Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
10.02.2010 14:41 - …Положението на държавите, тяхната ПСЕВДОИНТЕГРАЦИЯ, ТЕРОРИЗЪМ, Религията – всички тези въпроси в последно време активно се обсъждат в пресата.
Автор: minchomin Категория: Технологии   
Прочетен: 633 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.02.2010 21:38


( Откровения 2004 - Л. И. Маслов) ноември 2004- ІІ 18. 10. 2004 г. …Да напомним основите на Моята Религия, споменавайки четирите основни крайъгълни камъка на Моето устройство на Света и Пирамидата на властта: Вяра, Любов, Надежда и Мъдрост. Нищо повече не е необходимо за постигане на Вечните Знания, трябва само да се знае, че в основата на всички действия е Вярата, Вярата в Господа, Вярата в Моите дела, Вярата в Моята система на устройство на Света, Вярата в своето предназначение тук на Земята и най-главното, Вярата във Вечността на Моето устройство на Света. Необходимо е да развиете представа за Вярата, нали ходите в Църквата – в Моя Дом, а не за празните религиозни традиции. Действително трябва да развиете своите представи за Вярата, за Моя Свят, за подчинението на всичко и всички на Моите Закони и особено на вас, които сте изпратени на Земята за усъвършенстване на своята Личност. Това усъвършенстване също има своята цел, вие сте тук не заради запознаването със системата на Моите Вечни Знания. Вашето усъвършенстване - това са стъпала на Знания до нивото на Мое подобие, когато Аз ще мога да ви се доверя, на Хората-Богове, да властвате на Земята и да управлявате всичко и всеки на нея. Това е задачата, която всички са длъжни да разберат и да приемат. Не трябва да се обяснява за Религията, а за задачите на самия човек , които Аз съм поставил пред него за векове. Трябва простичко да се обясни, ако не искаш да бъдеш човек-звяр, а твоя род – стадо, трябва да се развиваш, но да се развиваш не за да постигнеш земните знания, т. е. човешките, а Вечните знания, Моите Знания. За това Аз съм дал много Откровения, Завети. Те всички са Вечни, но се възприемат от съвременните хора като църковни догми, и затова тези Вечни Знания, тази Духовна храна, се доставя само на избрани хора, черковници и не попада при хората.   Да човекът се е променил изключително и са необходими нови знания, а ако са стари, то трябва да са в „съвременна опаковка”, затова Аз ви изпращам тези Откровения, чрез тези които ме чуват, тези, които са от средите на хората не свързани с Църквата и с обучение в църковните училища и академии.    На Мен са Ми необходими именно такива, обикновени хора, според вашите разбирания, хора от средите на науката, бизнеса, културата, които със свето поведение, не биха се отличавали от тълпата, но такива, на които хората биха повярвали и тръгнали след тях, и биха чули Моя глас чрез тях..  И именно тези, слушащи Ме хора, са длъжни да разказват за Мен, за своите способности да общуват с Мен, за триединството на Света, за Вярата и Моите Вечни Закони и за пътя на хората, единствен и неповторим. Необходимо е чрез тези, които Ме слушат, чрез Откровенията Ми, да се даде свобода за избор на широк кръг от хора, които чакат Божия искрица и Надежда от Мен в този Свят на беззаконие, порок и безизходност. При това думите, Моите думи, тези хора ще възприемат с радост и Надежда, защото хората са уморени от брътвежите на политиците, от измамничество, от лъжата и заблудата. Хората очакват простички думи от устата на обикновения човек – човекът, който не се кланя на парите, а човек, който общува с Бога не по силата на някакви магически начала и способности – такива има много, а по Мой избор. Аз избирам такива хора по Свое мерило, това не са свръхчовеци, а обикновени хора с пороци и грехове на обикновените хора, но стремящи се към Светлината Ми и способни да разберат и да видят тази Светлина на Вечните Знания. Хора обикновени, но с развита способност да Ме чуват и да постъпват по Моите съвети, което води винаги до успех и винаги има увереност в правилността на тази постъпка. Това е много важно. Всички искат щастие за себе си, щастие за децата си, щастие за обществото си – но това е само Надежда. Но за да стане Надеждата реалност, за да се материализират тези прекрасни мисли, трябва да Ме слушате и да се подчинявате на Вечните Мои Закони. Не е нужно да се измисля нищо свръхестествено, нужно е само едно: Вяра в устройството на Света по Моите Вечни Закони, приемането им и подчинението им. Дори и да е трудно да се повярва, то виждайки безизходността на ситуацията (а Аз още я нагнетявам) необходимо е поне да се приемат Моите Закони като Основни и Справедливи. Ако няма Вяра, трябва да се приемат като догма Моите Закони единствени за човека, обществото, родовете и за Земята, а ако се приемат, то Вярата сама ще