Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
05.08.2010 16:58 - Условия за изменение на Съ-Знанието на човека - Маслов 03.08.2010
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 932 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 05.08.2010 19:46


1. Аз ви предупредих за това, че ще следя много внимателно вашата реакция и, в зависимост от вектора на вашите разсъждения и преживявания, ще взема решение за вашата готовност да се натоварите с КРЪСТА на Водач на човечеството! 2. Аз добре помня тези времена, когато почти всяка диктовка се съпровождаше от вашия въпрос или молба към Мен "да явя Чудо" и всичко това само за потвърждение на Моето авторство на Откровенията и Моето Господство в Плътния и другите планове! 3. Сега вече дойде Моят ред да питам вас за вашето отношение към капризите на времето, а по-точно към аномалиите на времето, които ви позволиха да се убедите в това, че човекът, дори екипиран с техническите възможности на ХХІ век, е напълно безсилен да се противопостави на най-обикновени климатични аномалии, тоест оказва се абсолютно неготов за непредсказуемостта в изменението на климата на Планетата! 4. Замислете се: ако човекът не е готов за изменението на климата на Планетата, тогава какво може да се случи с него, когато се събудят вулканите и започне придвижването на земната кора? 5. Нима дори сега още не ви е станало ясно окончателно, че хората нищо не могат да противопоставят на Божествените сили и не е във ваша власт, независимо от Правото ви да Творите и Правото на Свободна воля, да повлияете на хода на изменение на Пространството, който ще достигне своя максимум в края на 2012 година! 6. Съпоставете своите възможности с Моите и разберете най-накрая, че вие можете колкото си искате да обсъждате температурните аномалии и да свързвате тази обективна реалност с предишни нестабилности на Планетата, но Аз сега ви показах, че ПРАВОТО да се изменя Пространството принадлежи само на Мен, а на вас ви предстои още дълго да се учите да ТВОРИТЕ, постигайки основите на Каноните на висшата справедливост и целесъобразност! 7. Ето сега вие имате историческия шанс да демонстрирате своя творчески потенциал и възможност за Духовно Единение на народите на Русия - на 26 август (както Аз ви помолих) да се опитате да построите свето ЕДИННО ПОСЛАНИЕ по такъв начин, че ТО да стане НАЧАЛО на отчитането на вашата самостоятелност в ТВОРЕНЕТО на Пространството на енергиите на Колективното Съ-Знание! 8. Аз съм създал условия, при които вашето истинско Духовно Единение, съпровождано с обръщение към Мен, трябва да ви покаже, че вашето спасение и възможност да измените Пространството е само в Духовното Единение! 9. Обърнете внимание на това, че за случващото се сега Аз не съм ви предупреждавал и "климатичните изненади" връхлетяха вашата страна неочаквано, но на Мен ми бе необходимо вашият Народ, а не някой друг, да осъзнае важността и отговорността не само на своята Мисия, но и да повярва във възможностите на своето Съ-Знание да ТВОРИ Пространство в съответствие с Вселенската Програма за изменение на Пространството. 10. Настъпи време, когато Моите, продължаващи шест години, диктовки трябва да дадат урожай от вашето прозрение и искрено обръщение към Мен, а най-вече ОСЪЗНАВАНЕ от вас на МОЕТО ПРИСЪСТВИЕ като многостепенна обективна Реалност, която не философства, а действа; и доказателството за Моя ПРОМИСЪЛ е пред очите ви! 11. Съвсем напразно всички разклонения на човешката власт се опитват някак да повлияят на хода на Вселенската Програма за преобразяване на Пространството! Първо, те нямат никакви възможности да противодействат на случващото се, а второ, самият им опит да демонстрират своята "сила" е способен единствено окончателно да подрони ВЯРАТА на народа във възможностите на човешкото Съ-Знание! 12. Човекът на НЕВЕРИЕТО, още повече в расо, не само че няма да успее да  поправи ситуацията, но със своите лъжливи послания може още повече да я усложни! Затова Аз моля представителите на властта да усмирят своята ГОРДОСТ и да се обърнат не към Мен, а към своя Народ с молба да повлияе на ситуацията и да намали отрицателната активност на климатичната непредсказуемост, обръщайки се в ДУХА към Мен с молба за ПОКАЯНИЕ! 