Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
11.02.2010 14:14 - Прехода в Новия Свят за хората е предрешен!
Автор: minchomin Категория: Технологии   
Прочетен: 679 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.03.2010 14:05


29.04.08 1. Моля ви да си спомните за това, че всички ваши мисли, емоции под формата на думи или действия за Мен са известни, затова Моите диктовки се променят в зависимост от вашите реакции на Словото Ми! 2. АЗ, разбира се, очаквам от вас да приемете Моите Слова като символ на усъвършенстването на човека, като определяне на целите за постигане на Истината и своето място в Цялото, защото Цялото е Бог, а значи Истината! 3. На вас ви изглежда, като че ли АЗ Съм някъде "Там", много далече и практически не присъствам във вашия Свят на плътни енергии. Но това съвсем не е така, още повече, това просто е наивно заблуждение. 4. Вече Съм казвал, че АЗ Съм сред вас, защото Света или Пространството има многостепенен енергиен строеж. 5. А това означава, че във всеки момент всички окръжаващи ви нива на енергията, всички честоти на вибрациите съществуват едновременно и няма между тези нива временни или някакви други мащабни различия. 6. Всичко се случва сега и едновременно! Всички Светове, както многократно съм повтарял, се намират сега ежеминутно тук, до вас и за Мен няма никаква необходимост да се спускам или "пристигам" при вас, във вашия Свят, за да контролирам вашите въплъщения. 7. Вие вече се намирате в Цялото, но сте на периферно, на ниско ниво на вибрациите спрямо нивото на Общото (подчертавам: Общото) енергийно Пространство. И прехода от Свят в Свят не само е възможен, но и  реален, за щастие е недостъпен за всички вас сега, но е достъпен  за избрани от Мен хора за изпълнение на специални задачи на въплъщението. 8. Длъжен Съм да кажа, а вие сте длъжни да разберете, че близо до вас сега присъстват всички Божествени сили (както окръжаващото ви Пространство) на всички нива и всички честоти на вибрациите. 9. Говорил Съм не веднъж за това, че всичко  е преплетено в този Свят, затова вашата задача на вашето ниво на плътни енергии е да се опитате сами да се ориентирате в структурата на Материалния Свят. 10. Вече бе казано за фракталното подобие* и за това, че вие сте подобни не само на Мен, но сте подобни и на този Свят, защото се намирате в Него постоянно. 11. С това се обяснява и вашето лутане от едната крайност в другата. И ви носи вашата съдба (макар че вие сте стопанина) в неизвестност, не разбрали кои сте (в съответствие с фракталното подобие в това Пространство)! 12. Замислете се! Вие самите сте този разнообразен, многостепенен и многостранен Свят, при това вие сте АЗ и Света (Пространството) едновременно! 13. Това не е шега, а Истина:  във вас е заложен стремежа към усъвършенстване, постоянна борба със своето вътрешно "Аз" за чистота на Духа, вие сте Мое подобие, но едновременно с това вие самите сте многостепенно Пространство, при това универсално и цялостно, защото вие сте връх в Творчеството на Създателя!!! 14. Като връх на Творчеството вие сте наследили от Мен всички Мои възможности за Творчество, те са заложени във вас и отговарят на нивото на Създателя, но могат да бъдат открити само в случай на постигане на Истината, а значи Мен, Създателя! 15. Така Съм решил, постигането Ми, а значи желанието да станете Богове е възможно само при усърден труд над себе си и при успешно преминаване през изпитанията на съблазните и пороците в Света на плътните енергии. Вие можете да стигнете нивото на Създателя - във вас има всичко, което ви прави не само подобни на Бога, но съществува и възможността да станете Богове, да откриете потенциала, заложен в двете ДНК по рождение. 16. На вас все не ви се вярва, че вие самите носите в себе си, но не използвате този Велик потенциал за Творчество, вие вечно сте "бременни" с Истината, но никак не можете да излезете от състоянието на неопределеност и да тръгнете към висотите на Създателя! 17. Защо ви говорех за Комплементарност**? Защо ви говоря за Неутралност и принцип на Допълнителност? Затова, защото вие се намирате в многостепенен и многослоен Свят, трябва да намерите своето място и да достигнете своето ниво на развитие, обменяйки енергии с окръжаващото Пространство! 