Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
09.02.2013 19:55 - СЪЗДАТЕЛЯТ ГОВОРИ! СВЕТЛА И ТЪМНА СТРАНИ ОТ СЪЩНОСТТА НА ВИСШИЯ КОСМИЧЕСКИ РАЗУМ - 09.02.2013 ГОД.
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2077 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 07.03.2013 14:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

 

 Аз Съм Това, Което Аз Съм!   
С настоящето послание ще разширя някои Мои постановки, които спуснах с първата ми диктовка от този цикъл, с която диктовка само маркирах главните направления, които следваше да се отразят и в определени граници постепенно във времето да се извърши коригиране на допуснати Мои предишни виждания и действия, които съм правил спрямо хората и себе си в управлението на Космическата система и в частност човечеството на земята. Това нещо е отразено в една или други степен в Моите учения, които съществуват за хората на земята. Следва да се знае, че Аз, като ваш Създател се явявам Висш Космически Разум за всичко и нищо, поради това, че всичко и нищото са в рамките на Космоса, като система. Въпросът за Космическата система е също много объркан и неясен. В тази връзка предстои постепенно да се изяснява и да се даде допълнителна Светлина върху много неща от това, което се вижда, като небе и звезди. Целият Космос се управлява от Единен Космически разум или така наречения от всички Висш Разум. Той притежава сила, която сила според диктовките дадени чрез акад. Маслов Леонид Иванович се явява  ДУХ. Всичко това  е в Единно Съзнание с наименование Господ Бог. Този Господ Бог е вашия Създател или Аз Съм Това, Което Аз Съм!     Наред с това ще кажа, че Аз, като ваш Създател и ваш Шеф, отделям значително много време  на вашата подготовка по отношение за всичко това, което следва да правите, като хора и народи с определени задачи и на ниво Управление на държавите ви и на вашето ежедневие.    Тук се проявяват Моите Светла и тъмна две страни, които до сега никога не са били в баланс, колкото и да съм казвал в различната учения, че в природата всичко следва да бъде балансирано. Този баланс е измислен от Мен и не подлежи на претеглена величина от никъде, тъй като светът е огромен и това не може да се претегли с кантар или да се измери с някаква математическа величина.     Поради тази причина Аз, като ваш Създател, когато съм предприемал някакви Мои действия, като стихийни бедствия от природата, техногенни аварии с огромни транспортни средства, крупни технически и производствени аварии, военни сблъсъци и конфликти, животински миграции и масови техни изчезвания или по отношение на състоянието на човека, като психика, материално благополучие, щастие и нещастие, любов и омраза между хората, Аз правя така, че всичко да е по Мое усмотрение. По този повод никога не съм се съобразявал с подобен баланс, поради това, че просто той не ми е нужен на Моята същност, в която същност сте и вие с вашите личностна и човешка природа. Всичко това съм Аз, а това означава, че всичко, което правя, го правя за Мой Кеф.   В този Мой Кеф хората следва да знаят, че са изпаднали в пълни противоположности, като голямо благополучие или точно обратното, в голяма мизерия и то от всякъде. Тук е цялото ми същностно състояние да направя всички хора щастливи или нещастни. При определени Мои желания Аз мога да влияя на всичко и да променя живота за секунди на всеки в една или друга посока. Ето защо Аз, като вас Създател желая вие, като хора да ми имате уважението, дори и това да ми се дава нещо в замяна. Това даване, обаче, да не бъде в правене на ЖЕРТВОПРИНОШЕНИЕ по какъвто и да е повод, независимо дали е с животно или човешко същество. Все още има народи и племена по света, които извършват подобни действия в една или друга посока на жертвоприношения. В Библията Аз съм казал, че следва да ми се дават жертвоприношения, но това го приемете, че е ваша заблуда и не бива да се прави. Приемете го, като последното нещо, което искам да ви кажа по този въпрос и то е, че не бива да ми правите никакви жертво приношения. Всичко, което искате да правите ще го правите за вас, като хора и с това приключвам по този въпрос на приношенията от Библията.
   Вие сте хора и по този повод следва да си правите вашия КЕФ. След като следва да си правите вашия кеф, това означава, че когато решите да си направите някакъв празник с курбан от животно, то може да си го наречете, че е ваш повод, но не бива да го наричате, че е за Мен, поради това, че вие си правите вашето удоволствие или помен или каквото и да било по религиозни празници, като Гергьовден, Коледа, Великден и всякакви ваши празници. Тогава Аз разбирам, че по този начин вие тачете и Мен.

