Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
23.08.2010 10:20 - Новата молитва - Маслов -15.01.2005
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1483 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 23.08.2010 11:18



1. Молитвата е последният акорд на Откровенията. Тази молитва трябва да стане Химн на Моята Вяра за близките години и столетия, тя по принципно нов начин разкрива взаимоотношенията между Човека и Бога. 2. Тя дава нов, съвременен поглед на отношенията между развития човек и структурата на Света, установени от Бога (с Моята Вечност, със строгата система на Пирамидата на властта). 3. Молитвата трябва да се запише така: ОТЧЕ НАШ, ОТЕЦ НЕБЕСЕН, АЗ ПРИЕМАМ ТВОЯТА ВЯРА, ТЯ Е МОЯТ ПЪТ. ПРИЕМАМ ТВОИТЕ КАНОНИ ВЕЧНИ, С ЛЮБОВ КЪМ ТЕБ И ТВОИТЕ ДЕЛА. ГОСПОДИ, МОЛЯ ТЕ, ДАЙ МИ НАДЕЖДА ЗА СПАСЕНИЕ НА МОЯТА ДУША И МЕ ДАРИ С МЪДРОСТТА СИ ЗА ЖИВОТА МИ НА ЗЕМЯТА И ВЪВ ВЕЧНОСТТА. АМИН! 4. Новите Откровения, сега като Тълкувания на Откровенията, конкретизират някои въпроси на съвременното общество в зависимост от развитието на новите обществени отношения. 5. Сега за традициите. Традициите не са благо, ако традициите отразяват многовековни, вече отживели (мъртви) отношения между семействата, родовете и обществото. 6. Те (това „вчера”) не могат да бъдат основа за градежа на нови, принципно нови отношения под Моето Знаме, т. е. изграждането на „Утре”. 7. „Вчера” не е Основа на „Утре”! 8. „Вчера” вече го няма, а „Утре” още няма! 9. „Вчера” трябва да се забрави, а „Утре” трябва да се подготвя. 10. Да се подготвя „Утре” може само въз Основа на Моите Вечни Знания и Канони на Мироустройството, Друг път няма и няма да има. 11. Вие встъпвате в Моя Нов Свят, вие сте длъжни да изхвърлите всички догми и да започнете на чисто да строите вашия нов дом по Мое подобие и с Мое Участие. 12. Аз вече много пъти съм говорил, че ще събера хора, вярващи в Мен, слушащи Мен и ще им доверя построяването на Нов, праведен Свят под Мой контрол и това е за първи път (а това е най-главното) в Историята на човечеството. 13. Аз сам ръководя това „строителство” на хилядолетието, Аз сам строя този нов фундамент на социалните отношения, основан на Каноните на Духовният Свят. 14. Духът е нашето Знаме, от него идва израстването на новото, чистото, праведното човешко общество и щастливи са хората, попаднали в този водовъртеж на историческите събития! 15. Светлината на тези преобразувания ще освети пътя и целите в живота на много хора, живеещи в това време. 16. „Слушащите да чуят”! 17. Всички ще чуят Моя глас и Моя Благослов за пътя истински и единствен за цялото човечество, независимо от националността. 18. Всички ще трябва да приемат Моята Единна Вяра, Моята Религия - сега и завинаги! 19. Вие сте Моите деца, вие сте Моето Семейство и Аз няма да допусна повече раздори. Вие ще трябва да се обедините около Единия ваш Отец Небесен и да престанете да мислите различно. 20. В земния бит всеки мисли по своему, но в Духа няма и не може да има повече различни мисли и различни Религии; за вас има Бог Единен и Единствен, това съм Аз, Отеца Небесен и Всевишен Стопанин. 21. Не може да има никакви извинения и даже опит някак да се възрази. Тези, които ще възразяват или, не дай Боже, ще се съпротивляват, ще получат от Мене „по пълна програма”. 22. А какво ще да е това, вие вече знаете и сте видели резултата от прилагането на Моите Сили и техният мащаб и се надявам най-накрая да сте разбрали кой е Стопанинът на дома. 23. Учените, а най-добре да кажа, псевдоучените, които виждат в това някакви закономерности, по-добре нека да помислят за тленността на живота и за срока на своето пребиваване на Земята. 24. Със своите изявления те само съкращават своя жизнен цикъл и, както вече много пъти повтарях в Откровенията, не изпълняват Моите Задания за усъвършенстване на своята Душа. 25. Казвал съм и още веднъж ще кажа: процесът на преустройството на вашия Свят Аз вече съм започнал и никой не може да го спре, освен Мен. 26. А Аз не искам нищо да спирам, сега това Ми трябва. 27. Вслушвайте се в Моите Слова и разберете, че Моите Слова са Истина, Моите Слова са Правда. 28. Великият процес вече върви. Това вече е истинско „цунами”! 29. И Моята първа вълна бие по манталитета, по същността на човека. Той или ще излезе от тази вълна без да се удави, и ще излезе чист, готов за „Утре”, или ще потъне, като безполезен баласт на Историята.   Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/ 15 януари 2005 ( 2005)


Тагове:   молитва,   новата,   маслов,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3413803
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930