дойде. Цялото развитие на човечеството, всички разрушени империи, всички „империи на злото” потвърждават един прост извод: нищо не е вечно, всичко е порочно, всичко е безсмислено, ако няма Моята Основа. Картинката е проста, каквото и да правят хората, и какъвто и прогрес да им се струва че е постигнат или има по пътя на развитие на обществото, всичко е безпътица и разрушение. За хилядолетия хората не са могли сами и никога няма да могат да създадат реално справедливо общество, общество на праведните хора. Справедливост и Вечност – това са Мои понятия заложени във Вечните Писания. Е, не искате да ги четете, не искате да ги познавате – мъката си е за вас, пътят ви е един – към разрушение. За съжаление служителите на Църквата, също хора от кастата на богатите, и те не искат да изпуснат Моите Знания от ръцете си, живеят и се хранят с това. Не е изгодно за тези хора да предадат, т. е. действително да раздадат Моите Знания на хората. С какво ще живеят? Така се получава, че в Моите Домове за се заселили хора, не изпълняващи своите задачи по раздаване „Хляба насъщен от Знанията” на всички страдащи, а живеещи, при това доста добре живеещи, във властта и в Моя Дом, а ето на, не изпълняват молбата на Стопанина на Дома. Моят син вече гонеше книжниците и фарисеите от Моя Дом. Дошло е време за раздаване на Знанията Ми, не чрез тях, а чрез обикновени хора, разбираеми от тълпата, но слушащи Мен. Главното е че тези хора са от тълпата. И ако един или двама от тълпата знаят много, общувайки с Мен и слушайки Ме, тълпата започва да се интересува и да „изпробва” върху себе си тази „дреха на Знанията”: ако този от тълпата може, без да е във властта и приличащ на всеки, защо и аз, който също съм от тълпата, да не мога? Трябва да се покаже, че всичко могат, само в зависимост от нивото на Знания, достигнати в предишните животи. Задачата е – да се дадат Моите Закони, Моята Религия за всички и само след това хората ще се върнат към Моите Знания, към Вечните Писания и ще получат щастие за себе си, за децата си и за рода си. Изводът е много прост – Вярвай в Твореца, той е залогът за щастие и само от Него има щастие. Никой няма да помогне безкористно, никой няма да ви даде „Хляба насъщен от Знания”, само Той е стопанин, Владетел на всичко и всички. Та това не е никак трудно, да повярваш или в лошия случай да приемеш на доверие Моите Вечни Закони и устройството на Света по Моите Закони. А повярвайки или приемайки ги на доверие, трябва да им се подчиняваш и да ги изпълняваш. И ако неимущественото болшинство приеме това като основа за своя живот, Аз ще помогна да се изгради справедливи общество, независимо от съпротивлението на малцинството. Всичко е по Моите сили, Аз мога да променям всичко. Стихията – са Моите ръце и Моите Знамения за вас, Аз мога и да построя всичко и да го разруша. Толкова ли е неразбираемо, че всичко е в Моите ръце? Трябва да Ми се подчините, да повярвате в съществуването Ми, да повярвате в Моите Вечни Закони, тогава и Аз ще ви помогна и ще ви дам увереност за утрешния ден. Увереността ще бъде реалност, ако вашата Вяра прерасне в Любов към Мен и своя близък, към себе си, но към себе си най-накрая. А пък някои са преобърнали завета на Христа „Обичай ближния като самия себе си”, разбирайки го така, че най напред трябва да обичаш себе си, а след това всички останали. Това не е правилно! Трябва да обичаш преди всичко ближните си, а след това себе си. Това е главният тезис, не себе си най напред, а своето обкръжение. Но виждате ли как се е закрепило в съзнанието ви – най напред себе си! Затова живеете в пороци – защото най вече обичате себе си. А когато началото е за вас, няма край алчността, няма предел за порока, затова и до обкръжението на такъв човек нищо не достига. Това не е Божествено, не е по моите Закони. Няма у човека предел за себе си, той не може да се спре в Любовта към себе си, в удовлетворяването на своите потребности. Не помни и не иска да помни за своите близки, нищо не иска да знае за своя близък, докато „пълни своята гуша”. И тъй като този процес е вечен, то и пороците човешки са вечни, и вечно е несправедливото устройство на вашия Свят, както и да се нарича. Ако искаш капитализъм, ако искаш социализъм, всички „измислици” са безполезни. Няма нищо по правилно от Моите Закони, от Моята постройка на Света. Не може нищо да измислите докато „обичате себе си като ближния си”. Като е „себе си”, ето получавате общество по уродливо от което няма и по несправедливо от което няма. И това не зависи нито от названията нито от парадигмите. Без Моята помощ, без Моите Вечни Знания, без Моето устройство на Света няма и няма да има щастие за хората, за което те така мечтаят…   20. 10. 