Този момент следва да е ясен както на хората, като личности, така и на различните вероизповедания, за да не се получава така, че все едно се дава жертвоприношения на самия Създател. Всички следва да знаете, че Аз, като ваш Създател, само с едно природно или друго състояние, например, като земетресение или както ви показах с цунамитата, за броени минути мога да взема стотици хиляди и повече жертвоприношения. Ще ви кажа, че Моите жертвоприношения са вашите войни и всички терористични актове. Това е Моята природа да ви ги създавам. Поради тази причина вие следва да приемете, че всичко това е Мое дело и то по всички възможни пътища, дори нищо да не разберете как вкарвам различни хора в една или друга ситуация. Когато, обаче, става дума за ваши празници и ваше удоволствие си го правете за ваш кеф и за никой друг. Аз зная, че вие сте хора и следва да се веселите. Не е изключено, обаче, пак за Мой кеф да направя така, че някой на подобни празници да заплаче. Тогава следва да знаете, че Аз съм направил всичко това и е за Мой кеф.
  На този етап ви правя призная, че от 11.09.2001 год. до момента, всички събития, като терористични актове са по Мое желание и това следва да се знае от всеки, без изключение. Вкарване на Русия,  НАТО и САЩ в Афганистан, Ирак, Кувейт., събитията в Близкия изток, цяла Северна Африка и за всичко, което се сетите е добре да знаете, че е Мое дело и на никой друг. Това нещо го извършвам чрез хората, които малко или много могат до повлияят на дадени събития, според техния характер.
   В същото време, вие следва да осъзнаете, че Аз, като ваш Създател, създавам всички ваши добри благосъстояние, пълни щастия от всякъде, дори някой хора да ги издигам в култ и то на пиедестал, а други да ги правя равни със земята и то така, че те да се чудят от къде и как им е дошло. 
  Всичко това съм Аз и отново ще ви кажа, че Моята природа по никакъв начин не подлежи на баланс. Това е една от големите заблуди, които съм спускал, като различни учения, че в природата следва и може да има баланс.Това никога не може да се получи, поради това, че всичко в природата изяжда друго нещо за своя храна и така е създаден целия живот, едно нещо да изяжда друго нещо. Вие знаете, че самата търговия при Пазарните отношения е лъжа и измама. Там се говори за равновесна точка на цената. Такова чудо, като равновесна точка никога няма, поради това, че винаги някой монополист, държавата или друга компания обърква това понятие наречено равновесна точка. Поради тази причина Пазарната икономика никога не може да бъде в равновесна точка и винаги ще бъде чист див КАПИТАЛИЗЪМ, кой каквото нежно наименование да му слага от рода на ДЕМОКРАЦИЯ или Регулярна пазарна икономика. Това е чиста заблуда за всички, поради това, че също Аз го създавам този мит на измама и заблуда. Ако може да говорим за справедлив строй, то следва да се знае, че до сега през цялото време на човешко съществуване по хуманен строй от Социализма няма, при положение, че има хора, които да са сраснали с тази идея. Това също е Мое дело и на никой друг.

Това е цялата ми уловка на всички Мои действия и Аз все още се чудя по какъв начин да ви го обясня така, че да ме разберете по-лесно и с този Мой посланик ще правим така, че това нещо да стане достояние на много хора. Това ще е Моя грижа, за да имате представа, че всички в една или друга степен сте манипулирани от Мен и цялата Моя природа към вас.