13. Настъпи моментът на ОСЪЗНАВАНЕ от вас на присъствието на Създателя на Плътния план и ОСЪЗНАВАНЕ от вас на МОГЪЩЕСТВОТО на Божествените сили, ТВОРЯЩИ неръкотворното Пространство! На вас ви се предлагаше в продължение на много хилядолетия да признаете, че ВСИЧКО е в Моите ръце, а изобщо не в ръцете на човека, тъй като към каквото и да се е докосвала човешката ръка, водена от вашите мисли и помисли, нищо хубаво тя не е донесла нито на Природата, нито на самия човек! 14. Вие можете да продължавате своите празни разсъждения, но Аз съм ви казал и пак повтарям, че нищо няма да се промени за вас в Пространството, докато вие самите не се промените и не ОСЪЗНАЕТЕ, че вие сте частици на Твореца и част от Вселенската Програма! Без това ОСЪЗНАВАНЕ не е възможна вашата адаптация към високите честоти (вибрации) на Шестата раса! 15. Аз в много достъпна форма вече съм ви обяснил всичко това, което е необходимо вие да направите не само на 26 август 2010 година, но и всеки път, когато числото "26" се появява на вашия календар, тъй като, гледайки на вашата реакция за кардинално изменение на Съ-Знанието на народа на Русия, 26 август не се налага да се чака! 16. Мен просто ме поразява вашето вътрешно, а по-точно, Духовно опустошение и пълно нежелание да видите това, което се случва пред очите ви, независимо от вашата воля! На Мен ще ми се наложи да повторя температурните аномалии и, което е още по-печално за вас, с геоложки катаклизми - само за да ОСЪЗНАЕТЕ вие Моята Сила и своята СЪПРИЧАСТНОСТ към Вселенската Програма за преобразяване на Пространството! 17. Замислете се, за какво са ми на Мен тези температурни аномалии? Повярвайте, съвсем не за да ви плаша, а единствено за да разгърнете вектора на вашите мисли към самите вас, към вашите вътрешни възможности да ТВОРИТЕ Пространството, макар засега само от Планетарен мащаб! 18. Вие ще можете да почувствате рязкото изменение на Пространството в положителна посока само тогава, когато заедно помолите Мен за помощ; и вашето обръщение, а по-точно - ВИКЪТ на ВАШИТЕ СЪРЦА за ПОМОЩ, трябва да започне с Молитва за ПОКАЯНИЕ, а това значи с признание на Силата на Твореца! 19. Покаянието е вашето признание за своя безпътен живот, в който символ на успеха е станал не ЧИСТИЯТ ДУХ и РАВНИЩЕТО на СЪВЪРШЕНСТВО на Съ-Знанието, а греха, лъжата, измамата, станали философия на съвременния живот, която твори не Пространство на СВЕТЛИНАТА, а пространство на Тъмните сили! 20. При вас трябва да дойде ОСЪЗНАВАНЕТО на това, че нетленно е само Съ-Знанието на СЪВЪРШЕНИЯ човек, а материалните блага, за придобиването на които е похабен вашият Духовен потенциал, нищо не струват и на часа могат да бъдат превърнати в пепелище на пречистването! 21. Не се паникьосвайте напразно, тъй като случващото се сега се явява единствено репетиция (и повярвайте, съвсем не последна) за ПРЕОБРАЗЯВАНЕ на Пространството, а това означава, репетиция за вашето ПРОЗРЕНИЕ. Нали, ако няма ПРОЗРЕНИЕ, тогава няма и СПАСЕНИЕ! 22. Аз ви моля да се опитате заради вашето собствено спасение, тоест заради вашето бъдеще като основа на Шестата раса, да направите опит за Духовно Единение и ОСЪЗНАВАНЕ на възможностите на КОЛЕКТИВНОТО Съ-Знание, насочено към формиране на СЪВЪРШЕНИЯ човек, чийто мисли излъчват ЕНЕРГИЯ, ТВОРЯЩА СВЕТЛИНА! 23. Повтарям, всичко е във ваша власт и СПАСЕНИЕТО ще дойде само чрез ПОКАЯНИЕ, а по-точно чрез ПРИЕМАНЕ на МЕН като Обективна Реалност; това е, до което трябва да стигне човекът на Петата раса в периода на Историческите преобразувания! 24. На Мен не ми е нужна паника и вашите безспирни бдения и молебни, за Мен е важна не самата процедура, лошо или добре организирана от вас, а ИСКРЕНОТО ЖЕЛАНИЕ НА ВСЕКИ ЧОВЕК ДА СЕ ПОКАЕ за своите грехове (волни или неволни) и ИСТИНСКОТО ЖЕЛАНИЕ ЗА ДУХОВНО ЕДИНЕНИЕ! 25. И ако това стане, тогава ще се случи не толкова СПАСЕНИЕ, колкото вашата вътрешна ДУХОВНА адаптация към новите условия на високите вибрации на Космоса, с които ще ви се наложи да се сблъскате не в далечното Утре, а още днес и сега! 26. Пространството започва да се изменя кардинално и това изменение вече няма да спира! Сега идва ред на изменението на Съ-Знанието или трансмутацията на човека! Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/ 03 август 2010 ( 2010)


Тагове:   условия,   изменение,   маслов,


Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3418441
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930