2004 г. …Положението на държавите, тяхната псевдоинтеграция, тероризмът, Религията – всички тези въпроси в последно време активно се обсъждат в пресата. Обсъжданията в пресата, за съжаление, заради тези същите пороци става в посока на заинтересоваността на управляващия клан да поддържа обстановката и да държи човешкото стадо от роби в напрегнато състояние, отвличайки го от реалните проблеми на обществото. Разбираемо е, че на тях не са им необходими никакви революции, те са разбира се за еволюцията, която ги устройва. За какво им са промени, за какво им е справедливост – всичко това е за лозунгите, но да не дава Господ, да се премине към конкретни действия! Техният довод: има проблем с тероризма, има между религиозни проблеми, давайте да мислим за това, да вложим средства за борбата с това зло. Вие не искате да умирате в самолетите или училищата, ето затова трябва да се мисли за борбата с това зло, а не да се мисли за несправедливото устройство на Света. Така и се получава, че водещият елит отвежда хората от вечните проблеми, от техните източници, в защита интересите на своето общество. Всички изброени проблеми, особено тероризмът, са просто необходими за този елит, за отвличане вниманието на робското стадо с това. Сега помислете, на кого и защо е нужно това? Аз мисля, че въпроси няма! Жалко, че загиват невинни, случайни хора, а тези които разиграват този спектакъл, са защитени така, че никой терорист няма как да достигне до тях. Но в крайна сметка, те така си мислят, това е така наречената щраусова позиция. Те не разбират, че те сами са създали този „джин на тероризма” и те сами са изпуснали духа от бутилката. Критичната точка вече е премината и този джин на ужаса вече не може да се спре. Това се казва, да си го докараш сам на главата. За джина на разрушение и ужас е вече все едно къде и кога ще нанесе удар, колкото повече жертви толкова по добре. Започнала е верижна реакция. Най напред удар където са повечето хора, а след това удар по вилите и особените. Това не може да се спре. Това не може да спре никой и никога. Вече ви казах, че само Аз мога всичко. В това число и да спра тероризма, само Аз мога да помиря всички Религии, всички църковници мога да сложа на една маса и да ги обединя всички под Моето Начало. Аз вече съм започнал този процес, но за старта на активни действия е необходим подготвителен период от 2-3 години. Аз подготвям тези които Ме слушат, Аз им предавам информация за Себе си, за Моята Пирамида на властта, и за вечните ценности и Моите Закони. Аз съм избрал такива хора не от управляващия елит, а от тълпата, които не са изцапани, които не са от властта и които имат авторитет, позволяващ им да поведат стадото след себе си. На тези, които ме слушат Аз искам да предам властта, за да могат те да построят Общество подобно на Моето Царство във Вечността. При това всеки от тях има свое конкретно Задание и няма право да излиза от рамките на това Задание, то е тяхно. То е мярка за Знанията и Заданията, които са им дадени от Мен сега са и за Утре. Карта по карта и ще излезе пасианса. Пасианса за съдбата на хората и тяхното бъдеще. Всичко идва от Мен, но и на Мен Ми е необходима помощ., Аз наричам помощ, този строй от велики Мои помощници, които чуват шепота Ми и ме слушат. Те са ми скъпи, те са Моята надежда и вашето бъдеще. Те чрез Мен ще разнесат всички проблеми, които са се натрупали от векове. Те са предният отряд, Моят авангард в битката в и за спасяването на хората, които сега изглеждат като стадо. И по-точно стадо без идеи, където алчността управлява бала и бъдещето се пришива с тежки тегели. Там също управлява порока и води към пропаст. Пробуждането ще бъде печално, Аз виждам вашия край, той без Мен е неминуем. Аз съм вашия Спасител и Съдия. И какво Аз да реша, след като няма покаяние, след като няма покаяние от вас. Лукавият ви е разделил по богатството и няма връщане назад, Материята е водеща и алчността забогатява. Всичко е забъркано с телеца. Той определя музиката, цялата партитура е в него. Да слушате звъненето на златото е ви е по-мило от всичко на Света. И целта за вас е една: да се увеличава богатството, това е щастието на Земята сега, това е нейния Химн. Богат и щастлив, власт и сладост от нея, защо ми са тогава Закони от Бога? Защо ми е да зная, какво раздават в Църквата? Аз всичко мога да купя и да изкупя греховете си. Всичко струва пари, няма граници за това. И благодетелта и порока, цената им е една и съща, само стойността им е различна. Това са мислите на хората, това е пътя на разложението. Няма да има повече утре. За нас е нужно да променим строя и бита на човешкото стадо, то е болно, изхода от това е летален. Лекарство няма, само ножа на Доктора е спасение.   23. 10. 