Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
18.07.2010 19:30 - Първи етап на Квантовия преход - Маслов 20.10.2007
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1100 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.07.2010 19:54


  1. Колко хора започват да разбират и възприемат Моите Слова! Хората трябваше да преминат период на адаптация, период на натрупване на енергия, за да набере потока сила и да завладее Съ-Знанието им, да повиши техните вътрешни сили. 2. Нали съм казвал, че настъпва есен за събиране на урожая и първите резултати показват, че времето за съзряване на Съ-Знанието е отминало и разделянето на хората на грешници и праведници е започнало! 3. Сега вече никой не е в състояние да спре това така дълго очаквано Възхождане на хората към същите тези висоти на Духовност, за които Аз така настойчиво говорих и продължавам да говоря вече три години! 4. Хората (тези от тях, които внимателно четат Моето Обръщение) са забелязали ритъма или динамиката на Моите Слова, тъй като процесът на предаване на енергия е вълнови процес. Словото, вие знаете това, е тази енергия, която (трябва да се чувства) се възприема от хората, защото тяхното Съ-Знание приема само вълнови процеси, действително проникващи в дълбините на Съ-Знанието. 5. Сега вече не е важно, че има хора, които не само не възприемат Моето Обръщение, но и отричат самия факт, самата реалност на Моите Слова, предавани чрез съвременен човек. 6. За тези хора много по-приятен е аромата на "църковен нафталин", при което информационното поле е прераснало в такъв фалш, такава голяма лъжа, че не може да има нищо общо с Бога, със Създателя, но традиционализма, обредността за тях са по-мили от Правдата, по-мили от реалността на съвременните събития. 7. Но не бива да се надяват на бъдеще, живеейки с миналото, живеейки не просто с миналото, а с изкривеното минало, често преднамерено изкривено, което граничи с лъжата и фалшификацията на историческите факти. 8. Главното - миналото никога не може да бъде основа за Бъдещето! Това трябва да се помни от всеки, който все пак желае Бъдеще за себе си и своите деца! 9. Мили Мои! Каква полза да се държите за миналото си, именно вашето, а не Моето, защото за Мен няма минало, за Мен винаги е само настояще! 10. Необходимо ви е да приемете за себе си: или вървите, както ви се струва, напред със своето минало, или вървите напред с Мен, на базата на настоящето! 11. Въпросът се поставя така, само защото вашето минало е Плътния план и той по никакъв начин не може да бъде основа за Тънкия план. Плътния план е първото (най-ниско) равнище на вибрации, а Тънкият план е многослоен и хармоничен, тъй като има друг строеж и други нива на Пространството. 12. Аз ви зова с Мен, защото Аз се намирам в "Днес", в "Сега", Аз ви издигам на нова навивка на еволюцията, откъсвайки ви от Плътния Свят, откъдето вие не можете самостоятелно да се измъкнете, защото той се е оказал твърде плътен за Съ-Знанието на много от вас. 13. Аз разбирам, че стереотипът на Съ-Знанието трудно се променя и не така бързо, но Аз вече Съм ви казвал, че времето за осъзнаване на новите реалности е малко и вашето изпитание вече е започнало още с Откровенията към хората на Новия век! 14. Моите Слова вече са реалност, Те са Божествена енергия във вашия Плътен план и вашата реакция на Тях е реакция на Божията Светлината, която за някои от вас осветява пътя в Бъдещето, а някои обгаря, защото тази Светлина придобива различна сила в зависимост от Съ-Знанието на този, който е влязъл в съприкосновение с Нея! 15. Спомнете си какъв Огън посрещат хората по време на Пасха в Йерусалим! Спомнете си реакцията на хората, които искрено вярват в чудодейността на този Огън! Същото чувство предстои да преживеете всички вие при съприкосновение с Моите Слова, с Моята енергия, вече материализирана в книгите. 16. Започва Въздигането на Моите Слова сред народа, сред Руския етнос и от реакциите на хората ще зависи колко бързо, и колко пълно ще се случват измененията на Съ-Знанието на хората, и колко бързо ще протече Великото възкресение на народа, преминал през Голгота и терзанията на предишните столетия. 17. Помните ли израза "Всичко е в Божиите ръце"? Това е Истина! Но сега - всичко е в ръцете на хората! Сега, в това историческо време изборът е ваш, на вашето Съ-Знание и в края на краищата на вашата Духовност! 