За ваше сведение на следва да е известно, че Аз мога да направя човек от първи просяк в най-добрия и заможен човек и това е също Мое право и обратно. Това нещо ви го показвам ежедневно, като създавам условия да фалират всякакви фирми и финансови институции в света и дори да разтурвам цели държави. В същото време вие постоянно се натъквате на факти, че някой от нищо и никакъв продукт е станал един голям човек. Това е ежедневие в света и Моятя практика. 
  Днес бих желал да разберете, че всичко, което ви се случва е Мой промисъл, което означава, че Аз, като ваш Създател така съм решил за когото и да била, като природа или техногенно съоръжение. Аз бутам самолети БОИНГ в океана. Аз спирам тока на половин Ню Йорк. Аз потъвал кораби в морето и т.н.. Аз бутам саксия върху главата на минаващ под балкона с цветя човек. Всичко това съм Аз. Затова не съдете никой, а това е Моя Заповед, но никой не я спазва, защото Аз също така искам. Няма нравствен закон. Този нравствен закон го създамвам Аз. Всичко е в Моите ръце. 

Виждате, че нещата са сложни за обяснение от веднъж, но ще правим опит, за да разберете Моята същност, която се проявява, като ПРОЦЕС във всичко. Този процес, както ви казах, е описан до някъде в книгите Разговори с Бога.
   "Промисъл", като понятие следва да се има в предвид, че е Мое желание за нещо спрямо природа или спрямо хората. Това понятие често го използвам чрез акад. Маслов, но досега никога не съм дал обяснение за него, като понатие. Това е още едно нещо за объркване, защото никой в същност не разбира, какво точно означава ПРОМИСЪЛ.    Вие ставате свидетели, че Аз, вашия Създател, Управлявам системата на Световната икономика и финанси и то изцяло, без дори да предполагате, че това е така.   Днес, Моят посланик пусна негова статия, с която отново се заостря вниманието ви по проблема „ВМЗ” АД - Сопот и той с основание сподели, че това е предприятие, което се управлява от Правителството, а Аз, като ваш Създател ще ви кажа, че самото Правителство се управлява от Мен и тук е голямата дилема на цялото ви корпоративно  и държавно управление, като цяло.     От една страна, Аз управлявам хората, а от друга страна управлявам вашето Правителство. По този начин се получава определено разминаване между това, че Моите решения по управление на хората и Държавното ръководство не са еднакви. Това следва да се разбере, че е така във всички държави. Баланс, както ви казах по-горе, не СЪЩЕСТВУВА между Светла и черна страна на Моята същност, като цяло. Аз, като ваш Създател управлявам всички ви и с различни начини на ваша реакция, а от друга управлявам вашите Правителства да вземат решения, които не винаги да бъдат добри за хората. Това е цялата дилема на Световното управление на държавите. Виждате, че постоянно има хора, които са недоволни от управленческите решения в една или друга дейност. Това е следствие на Моите решения за вашето управление и по този начин се създава напрежение. Това следва да се разбира, че е така, защото Аз по определен начин съм решил за даден народ, корпорация или населено место как ще бъде. Тук е сложното Мое участие, което не може да се получи с определен баланс, а винаги ще натежава върху черната страна, поради това, че същността ми е такава да бъда за сега с повече черна страна. Това е нещото, което следва да се измени, но ще става постепенно, поради това, че никога не може с магическа пръчка да се решат нещата изведнъж, а също е въпрос на даден процес за технологично управление.   Свидетели сте, че в последно време Аз въртя Правителството на Бойко Борисов на пергел с казуса ВМЗ - Сопот и този пример съм го взел под Мое пряко наблюдение поради това, че в същото време Моя посланик е от Сопот и той има много добри виждане върху тази корпорация. Той от своя страна ви дава конкретни обяснение чрез негови статии, защото познава добре всичко, като начин на управление и производството на компанията, а също е технологията на управление между държавата, фирмено управление и синдикатите. Този научен триъгълник на взаимоотношения е много важен да се развива в посока, към единомислие, което единомислие е също Моя природа и Аз създавам общо взето добри взаимоотношения, но и всичко друго.
  Важно е да знаете, че в момента Моя посланик Аз съм го поставил в състояние подобно на ВМЗ - Сопот, поради тази причина, че той сам да има състоянието на тази фабрика, за да усети и да разбира, че Аз управлявам големите и малки фирми по еднакъв начин и може да променя нещата им бързо, когато преценя, че е дошло време за промяна. Това нещо ще бъде за всеки един, като обект дотогава, докато Аз преценя, че ще е така, като ваш Създател. Споделям ви го и да знаете, че той, като човек има перфектни познания по икономическата наука, като цяло, но съм го поставил на колене пред икономическата обстановка в района, без дори да е в състояние да въздейства по какъвто и да е начин, ако Аз не му дам ход за промяна, специално на него поради това, че той ми е показ за всички ви, като държава и народ. 
Вие разбрахте, че ВМЗ - Сопот получи над 4 милиона лева от Правителството на Република Българи, което нещо не е случайно. В една от статиите на Минчо по казуса ВМЗ, обаче, той каза, че Правителството следва и на него да даде пари, както даде на голямата държавна фабрика, поради това, че и той има нужда от пари.