2004 г. Във властта няма голям избор на хора. Неграмотни и глупави хора стоят във властта, не разбират, че това не им е по възможностите. Затова те търсят грамотни и умни хора, които да работят за тях. Пак са нужни роби, но по-умни от стопаните. Това съвсем не влиза в никакви рамки. Ако тези, които ме чуват не знаят Моето „Утре”, то какво остава за останалите. Всички Мои действия за тях са пълна тъмнина, те не могат да прогнозират своите действия. На тях все им се струва, че знаят своя път и пътя на обществото, ах как се заблуждават, каква наивност! Аз ви обяснявах, че време има само при вас и вие го планирате неправилно, поради това, че няма какво да планирате! Не може да се планира това, което го няма! Всичко е вечно, всичко е постоянно. За Мен вашите скокове и прогнози са само миг и Аз не ги забелязвам. И затова, ако вие Ми повярвате и повярвате във Вечността, тогава Аз бих ви показал временната скала на събитията на вечното движение, и тогава би станало ясно, на каква точка се намирате и какво сте постигнали. Едва тогава ще стане ясно накъде да се върви и защо и какво още трябва за Хармонията. Не може да се планира, стоейки в една точка. Какво „утре” има в нея? Вие сте през цялото време в една точка и няма никакво движение. Какво да се планира? Планирай, не планирай, всичко е суета! За събитията е нужна друга скала на времето, а вие я нямате, та вие сте тук за един миг, а Аз все пак регулирам събитията. Няма време (няма да стигне) за собственото ви развитие, за задълбочаване на собствените ви Знания и получаване на Моите,  а за глобалните събития време въобще няма! Но гордостта у хората е къде къде по голяма, винаги ви води в глобални „преустройващи” дебри и губите вие своя драгоценен миг не за себе си, а за „Световните проблеми” и за забогатяване, забравяйки, че пред Мен се явявате без дрехи! Толкова е кратък животът, използвайте шанса си за своето усъвършенстване! Ако вие се заемете с това, повярвайте Ми, съвсем по друг начин ще се отнасяте към своите близки и към Създателя си, към Мен. Когато разберете кои сте вие и защо сте тук, вие ще разберете смисъла на вашия живот и на своите близки. Затова искам още веднъж да разясня Заповедта на Моя син. Той е казал: „Обичай ближния си като себе си”. Вие както винаги сте приели всичко буквално! Той е казал „Познай себе си”, а познавайки себе си, ти ще разбереш своя Божествен път, ти ще се проникнеш с Любов към Моите дела, към Мен и към своите близки, защото те са Мои деца. Ти ще заобичаш Творенията Ми, Децата ми, както и себе си, защото всички вие сте Мои деца, и ти ще разбереш, че ти също си част от Мен, така както и твоите близки. Но ако Аз съм високо там горе, то те са заедно с теб. И Щастието и Любовта ще дойдат при теб от разбирането, че и близките ти са частица от Бога заедно с теб. Ето тогава Божията благодат ще се излее върху теб. Ти не си сам, ти си с Бога, ти си с Неговите деца тук на Земята. Ето къде е великата Любов! Ето как се формира Моята Религия: Вяра в Мен, Любов към всичко, свързано с Мен, Надежда, че ще достигнеш до Моите висоти с Моя помощ, и аз ще те надаря с Моята Мъдрост! Към това трябва да се стремите и това е вашия праведен път, така и се движим. И няма по светъл път! Ние ще прескочим през всички прагове – почиствайки пътеката. Тя ни отвежда в Рая, за който си мечтаете! Нас постоянно ни мъчат терзания, а и телеца ни мъти главата, все се бута да ни предложи богатство. Няма как да има светъл път към Рая. Но това е Далече, а какво да правим на Земята? Да раздаваме „Хляба на Знанието”, да водим умело тълпата, да застанем отпред, Аз ви давам време, уверена крачка и АЗ ще ви подам ръка, и вече няма да има страшни препятствия! Те са страшни за звяра и добитъка няма да може никога. За вас Аз съм избрал друг път, там няма провали и пробойни, Пътеката там е чиста, на нея ти си войн! Ти си Моят войн, и препятствията там са Мои, и никакъв враг не е страшен. Нашият път е към Победа! И силите не са равни, Ние сме Двама! Дръж се! Събитията настъпват, но Нас вълната няма да ни докосне. Тя ще помете единствено излишното и пречките от нашите крака. Аз ще прогоня бездарността и порока, и ненужната алчност, вече им е минало времето. Трябва Ни чист път, не са Ни нужни пречки! Нужни са ни сили за строителство, Аз ще ви ги дам достатъчно и няма да има връщане назад! Ще премахна съмненията и ще те отправя на път, този който съм избрал за теб! Аз виждам как се движиш, Аз съм винаги до теб. Но не бързай, Аз ще те побутна, ако темпа е изгубен. Обичам спокойствието и трезвеността, няма нужда от суета, тя е вредна и излъчва пустота! Природата казва, че за плода е нужно време, тогава той ще узрее! Нашият плод е млада Русия и нова постройка на страната! Не трябва неузрял плод, в него има отрова и безизходица, и път назад, от