18. Подсказка за това, че вие сте прави или това, че се движите към Истината е достигането на Неутралност на енергийното Пространство, създавано от вас самите! 19. Всеки човек е многослоен енергиен фантом, присъстващ  едновременно на всички нива на Пространството, но обучаващ се или преминаващ проверки само на нивото на Плътния план, а значи в нискочестотното Пространство. 20. Нищо не ви струва да преминете на друго, по-високочестотно ниво на енергия, защото вече сте в него, но вие не осъзнавате своите възможности, доколкото не можете сами, подчертавам, сами да се издигнете до тези високи вибрации. 21. Вие сте едновременно навсякъде, но за вас е открита за разбиране, а още повече, за формиране на вътрешното ви "Аз" само една плоскост на Пространството в тримерни координати на измерване. 22. Във ваша власт е да преминете или откриете в себе си способността за видение не само на четиримерното Пространство, но и всички нива на Цялото! 23. Вие, за съжаление сами и самостоятелно не успявате да видите този сложен многостепенен, многослоен и универсален Свят по простата причина, че ставайки свободни и самостоятелни в своя избор, вие сте престанали не само да възвисявате Духа си, но и сте забравили за своите задачи във Вечността и за своето подобие на Цялото, а значи Мен! 24. Помните ли, говорех ви за това, че ви е дадена свобода на избор, но свободата има и друга страна - ОТГОВОРНОСТ за своя промисъл, защото свободата е Творчество, самостоятелно Творчество! 25. За реализация на този потенциал (АЗ говоря за Творчеството)  Съм ви дал всичко необходимо и за вас остава само да пристъпите към Творчество, а резултата няма дълго да чакате! 26. Но Творчество не е имало и няма, има живуркане в този Свят, още по-лошо, все още съществува възможност за безславен край на вашата Пета раса. 27. Всички предходни раси в своето развитие биха били много успешни, но гордостта, необоснована от нищо, е направила невъзможно съществуването на тези цивилизации и всичко това,  защото тяхното развитие е било в разрез с Каноните на Вечността. 28. Вашата, още спяща, цивилизация все още може да бъде използвана за благото на усъвършенстването на Цялото! 29. Говоря ви така, за да разберете Моя принцип на формиране на човешката цивилизация. Той се състои в това, че вие сте АЗ. Затова АЗ разпространявам Своя разум ( АЗ Съм Океана на Разума) чрез вас в Пространството, а следователно, вие сте Ми нужни като вариант за разширяване сферата на Разума във Вечността! 30. АЗ Съм ви бавачка само заради това, че вие сте Ми нужни, защото това е един единствен път на разпространение на Разума във Вечността с използване на подобието на частите на фракталите на Океана на Разума! 31. Вие сте още само съзряващи частици, носещи Разума на Вечността, вие още не сте готови за разпространение на Разума на други планети или Галактики, но вашата цел е да достигнете нивото на Създателя. Защото, както Съм ви казвал, вие сте изпълнени с Моята енергия и Моите Знания, а значи, вие сте подобни на Мен! 32. Вие сте длъжни да станете основа за разпространяване на Знания "Там" - в далечните Простори на Вечността! 33. АЗ не искам да ви обиждам, но вие все още сте какавиди на Знанието, които в реален мащаб от време ще станат носители (пеперуди) на Светлината на Знанието и ще бъдат Богове, като Мен, Създателя! 34. Еволюцията на Пространството е не само достигане на съвършенство, но и разпространение на тези Знания, на съответното ниво на Творчество по периферията на Пространството! 35.  "Там" вече няма категории или признаци от Света на плътните енергии. "Там"  се прилага всичко това, за което ви говорех и което ви откривам под формата на понятия като Комплементарност, Неутралност, Универсалност, Целостност и Велика Целесъобразност на Цялото! 36. Разбирам, че всички тези критерии или характеристики на Пространството няма да се възприемат веднага от вашето Съ-Знание. Но това е Начало на Новия Свят и вашият път в Него вече е предрешен! Накратко

http://www.spiralata.net/kratko/

Превод: В. Симеонова Източник:  http://www.otkroveniya.ru/  


Тагове:   новия,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3416944
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930