Тук той е много прав, тъй като никой няма право да дава Държавни пари на каквато и да е фирма, освен чрез увеличение на капитала й или чрез търговска сделка. Това нещо, обаче, стана и Правителството излъга хората от държавата, че парите са по поръчка от ВМЗ - Сопот и не платена. Сега споделям, че Аз направих всичко това, както с Правителството, така и той да каже, че това не е добра форма за управление. Тази форма на финансиране от държавата е с двуяко значение, защото държава и фирмата се управляват с много знания на хората от една страна и от друга чрез Мое въздействие.
  Ето защо Аз, като ваш Създател, се старая и правя така, че сам да определям нивото на баланса между Светлата и тъмната ми страна, които се проявяват чрез хората в една или друга насока. Това нещо само Аз мога да го решавам и никой друг. Поради тази причина ще ви кажа, че всичко е въпрос на технологично време, за да придобият нещата друг обрат, който обрат ще настъпва постепенно към така наречения от Мен Златен век на народите и държавите. 

Поради тази причина, когато чуете, че някой казва, че се е замогнал сам и, че много е работил, то му кажете много здраве от Създателя ваш. Този човек, без да разбира нещата Аз му давам шанс той по един или друг начин да просперира и това е също Моята голяма природа.
  Ставате свидетели, че в момента ви казвам какво означава  СЪДБА в пълния смисъл на думата, поради това, че Аз определям съдбата ви. Искам, обаче, сега да знаете, че Аз, като ваш Създател, съм в постоянен контакт с Моя посланик Минчо Минчев и това е Мое право за него, поради това, че той направи така, че успя да разбере много неща от Моята природа, но все ощ го поставям в условие на обучение и то с цел, когато някой му зададе въпрос, защо всичко се получава така, то той да може да ви даде пълен отговор, че едно или друго състояние са Мой промисъл за вас.

Това е негово предимството пред всички други Мои посланици по света, въпреки, че всички до един си има свое предназначение. Вие виждате, че такива признания Аз предприемам само чрез него за сега и това е точно поради тази причина.

Аз, като ваш Създател, го вкарах в Съдебна зала  и в психиатрично заведение, за да го оправдая от всякъде и да го изкарам по здрав от всички по отношение на идеята за психично разтройство.

Следва да знаете, че Аз по този повод внуших на много хора, че той е полудял и говори с нисши същности и се отдръпнаха от него. Това беше Моя моя цел, за да ви кажа сега, че Аз, като ваш Създател Управлявам всичко и това е Моята природа на вашето човешко съществуване.

Аз, вашия Създател, манипулирах всички негови близки и познати, че той е проговорил с нисши същности и има нужда от лечение. Това обаче, не беше вярно, поради това, че такива СЪЩНОСТИ НЯМА, но той се озова в Съдебната зала и в психиатричната клиника в град Пловдив, за да дава обяснения и да се води като подсъдим и психично не добре. След един месец той беше оправдан из цяло, като напълно здрав, дори по Мой начин накарах Районна прокуратура в град Карлово да си изтегли искането при второто заседание на съда, също в град Карлово. 

