Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
16.09.2010 18:08 - Трудният път на ДУХОВНО ПРЕОБРАЖЕНИЕ на човека - Маслов 15.09.2010
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 823 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 16.09.2010 18:43


  1. Най-голямата интрига се съдържа в това, че на малцина от вас е дадено Правото да видят своето Утре, а най-главното - да определят кой от информационните потоци (Знания) е ИСТИНА и къде се шири лъжата и мракобесието! 2. Затова основната маса хора постоянно се терзаят от съмнения, тъй като за хилядолетия НЕВЕРИЕ са привикнали или свикнали с това, че някоя от властите винаги е определяла позицията на хората за Истината и, разбира се, е предопределяла пътя на псевдоразвитието. Но, повтарям, това е бил, като правило, съвсем не път на УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ на своя народ и, разбира се, на цялото човечество. 3. Затова при съвременните хора напълно отсъства (с редки изключения) умението да мислят САМОСТОЯТЕЛНО, което в тяхното Съ-Знание е било заменено по насилствен начин с израза "човекът е роб Божи"! 4. Аз вече много пъти съм ви обяснявал Своята ПОЗИЦИЯ или Своето отношение към опита на властите да направят от СВОБОДНИЯ, САМОСТОЯТЕЛНИЯ човек, подобен на Мен, Създателя, послушен и безропотен Духовен роб! 5. Но едно е да се обсъжда тази идеология, стекла се за векове, а съвсем друго - осъзнаването от всеки човек на необходимостта от приемане на СОБСТВЕНО и напълно отговорно решение в условия на пълно отсъствие на време за размисъл - когато кардиналното преобразяване на Пространството вече се превръща в обективна реалност! 6. Аз много внимателно следя за вашето объркване, за вашия СОБСТВЕН и неуверен път към Истината, за вашия опит да намерите каквато и да е поддръжка (най-често - Духовна) в своето външно обкръжение! Но вашето объркване или неувереност е само отражение на вашето вътрешно НЕВЕРИЕ и, простете, отсъствие във вас на вътрешна настройка за приемане на САМОСТОЯТЕЛНО решение! 7. Разберете: та нали цифрата "2 процента" не е взета от Мен произволно, а се явява Моето видение за вашето вътрешно СЪМНЕНИЕ, по-точно за вашето НЕВЕРИЕ и пълно нежелание да се вгледате навътре в себе си и да видите там възможността за СЪЗИДАНИЕ  на самия себе си от вашето вътрешно "Аз" като Божествена частица, способна (подчертавам) РЕАЛНО ДА ТВОРИ обкръжаващото Пространство! 8. Вие трябва да разберете (а Аз съм говорил за това много пъти), че Пространството, в което вие живеете (нарочно не казвам "Проявения план"), е резултат от вашето МИСЪЛТВОРЧЕСТВО, което е заложено във вас и което, искате или не, се проявява във вас независимо от вашето желание и вашата воля! 9. Вие помисляте, а това значи изпращате в Пространството своето видение, като правило изобщо без да се замисляте за последствията от материализацията на вашето послание, носещо в Космоса най-често енергия на разрушението! 10. Замислете се, нали опита на властите да направят от вас Духовни роби е довела до там, че при много от вас чувството или ПРАВОТО НА ТВОРЕНЕ (СЪЗИДАНИЕ) се е изродило в противоположното чувство - в чувството на разрушение! Човекът-Духовен роб не може да не мечтае за отмъщение, той никога няма да може да се помири със своята участ, затова волно или неволно формира в своето Съ-Знание послание на отхвърляне на реалността! 11. Създавайки от болшинството хора послушни Духовни роби, властите са получили в резултат Пространство на разрушението, Тъмнината и невежеството, а по-точно Пространство на гнева, тъй като нито една власт със своята демагогия и празни обещания никога не е придавала на хората стремеж към СЪЗИДАНИЕ, ТВОРЕНЕ на Пространство на Любов и Хармония! 12. Даже великите произведения на изкуството, с които така се гордее човечеството, са били създадени не благодарение, а въпреки, което само потвърждава постоянният стремеж на човека към Духовна свобода! 13. Никога и никой от властимащите хора така и не е успял да унищожи в обикновените хора БОЖЕСТВЕНИЯТ ДУХ НА ТВОРЧЕСТВО, заложен от Мен във всеки човек! Затова, независимо от всички "изми" на висша несправедливост, човекът все пак е продължавал да ТВОРИ Света; и ако още няма пълно морално и нравствено разложение на обществото, и ако човечеството още не е успяло да се самоунищожи, то заслугата за това е преди всичко на вътрешното Божествено "Аз" на човека, което с една от своите страни, наречена СЪВЕСТ, все още сгрява Душите на хората и даже на тези, които продължават да изпълняват доктрината на самоунищожението! 14. Аз не назовавам имена и не уточнявам коя от властите в днешно време определя пътя на човечеството към пропастта на окончателното падение на нравите, тъй като те за Мен не представляват никакъв интерес! Всички те за Мен са вече "вчера" и никога няма да бъдат "Утре", техните огромни планове за преустройството на света винаги са извиквали усмивка у Мен, обаче в последно време тяхната активност започна да извиква вече само крива насмешка! 