Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
30.03.2010 15:17 - ХАРМОНИЯ В ОТНОШЕНИЯТА, ДУХОВНО ДВИЖЕНИЕ, ЛЪЖЕПРОРОЦИ, НОВИТЕ ЗАДАЧИ НА ЧОВЕЧЕСТВОТО - Маслов 10, 11, 14, 22.08.2005
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1402 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 30.03.2010 18:05


  10.08.2005 Хармония в отношенията   1. Грехове има във всички на Земята, друго нещо е, че човекът трябва да разбере нивото на своето падение и да се опита да достигне до Господ с покаяние. 2. Всички вие сте грешници – и слушащите Ме, и не слушащите Ме, всички сте в грях, защото от една страна човек е слаб и не може да устои на съблазните на Лукавия, а от друга, тук на Земята минава вашата проверка за грехове и благодат едновременно. 3.  Всички Пророци също са грешили, но са прескочили греховете си и са се издигнали до нивото на Мое подобие на Земята и са станали велики Хора, на които Аз съм им дарил Моите сили и съм им заръчал Моите дела. 4. Велик човек – това е човекът, който в борбата с изкушенията на Лукавия може да се издигне над бита и още по време на живота си в Материалния свят да постигне висотите на Духовния свят. 5. Грехът е винаги до теб, но трябва да се устои пред съблазните на падението, да бъдеш по-високо, да стоиш по-високо от грехопадението и поглеждайки себе си отстрани, да видиш Божията искра в очите си, да се издигнеш до Моите висини. 6. Разбира се, блудството и греха са приети на Земята, но това е само на Земята, защото бъркат постоянно понятието Любов с примитивната похот, секса и прелюбодействието. 7. Всичко това няма нищо общо с Любовта, Аз ви казвах, че Любовта – това е хармония от висша проба и се случва само тогава, когато мъжът и жената, допълвайки се един друг, създават основната клетка на висша Хармония във Вселената. 8. Всичко останало са само условия, създаващи не Хармония в отношенията между мъжа и жената, а само примитивни сексуални отношения между различните полове. 9. Няма в този случай Хармония и няма в този случай Любов от висша проба, а това е просто секс – бледо подобие на Любовта. 10. Хармонията в сексуалните отношения между двата пола е възможна, но това е хармония на телесните отношения, а не Хармония на Духа и Любовта. 11. Идеалната двойка, идеалният брак се достига само при Хармония на Духа и Хармония на сексуалните отношения, едното без другото е невъзможно. 12. За Мен е много по-важна, има първостепенно значение Хармонията на Духа, а не Хармонията на сексуалните отношения, но все пак изборът си остава за човека.     11.08.2005 Духовно движение   1. Движение, казвам Движение, а не партия трябва да се формира като една естествена реакция на хората на Моите Откровения, като желание на хората да се приобщят към Моите дела и да приемат в тях най-активно участие. 2. Още веднъж ще повторя, Движението е подем на хората, стремящи се към Светлината на Моите Знания с желанието да разберат Истината и смисъла на живота на Земята. 3. Движението трябва да обединява всички страдащи под Моите знамена и това да не е религиозен екстаз, а това да е желание на хората да бъдат с Бога, със своя Творец и с негова помощ да се изградят новите, справедливи обществени отношения. 4. Същността на тези отношения се състои в това, че има проста аксиома, заложена на Земята, където човекът преминава изпитания и за грехове, и за благоденствие, човекът е роден в грях и неговия път към Истината преминава през терзанията. 5. Но това е пътят на отделната личност, това е нейният избор, това е нейната задача на Земята. 6. Обществените отношения трябва да се създават по Моя сценарий, по Моите Канони въз основа на Пирамидата на властта, където на върха съм Аз, извършващ честен съд, справедлив и безпощаден! 7. На тази пирамида на властта първият човек, който носи отговорност и има властта, дадена му от Мен и подкрепяна от хората е Моят Посланик, Пророкът избран от Мен! 8. Той с Моя помощ ще осъществява властта в страната на Земята и няма да има други власти и не може да има, и той ще носи отговорност пред Мен за всичките си постъпки и решения. 9. Нито едно от тях няма да бъде прието без Мое съгласия, но това не е насилие или терор от Моя страна, а просто Аз виждам вашето „Утре”, което не е дадено да види всеки човек на Земята, включително и Пророка. 10. Историческата връзка на живота не бива да се прекъсва заради необмислени постъпки на човека, даже и на великия човек! 11. От тук може да се види схемата на новите обществени отношения на Земята: 12. – висша власт в ръцете на Господ (в Моите ръце) и на Неговия Посланик, т. е. управление на обществото, държавата, Света; 13. – низша власт, започвайки с елементарната семейна клетка, формирана от човека, който приема висшата власт като проява на волята на Господ и се ръководи в своите постъпки от Единната Религия на Единния Бог на Земята! 14. Ето така приблизително трябва да бъде формулирана схемата на преобразувания на обществените отношения най-напред в Русия, а впоследствие и на Земята. 