Като ваш Създател направих това нещо така, както ви обясних точно чрез него, за да разберете, че всичко е Моя игра с вас, а той сам да ви пише как е било и да знаете, че е вярно и то чрез него. Поради тази причина споделям, че Аз, като ваш Създател, ви управлявам всички до един и то само чрез мислите ви. Това е Моето цяло управление на хората. Този въпрос е също дълъг, но ще го разгледаме по-подробно допълнително.

Аз съм Единствена висша същност, а всички хора,  животни и растенията сте нисши същества спрямо Мен, като цяло и ВИСШ космически Разум. Хората са висши същества спрямо всички животни и растения, но само по интелект и по разбиране на нещата. Цялата манипулация на животни и хора да си пречат взаимно е също Моя игра. Вие следва да знаете, че това, което казах чрез акад. Маслов и чрез Татяна Микушина за нисши същности, че могат да присъстват във вашата аура, бе Моя измислица, поради това, че тяхното учение отговаряше да се вкара и тази манипулация от Мен. Това нещо, като влияние върху аурата на човек не съществува, поради простата причина, че, както писа и Минчо, а Аз ви ПОТВЪРЖДАВАМ сега, че АУРА НА ЧОВЕКА И НА КОГОТО И ДА БИЛО НЯМА! Ставате свидетели на нещо, което ще промени всичкото човешко разбиране за Моята същност и вашето човешко Божествено състояние, като физическо тяло, ум, чувства, психика, разум, интелект, връзка един на друг и така нататък. 

Представете си сега, какво ни предстои, като писане предназначено за цялата светска и Божествена философия на нещата. Поради тази причина всички тези въпроси, за сега, ще ги пишем само чрез Минчо Минчев, за да върви това нещо по ред. Аз направих признание чрез него, но той си изпати цялостно от Мен както ви обясних по-горе. Това също е Моята природа.
  Всички до един трябва да знаете, че Аз, вашия Създател, определям състоянията за контакт с Мен и мога да накарам човека и околните хора на него, независимо кой е той, да помислят, че е изпаднал в състояние на психично здраве и това си отнася за всеки един човек. Това е цялата лудост в света на психологията, като наука и медицинско състояние на нещата. Ставате свидетели ежедневно по телевизии, че някой човек е извършил нещо и веднага се определя, като ЛУД човек. Повтарям, че това нещо НЕ Е ВЯРНО, защото това е Мое временно състояние към даден човек и това е ежедневна практика. В тази връзка следва да знаете, че НЕРВНИ ЗАБОЛЯВАНИЯ НЯМА НИКЪДЕ ПО СВЕТА. Темата за здравето ще е разглеждаме по етапно и то много внимателно, за да разберете, че Аз съм причина за всички ваши заболявания и никой друг. Поради тази причина за всичко се казва, че еди какво си е БОЖА РАБОТА. Това е основното, което следва да се знае за всичко. Независимо от това, което ви казвам, то ще приемете, че това, което е определено, като медицина и наука за етапа ще си кара по този начин до пълно Мое решение как ще бъде.

Считам, че с това нещо давам пълно обяснение, че Аз, като ваш Създател, владея света на човешката природа и на цялата природа, заедно с животинския и растителен свят.

Ето ви двете страни на Моята природа, Светла и тъмна, която пак ви казвам, че Аз я определям в съотношение в полза на черната ми страна в съотношение 80/20. Съотношение следва да придобие ОБРАТ, тоест, 80/20 в полза на Светлината, Любовта и обичта между Бога и хората, като цяло.

Това следва да ви говори, че Аз, като ваш Създател, имам и черна природа от всякъде и това е Моята така наречена чернилка, която чернилка се изразява във целия свят.  Поради това, хората съм ги поставил, като цвят на кожата на черно, бяло и междинни цветове, като жълто с черно, бяло и кафяво, червено с черно и всичко, за което се сетите. По тази причина съм разделил хората на народи, държави, континенти и така нататък.
  Следва да знаете, че Аз, като ваш Създател, ви разбирам напълно вас, хората, поради това, че ви създадох по Мой образ и подобие, което означава, че и вие може да разбете Моята природа, ако Аз ви дам шанс с научна цел. Това е цялата загадка на Моята същност, тоест, Аз определям кой и колко ще ме разбира и това е също Мое право да давам знания на хора определени от Мен, за да обясняват на други хора, че всичко е в Моите ръце. Затова има и разлика между хората.

