Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
18.01.2011 12:44 - Велики пости – път към усъвършенстване - Маслов 10.03.2008
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 993 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 18.01.2011 14:22


1. Днес започва Великият пост и много християни се стараят да Го спазват! Аз смятам, че човека е в правото си да поставя задачи за въздържание пред себе си, но при това той трябва да помни, какво определя за себе си и какви последствия може да имат такъв род ограничения. 2. Аз няма да обсъждам религиозния смисъл на постите, Аз няма да говоря за ограниченията в храненето, защото това е интересно само за този, който сляпо следва традициите или обредите.

3. Днес Аз искам да ви обясня с примера за постите характера на връзката между човека и Създателя и какво следва за тези, които, разбирайки съпричастността на човека към Създателя, въпреки това приемат върху себе си доброволно ограничения не само в храненето, но и в характера на пребиваването си или съществуването си в Плътния Свят!

4. Аз нееднократно съм ви демонстрирал и говорил за това, че зная всички ваши мисли и затова не по делата ви, а по мислите ще ви бъде отсъдено!

5. Затова всичко, което възнамерявате да предприемате като действия, отначало се формира във вид на мисли, предавани (генерирани) от вас в Пространството. Защото мисълта, както Аз съм ви казвал, е енергия и не просто енергия, а енергия, излъчвана от вашето Съ-Знание на ниска честота на вибрация в Пространството, в Космоса.

6. А това означава, че не само Аз, Създателят винаги разчитам всички ваши фантазии, но и Божествените сили с различен знак имат възможност да знаят вашите мисли!

7. Вие трябва да разберете, че вашите чисти мисли се приемат от Светлите Божествени сили, а тези мисли, които вие генерирате във вид на завист, корист или по-лошо, във вид на послания на проклятия, попадат директно там, където се таят отрицателни енергии или енергии с отрицателен знак, със знак "минус"!

8. Вие трябва да помните, че "минус" е това, което (в аритметиката) отнема от вас (от вашата енергийна Същност) под формата на здраве, проявява се във вид на неудачи или конфликти.

9. Съответно, вашите Светли мисли формират вашият Светъл образ, формират Хармонията между вас и обкръжаващия ви Свят, включително човешката социална среда, достигайки до нивото на Любовта!

10. Налага Ми се да реагирам на всички ваши мисли и в зависимост от вашето желание (а, мисълта е ваше желание) да променям програмата на вашето пребиваване на Земята, направлявайки ви всеки път в посока на развитие на вашето вътрешно "Аз", давайки ви (при всички случаи) шанс да увеличите  нивото на вибрациите или, с други думи, откривам път за възвисяване на вашето Съ-Знание.

11. За Мен е много важно какъв път избира самият човек и какво достига за дадения отрязък от време, защото главната цел на човека във всички времена е достигане на равнището на Създателя в СъТворчество, а това означава, че цел и предел на усъвършенстване на човека е не Човека-творец, а Човека-Бог!

12. Помнете, Аз съм говорил за това, че вие сте умалено копие и че сте подобни на Пространството, на Цялото, а вашето Съ-Знание във вид на Матрица е подобие на Океана на Разума.

13. Вашата Матрица или, най-добре да кажем, клетките на вашата Матрица (на вашето Съ-Знание) при раждането ви са пълни с цялата  необходима информация за Света. В зависимост от желанията или обстоятелствата вие можете винаги да се възползвате от всичко това, което се съхранява в Нея.

14. Но да отвори хранилището на вашето Съ-Знание, на вашата Матрица може само този, който първо, желае това и второ, разбира степента на отговорност за Знанията, защото Знанията са Ключа, инструмента за познание на Цялото и реализация на всички (подчертавам: всички) мисли (желания) на човека.

15. Нито една религия няма да помогне на човека и да го направи свободен, творчески, защото нито една религия не вижда смисъл за себе си в това и няма инструментите за този много фин Божествен промисъл, понеже традициите са традиции и е нужно спазването им, но те никога не са били Ключ за отваряне на творческите способности на Човека-съТворец!

16. Такъв Ключ има само в Мен и, колкото и да е странно за вас, в човека - също, защото той винаги е свободен в своя избор, защото е част на Цялото и защото във всеки човек съм Аз!!!