15. Но първи и важен етап представлява общественото съзнание на хората, неговата промяна на база Моите Откровения, а съвсем не скок в партията на властта. 16. Трябва да се направи така, че движението да бъде не насилствено, нужно е постепенно разпространение на Моите Знания чрез печата, чрез пресата и чрез кинематографията. 17. Най-напред трябва да създадете обществено мнение за това, че Аз чрез Своя Посланик съм предал решението си да преобразя вашето на никъде отиващо общество и да приведа страната към Бога, към Истината и към Моите справедливи Канони, по които се развива Вечността. 18. Не мътете водата с фалшивото си реване, запомнете, пари с това няма да изкарате, Аз няма да допусна, идеята за възраждане на човечеството някой да опропасти от корист или от желание да откъсне част от баницата. 19. Тук няма печалби за вас, Аз продължавам да проверявам хората около теб и фалша във всеки от тях за мен е видим и ако това е грях, прегрешение от неволя, и не от корист, а от незнание, то Аз ще му простя, но за прегрешение, извършено преднамерено, ще накажа. 20. Припомни си Христа, не всички Негови ученици издържаха изпитанията, трудно е да си чист, праведен човек на Земята, където управлява Лукавия. 21. Но Моята задача е поставена, историята подтиква към вземане на решение и Аз трябва да създам нови хора, нова формация от хора и общество на висшата справедливост. 22. Това на Мен не ми е нужно от някаква благост, а поради това, че в това хилядолетие човекът трябва да съзрее до нивото на Човек-творец, Мой помощник във Вечността. 23. Защо Аз пак се връщам към това, с което започнахме? На Мен не ми е нужна партия, необходимо Ми е Движение на хора към светлината на Моите Знания, към Мен, към Истината, към Света и Хармонията. 24. Партията – това вече е юридическо оформяне на Движението на хората към Мен. Сега е нужен Духовен импулс, и него, все едно, ще го има, но моля само за едно, да се ускори процеса на предаване на „Хляба насъщен на Знанията” на народа, дайте на хората шанс да вземат решение в полза на Божественото Начало, дайте им възможност да направят крачка в бъдещето!     14.08.2005 Лъжепророците   1. Аз вече говорих не един и два пъти: винаги на границата между епохите в това смутно време се активизират сили, които се опитват да използват чувствителни хора за завоюване на свои позиции и господстващо положение. 2. Хармонията на силите управлява Света, всяко отклонение от златната среда е лошо, защото Земята и хората, които я населяват се намират винаги пред избор между Доброто и злото, между добродетелта и греха. 3. Силите на злото, деструктивните сили изваждат на повърхността събития за хората, имащи способност да чувстват нарушаването на баланса на силите, Лукавият дава на тези хора още повече сензорни способности и играейки си с невежеството на хората, поднася тези чувствителни хора като пророци, посланици на Бога, имащи дар Божи да предусещат събитията от всякакъв планетарен мащаб. 4. Още Христос е казвал, че ще дойдат лъжепророци и ще всеят смут, ще се развие гордостта и ще се усили грехопадението. 5. Кому е изгодно да се съхрани ситуацията на Земята, когато управлява Златният телец, и той се явява критерият за успеха и разделя хората на бедни и богати? 6. Разбира се, всичко това е изгодно на Лукавия тъй като негова е задачата да се развива алчността у хората и да се направи уклон в историята в полза на греха, порока, в полза на деструктивните сили. 7. Деструктивните сили в случай на тяхна победа над Доброто, ще доведат хората до разложение на обществото, до победата на шепа богати хора над бедното болшинство и в крайна сметка до колапс на човечеството. 8. Всичко това е неправилно и Моята задача е да възстановя баланса на силите и да доведа ситуацията на Земята до равновесие, до Хармония. 9. В този случай Аз избирам човек от тълпата, давам му неизмерими сили и наричам (назначавам) този човек за свой Посланик, или както вие го наричате – Пророк. 10. Не мога Аз за такава Велика мисия да избера няколко Пророка едновременно и да използвам материализация на Моите сили върху много лица. 11. Това е невъзможно, затова Аз давам заданието си веднъж и на един човек, на дадения етап на развитие на човечеството. 12. Аз не изпращам множество от Посланици и Пророци, Аз показвам такъв човек един път на хиляди години, а цялото останало множество от лъжепророци е от Лукавия. 13. Всичко, което сега четете в пресата за края на Света, са припеви на доморасли мислители, философията на които идва от интригите на Лукавия, който провокира нестабилност на ситуацията на Земята. 14. Затова стойте далеч от философи и лъжепророци, изпратени от Лукавия, те са ерес, те не са от Мен!     22.08.2005 Новите задачи на човечеството   1. Реализацията на Моите Планове вече върви, особено за теб, ни никой от хората не усеща, че Светът се променя и се променя отношението към Мен. 2. От безизходицата на политическото и финансовото положение в страната, хората все повече и повече се обръщат към Мен с Надеждата, че Аз ще реша този въпрос и ще помогна на хората в изграждането на справедливо общество. 