там откъдето идваме! У нас има прогрес, а от него на регрес намирисва и съдбата ни води надолу, този изход е печален. Той ни води само към пропаст, от него спасение няма! Ние отиваме нагоре, пътеката е трудна, а надолу ни е по мило, проблеми няма, само шум в ушите и пътека от злато! А Аз давам в замяна само тежък труд и призрачен билет, който наричам Надежда! Кое е по-добре, да се свличаш надолу, или по камъните към Рая? Това е вашият избор: с Мен оставяйки задоволеността си назад – или задоволеност без Мен! Време е за решение: две стрелки – труден път в Рая или сладостта на битието! Друго не е дадено и е труден този избор! Но няма как да се измъкнеш, отговорът Ми е нужен: с Мен или без Мен! Ваш е последният избор днес и завинаги! Вашата ясна посока и скоростта ви дадена от Мен са за Велики и желания дела! Няма спиране за Моя ход! Аз съм редом с вас завинаги. Съюзът Ни е вечен, съмненията ще изчезнат, Задачата е светла и решението е светло, то идва от Моята Вечност, за избраните под Моя флаг и няма съмнение в неговата правота. Ние ще придвижим всичко, няма непосилен път, у Нас има вековни сили, залог за Моя успех. Събитията настъпват, Аз чувам шума от боя и болката на човешките загуби. Аз виждам ореола на Звездата, която изгрява над страната, тя е светла, в нея е Моят вектор, тя е нашия компас в бъдещия пробив и предвестник на революцията! Аз водя, събирам сили, започва Заря, Аз виждам разсъмването!...   25. 10 2004 г. …основите на Моята религия трябва да се знаят като „Отче Наш”:Вяра в Бога, Любов към Него и неговите действия, Надежда, че усъвършенстването на личността ще достигне до Мое подобие, а Аз в отговор ще ви дам Своята Мъдрост за винаги! Ето ви изложени в кратка форма основните постулати на Моята Религия! Повтарям: Моята Религия независимо от нейното название и конфесия (вероизповедание). Тези думи, имам предвид четирите думи: Вяра, Любов, Надежда и Мъдрост – обединява всички хора независимо от нищо. Това е крайно важно за съвременния етап на развитие на човечеството, когато хората като, че ли са разделени, както никога досега и това разделение се чувства особено на фона на прогреса, на фона на развитие на новите технологии, които се използват и в развитите и в бедните страни, влачещи състояние на хаос и нищета. Парадоксално, но високите технологии оголиха проблемите на човечеството, показаха полярните точки на развитие на обществото и несправедливостта при разпределението на благата между тях. И в същото врем високите технологии, имам предвид информационните технологии и най-вече „международната паяжина” наречена Интернет позволява да се обединят хората, да им се покажат на всички едновременно проблемите и пътищата за тяхното решаване. Паяжината” за първи път направи възможно управлението съзнанието на хората във всяка географска точка на Земята и едновременно. Откриха се небивали възможности както за бизнеса, така и за управление на хората. Само един недостатък има в Интернет, за да използваш информацията предавана по мрежата, трябва да се изучи и знае компютъра. Знам, че скоро този недостатък ще бъде поправен и най-важният елемент на внушението – звукът ще бъде задействан. Когато информацията по Интернет започне да се предава със звук, „паяжинатаще бъде най-грозното оръжие за окалпазаняване съзнанието на хората. Тогава ще стане възможно да се прилагат всякакви технологии, позволяващи да се правят хората роби, зомбирайки тяхното съзнание и спускайки ги до нивото на хора-животни, хора-добитък. Опасна перспектива! В ръцете на управляващата класа се появява инструмент от Световна величина и възможност да се управлява Света, държави, родове и конкретни личности. За съжаление прогресът ви винаги носи разрушение, войни и милиони трупове. Увеличаването на прогреса в същата пропорция увеличава степента на разрушение на човечеството. Развивайки се човечеството само си копае гроба! Колкото е по-висок прогресът, толкова е по-близо колапса на човечеството. Но за Мен се появява исторически шанс да се намеся и да направя обществото такова, каквото искам Аз, по Моя схема, по Мое подобие! Ето кога вашият технически прогрес ще послужи на бъдещето ви и ще позволи да се създаде ново общество, общество справедливо, на праведни хора без войни и без проблеми. Аз ще създам общество с една единствена Моя Религия, общество от единомишленици и творци, ще дам всичко за реализацията на тази Моя Велика цел и противниците няма да пощадя. Аз съм взел решение и Аз го изпълнявам, искате или не искате, Аз ще направя каквото съм замислил, но ако почувствам за това човешка съпротива, ще повторя по ранните си действия, силите на природата са Мои, те ще бъдат насочени против хората. Мисля, че това не ви е нужно, затова дайте да