15. Но Мен много ме вълнувате вие, обикновените хора, които много скоро, за съжаление под натиска на обстоятелствата, но все пак ще се наложи да приемете САМОСТОЯТЕЛНО решение за своето бъдеще! 16. Повярвайте Ми, този исторически избор ще се наложи да направи всеки от вас лично, независимо от това кой и какво ви обкръжава и каква роля играе това обкръжение във вашия Проявен план. 17. Изпитът на века ще премине в класически стил - индивидуално (за всеки), затова вашият избор ще бъде най-истински исторически избор! Но, освен избор на своя собствен път, на вас ви предстои още да вземете изпита за Духовно ЕДИНЕНИЕ, който ще позволи така да се измени външното Пространство или така да се промени СЦЕНАРИЯ НА ВСЕЛЕНСКАТА ПРОГРАМА, че в хората да се появи НАДЕЖДАТА за предотвратяване на възможността за собственото унищожение! 18. По Моя Сценарий (ВСЕЛЕНСКАТА ПРОГРАМА ЗА ПРЕОБРАЖЕНИЕ НА ПРОСТРАНСТВОТО), Пространството трябва да се измени КАРДИНАЛНО, оставяйки в качеството на основа на Шестата раса само 2 процента от населението на Планетата, и тези 2 процента съвсем не е задължително да включват всичките 140 милиона човека от населението на Русия, тъй като минималният процент руснаци в Шестата раса Аз вече съм определил! 19. И ако Аз не бях забелязал изменение във вашето Съ-Знание, и ако на 26 август вие не бяхте успели да СЪТВОРИТЕ ЕДИННО ДУХОВНО ПОСЛАНИЕ, то ВСЕЛЕНСКАТА ПРОГРАМА за преображение на Пространството (естествено и на хората) вече щеше да бъде пусната в действие! 20. Но Аз действително, за Моя най-голяма радост, видях възможност за вашето СПАСЕНИЕ, тъй като Аз видях вашата искрена тяга към преобразяване не само на Пространството, но преди всичко на самите себе си, благодарение на открилото се в много от вас чувство на СВОБОДНА ВОЛЯ (четете: ПРАВО НА СВОБОДНА ВОЛЯ) и желание за съвместно или КОЛЕКТИВНО СЪЗИДАНИЕ на справедлив Свят на основата на Божествените Канони! 21. На Мен ми е приятно, че в критичния момент, преди историческия избор, хората започват да разбират, че бъдещето на човешката цивилизация е в техните ръце и никой, освен тях самите, не може да ПРЕНАПИШЕ ВСЕЛЕНСКАТА ПРОГРАМА за кардинално преображение на Пространството, а това значи, че никой, освен самите хора, не може да поведе света към спасение! 22. Вие помните колко пъти Аз ви молих да МИСЛИТЕ, тъй като само това ви кара да разкривате в себе си ЗАЛЕЖИТЕ на вашите творчески възможности! Аз ви молих да МИСЛИТЕ за това творческо и Божествено НАЧАЛО, което вие започнахте да забелязвате в своето Съ-Знание, а не да го оплитате в празни обсъждания! 23. Повярвайте Ми, Аз не съм против вашите дискусии, но Аз съм против това в тези дискусии да цари дух на невежество, злоба и НЕВЕРИЕ, тъй като в този случай вашите дискусии (често - задвижвани от другите Същности) се превръщат съвсем не в Богоугоден промисъл! 24. Да МИСЛИТЕ - означава да създавате състояние на вътрешна работа на своето Съ-Знание и този процес на вътрешно ПРОЗРЕНИЕ не търпи суета и, простете, не търпи външно празнословие! Обаче, в условията на катастрофален недостиг на време за размисъл и в условията на начало на интензивно преобразяване на Пространството, другите Същности съвсем не възнамеряват да дремят и са изпълнени с желание да пренасочат вашите дискусии във всякакво угодно русло, само да е по-далече от Истината, за да не дадат на човека време за формиране на вътрешно ПОСЛАНИЕ за ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ, а това значи и за СВОБОДА на избора. 25. Вие трябва да знаете, че с всеки изминал ден разгара на борбата около (постигането) на Истината само ще се усилва; и колкото по-близо е Изпита, толкова по-силно ще се чувства натиска на другите Същности, както върху отделния човек, така и върху вашето КОЛЕКТИВНО ДУХОВНО СЪЗНАНИЕ. Вас постоянно ще ви примамват в празни дискусии, нямащи нищо общо с Моята Програма за вашето ПРЕЧИСТВАНЕ и ПРЕОБРАЖЕНИЕ! 26. Ето защо Аз ви подсказвам етапите на вашите действия по формирането на вътрешната позиция на истинска ВЯРА и вашето КОЛЕКТИВНО СЪЗНАНИЕ, и, разбира се, ПРЕЧИСТВАНЕ. Затова, назовавайки 26-то число на всеки месец за ден на ДУХОВНО ЕДИНЕНИЕ, Аз ви препоръчвам да приемете тези дни за точка на отчитане на процеса на вашето ПОКАЯНИЕ, ПРЕЧИСТВАНЕ и ПРЕОБРАЖЕНИЕ! Вие изобщо не трябва да се отпускате след първата, успешно направена от вас Крачка към ДУХОВНО ЕДИНЕНИЕ на вашия Народ! Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/ 15 септември 2010 ( 2010)


Тагове:   път,   маслов,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3418326
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930