зо истинност.

Днес е 23.02.2013 год., ден от месеца за изчистване на кармата. Ти вече знаеш, че карма не съществува и Аз, вашия Създател, казвам, че твоята информация ще бъде една от най-точните, защото Аз така решавам, поради това, че ти познаваш и двете страни на Моята същност и с това приключвам за сега.

Аз Съм Това, Което Аз Съм!  


 

 

 




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3407660
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031