Надявам се, че ви е ясно за какви страни става дума в това послание, което сега ще ви кажа, че се старая да го променям няколко пъти, за да имам възможност по-точно да ви се разкрия, като същност, ваш Създател и наставник и то от всичките му страни.

Виждате, че и Аз съм в състояние да се чудя как да ви обясня това нещо, поради това, че сам Аз съм създал такива неща, че сега на този етап, като взех решение да ви се разкрия, то и на Мен ми е трудно да го обясня напълно това.

Вие виждате, че Аз ви говоря с думи прости, по човешки чрез този посланик и той не се учудва на нищо, поради това, че си говорим на всякакви теми с него и дори не се притеснява да ме нарича в писанията, както Аз му кажа, че следва да ми казва.

Това го забелязвате в неговите коментари по фейсбук и в статиите му, но това е Мое желание, за да се знае, че Аз, като ваш Създател така искам и той това прави. Вие следва да знаете, че Аз утре мога да хвана Татяна Мукишина от Русия или Росица Авела от България като жени да ви се представят в такава светлина и тъмнина, че да се чудите това те ли са или някой друг. Това е Моята природа и това съм Аз, вашия Създател. Мога дори акад. Маслов Леонид Иванович да накарам да ви говори за тези неща, но това ще бъде допълнително Мое виждане и решение.
  Днес ще ви кажа, че Аз давам послания чрез акад. Маслов от Русия, в които послания има много научни неща за моята природа, но около 2/3 от тях са неща с неясно съдържание и това го правя нарочно и поради тази причина ви казах, че всичко следва да се чете с лист и молив, за да ви стане ясно, че това е пътят на Моето изучаване и то пълно изучаване. Поради тази причина Аз, като ваш Създател, внуших на Минчо, че всички послания следва да ги подчертава за това, което сметне, че е добре да се знае и това той правеше през цялото време, докато четеше Моите послания от всички автори. Днес ви казвам, че няма друг човек да е прочел така всичко и то по няколко пъти както той. Това е също Мое право и Аз го тиках къде и какво да погледне и той дори не разбираше как става така, че сам попада на неща, които следва да прочете. Това е допълнителна условие на Моята пълна Същност и природа. Други хора също ще имат тази възможност и то в най-скоро време.

Сега ви казвам, че такъв Закон за неприемане на двама или повече посланици, както ви бях казал чрез Татяна Микушина НЯМА. Това беше Моя измислица, за да ми е по- интерсно на мен и за Мой КЕФ. 

Поради тази причина давах информация, като Санат Комара чрез Татяна Микушина, че има конфликт между Лорейн Майкъл от САЩ и Татяна Микушина от Русия. Поради това скарах Татяна Микушина с Росица Авела. Поради тази причана скарах Росица Авела с Минчо Минчев. Поради тази причина накарах Минчо Минчев да изгони от неговия офис Велина Петрова, Деляна Ангелова и Иван Иванов от град Хасково, които още се чудят защо той е направил така с тях. Виждате, че Аз си играя най-напред с Моите посланици, за да знаете, че и те са хора, като вас. По тази причина давах на Минчо Минчев едни от най-интересните послания за управление на държавата, но така ги правих, че и той да не разбира, че всичко е Моя игра, за да го намрязят много хора от всички духовни групи, че той си говори с нисши същности или както често казваше Велина Петрова, че той си говори с неговото ЕГО.