18. На Мен ми е нужна вашата реакция, на Мен ми е нужно хората да започнат да се "събуждат", защото вашият сън е нездрав сън и повече прилича на загуба на паметта, защото всичко, което правите, всичко, за което мислите не може да се нарече нормално състояние! 19. Необходимо е прозрение, което да даде тласък на Възкресението не само на вашия народ или етнос, вие сте първите, но да даде тласък в последствие и на другите народи. 20. Аз зная, че да бъдеш първи винаги е най-трудно, но първият е първи и с него започва отчитането на времето! Приемете върху себе си този Велик Кръст на Богоизбран народ и Го носете с чест, бъдете достойни за своя Божествен произход! 21. Не забравяйте, че Моите Мисли, Моето Обръщение се материализира в Слово, в книги на руски език - на език на Велики Арийци, достойни да бъдат водачи на човечеството. 22. Моят избор трябваше да се състои и хората на тази страна, независимо от произхода, независимо от националността или мъглата на вероизповеданията, стоят на прага на Великите събития Първи! 23. Моята Любов, Моята Енергия ще ви спасят в трудния период на Квантовия преход! Но при това Аз очаквам вашата ответна реакция на Моите Слова, на Моето Обръщение към вас, а чрез вас - към всички хора, защото чрез вас започва изменението на Съ-Знанието и на вас ви предстои да почувствате изменението на геометрията на Пространството, което никой от хората на Планетата Земя още не е преминавал. 24. Аз вече много пъти съм ви казвал, че сега избора правите вие и от него зависи Бъдещето на тази Планета, затова опитайте се да надмогнете страха си или още по-лошо, неверието си и ще видите такъв Свят, който е невъзможно да си представите на равнището на вашето Съ-Знание от Плътния Свят. 25. Прехода от Плътния план на Тънкия план е подобен на изскачане на човека от тъмна стая в светло пространство, когато (при прехода от тъмно на светло) се получава внезапно заслепяване (за секунди) от тази ярка светлина, от тази енергия, която носи Тънкия план, която носи за вас Моята Любов! 26. Не се бойте от това заслепяване, то ще бъде кратко и ще премине практически безболезнено, но ще го има и за него е необходимо да се подготвяте всички вие. 27. Повярвайте, то действително ще премине бързо, но това е то, първият етап от Квантовия преход, за който така дълго говоря Аз и Йерархията на Светлината - именно тази Светлина, която ви предстои да видите. 28. Аз нарочно не ви разкривам (подробно) строежа на Световете и подготвям много внимателно и предпазливо вашето Съ-Знание за този момент, който съответства на вашата среща със Светлината. 29. Представете си, какво ще стане с хората, ако те не са подготвени и ако получат информация (енергия), която не съответства на тяхното ниво на Съ-Знание! Представете си каква ще бъде реакцията на хората при среща с четиримерното Пространство? 30. Аз мисля, че няма нужда да ви се обяснява, че такава среща ще има най-печални последствия за хората. Затова Аз така внимателно ви водя към преходния период, защитавайки и подготвяйки ви за това да не се изгуби нито една Душа, защото Душите ваши са най-ценното за Мен, Създателя и, ако щете, за цялото Божествено Пространство. 31. Аз вече много пъти съм ви казвал: Душата ви е вечна и няма нищо по-ценно от Нея. И ако Нейната Духовност се нуждае от още подготовка, това не е беда, главното е - да желае човекът да се очисти и възвиси своята Душа, защото Тя излъчва Любов в Света, който Я обкръжава! 32. Не се безпокойте за това какво ще се случи с вас - вие сте вечни, а изменението ще засегне само плътната обвивка, а и нейното изменение няма да протече за един час. 33. Аз съм казвал, Квантовият преход е постепенното ви превеждане в четиримерното Пространство на Тънкия план и първият етап (2012г.) е само изпит за вашето Съ-Знание и превеждането Му на друга октава на вибрация, на ново стъпало на еволюцията. 34. Нали ви казвам, че Аз много внимателно ви превеждам в Шестата раса. За Мен е важно да очистя вашия Тънък план, да ви възвися, да ви преобразя, вас и вашето Съ-Знание до висотите на Човек-творец. 35. Вашето пречистване, вашето преображение (преображение на вашето Съ-Знание) е основата на първия етап от Квантовия преход!   Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/ 20 октомври 2007 ( 2007)


Тагове:   преход,   маслов,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3418405
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930