Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
26.05.2014 10:48 - ЗА ИМУННАТА СИСТЕМА, АЛЕРГИЧНИТЕ ЗАБОЛЯВАНИЯ, СПИН И ДРУГИ ! - 26.05.2014 год.
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1212 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 26.05.2014 11:14


 Когато говорим за Имунна система на човека най-напред е нужно да кажем, че никой нищо ясно не знае за нея, но нещата така са прокарани в живота чрез Световната здравна организация и така да се счита, че има нещо важно в човешкото тяло като "невидим" орган, но се знае, че той е причина за много заболявания и в този случай се казва за "слаба или силна Имунна защита". Тоест, човек няма нужните защитни способности на организма срещу причинители на заболявания като вируси, бактерии, всякакви други допълнителни микро организми, гъбични причинители на заболявания или казано общо предпазност на клетъчно ниво. Имунната защитна система е основна предпоставка за всички съществуващи заболявания в човека с изключение на счупвания и изкълчвания. Тя е причина за натрупване на шлаки в организма по стави и кръвоносната система. Тя е причина за нервни и други заболявания.
През последните десетилетия Имунната система стана много популярна, тъй като чрез нея се прокара обяснението за болестта СПИН, които СПИН също никой не го разбира що за болест е и какво лечение да се приложи срещу него, от къде се появява причинителния вирус на болестта и т.н., но тя си взе много човешки жертви за курбан, в това число и вокалиста на рок група "Куин" Фреди Меркюри.
И така, с тази тема аз ще бъда съвсем кратък и ще дам обяснение за Имунната система като част от нашето физическо тяло, защото до момента по индиректен начин съм дал десетки други обяснения за Имунната система на човека, но чрез други случаи и поводи.
Това е така, независимо, че казах, че е не ясна що за защитна система е!
Ако се върнем на моите Интернет книги "Разговорът с Бога продължава" ще видим, че там се казва, че Бог е във всеки един човек под формата на познатото от Духовната литература Висше Аз или казано по друг начин това е Егото в човека, познато от психологията, но никой от науката до момента не ги свързва двете неща, освен акад. Маслов Леонид Иванович от Русия, но това става чрез Духовни диктовки предадени му от Висшия Разум.
Егото е познато за общата маса хора като понятие с думата егоист, която дума се тълкува неправилно, но това е друга тема на разговор.
И сега казвам така, колкото на съвременната светска наука е познато Егото в човека като понятие, то пет пъти по-малко е позната Имунната система в човека. Тоест, тя въобще не се познава и това го казвам съвсем отговорно, пак казвам, независимо, че се говори за нея.
Както съм описал в моите книги, то читателите знаят вече от тях, че причината за всички заболявания в човека е именно Висшият Аз в него, наречен още Его и нищо друго, но Той може да минава и под понятието Имунна защитна система.
Висшият Аз или Его още е другото име на Висшия Космически Разум, който Космически Разум е на всякъде в Природата и в нас до ниво атом.
Тоест, Той е цялата Природа с всичко, което тя обхваща.
Точно Природата под формата на Висш Аз в човека е причина за всяко едно заболяване, но всички видове медицини и науки дума не споменават по този въпрос за Висшия Аз.
В същност, Висшият Аз дава заболяванията на хората до едно, както и да го наричаме този факт, поради това, че човека изцяло се ръководи от Висшия Аз, но както се ръководи така получава и всички несгоди от Него дори под формата на всякакви заболявания.
Тук е нужно, обаче да кажем, че руският акад. Виктор Востоков, който е съвременен лекар с много познания по Тибетска медицина признава в своите здравни книги, че Тибетските лами казват, че Бог лекува хората, но по точно е да кажем, че ламите лекуват хората чрез Бог и нищо повече не се казва по този важен въпрос, защото никой допълнително нищо не знае как става това лечение. 
И сега аз казвам така, че Бог или Висшия Аз дава всички видове заболяванията до едно на човека и Той ги лекува или не с лекарства или без нищо, само с един поглед на някой лечител или шаман от всякакво естество и това е другата загадка и обърканост на хората с противопоставяне между съвременно лечение и шамански методи. Точно лечението е най-омотаното нещо, което извършва Висшия Аз явяващ се също така като защитна Имунна система. Ето го отговорът на въпроса къде се крият защитни способности на човека срещу всякакви заболявания.
В същност, причината за самото лечение не е нищо повече от причината за болестта, тоест и болестта и лечението е функция на Висшия Аз в човека, която функция често е фатална за човека с преждевременна смърт за неговия живот. 
Тоест, и причината и лечението на болестта е все Висшият Аз в човека или Бога в човека или казано вече по-разбираемо, това е Природата в човека.
В книгите ми описвам, че сам аз съм страдал от високо кръвно налягане до края на 1996 год. в продължение на около три четири години. Вземах лекарства от няколко вида, но от началото на следващата 1997 год. до момента аз не съм взел нито едно хапче за високо кръвно налягане и това е до ден днешен като в същото време съм в прекрасно здраве по всички показатели с кръвното налягане, сърцебиене и друго като следствие от него.
Ще кажа още, че в книгите описвах друго мое заболяване, което носих почти тридесет години в период на годината от около 10 април до към 15 юни с прецъфтяване на лепите и това беше т.н. "Сенна хрема".
Сенната хрема я подтисках само с 1/4 хапче алергозан през около 5-6 часа, защото хапчето ме правеше на парцал от сънливост и така карах близо три месеца на годината, но тревите ми действаха обривно до късна есен, ако имах селска работа с тях и като цяло нямаше никакво цялостно лечение на нея. За алергичните заболявания е описано във всички здравни литератури, че са вид хронични заболявания носени до смъртта на човек. Обяснявам така, защото това не е шега работа за хората и е самата реалност с живота.
