Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
16.07.2010 20:44 - Бъдещето на Света е Богоуправлението - Маслов 14.10.2007
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 665 Коментари: 0 Гласове:
0



  1. Аз вече казах, че не бива хората да философстват без да разбират същността на нещата, а още повече без да имат някаква представа за това, което се случва не само тук, на Земята, но и "Там", в Тънките Светове, на Планетарно и особено на Галактическо ниво. 2. Всичко, което вие сега замисляте на база на собствения си разум е само детска игра на "гатанки" и ако има (се наблюдават) някакви сходства между реалиите на живота и вашите прогнози, то веднага възниква въпросът: "Защо се сбъдна тази прогноза?", "В каква времева рамка?" и "Кой помага на хората, защото не може човекът да знае или прогнозира своето "Утре"?"! 3. Преди всичко, Аз отговарям на най-важният въпрос, който измъчва много хора и който се явява определящ за разбирането от хората на тези събития, които вече набират скорост. 4. Казвал съм вече, че Квантовият преход е Мой Промисъл и това е закономерно (изразявайки се на вашия  език) събитие от Планетарен мащаб - изменение на равнището (енергийното равнище) на Пространството. 5. С други думи, Квантовият преход е превеждане на Земята на нова степен на вибрации, което ще доведе до изменение не само на външната страна (материално изменение) на вашият Свят, но и до значително изменение на Тънкия план. 6. Естествено, това което казвам Аз се отнася за този човек, който има Божествен произход - по Мое подобие и който в бъдеще се явява  Мой Помощник в решаването на Галактическите задачи. 7. Съвсем не Ми е безразлично да виждам как творението на Божествената Мисъл никак не успява за толкова хилядолетия да превъзмогне стадия на човек-животно и да се издигне самостоятелно до висотите на Човека-творец. 8. Аз не мога да спра хода на времето, Аз не мога да спра динамиката на еволюционния процес на Планетарно, а още повече на Галактическо равнище. 9. Цялото не може да спира в развитието си, То, Цялото не може да приеме, че частта на Цялото започва не само да изостава, но и да забавя Великият еволюционен процес на Вечността! 10. Канонът за Единство и борба на противоположностите не може да бъде нарушаван, дори в угода на човечеството, създадено от Мен заради Великата Цел - да бъде Мой Помощник "Там", във Великите простори на Космоса. 11. Аз вече казах, че при тези условия съм принуден да се намеся в делата на човечеството, защото вашето "блато" вече така се е затлачило, че не само Съ-Вестта на мнозинството хора, но и морала, и нравствеността, приети в "градината на капитализма", вече не създават предпоставки за Духовен ръст. 12. Създадените условия за оцеляване на човечеството клонират единствено грехове и пороци, създавайки отрицателна енергия на човечеството с огромна мощност (сила). 13. Човечеството за Мен стои на чертата, на ръба на пропастта, след която, ако не се направи "хирургическа намеса", вече няма да има бъдеще, няма да има възможност за достигане на това ниво на Духовност (наречете го Съвестност, ако искате), което съответства на задачите, целите или мисиите, поставени от Мен пред хората като пред Мои бъдещи Помощници. 14. Затова Моето Обръщение, изразено в Откровенията към хората на Новия век или Новата Епоха, е последно Обръщение преди Епохалните изменения на Пространството на Земята, което ще ви раздели на праведници и грешници. 15. Засега Планетата Земя все още не е изгубена за Светлите Божествени сили. Аз искам да ви издигна, някои със сърце, а някои (все още неизгубен) в известна степен принудително, на нова навивка на еволюция на Съ-Знанието или на ново равнище на Духовност, защото вашето "Утре" - не е Материята, а Духът! 16. Аз нееднократно съм се обръщал към вашето Съ-Знание, към вашия Дух с молба да помислите и да приемете Единството на Цялото и, осъзнавайки своето родство с Мен, да концентрирате всичките си сили за повишаване на Духовността, подготвяйки себе си, своя Дух за тези събития от Планетарен мащаб, които предстоят и които Аз наричам Квантов преход. 17. С други думи, сега няма време за философстване на тема развитие на обществото или формата на обществените отношения и за характера на властта, която би могла да преведе хората на по-висока степен на развитие на цивилизацията. 