Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
25.10.2010 21:50 - Словата на Създателя – пропускът за Бъдещето - Маслов 09.11.2006
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 924 Коментари: 0 Гласове:
0



1.  Учудват Ме някои хора, които вместо да вникнат в Моите Думи и да разберат Кода на Моето Обръщение към вас, разсъждават за това, че Моите Слова често се повтарят, обсъждат чистотата на канала, а значи точността и истинността на информационната енергия, идваща от Мен.

2.  Мога да отговоря само с един израз: Трябва да се вярва! Може да се разсъждава и е нужно, но не за чистотата на канала, а за това каква енергия на Любов, енергия на Добро идва от Мен към вас във всяка Дума, даже ако тези Думи са ви се  сторили малко строги.

3.  Вие погледнете този обем от Знания (енергии), който Аз вече съм предал и ако ви се струва, че всичко отдавна е известно и има „припяване” на стари Истини или думи на Йерарсите на Светлината, то същността не е в Думите, а в тези Мисли, които Аз изразявам, използвайки вашия лексикон.

4.  Истина не е в една само дума – Истината е навсякъде, Истината е около вас, Истината е във вас, а Аз само се опитвам да  ви открия Кода на тази Истина, повтаряйки ви по няколко пъти само, за да намерите този Код, напрягайки мозъка си, обръщайки се към своето вътрешно „Аз”!

 

5.  Не трябва да се мисли, че всичко вече е казано. Разбира се, изваждайки от текста отделни думи, вие можете (както ви се струва) да видите повторение на Моите Думи, но ако се потопите в Моите Думи „от Алфа до Омега”, вие ще разберете и ще можете да разшифровате тайния смисъл или Код, който ще ви помогне да разберете себе си и Истината. 

6.  Спомняте си, Аз ви говорих, че зная вашите мисли, но не разрешавам да се материализират всичките ви мисъл-образи. Ето така Моите Думи, които ви се струват едни и същи, са Моят пореден опит да доведа до вас Знанията, виждайки, че не разбирате Моите Думи и за две години чрез Моите диктовки много малко сте се придвижили в разшифроването на Кода на Живота.

7.  Положителни емоции, разбира се, има много и се радвам, че хората виждат Светлината в Моите Думи, което постепенно ги води към Истината, но освен емоциите Аз не виждам други действия.

8.  Хората много бавно се приближават към Истината, бавно приемат Вярата, но на фона на многогодишния атеизъм Аз все пак виждам ръст на истинската Вяра!

9.  Длъжен съм още веднъж да повторя: Моите Слова са насочени към обикновените хора, които без тях няма да намерят в тъмнината на мракобесието и разврата пътя към Вярата и Истината.

10. На тези, които съберат смелост да обсъждат Моите Думи, мога само да напомня, че на когото е дадено много, той носи отговорност за своите думи и действия – както пред Мен, така и пред своето вътрешно „Аз”, пред своята Съвест!

11. На Мен ми е нужно чрез избрания за това Човек „от тълпата” да предам Светлината на Знанието, енергията на Любовта и Доброто и само сляп може да не види тази Моя ярка Светлина!

12. Моите Слова и Моята енергия не се нуждаят от разшифроване – Тях този, който иска да ги разбере, ще ги разбере, а да се дъвчат Думите Ми не е добре, поради това че „Духовната храна” не е желе и да се гълта, без да се прилагат усилия, е вредно за човека, притежаващ Божията Искра по произхождение.

13. Това, което ще трябва да разберете – ще разберете по късно, но най-способните ще разберат и сега. Разбралите Моите Думи могат да вървят по-нататък, но нека не забравят това, че помощта за ближния е Богоугодно дело, че има Любов и  има собствен „пропуск” в Бъдещето.

 

14. Аз вече ви казах, че Квантовия преход може да премине всеки човек поотделно, но при поддръжка един от друг, много хора  ще преминат през него не само безболезнено, а и ще демонстрират сами на себе си небивали възможности на Любов и Хармония. 

15. Затова Ме радват писмата, искрените писма на радост, които най-накрая започнаха да се появяват. И както Аз отдавна казах, „цунамито” на тази радост вече самопроизволно преминава през хорската маса, събирайки хората под Знамената на Създателя, под Знамената на Спасителя, което трансформира Моята Енергия на Любовта в Слова на Любовта и без загуба на енергии ви предава Моята истинска Светлина на Любов с тази чистота, която се получава от цялата палитра от цветовете или енергии на Материалния Свят.

16. Аз се радвам, че хората сами постепенно (Аз и не съм искал насилие или реклами) започват  да разпространяват Моите Думи, напълвайки ги с радост. Тази Вест, тази Велика Вест вече преминава от сърце към сърце, от Душа към Душа.

17. Тази Светлина на Любов към ближния (защото само чрез Любов се познава истинността на Моите Слова) идва, напълвайки с Моята Светлина вашето общество. Тази щафета на Любовта и Доброто може да преобрази Света и да направи предстоящия Квантов преход не Съд , а единение на хора на Единната Вяра пред Създателя.

18. Моите Думи и предстоящият Квантов преход ще помогнат на хората да се видят един друг, да чуят биенето на сърцата и най-главното, да погледнат в Душата на ближния и да видят там своята Душа и тази Божествена искра, която я има във всеки човек.

19. И този Мой подарък за човечеството ще помогне  за единението на хората, изначално родени по Мое подобие и заради Моите Велики Дела!

20. И само в този случай ще се изпълни Моята Мечта - да ви видя до Мен, успешно преминали всички степени на еволюцията, всички пътища на опознаване на Истината, достигайки накрая, висотите на високите вибрации на Тънките Светове на Вечността.

21. Този път започва именно сега, пред лицето на общата опасност на Квантовия преход - сложен преход на по високо ниво на вибрации.

22. Аз съм щастлив, че хората, осъзнавайки Моите Слова, предавайки ги един на друг с Любов (енергията на Любовта), създават тази енергия на Единение и Хармония, която не само ще им помогне да преминат Божия Съд, но и в голяма степен ще се превърне в пречистване, Възкресение на хората, преминаващи границата между Петата и Шестата раса.

23. Искам още веднъж да подчертая, че всичко е във вашите ръце и вашите Души трябва да бъдат открити за своя ближен с Любов и Моята Светлина!

24. Моите Знания, Моите Слова са протегнати към всеки човек лъчи от Моята Светлина и от Нея можете да запалите Светлината на човешката Любов, осветяваща  пътя в Бъдещето, вашия път към себе си!




Тагове:   маслов,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3407536
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031