Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
18.06.2010 11:18 - Помощтта на Създателя - Маслов, 17.06.2010
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1602 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 18.06.2010 11:51


  1. Какво още може да се каже на тези, които упорито не искат да забележат надигащият се Колапс и всичко, предадено от Мен, се възприема без Вяра, което означава, че информацията от Създателя (Аз вече не казвам "Знания") изобщо не засяга Съ-Знанието на тези хора, което продължава да понижава вътрешното "Аз" до равнище на Съ-Знанието на човека-животно?! 2. Нека това да прозвучи за някой като несправедливост, но Аз предупреждавах, че на Мен са ми напълно достатъчни само 2 процента от вашата енергийна, способна да ТВОРИ НОВИЯТ СВЯТ маса, за да бъде изпълнена Моята Програма за еволюция на Пространството! 3. Аз осъзнавам, че частта недостигаща Творяща енергия на хората, Аз ще бъда принуден да компенсирам със Своя, но за Мен е по-важно Програмата за Преображение на Пространството и, разбира се, на човека да бъде изпълнена, а Шестата раса най-накрая да стане обективна реалност! 4. Не за първи път Аз започвам от нулата и тези 2 процента се явяват за Мен единствено гаранция за чистота и СЪВЪРШЕНСТВО на Съ-Знанието на хората на Шестата раса! За Мен е недопустима възможността за проникване на сива маса от хора на НЕВЕРИЕТО в Пространството на Високия Дух! 5. Затова Аз толкова дълго ви обяснявам на достатъчно прост език, че вие като частица от Твореца имате ПРАВО и възможност да сътворите Чудото на БОГОЯВЛЕНИЕТО! Това Чудо е преди всичко самият ЧОВЕК, който бе СЪТВОРЕН от Мен за самостоятелно УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ на себе си като частица от Бога, нека да не е до висотите на ЦЯЛОТО засега, но поне до равнище на Съ-Знанието на СЪТВОРЕЦ! 6. Повтарям: Аз съм ви осигурил идеални условия за УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ на вашето вътрешно "Аз" и на вашия ДУХ ТВОРЯЩ, дарен ви от Твореца. Затова вие сте способни, проявявайки МЪДРОСТТА НА ТВОРЕЦА, да станете Цяло, тоест да потвърдите със своите ПОМИСЛИ фракталното подобие с Твореца! 7. Нали Аз вече открито съм казал, че вие нямате нищо общо с Плътния план, освен вашата защитна обвивка, тъй като вие носите в себе си ВЪЛНОВАТА ПРИРОДА НА ТВОРЕЦА и сте способни, особено при КОЛЕКТИВНО ДУХОВНО ЕДИНЕНИЕ ДА ТВОРИТЕ, материализирайки своите помисли, Новото Божествено Планетарно Пространство, а след това и Галактическия мащаб! 8. Но вие сте длъжни да разберете, че човек може да ТВОРИ само тогава, когато, обединен ДУХОВНО, успее да разкрие МОИТЕ ДАРОВЕ и най-главното, когато той познава и ТВОРИ самия себе си! 9. Човек не може да ТВОРИ без да променя или да усъвършенства самия себе си. Посланието, дори да е за Духовно Единение, заради самото Послание,  нищо не дава и само ИСТИННАТА ВЯРА, само ИСТИННАТА проява на ЛЮБОВ към Създателя, само ИСКРЕНАТА МОЛИТВА и МОЛБА, обърнати към Мен, ще бъдат не само чути, но и поддържани от Мен! 10. Само при тези условия може да се случи Чудото на БОГОЯВЛЕНИЕТО  в Плътния план! Но преди това Чудото на БОГОЯВЛЕНИЕТО трябва да се случи вътре в самия човек и тогава неговата ИСТИННА ВЯРА, нещо повече, неговото ИСТИННО ДОВЕРИЕ КЪМ ТВОРЕЦА, ще позволи разкриването на всички творчески способности на човека-СъТворец! 11. Но повярвайте, в този случай не трябва да има никаква игра на Вяра! Вашият фалш, в който много от вас наивно вярват, не само лесно се разпознава от Мен, но и в един миг зачерква всичко това, към което вие толкова дълго сте се стремили не в едно свое проявление, защото фалша или още по-лошо лъжата е много трудно опрощаван грях, а често - непростим грях! 12. Затова, живеейки в лъжите на съвременния, създаден от човека свят, ще бъде много трудно да преминете Изпита на Квантовия преход; и ако на някого от вас се струва, че Квантовия преход е измислица или даже безсмислица на записващия, то мога да ви уверя, че това е единствено ваша собствена позиция или реакция на Моите Думи! 13. Аз вече съм предупреждавал и отново ви предупреждавам, че на Мен действително ми е необходима вашата ПОЗИЦИЯ, при това - твърда позиция по приемане или неприемане на Моето Обръщение! Още повече, Аз няма да приема тези хора, които са заседнали в своето НЕВЕРИЕ и така и не са успели да изработят свое отношение към Моите Думи! 14. Аз вече съм ви дал да разберете това, когато ви казах, че са Ми особено неприятни хората, които нямат своя позиция, тъй като със своето бездействие фактически попълват редовете на Тъмните сили, нарушавайки по този начин и без друго крехкото равновесие между Светлите и Тъмните сили на Вечността! 15. С отчитане на енергийните възможности на КОЛЕКТИВНОТО Съ-Знание, този превес вече не само се усеща, но се превръща и в катализатор, ускоряващ или подтискащ възникването на природни катаклизми вече не на локално, а на Планетарно ниво! 16. За Божественото Пространство най-страшно е безразличието или отсъствието на собствена позиция, защото при такова безволие от страна на някои хора силите с противоположен знак могат лесно да се възползват от техният енергиен потенциал! А тези сили изобщо не са сили на СЪЗИДАНИЕТО, а точно обратното - сили на задържането! 