18. Сега има или останало е време само за това, всеки, Аз подчертавам, всеки човек да определи (да реши) своето собствено място в това предстоящо изменение на Пространството и да определи своята позиция за бъдещето, защото от самия човек и само от него зависи бъдещето му! 19. Никаква политика, никакви идеи няма да спасят човека от необходимостта да отговаря на въпроса "Какво е той?" и "Какво бъдеще избира за себе си?" 20. Това е така, защото от отговорите на тези въпроси зависи резултатът от този Изпит, който предстои (да преминат) всички, независимо от това кои са, какво представляват по етажите на политическата (светската) и религиозната власти, защото всички са равни пред Мен и Изпитът за хората ще се преминава "на общо основание или условия". 21. Трябва да кажа и това е много важно, че всеки човек носи отговорност за своите постъпки, за своите мисли на Плътния план. Колкото по-високо място заема в йерархията (властта) на Земята, колкото е по-голямо неговото влияние върху Съ-Знанието на хората, което означава и върху съдбите им, толкова е по-голяма степента на отговорност на човека и толкова е по-сложен Изпитът, който тези хора ще полагат пред Мен на границата на Световете! 22. Това не е заплаха, това е предупреждение, защото Аз много пъти Съм ви казвал, че гордостта или властта над себе (а значи и на Мен) подобните е най-големият грях на човечеството, тъй като всички хора са равни и свободни, а да ги управлява е дадено само на Мен, Създателят, но не и на хората. 23. Властта над Душите на хората е промисъл Божи, но не и на човека! 24. Човекът, взел върху себе си товара на властта, е длъжен да приеме и отговорността пред Мен за своите действия и ако Аз не съм давал такова право, тогава човекът нарушава условията за съществуване и превишава границата на позволеното, уподобявайки се на Бог, тъй като само Бог има промисъла да води паството Свое (създадено по Свое подобие) към висотите на Духовността. 25. Властта човешка, както е показала историята, не  води човека към Духовност, тъй като властта човешка над себе (Мен) подобните без Моето разрешение е грях, плодящ многократно греха у хората, развращавайки ги и правейки от тях роби на Мамона! 26. Това трябва да знаят и помнят не само представителите (ръководителите) на светската власт, но най-вече ръководителите на църковната или религиозна власт, осмелили се да управляват Душите на хората. 27. Не може човекът да управлява това, което не му принадлежи по право, тъй като Душите на хората принадлежат единствено на Бога! 28. Църковниците трябва да разберат колко сериозен Изпит им предстои все още. Но, произнасяйки тези думи, Аз говоря за църковната власт, а не за вманиачените хора, които служат в Моите Домове! 29. Всеки човек е съдия на себе си и от това какъв съдия е, от това каква е Съ-Вестта на човека зависи неговото бъдеще в Новите условия на високите вибрации. 30. А сега най-важният въпрос на Моето Обръщение, който Аз искам да отправя към тези, които философстват на тема "Утре" и да ги попитам:  кой им е дал право да мислят и решават вместо Мен? 31. Аз вече много пъти съм говорил за това, че човек не знае своето "Утре", тъй като на тази степен на развитие на вашето Съ-Знание (на равнището на човек-животно) просто е невъзможно да се погледне в "Утре", та нали Плътния план - Той затова е и Плътен, за да създаде условия за търсене и избор от самият човек на своето "Утре". 32. Кому е нужно хората да разработват "Утре", пък било то и само за една страна? Въпреки, че това е странно, защото целия свят сега (в тези условия) е единно общество, служещо на Мамона, което Аз не мога да допусна. 33. Кой ви е дал право да съдите за "Утре"? На някого е изгодно, но не и на Мен, защото Аз не мога повече да търпя или да участвам в процеса на самоунищожението на човечеството, затова Аз просто съм принуден да се намеся и да ви преведа на Нова навивка на еволюцията, тъй като всичко останало е безизходност, тлен и гибел! 34. Нека тези хора да помислят над Моите Думи, защото Аз мога да не обръщам внимание на "мишата суетня", но мога и да прекратя това. Тогава  прекратяването ще бъде граница, зад която ще се окажат не всички, а само тези, които приемат Мен, приемат Моят Свят и създават (заедно с Мен) бъдещият Свят, основата на който ще бъде Богоуправлението, тъй като всичко останало е минало, към което няма връщане!   Откровения http://www.otkrovenia.spiralata.net/ 14 октомври 2007 ( 2007)
 


Тагове:   маслов,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3419183
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930