3. Този важен в психологическо отношение пренастройващ процес върви и се изразява в широкото обсъждане на тези въпроси в обществото, в средствата за масова информация, най-често с обръщане към Мен! 4. Този вик на Душата се чува вече не само от Мен, но и от обществото, той се чува от хората и Моята подкрепа за този вик на Душата на човека се усеща в обществото. 5. На Мен сега Мие нужна обява за Моето присъствие чрез теб и за появата на човека, на когото Аз давам Знания и постоянна информация за измененията в обществото, за промяната в манталитета на човека. 6. Тези Знания ще попаднат на благодатна почва и тази информация ще бъде положително възприета от хората от всички социални слоеве на обществото, освен от държащите властта. 7. Вчера Аз казах, че църквите едни от първите ще приемат с благодарност тази велика Вест и никой от тях няма да бъде против, защото очакваното от векове събитие се е случило – хората са усетили Моето участие в хорските дела. 8. Чрез Моите Знания Аз се обръщам толкова пряко към хората наистина за първи път през последните хиляда години! 9. Разбира се, Мое обръщение е имало и чрез Христа, и чрез Мохамед, но по мащаба на въздействие, по мащаба на обема и средствата на предаване, това Мое Обръщение е несравнимо с нищо друго! 10. Аз вече казах, но ще повторя още веднъж, на границата на епохите Аз се обръщам към хората и ще бъда чут и възприет от тях. 11. Моето Обръщение, Моят вик на Душата е вашето спасение, е вашият нов път в бъдещето! 12. Аз ще обединя хората в Единна Религия и в тази Религия ще се влеят всички религиозни течения на съвременността, така както реките се вливат в един могъщ поток, за който няма и не може да има прегради. 13. Когато става въпрос за възраждането на Духовността на Русия, Аз имам предвид изригването на активността на хората обърнато към Бога, към Мен към третейския Съдия, като Устройващ Света. 14. Духът, Духовността в Русия е отхвърлянето на материалното, потребителско отношение към живота, приемането на Духовната същност на религията и основните постулати и цели на живота на човека. 15. На преден план ще излязат Духовните ценности, стремежа към усъвършенстване на личността, към задълбочаването в Душата на човека. 16. Всичко това ще отвори вратите на хората за Рая на Земята и всичко, което е казано в Молитвата „Отче наш” ще бъде реализирано и ще се разкрие смисъла на живота на човека, и ще засвети звездата на Моето Царство на Земята! 17. Всички думи, които съм ви казвал, предавайки ги чрез Пророците, включително и чрез Теб, ще се окажат реални Пророчества и от всички Заповеди, ще се изгради една пирамидална структура в Света, основана най-накрая на Духовна същност. 18. Ще стане възможно това, което се е считало за нереално – създаване на човешко общество на висша справедливост, на Хармония на човека и природата! 19. Човек издигнал се до висотата на подобие на Бога, ще бъде изискан от Мен за високите задачи на Вечността. 20. Разбира се, не всички хора ще отговарят на Моите критерии изведнъж, но пътят за излекуване на човечеството ще бъде показан, и това е най-важното, защото ще бъде показан маршрута, ще бъдат дадени нови Знания и рубежи за висотата на Духовност на човека, към които хората ще трябва да се стремят, независимо от нивото на развитието си. 21. Материалните блага няма да бъдат вече критерий за успех, златото ще престане да мярка за могъществото на човека и управлението над себеподобните. 22. Новите думи, новите форми на общуване между хората ще станат строги правила, а задълбочаването на Знанията, усъвършенстването на личността ще бъде много скоро главният критерий за успеха на човека пред Мен. 23. Хората най-накрая ще разберат, ще Аз определям целите им в живота и давам задание на всички и на всеки по отделно за краткия му период на живот на Земята и във Вечността и не може да има няколко цели, за всеки човек има една цел и нейното изпълнение е задължително. 24. Това обаче не е военен лагер с желязна дисциплина, а е разумно съчетание на задачите на човека като част от Вселената, а Хармонията на човека и Вселената е проява на висша степен на Любов, Вяра и това е Щастие! 25. Аз не искам сега да разкривам всички задачи на човека, но това което той задължително трябва да направи е неговата първа крачка към Вечността с Мен, това е първата крачка към Хармонията на човека и Вечността. 26. Аз ще покажа и ще докажа, без значение на отстъпващите и съмняващите се, този велик път на човека във Вечността. 27. Първата стъпка вече е направена и човечеството е на границата на Велики преобразувания, планирани от Мен и реализирани от Мен сега. 28. Светът ще се развълнува, когато Аз обявя новите задачи за човечеството за близките хиляда години и когато ви открия бъдещето, Предначертано от Мен и неизбежно. 29. Твоята и вашата (на хората) задача е – да не се противите на Моите дела и да приемете Моята Вяра, Моят път за вас във Вечността като Истина, като Моя Благодат!   Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3417296
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930