Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
29.07.2010 06:06 - Хората и Създателя са единни! - Маслов 21.12.2007
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 874 Коментари: 0 Гласове:
3



1. Казвал Съм ви, че литература, която в една или друга степен обяснява строежа на Световете има не просто много, а изключително много, при това за различно ниво на подготвеност на Съ-Знанието на човека, защото всички, подчертавам, всички Божествени сили са включени в борбата за спасяване на човечеството. 2. Затова не трябва да се учудвате на разнообразието от информация, която не само, че не си противоречи една на друга, но и се допълва, а в някои случай и обяснява, тъй като, както Аз съм ви казвал - вие всички сте различни и подготовката ви също е различна. 3. Не се опитвайте да сравнявате или препроверявате тази Божествена вест! Тя цялата е насочена към вас и цялата тази Божествена енергия има само една цел - да разбуди вашето Съ-Знание и да даде импулс на човека за собствено осъзнаване на настъпващите исторически събития, и изработване на свой възглед за случващото се, и по този начин да осигури спасение за себе си и своите близки по време на Квантовия преход! 4. Никой не е в състояние да ви спаси без вашето активно участие, без вашата активна позиция и колкото и Знания (Блага вест) да се дават, все едно, пасивният човек е обречен да остане в миналото, защото Съ-Знанието му е затворено за Създателя, за Моите Слова и най-главното, за Моята Любов! 5. Всичко, което Аз диктувам не са просто Мои Слова, насочени да обясняват и будят Съ-Знанието на хората. Те имат за цел да дадат представа за Създателя и за възможността на всеки човек (повярвайте, всеки от вас) да бъде съпричастен с Бога, да бъде не само с Мен, но и да бъде Бог, да бъде Мен, защото вие всички сте Моя част! 6. При това Аз съм навсякъде и ако Аз наричам обкръжаващия Свят Пространство, то Аз съм това Пространство, което вие дишате и в което живеете, тъй като Аз съм във вас, както и вие в Мен! 7. И няма нищо удивително в това, което казах сега, тъй като вашият Свят е не само свръхплътна енергия, а вашият Свят е всички видове енергии, от свръхплътни енергии до енергии от висш порядък! 8. Затова "Там" няма никого, тъй като всички са тук, редом с вас и на първо място, разбира се, Божествените сили, но редом с вас са също така и всички тези (хора), които вече са преминали в другото, по-високочестотно Пространство. 9. Пространството или Световете са многообразни и съдържат много видове енергии. Затова, повярвайте Ми: вашият Свят на свръхплътни енергии е само един енергиен слой (не плоскост), именно слой, който съдържа свои енергии, в известен смисъл, копиращи принципите на Галактическото устройство на Вселената! 10. Според вашите разбирания строежа на Световете много прилича на конструкцията на матрьошка, когато отварянето на единия слой позволява да се види следващия енергиен слой и така до безкрайност. 11. Затова, прави са тези от вас, които вярват, че няма случайни събития, тъй като в това геометрично Пространство няма нищо излишно и едно преминава в друго (еволюционно), защото в Световете всичко е свързано от строги причинно-следствени връзки. 12. Целият смисъл на борбата за вашето Съ-Знание е свързан именно с това, постепенно, както ви казах, под формата на беседа (а това е най-добрата форма за постигане на Знания, тъй като лозунги или Заповеди не се усвояват от вашето Съ-Знание) да ви приближа всички вас (именно всички), с различни нива на развитие на вътрешното ви "Аз", към откриване на тези потенциални способности, които са били заложени във вашата Духовна ДНК! 13. Вие сами - Аз подчертавам: сами сте длъжни да изберете зърната Знание измежду плевела и никой, повярвайте, никой няма да ви помогне в този избор, освен вас самите и освен Мен, защото вие и Аз сме единни и Аз не мога да ви оставя в беда! 14. Вашият преход е също и Мой Преход, тъй като в променящите се енергийни условия на Пространството Аз искам да ви съхраня за себе си, защото вас ви няма без Мен, както и Мен ме няма без вас! 15. Аз ви моля да разберете простата Истина, че всичко в това Пространство е единно, защото Пространството сме Ние - Аз и вие и няма други в тези Светове! 16. Помислете и разберете, че в този многостепенен, структурно нееднороден Свят има само двама: Аз и вие. С други думи, има само едно Цяло - Ние! 17. Ето защо от вас и от Мен зависи Бъдещето на този Свят и вашата активна позиция е демонстрация на Духовното развитие на този Свят, така дълго намиращ се в "дрямка", както е било в "дрямка"  (и още "дреме") вашето Съ-Знание, до което Аз, Създателят не мога да стигна  и съм принуден (именно принуден) не само да обяснявам, но и в ред случаи да прилагам сила, за да ви разтърся и да ви подготвя за тези Велики изменения, които предстоят много скоро! 18. Сега помислете защо Аз, Създателят така упорито диктувам, както съм казвал, на езика на древните Арийци, тъй като вие, именно вие сте избрани от Мен да откриете Новия Свят, Света на високите енергии, вие сте преминали през всички терзания и сте достойни да бъдете първи, първооткриватели на Тънките Светове! 19. Затова ви моля: заради вашето Бъдеще, заради Мен, вашият Създател и заради Моята Любов, озаряваща вашето Съ-Знание и осветяваща вашия живот във всичките му проявления, бъдете достойни за този избор, защото такова Благословение от Мен се дава само на избраните и само веднъж! 20. За вас действително е време да се "разбудите", Аз съм ви подготвил Знания, които са ви необходими, за да разберете Света и които са базата, основата, от която ще започне вашето собствено опознаване за Световете! 21. Вие стоите на тази черта, която от една страна разкрива възможности за прехода на човека в друго, високочестотно  за вас Пространство,  но която от друга страна разделя всички вас на такива, които са редом с Бога и на такива, които са се отказали от Мен, защото са слепи и глухи за Моите Слова! 22. Човекът трябва да се издигне до Моята Любов, тъй като само Любовта ще му позволи да усети могъществото на Пространството, част от което се явява и той, и което (заедно с човека) се разпространява в Галактическите простори, сливайки се в Единно Пространство на Вечността. 23. Разберете, че вие сте не само част от Бога, вие сте Богове, защото вие сте не само в Мен, вие сте и част от Вечността, защото принадлежите  на Нея така, както и Тя на вас! 24. Казвал съм ви че използвате само около 5 процента от потенциала, заложен във вас от Мен, Създателя. Сега си представете, какво ще се случи с вас и какво ще стане с Вечността, ако вие повдигнете Съ-Знанието си, своето вътрешно "Аз" до своя (заложен във вас) потенциал! 25. Вашият потенциал е потенциал на равнището на Бог! Станете Богове! – нали Квантовият преход е само първа степен на вашето възвисяване, на вашето преобразяване и Аз ще кажа нещо повече, на вашето възкресяване, защото разпятието на Кръста вие вече сте преминали, но все още не вярвате в себе си и не вярвате на Този, Който ви е създал! За сега не вярвате...   Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/ 21 декември 2007 ( 2007)
 


Тагове:   маслов,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3418528
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930