тръгнем заедно по пътя на Преустройство на вашия Свят по Мое подобие веднъж завинаги! Ние си вървим успешно към това, стартът е даден, процесът е тръгнал. Аз бързам, Аз подбирам слушащите ме, Аз ги готвя, давам на Себе си 2-3 години за подготовката им и за предаване властта на тях. Аз ви давам информация и ви разкривам Моите планове и раздавам роли за всеки, от които няма как да се откажете и няма да има никакви амбиции. В името на Великата цел всички роли са хубави. Затова ако на някой му се стори, че неговата роля е на придворен и е обидно малка роля, Аз ще му отговоря: ти не знаеш своето „Утре” и не знаеш значението на тази своя роля! На всички Аз раздавам тези роли, за които те са готови, и съм раздал тези, които са ми нужни за Моят сценарий. Повтарям, че демагогията и обсъжданията: това са клюки, това е гордостта, а значи това е краят. Това не бива да се допуска! Аз знам кой и на какво е способен, Аз знам какво Ми трябва, Аз знам кога и кой трябва да излезе на сцената и какво да говори! Те за Мен са всички почетни и нужни, а награда ще давам на всеки, независимо от ролята му, спектакъла е общ и той е за Мен! Той е Мой личен, а не ваш – вие там сте само актьори, всеки има своята роля, Аз раздавам ролите – учете думите! Когато трябва, Аз ще ви повикам и ще намеря място! Аз съм Работодател и Режисьор на Света, Аз решавам кои и кога да излезе на сцената! Твърде висока може да бъде цената на грешката, такава не трябва да се допуска! Защо Аз давам за Себе си 2-3 ваши години? Затова, защото вие не може по рано да бъдете готови с вашето инерционно съзнание, за вас е нужен период на адаптация към Моите условия. Провали не трябва да има! Спектакълът вече започна, Моята стихия действа, подготвяйки вашето съзнание, създава условия за обединение пред опасността от изчезване на човечеството. Аз съм показал на хората Своите възможности, чрез природните катаклизми и те пак никак не вярват. Тогава Аз усилвам налягането, започвам да формирам чувство на страх, Аз ще покажа пътя за решение на проблемите в съзнанието на хората. Аз ще ви покажа пътя на прогреса по Моя сценарий, Аз ще ви заведа всички в Моя театър, ще ви разделя и ще ви дам роли, само дето зрители няма да има, всички ще бъдат действащи лица и изпълнители! Ваш ред за представяне е Господин Човек, моля на сцената! Завесата е вдигната, спектакълът започва!...   27. 10. 2004 г. …Основите на Моята религия са четири ключови думи, определящи основните постулати на Религията: ·        Вярата в Мен и Моите дела, в Моите Закони ·        Любов към мен, към Моите действия, т. е. към всичко, което Аз съм направил, към всичко, което Ме обкръжава, Любов към Моите деца на Земята, към своите ближни, защото и те са Мои деца, Любов и към себе си също като син Божий ·        Надежда, че преминавайки обучението, ти (Човекът) ще достигнеш моите висини, ще станеш Мое подобие ·        Мъдростта, която ще ти дам, ще то позволи да владетелстваш тук на Земята над всичко и всеки и ще ти позволи да създадеш тук на Земята държава по подобие на Моето Вечно Царство, използвайки неговата Основа – Пирамидата на властта. Това е основата на Религията. Ние малко усложнихме формулировката, тъй като разбрахме по рано много положения от Религията и съединявайки ги всички заедно, построяваме всичко пределно ясно и разбираемо. Ние ще поизострим формулировката на Моята Религия до молитва, подобна на „Отче наш” и тогава това ще бъде главната Молитва, това ще бъде формулираната парадигма за развитие на обществото и планът за действие на човека на Земята за времето на краткото му пребиваване тук на Земята. Трябва да се дадат на човека, независимо от националността или вероизповеданието му, Основите на Моята Религия, да стане тя флаг, молитва, клетва и най-главното, простичките Мои изисквания към човека, които той трябва да изпълнява винаги тук. А изпълнявайки Моето изискване, той ще направи това, което е и написано в неговото предназначение. И ще му се открие тогава съдбата, и ще разбере, кой е той и защо е тук, и ще получи той от Мен Благодат за земни те си дела, и ще бъде той щастлив и ще разбере себе си, и той ще бъде Човек – Бог. Ето какво искам Аз да получа от вас и ще го постигна. А ето какво искам да построим тук – нова държава, където ще създам условия за съществуването на праведни хора, за да може развивайки се, те да не чувстват потискане от структурата на обществото, а да получават от нея условия, обезпечаващи многостепенност и пълнота за усъвършенстване на Личността си по Мой образ и подобие. Държавата е устройство от обществени взаимоотношения, осигуряващи усъвършенстването на Човешката Личност до висотата на подобие на Бога на Земята. Това е формулировката за държавните взаимоотношения, това е