Още един път ви казвам, че АЗ, вашия Създател, съм в основата на всички тези неща и вече следва да ме познавате, че и това е Мое дело, когато се събирате на семинари да има някой който е против всичко. Моята препоръка при това положение е да си направите веселба и нищо друго, ако ви е до веселба, защото и тя е Мое състояние спрямо вас. Ето ви цялостното ми представяне пред хората от България и това нещо ще взема ход по света.
  Следва също да знаете, че от нищо не бива да се притеснявате, че Аз, като ваш Създател, ви говоря така, дори да използвам и нецензурни думи пред вас. Ще знаете, че всички не цензурни неща, които се пускат от хората са Мое дело и това си е чисто Моя страна на въпроса. Също така, това нещо го знаят всички Мои посланици, поради това, че Аз ги карам да правят неща, за което те дори не са мислили, че Аз, като ваш Създател, ще ги карам да го правят.    Те, вече, всички до един са ми свикнали, но това също е Моя природа заедно с вашето ежедневие. Когато чуете някой човек да псува или да хока, то следва да знаете, че това съм Аз в пълната си тъмнина и това съм Аз изцяло.     Ставате отново свидетели, че тази Моя характеристика ще може да се приеме напълно от вас, но това ще е постепенно. Вие следва да го приемете това нещо и от сега нататък да знаете, че Аз, като ваш Създател имам Светла и тъмна страна и това се изразява, чрез вас и то от всякъде.     Няма нищо по объркано в Моята природа и Аз отново повтарям, както е и при акад. Маслов, че Моята основно грешка е тази, че на вас съм ви дал прекалено много свободна воля, която свободна воля в даден момент следва да се ограничава и това е много съществен проблем за вас, като цяло. Следва още да знаете, че това си е проблем и на Мен самия, защото това се отразява по един или друг начин на всеки от вас, дори без да разберете как става това нещо.     Сега ще знаете, че всичко, което ще ви кажа, чрез този Мой посланик, който товаря с този Мой проблем е всичко точно така и той, като човек не е по-различен от преди да се захване с Моята Същност, защото това не е по негово желание. Аз решавам кой и как ще се ръководи от Мен. Той си е човек от всякъде и дори в компании на негови приятели е един от тях с всички те му неща. Проблемът, обаче си остава, че за разлика от другите хора неговите разбирания за Моята същност и всичко това, което става в природата и вас самите е друго спрямо останалите хора. Това нещо дава неразбиране от другите хора и той изглежда странен и дори неразбран от никой. Всичко обаче, което той ви каже да знаете, че е от Мен и е точно така, все едно сте го чули от Мен чрез негово послание.    Аз го товаря с неща по Мое желание и нужда да ме представя в негативната страна и затова нещо той си страда, поради това, че от една страна хем ме познава що за природа съм, хем Аз го хващам да пиши за Мен, като лоша страна със всичките ми цинизми и всякакви бисери на Моя речник, но предадени чрез него. Тук е нещото, което всеки от вас следва да разбере, че този човек не е той когато пиши Моите послания и част от неговите статии. Тоест, в момента, когато следва да каже нещо по сериозно, точно тогава Аз му внушавам думи, които вие се чудите, че той употребява.   Това от своя страна му създава определен имидж на човек, който е циничен или е човек провален, но следва да знаете, че той е човек, като всички вас с много добра култура по много въпроси и научни разбирания, но изпълнявайки Моите нареждания и се превръща в човек, който е нищо спрямо другите посланици, които приемат само диктовки от Моята Светла страна и страна изпълнени с красиви думи и Любов.     Вие следва да знаете, че той не го прави по собствено желание и усмотрение, а буквално предава Моите цинизми, които Аз искам да кажа на вас чрез него. Това е много съществен въпрос, който следва да се има в предвид и в настоящия етап ви пишем точно това, което следва да знаете. Никой не може да ми откаже нещо, ако аз реша, че ще стане по Мой начин.
  С тази диктовка ви казвам, че Аз съм измислил това понятие ЕГО, за да има възможност да се оправдавам от Моите не добри постъпки спрямо това, което вкарвам, като мисли в хората.    За разнообразие на темата ще ви кажа, че всичко това, което е порно индустрия по света го създавам сам Аз, за да ви покажа Моята черна страна на Любовта, която не е никак черна, дори е най-Светлата ми страна, поради това, че всички деца се раждат заченати чрез секс и нищо друго. Ето защо това нещо не следва да остава скрито и преди години Аз, като ваш Създател, приех програма за въвеждане на порно индустрията в световен мащаб, но в същото време е преписвах към нещо недобро, поради това, че не бяхте свикнали още с нея.