17. Затова още веднъж ви моля да контролирате своите мисли, тъй като енергията им се разпространява в Пространството, което, както казах, е не само Универсално, То е също многостепенно и се състои от различни по знак енергии, което съответства на Канона за Единство и борба на противоположностите.

18. Сега Аз ще се върна към условията на Великия пост, който въвежда ограничения в условията на пребиваване на човека на Земята за срок от 40 дни, предполагайки, че той доброволно ще се въздържа от негативни (черни) мисли и прекомерна употреба на храна.

19. Ако човек приема решение за лични ограничения, а да приеме такова решение може само той самият, защото е стопанин на съдбата си като свободен човек, тогава тази информация, тази енергия прониква в Пространството и за Мен става предмет на внимание и наблюдение!

20. Какво е важно за Мен? За Мен е важно, че този човек доброволно взима върху себе си Духовни, а също и телесни ограничения и приема решение, може би и не разбирайки това, да мобилизира своите вътрешни ресурси или ресурсите на своята Матрица за достигане дири и неголямо, но още една степен на възвисяване на Духа!

21. Имайки тази информация (вашата мисъл) за доброволни ограничения, Аз включвам Програма за изменение на информационната поддръжка на човека от Божествените сили, при това Аз не прекъсвам контакт с човека, но въвеждам ограничения на енергийния поток от Космоса.

22. Правя това, за да подтикна, не да заставя, а именно подтикна човека към анализ на собствените му възможности или за откриване на тези Знания, които има във вашето Съ-Знание (Матрица) и от които използвате за сега само около 5 процента.

23. Човекът е енергийна система, имаща постоянен енергообмен с Цялото, но едновременно имаща възможност за собствено или вътрешно енергообезпечаване.

24. В момента на приемане на решение (мисъл) от човека, например за спазване на пост или някакви други ограничения, системата за външен енергообмен се изключва от Мен, давайки възможност на човека да отвори клетките на своята Матрица, за да се възползва от тези Знания, които са ви дарени и които имате на разположение при настъпване на критична ситуация!

25. Такава критична ситуация за вашето вътрешно "Аз" е всяка мисъл, носеща информация в Пространството за ограничения или самоограничения, включително ограничения на Духа или тялото.

26. Всяко прието от вас ограничение, а това означава усложнение на условията за пребиваване в Плътния Свят, е сигнал за включване на вътрешните източници на енергообмен, спомагащи за отварянето на клетките на Матрицата на вашето вътрешно "Аз".

27. Погледнете как се озарява човек, как се откриват творческите му способности, когато неговото Съ-Знание се очиства от замърсявания, когато той очиства мислите си, а значи и делата си, защото вашите мисли формират вашето отношение към Цялото, към целите на живота ви.

28. Не говоря за това, че спешно трябва да въведете ограничения в бита си, а обяснявам, че работата над себе си, работата по очистването на вашите мисли е сложна и трудна за Съ-Знанието, тъй като очистването на човека зависи от самия човек и резултатите от доброволния пост са потвърждение за това!

29. Великият пост продължава 40 дни, а както ви е известно в годината те са 365 и е невъзможно да бъдат оправдани тези от вас, които спазват пост 40 дни, а през останалите дни допускат Духовна разпуснатост!

30. Вашият живот е постоянна борба със самите себе си и както Аз вече съм ви казвал, вашият Свят е съвършен, защото е създаден от Мен, несъвършени сте вие поради себе си, макар и създадени по Мое подобие.

31. Аз съм ви създал по свое (енергийно) подобие и съм ви дал Знания в излишък, Аз съм създал за вас условия в Плътния Свят, които спомагат за формирането на Съ-Знанието на човека, способно самостоятелно да прави премерен разумен избор във вечната борба и Хармония между двата Знака.

32. Това означава, че човекът трябва да стане проводник на Разума в Новите Светове (Планети), Галактики и в това е вашето главно предназначение,  защото вие сте част от Великия Разум, внесен в Плътния (нискочестотен) Свят за формиране на Мъдростта при взимане на решения на кръстопътя на двата Знака!

 

Откровения

http://www.otkrovenia.spiralata.net/

10 март 2008 ( 2008)
 



Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3418180
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930