формулата за наличие структура на обществено управление за съвместното съжителство на хората в единното пространство и в правното поле. Целта на държавата да създаде условия за усъвършенстване на личността, т. е. държава за личността, а не обратното. Ако това го няма, ако не са изпълнени тези условия , то държавната машина, държавното устройство от помощник, създаващ условия за усъвършенстване на личността, се превръща в механизъм за потискане на личността. Потискайки личността, държавата създава хора-роби, осигурявайки съществуването си, като паразитира върху човека. Държавата изкривява човека, зомбира го и действително създава армия от роби заради своето съществуване. На такава държава не са и необходими личности, те дори са вредни и опасни. Те носят революционно начало и опасност от разрушения, тъй като разбират, че такава държава не само на осигурява усъвършенстване на личността, но даже и противодейства на това. Поглеждайки към историята на развитие на човечеството, започваш да разбираш, че всички революции, а не еволюции, са свързани с личности, опитващи се да преустроят структурата на държавата, с мечтата да създадат условия за развитие на личността. Но всеки път тези надежди и идеи са се разрушавали и са се разбивали в основите на съществуващия механизъм на взаимоотношения между хората тук на Земята. Системата на съществуващите държавни взаимоотношения, устройството на държавата, правните отношения на членовете на държавата са гръмвали, започвайки да се променят, но задължително от някакъв личен интерес, под някаква „измислица(капитализъм, социализъм, демокрация, монархия) системата за държавно потискане на личността се е възстановявала и в края на краищата всичко се е свеждало и се свежда до правила на управление, установени от Лукавия, основани на Златния телец. Вместо да се създадат условия за развитие на личността, съществуващата система на държавни взаимоотношения тласка членовете и към осигуряване на богатства и власт на всяка цена – цена на развитието на алчността, гордостта и несправедливостта. От това се вижда, че източник на заразата, правеща от хората добитък, користолюбци, които на всяка цена се опитват да се сдобият с богатство и власт, потъпвайки всички морални принципи и норми, е държавата, юридическите и правни отношения в която се основават на Първородния грях. Държавните отношения, както и да са се трансформирали през вековете, съдържат Първородният грях, порока на човечеството. Няма да може да поправи човечеството този грях без Моята помощ. Хората се опитват самостоятелно да прекрояват по-своему, да създават всеки път като че ли нова система на взаимоотношения между членовете на обществото, но основата му на Първородният грях не позволява да се създадат условия на равноправие, условия за развитие на личността и усъвършенстването и до Мое подобие. Сред хората има таланти, гении и въобще умни и развити хора, но никога вие не създадохте Мое подобие и не можете да създадете, защото в основата на вашето устройство са грехът, алчността, богатството и властта. Няма да можете да създадете без Мен условия за развитие на личността по Мое подобие, няма да можете да създадете условия за това, не можете да създадете правно поле, което да осигури усъвършенстване на личността. Затова винаги има недоволство, винаги има вълнения, винаги има локални или световни революции. Опити да се промени строят, т. е. взаимоотношенията между държавата и личността, е имало, но краят винаги е бил един и същ, защото не може да се променят условията за държавно управление без да се променя основата на държавната Пирамида. Ние вече знаем, кое е основата на Пирамидата на властта – това са Нашите ключови думи, /Вяра, Любов, Надежда и Мъдрост/, без тях всички усилия на хората са напразни, всичко се движи по непрекъсната окръжност. Няма надежда за справедливо устройство на Света, справедливо отношение между държавата и членовете на обществото, защото няма справедливи отношения между самите членове на това общество. В грях щастие и справедливост никога няма да се получат. За построяване на справедливо общество е необходима Основата на Моите Вечни Знания и изпълнението им от хората. Тогава ще се появи Надежда и залог за построяване на справедливо общество за хората. Тогава се достига условието: държава за хората, а не хора за държавата. Такива условия могат да бъдат създадени въз основа на Моите Закони, затова на Земята трябва и ще строим държавни взаимоотношения по подобие на Моето Царство, осигурявайки условия за усъвършенстване на личността за всеки член на обществото, за всеки член на Земята. 28. 10. 