Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
28.09.2010 12:19 - Предупреждението на Създателя - Маслов - 26.10.2006
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1302 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 28.09.2010 13:27


1. Аз непрекъснато говоря за надигащият се Квантов преход, а част от хората вече и не възприемат Моето Обръщение, считайки някъде в дълбините на Душата си, че Създателят само преекспонира нещата. 2. Какво пък, това може и да е вярно. Само че, Аз не преекспонирам и не говоря за тъжното, Аз просто ви предупреждавам за това, и  нека „слушащият да чуе” и да предаде тази Вест, и да помогне на този, който все още не се е сблъскал със Словата на Създателя, да научи за Тях, да Ги разбере и формира своята позиция по приемане на Вярата, на Истинната Вяра, защото Тя е Истината и Спасението. 3. Нима това е лошо, Аз, Създателят, който ви обичам, да ви предупредя за бедата и да ви кажа, че тя е неминуема, но е възможно да преминете това изпитание достойно, без да губите своето бъдеще, без да губите своя живот. 4. Броят на хората, които успешно ще преминат това най-сериозно изпитание също зависи от самите хора, защото, ако всеки човек е сам за себе си, то за хората ще бъде сложно да преминат изпитанието и броят на преминалите ще съответства на това, което са предрекли древните Светци! 5. Но ако хората се обединят (което сега ви се струва като приказка), ако всеки човек протегне ръка на другия, то в тази верига брънките ще се окажат по-здрави и тогава броят на хората, успешно преминали (съизмеримо с взаимопомощта) изпитанието може да се окаже доста значителен. 6. Помните ли, Аз в предишните текстове казах, че хората тук, на Земята и само тук, имат право на избор на свой жизнен път, което по същество е избор на сценарий за развитие на събитията, определящи ефективността на използване на най-скъпоценното за човека в Материалния Свят – времето! 7. Човекът има изключителното право на избор на сценарий (път) в собствения си живот, в който той може напълно или частично да реализира своето предназначение. 8. Така че, пред общата надигаща се опасност хората могат да проявят своите най-добри качества и да се обединят във Вяра, за да могат колкото се може повече хора да бъдат спасени за Бъдещето. 9. Аз съм повтарял и пак ще повторя: всичко е във ваши ръце, във ваши ръце е вашият собствен живот, реализацията на личното ви предназначение! Така е било винаги, така е и сега. 10. Но сега  хората все още имат правото и възможността да се обединят преди предстоящото „чистилище” и достойно да преминат не само изпитанията във Вяра, но и собствения си живот. 11. Престанете да гадаете на „чаша кафе” за това какъв ще бъде животът в бъдеще и как ще премине Квантовия преход. Пък и какво значение има в „коя ръка” и с „какви размери” ще бъде  размахан над хората „Мечът сразяващ”?! 12. Разбиране за това, какво е Квантов преход, Аз вече съм дал, но за тези, за които е трудно да разберат смисъла на Квантовия преход, мога още веднъж да кажа, че това е енергийно въздействие върху организма на човека, извеждащо го на по-високо равнище на вибрации. Важно е (това трябва да се разбере), че се надига опасност за цялото човечество! 13. В тези условия реакцията на хората на Квантовия преход е проверка на хората в Любов и Добро, защото само човек, който не приема чувството на Любов ще остане равнодушен пред общата опасност и няма да протегне ръка за помощ на друг човек! 14. Квантовият преход е проверка на човечеството за оцеляване, за Любов, за Добро и за взаимопомощ! 15. Помните ли, Аз казах, че всички басни за Лукавия и за това, че Той кара човека да върши грехове, развивайки в себе си пороци, е   измислица, необходима на някого, за да държи хората в подчинение. 16. Всички пороци хората създават в себе си сами и вашите грехове са реакциите ви на реалиите или съблазните на Материалния Свят, които действително създава Лукавия, но ви остава правото за избор на път – Нагоре или надолу, тоест  съществува собствената позиция на човека, отговарящ сам за себе си и за своята съдба. 18. Квантовият преход е проверка, изпитание за оцеляване, за обединяване на хората пред опасността да бъдат унищожени. 19. Обединяването на принципа на една националност или една религия нищо не променя, още повече такова решение е жалко и недостойно за предназначението на човека! 20. За Мен, Създателят вие всички сте еднакви и вие всички сте едно, защото вие сте Моите Деца, Моето Творение. 21. Моля ви, престанете да се нападате едни други! Опитайте – и повярвайте, ще ви се получи – да се обедините, именно да се обедините около Единната Вяра, около Истината и Мен, Създателя. 22. Не забравяйте, че Аз съм избрал за това обединение Човек от вашата тълпа, надявайки се, че вие ще повярвате на него (на Мен). Вие знаете, че Аз се намирам в други Светове и на други равнища на вибрации, а този Човек е тук, в Материалния Свят и представлява Мен, Създателя. 23. Затова обединяването на хората около Моите Слова е обединение около този Човек и това е вашето спасение, вашето Бъдеще! 24. Носете тази Вест! – времето е малко, но все още го има и хората в това време все още могат да се обединят и да превъзмогнат религиозните и националните си различия. 25. Аз съм ви дал Човек, подготвил съм го за сложната и отговорна мисия да бъде Месия, приемете го, защото това е вашият Спасител и в същото време, това е вашата главна проверка за Вяра и възможност да се обедините около Мен! 26. Още веднъж повтарям: вашето бъдеще, лично за всеки и Бъдещето на цялото човечество е във ваши ръце, а всичко, което трябва да предприемете Аз много пъти съм обяснявал и няма нужда да повтарям още веднъж. Аз съм ви дал Знания, Аз съм ви дал Месия – всичко това, което се нарича Път към спасението на вашия живот и вашите Души!   Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/ 26 октомври 2006 ( 2006)


Тагове:   маслов,


Гласувай:
2



1. liliyanaandreeva - Аз спазих всичко, което се препоръчва в гореизложеното откровение и...
28.09.2010 12:23
...открих Календарните градове като единствено средство за спасение.
цитирай
2. minchomin - Към liliyanaandreeva
28.09.2010 12:32
liliyanaandreeva написа:
...открих Календарните градове като единствено средство за спасение.


Може, но прегледайте още един път темата. Търсете спасението си във вас самите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3418180
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930