Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
08.03.2010 14:44 - Беседа със Създателя - Маслов
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1014 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.07.2011 17:28


  1.  Човекът и Човечеството все пак не е стадо овни, водени от пастир, даже толкова велик, какъвто съм Аз! Не!  2.  Подобието на Бога на Земята е високо развито създание с гордото име Човек!  3.  Аз не искам природата да е превърнала човека в животно.  4.  Не може Материалният свят с неговите съблазни от Лукавия да превърне човека в нищо.  Съблазънта е велика, но и човекът е велик в своите възможности. Потенциалът на човека е Мое подобие на Земята.   5.  Това е Свръхзадачата на Човека във Вечността!  6.  А щом е така, а това действително е така, тогава всички Мои реформи по преустройство на Света по Моите Вечни Закони, е необходимо да започнат с човека, с неговия мозък, с Душата му!  7.  Затова, когато в Откровенията ви говорих за 2 – 3 години, то, Аз разбира се, не ви говорих   за превземане на властта или за някакви реални преобразувания, не!  8.  На Мен това време Ми е нужно за създаване на твърдо убеждение в главите на хората в необходимостта от преобразяване порядъка на Земята по Моите Божествени принципи.  9.  Аз разбира се, мога веднага да отнеса всичко от лицето на Земята и да започне историята на човечеството на чист лист, както вече е ставало не веднъж. 10. Но в Мен има твърдо убеждение, че този краен случай няма да стане нужен и човечеството ще излезе от безизходицата самостоятелно, но с Моя помощ. 11. Затова Ми е нужно да промия мозъците на хората и да дам нe само Моето Учение или да доведа Моите Откровения до тях, но и да им докажа „кой е Стопанин в Дома”, и че всичко тук на Земята е от Мен: и бедите, и радостите, а неподчинението на Моите изисквания, ако искате, на Каноните, неминуемо водят човечеството към гибел. 12. С природните катаклизми Аз заставям човечеството (тук вече не е важно, какви слоеве на обществото) да се обърне към Мен и да разбере, че няма сила във вашия Свят, която може да Ми противостои, и няма възможност да се укриете от Мен! 13. Моят световен порядък не може да се отмени: на него се държи всичко и планетарният порядък също, а заради похотта на човека няма да има нов порядък. 14. Човечеството носи в хода на своята историята не ред, а по скоро безпорядък, хаос и разрушение. 15. Не могат грехът и пороците да управляват порядъка, не могат да го разрушат, защото Моят порядък ще разруши вашата ентропия. 16. Няма нищо по-важно от порядъка, от строгите Канони на Вечността. 17. Задачата на човека – развитие до висотите И (на Вечността), а не да и се противоречи! 18. Покоят на Вечното движение е вечен, на него се държи цялото планетарно величие и строгата закономерност на енергийното взаимодействие на планетарните системи. 19. Вие даже не се опитвате да погледнете, Аз вече не говоря – да разберете смисъла, великия смисъл на съществуване на строгите Закономерности на Моя Свят! 20. Как мога Аз нещо да предам на хората, ако не чрез човека, чрез неговото съзнание. Това е единственият път за Моето общуване с хората. 21. Човешкото съзнание – това е Моят канал за общуване с вас, това е вашият канал във Висшия Разум или към Мен. 22. Хората искат или не искат, но общуване има, и в него трябва да се вслушвате, да се обедините около него и да създадете сила, политическа сила, способна да обърне обществото към единствено верния път към Мен. 23. Обръщане, и не бъркайте, не към религията отново, а към Мен, към Създателя на всичко на Земята и не само на Земята – и на Вселената! 24. Този път Аз се обръщам направо към хората, Аз водя беседа, не наставление или поучение, а беседа, спокойна беседа, избирайки зърната на правдата, като скъпоценни камъни, създавайки от тях прекрасни картини, показвайки вашия Свят във всичките Му подробности, за разбиране на вашите Задачи. 25. Нека не ви се струва, че Аз говоря едно и също, това не е наставление и не са 10 заповеди, Аз водя беседа за Моя Свят и вашия Свят, за съотношение на Световете и тяхната основа. 26. Беседата с Мен под формата на Откровения (Аз още дълго ще говоря с хората) е първият камък от Моята Пирамида, е послание към живеещите на Земята. 27. „Четящият да прозре”, „Слушащият да чуе”, „Умният да разбере” и „Великият да стане праведен”! 28. Това е залогът за успеха, това е вашата перспектива.   Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/ 10 януари 2005 ( 2005)


Тагове:   беседа,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3416535
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930