2004 г. …Вярвам, че Моите Откровения са интересни за хората, желаещи да постигнат целта на своето пребиваване на Земята. Човекът е длъжен, запознавайки се с Моите Откровения, не само да разбере, но и да приеме Моите мисли изложени в тях и да запомни за цял живот отделените текстове и абзаци като свои молитви. И така ние говорихме за предназначението на човека, за смисъла на живота му и за целта на неговото пребиваване тук на Земята като за необходимост от  усъвършенстване на личността му до Мое подобие. Ето от тук е и смисъла на Откровенията, които получавате от Мен. Не само в това, да се подготви човека за Моите Велики Задачи, но и на базата на неговото обучение да се формират общите принципи на усъвършенстване на личността въз основа на Моите Знания. Би било истинско разточителство да се загуби толкова време и да се даде толкова материал, да се даде дълбокия смисъл на Моята Религия  само за един Човек. Аз искам да се използват предадените Знания от всички хора. Главна Моя задача е, била е и ще бъде формирането на ново виждане на хората за Създателя, да придобият Моите Вечни Знания и да дам на Света Моите Знания в такава достатъчност за всеки, в зависимост от неговата подготовка. Но „средно” образование трябва да имат всички. Това е необходимо за усъвършенстване на човека, за създаване на достатъчно ниво на неговата „образованост” и подготвянето му не за съзерцание на изграждащите събития, а за активното му участие в тях. И каквото и Аз да направя, както и да променя вашето общество, то вие ще живеете в него и трябва да имате поне минимума от Моите знания за живота си в Моите нови условия. Аз и Моите помощници се трудим за създаването на „Учебник” за начални и средни Знания на Моята Религия и едновременно с това паралелно променяме устройството на вашето общество и го правим по подобие на Моето Царство. Това са Нашите Задачи, това е Нашата Цел, това е Нашият Път праведен и постъпателен. И наградата за този много труден път ще бъде не само Моята Благословия и Моята Благодат, но и новата същност на хората, заинтересовани и стремящи се към усъвършенстване на личността си за Мое благо и Моето устройство на Света. Заинтересоваността на хората, тяхното праведно поведение са главната награда за труда в Моя Прослава и удовлетворението от него и щастието от своето особено и Свято предназначение. Слушащите Ме, за сега са малко, а активно работещите с Мен са още по малко, Аз вземам своите помощници и им вменявам Своите Велики дела, трудни но почтени. От тях няма как да се откажеш, те са славни и почтени за човека, помощник на Бога – това е щастие, това е Моят избор измежду хората. Аз избирам и подготвям тези хора дълго преди да започнем да работим, довеждам ги до такава възможност. Аз съм знаел и знам кой ми е нужен и кой е Мой помощник и за какво. Аз ги надарявам със способности и талант, не за тяхно Благо, а за Благо на Моите Велики Цели, тъй като само талантливи и надарени хора могат да бъдат редом с Мен. Това са действително надарени със знания от Мен хора, т. е. това е Моят дар за тяхната прилежност, упорство и Вяра в Мен сега и в предните им животи. Тогава както правилно казват „този човек има Дар Божий”, това е видимо, защото Аз отделям своите деца и ги изпращам на праведен труд за Мое Благо и Благо за Моята Религия и Моите Вечни Знания. Това е тяхното предназначение и Моята Задача за тях, да отработят Моят Дар напълно. Дар подарявам, но и изисквам, какво е направено с него, защото Моят Дар този човек трябва да предаде на хората и на колкото повече хора го е дал, толкова повече ще бъдат Даровете от Мен. „Насъщният хляб на Знанията” от Мен не трябва да се съхранява за себе си, колкото и надарен да е човек, той трябва да се раздава на хората, те да се учат, да им се обяснява, а Аз задължително ще изпълвам Чашата на Знанието на Моите Помощници. Да не изсъхва никога ръката даваща Хляба на Знанията Ми Вечни! Ето ви още едно ключово понятие: Моите Знания растат, когато се дават искрено на хората и те се насищат с Хляба насъщен”, а получилия ги расте и се превръща от послушен добитък в Човек-труженик, Човек-Творец и той расте и се усъвършенства до Мое подобие. Ръката даваща Моите знания никога няма да изсъхне и ще напълни с Моя Разум хората на Земята и ще създаде условия за развитие на личността, и ще даде условия за построяване на справедливо общество подобно на Небесното Ми Царство, което засега е недостъпно за вас. И ще се сбъдне Моя План, и Моите Помощници ще раздават Хляба насъщен от Моите Знания, и няма да изсъхне ръката им, и постоянно ще се напълва Чашата с техните Знания: „Колкото повече даваш, толкова повече получаваш”… Накратко

http://www.spiralata.net/kratko

Превод Иван Иванов


Тагове:   ноември,   откровения,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3416898
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930