Вие обаче приемате закони срещу нея и в същото време целия свят е залят от всякъде с нагледни материали за тази индустрия. С нея дори, вече, не ви прави впечатление, че някоя жена или мъж са тръгнали по този начин да си изкарват хляба и то на пътя или на магистралата ви. 
  Това е порно индустрията, която порно индустрия е изцяло Мое дело и на никой друг. Следва също да знаете, че всички тези хора, които участват в този спектакъл по филми, кабарета и публични домове са Мои производни и тези хора са също хора от всякъде, но са поставени от Мен да участват в едно шоу, което шоу се води дори, като престъпление по човешките закони в различните държави.    В същото време знаете, че има народи, в които мъжете предлагат жените си на своите гости, като добър знак на уважение и това е другата Моя страна на същността ми.
  По този начин виждате, че Аз сам си правя на шоумен и от тук ще ви кажа, че всички други неща, като престъпления и всякакъв вид дейност свързана с черната ми страна са Мои действия извършвани чрез вас.   Моето опознаване е наложително от всякъде и от всичките ми прояви, поради това, че в същото време се получава така, че се създават човешки закони, които отричат Моето съществуване изобщо, като ваш Създател, а да не говорим, че Аз имам две страни, Светла и черна страна. Време е вече човешките закони да бъдат съобразени с Моята природа, за да няма разминаване между човешката природа и Моята същност.
   От тук следва да знаете, че всичко го права с една единствена цел и това е все по-пълно да опозная сам Моята същност и то чрез вас.    Поради тази причина ви казах в първото ми послание от този цикъл, че Аз, за да опозная себе си създадох земята, но да стане това Аз, като ваш Създател, вкарах вас на земята и чрез вас опознавам себе си.    Това е целият въпрос на всичко и това е Моята природа на черната и Светлата ми страна.    Ставате свидетели, че Аз, като ваш Създател си правя, вече, пълни признания пред вас, че не съм без грешен, поради това, че до сега умело прикривах този въпрос.   Всички следва да знаете, че  Аз постоянно говоря с Минчо Минчев, че на него се падна честа да ме представя, като Моя черна страна. 
  Още е добре да знаете, че Аз, като ваш Създател съм и с много висока култура и по този начин ви внушавам всички хубави произведения на изкуството, които вие, като хора създавате и това е също Моята природа, която природа се явява от двете страни на барикадата ми.    Тоест, от една страна правя така, че ви създавам шедьоври на изкуството, а от друга ви създавам негативни влияния. 
  Вие също следва да знаете, че тази Моя страна малко или много е прокарвана в други книги и послания и ако се върнете във всички статии на Минчо ще видите, че при него има много интересни неща, които е писал, но той винаги е поставал така нещата, че да се знае, че всичко е дело на вашия Създател.    Точно в този момент, когато е писал това нещо Аз съм го карал по внушение да го споменава, че всичко е дело на Моята същност. Поради това той постоянно е казвал, че случайни неща никога няма.    Това нещо е описано в диктовките на Татяна Микушина и който малко или много се е запознавал с тях знае, че те са едно много добро ръководство за Моята непрекъснатост и Моята страна на предупреждение към всички ви, че това е Мое дело и това е цялата ми природа на ваш Създател и на ваш Шеф.   И сега следва да знаете, че всеки, който попадне в обсега на Моите послания той става до голяма степен зависим от тях, за да ви накарам да ме изучавате и то с подробности и поради тази причина все повече хора имат контакт с Мен.   Вие ще следва да знаете, че всичко е игра и театър, като цяло с човечеството.   Аз, обаче, като ваш Създател съм и добър Господ Бог и рано или късно всичко се връща при хората и то в много добра Светлина.   Днес бях с вас. Аз Съм Това, Което Аз Съм!

 




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3418242
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930