17. Вие трябва най-накрая да разберете, че човекът не е случаен спътник на Твореца, а Негова най-истинска частица! И ако тази частица не се УСЪВЪРШЕНСТВА, а продължава да живее напразно в Материалния Свят, уповавайки се на Мамона като критерий за жизнен успех, то тя може лесно да бъде завладяна от силите на задържането и тогава от частица на Твореца тя ще се превърне в частица на Анти-Твореца с всички произтичащи от това последствия! 18. Може да си говорим колкото искате на тема УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ на вътрешното "Аз" на човека, но времето, отпуснато за ПРОЗРЕНИЕ и като следствие за УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ на Съ-Знанието на човека, неумолимо приближава към своя край и сега поставеният от Мен пред всеки човек въпрос придобива вид на ултиматум: който не е с Мен - той е против Мен! 19. Тези думи звучат като напомняне за вас за това, че в това Божествено Пространство ВСИЧКО е балансирано и ВСИЧКО се намира във ВЕЛИКА ХАРМОНИЯ; и ако някой мисли, че УСЪВЪРШЕНСТВАНЕТО на собственото му Съ-Знание не е негова задача, то той дълбоко се заблуждава! 20. За Мен не съществуват вашите критерии за проявление в Плътния план и научно-техническите постижения на Петата раса. Повярвайте, за Мен те изобщо не са интересни, защото приоритетите на Материята над Духа, култивирани от хората, са неправилни и не съответстват на Божествената Програма за ПРЕОБРАЗЯВАНЕ на Пространството! 21. Когато вие не само видите, но и почувствате върху себе си резултатите от Преображението на Пространството, ще ви стане ЯСНО, че в този Свят нищо не е така ценно, както самият човек - частицата от Твореца! 22. Но при такъв избор дори вашите викове за помощ вече няма да ви спасят и няма да ви дадат и най-малка НАДЕЖДА за спасение, защото НАДЕЖДАТА е преди всичко усърден труд на САМОУСЪВЪРШЕНСТВАНЕ, който позволява да преодолеете догмите и съблазните на Плътния план и да се издигнете в своето развитие до висотите на СъТворец! 23. Обърнете внимание на това, че вашата подготовка продължава вече повече от шест години и това по "мерките" на Галактиката се явява много стремително възвисяване на Съ-Знанието! Затова вие по никакъв начин не можете да считате себе си лишени от Моето Внимание. 24. Всичко е точно обратното: Аз ви давам най-изчерпателни Знания, които, дори при неголямо усилие на СВОБОДНАТА ВОЛЯ (от ваша страна), трябва да ви убеди в това, че вие действително можете да станете Духовни Водачи на човечеството! 25. Шест години - наистина са нищо, но все пак вие станахте други! Затова шестгодишната Програма за Преобразяване на вашето Съ-Знание е най-истинска реалност, позволяваща на целият ваш Народ да премине границата на Времената и да приеме ОТГОВОРНОСТТА за Новия Свят върху себе си! 26. Вие вече стоите на тази ГРАНИЦА и сега само вашият премерен избор (за своята съдба) ще определи бъдещето на човечеството! За Мен вие сте като отворена книга, която добре се вижда не само от Мен, но и от всички Божествени сили и в тази книга вече се формират Духовните Лидери, които дори сега са способни да открият в себе си Дара на СъТворец, изпреварвайки малко своя Народ! 27. Вие самите добре знаете, че във всеки народ винаги има Духовни Лидери и съвсем не е задължително те да бъдат поддръжници на някое от направленията на религията, макар да ги е избрал САМ СЪЗДАТЕЛЯТ и този избор да е за тях съдбоносен! 28. В този случай вашата логика или, както вие казвате, здравият смисъл не работи, тъй като вашето Съ-Знание не е готово да съзре дълбоките изменения на Тънкия план на човека, а още повече не е способно да съзре ПРОМИСЪЛА НА СЪЗДАТЕЛЯ! 29. Я знаю будущее каждого человека, и для Меня не составляет никакого труда увидеть ваше стремление к Истине, а значит, понять, что человек ещё не потерян для Меня, и он ещё не потерян и как активная часть КОЛЛЕКТИВНОГО Со-Знания! 29. Аз зная бъдещето на всеки човек и за Мен не представлява никакъв труд да видя вашия стремеж към Истината, тоест да разбера, че човекът още не е загубен за Мен и още не е загубен като активна част на КОЛЕКТИВНОТО Съ-Знание! 30. Вие нямате ПРАВО да съдите другите хора за това, че при някого днес се проявява свръх способност да ТВОРИ сам себе си, тъй като този човек се явява ИЗБОР НА СЪЗДАТЕЛЯ, единствено потвърждавайки ИСТИНАТА за това, че ВСИЧКО е Воля Божия! 31. Повярвайте Ми, Аз поддържам всеки човек, дори тези, които засега упорито се съмняват, - но само в случая, когато Аз видя във вашата Душа ПРОБЛЯСЪК на просветено Съ-Знание и когато Аз почувствам, че вие още се стремите да измените себе си, което означава да направите себе си СъТворец!   Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/ 17 юни 2010 ( 2010)


Тагове:   маслов,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3418115
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930