Знаех, обаче и все още се твърди, че Сенната хрема е следствие.... /току що се разлюля къщата на село от леко земетресение, което е също дело на Бога, Висшия Аз. Тоест, ето пример за съчетание на понятията с Природата, тъй като пиша това нещо от село по телефона/ Много добър пример стана, идеално.....
И така, за да е ясно какво в същност представлява тази измама Имунната защитна система, то аз ще направя опит след като напиша тази писарска част да се снимам под цъфнал бъз, който за мен беше страшилище по време на цъфтеж със Сенната хрема, защото прашецът от цвета на бъза ме дразнеше като за смърт, но този път ще клатя клоните на бъза така, че прашецът да пада върху мен и снимката ще я поставя до това писание като коментар, за да се вижда. Инак ако имам само малко проблем, то никога няма да го направя. Ще споделя още, че за засилване на Имунната ми система аз използвах всички видове познати методи на разделно хранене и прочистване на организма, йога и какво ли не, но Сенната хрема не минаваше въобще, освен временно подтискане с лекарство и си беше по-лошо от забит трън в петата ми по време на ходене, защото при нея нямаше ходене, нямаше стоене, признаците все си действаха и то ужасно.
Всичко това, което правих срещу нея беше вятър и мъгла до момента, в който започнахме да пишем книгите с Висшия Аз, казано по друг начин Бога в мен. Затова и книгите така бяха озаглавени "Разговорът с Бога продължава", защото вече имаше друг подобен разговор с американеца Нийл Доналд Уолш.
Да, този момент по друг начин не мога да го кажа, освен разговор, защото книгите са във вид на постоянен диалог и съвместен разговор с Висшия Аз.
И така, през пролетта на 2013 год. Той ми каза, че ще ми демонстрира как през цялата година аз ще имам само един ден Сенна хрема за показно и нито грам повече.
Това беше точно на днешния ден по време посещение с мой приятел на Тракийския култов център в село Старосел, тоест, на 24.05.2013 год.. Стана така, че през същия ден щяха да ми изскочат ангелите през очите и носа от сълзи и хрема с всякакви сърбежи по очите, надуване и всички други признаци на Сенната хрема и вечерта така си легнах като Той ме предупреди да не вземам никакви хапчета. Това е важно да се знае, защото с хапчета и без хапчета ефектът ще е нулев, ако Висшият Аз така е решил да бъде. Който има Сенна хрема знае що за гадост е това. Обаче, от сутринта на 25.05. 2013 год. до ден днешен аз нямам нито за 5 минути Сенна хрема, а вече сме към края на активния и период.
Ще отбележа, че в много рядко в даден момент Висшият Аз ми даде някакъв лек признак на Сенна хрема за една две минути и каза да не го забравя като заболяване, но след това спира процедурата си на секундата и това е всичко.
Тоест, човек никога не може да избяга от Неговата коварност, ако Той е решил за даде някакво заболяване на човека, в това число болестите рак, инфаркт, инсулт, проказа, лудост и всичко, което съществува като болест познато на хората.
Сега за Имунната защитна система.
Казвам ясно и разбрано, че човек няма никаква Имунна защитна система, а има врътня от Висшият Аз върху човека, за да му създава де що е човешки проблем. Ясен съм, нали?
Под Имунна система следва да се разбира от медицинска гледна точка точно Висшия Аз или Егото в човека, а казано още по- ясно Природата в човека и това е всичко.
Според това, което сме писали в книгите, Той на няколко пъти ми казва, че се намира в щитовидната жлеза на човешкото тяло. Знае се също, че функциите на щитовидната жлеза са мъгляви за медицината като има само предположение и хипотези за нея, както и за всички останали жлези.
Дали е така, че Висшия Аз се намира в щитовидната жлеза аз не мога да кажа със сигурност 100 процента, но Той ми е демонстрирал как мислите и говорът ми излизат точно от щитовидната жлеза, а мозъка и главата буквално стоят като шапка върху раменете ми и нищо не излиза от тях като мисъл, но това също е друга тема.
Тоест, Той прави илюзия, че мислите на човека излизат от главата, но това, което ми демонстрираше в продължение на шест месеца през 2013 год., Той ми показваше точно това, което споделих, че мислите си ги усещам да излизат в мен от щитовидната жлеза, които мисли ми дава също Висшия Аз, тоест Бог или вече ще Му кажа Висш Разум.
През цялото лято на 2013 год. Той непрекъснато ми демонстрира как за секунди може да ми даде всякаква болка по тялото и след кратко време от минута две също на секундата болката да отмине и все едно не е било.
Тоест, чрез този мой пряк опит казвам, че човек няма Имунна система и заболяване, а има Висш Аз, който Висш Аз диктува цялото човешко състояние на здраве, психика, емоции, чувства, страх, срам, физика, красота, дълголетие, интелект и всичко друго като състояние на човешкия организъм.
Този Висш Аз така прекара преди години човечеството, че му натресе съвременната болест наречена "СПИН" и то с внушението чрез Световната здравна организация, че СПИН се хваща по полов път и по този начин се разви световния бизнес "секс с презервативи" за сметка на смъртта на милиони хора "болни" от СПИН, но други направиха пари от презервативи.
Толкова по този спинаджийски Висш Аз, но хората следва да знаят, че всяка болест и лечение се дава от Висшия Аз в човека. Тоест, Бога в човека или Природата.
Това е и сега ще се опитам да направя снимки под бъза, след което ще ги кача от телефона.
Забележка: Снимките по технически причини не мога да ги кача.





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3407705
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031