Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. OTKROVENIYA - МАСЛОВ ЛЕОНИД ИВАНОВИЧ
2. ДИКТОВКИТЕ НА ПОСЛАНИКА НА ВЕЛИКОТО БЯЛО БРАТСТВО ТАТЯНА МИКУШИНА
3. SPIRALATA. NET - Най-големия сайт в България за виртуална духовна литература!
4. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! ПРОТОКОЛИ НА СИОНСКИТЕ МЪДРЕЦИ - ВИСША ШКОЛА ЗА СВЕТОВНИ УПРАВЛЕНСКИ АБСУРДИ!
5. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА! КАК СИСТЕМАТА ПРАВИ БОГАТИТЕ ПО-БОГАТИ, А БЕДНИТЕ ВСЕ БЕДНИ?
6. ПРЕЗИДЕНТСКИ ИЗБОРИ 2011 ГОДИНА! - БЛОГ ЗА ПОДДРЪЖКА НА "ДВИЖЕНИЕ ЗА ДЪРЖАВНОСТ И ДУХОВНО ВЪЗРАЖДАНЕ НА РУСИЯ" - /ОТ БЪЛГАРИЯ/!
7. ПРЕЗИДЕНТСКИ И МЕСТНИ ИЗБОРИ 2011 - ЗАЩО НЯМА ДА ГЛАСУВАМ?
8. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА ИЛИ "ВЪЛЧИ" КАПАН С БАНКОВИТЕ ЗАЕМИ! ВЪЗДЪРЖАЙТЕ СЕ ОТ ВСЯКАКВО ВЗЕМАНЕ НА ЗАЕМИ!
9. СВЕТОВНА ФИНАНСОВО-ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА - СРИВ НА КАПИТАЛА ИЛИ СИГНАЛ ЗА ГРАНДИОЗНИ ПРОМЕНИ!
10. ОБРАЗОВАНИЕТО, КОЕТО ДАВАТЕ НА ВАШИТЕ ДЕЦА!
11. ЦЕРН - ГОЛЕМИЯТ АДРОНЕН КОЛАЙДЕР, ГРАНДИОЗНА БЕЗСМИСЛИЦА НА СВЕТОВНАТА НАУКА ЗА 4.5 МЛРД. ШВЕЙЦАРСКИ ФРАНКА! - І част
12. /ДИКТОВКАТА Е ДОБРЕ ДА СЕ НАУЧИ НА ИЗУСТ/ Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов - 28.02.2008
13. Човечеството – Вселенски експеримент - Маслов 16.08.2008
14. НЯМА СЛУЧАЙНОСТИ - Маслов 31.07.2005
15. - За невярващите - Маслов 27.02.2007
16. СВЕТОВНИТЕ КАТАСТРОФИ И ТЕХНИТЕ ПРИЧИНИ
17. Невъзможно е да се спасите без да възприемате Думите на Създателя - 20.03.2007
18. ИЗТРЕЗНЯВАНЕ - Маслов - 29.05.2007
19. ПРОЗРЕНИЕ - Маслов 09.06.2007
20. ПЪТЯТ КЪМ СВОБОДАТА... - Маслов 17.10.2007
21. ОСНОВАТА НА РЕЛИГИЯТА НА ВИСШИЯ РАЗУМ - Маслов - 27. 10. 2004 г.
22. Още веднъж за основите на Божествената регулярност - Маслов 02.06.2011
23. Тайната на Колективното съзнание - Маслов 04.10.2010
24. Одобрява ли Аллах джихад? ( Отговор на Исус чрез Ким Майкълс)
25. ВЕЛИКО БЯЛО БРАТСТВО
Постинг
16.01.2011 11:44 - Еволюцията е постоянно усъвършенстване - Маслов 28.02.2008
Автор: minchomin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 593 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 16.01.2011 11:46


1. Интересно е днешното число! Свързано е с това, че се отварят всички канали на Космоса и поток енергия буквално пронизва всичко живо на Земята, спомагайки за повишаване на вибрациите и очистване на вашият Свят от мръсотия.

2. Не се смущавайте от своето неразположение! То е вследствие на изобилния поток от енергия от Космоса и това изобилие от енергия като правило хората усещат като симптом на лошо самочувствие.

3. Не се тревожете! Всичко това ще премине, но за вас това е предупреждение, че енергията на Космоса носи не само живот, не само Светлина, но и разрив (нарочно не използвам думата смърт) на задръстените места в организма или болест на небалансираните системи на вашето енергозахранване!

4. Искам да ви обясня, че Квантовият преход, за който Аз говоря всеки път, е мощен импулс от енергия на Космоса, който не само ще достигне до хората и ще премахне от повърхността на Планетата всички неправедни от вас, но и ще измени Света, ще измени Земята. Защото Земята също е живо същество, активно реагиращо на въздействието на енергиите отвън.

5. Повярвайте, Аз не ви плаша! Още повече, Аз съм заинтересован от това да ви съхраня максимално и Моите диктовки са потвърждение на това!

6. Но Аз съм длъжен да ви кажа това. Защото този, който осъзнава Истината и Я приема (а това означава, приема Мен, Създателя и Каноните на Вечността), той ще се ВЪЗВИСИ и ще премине изпита на Квантовия преход безболезнено!

7. Какво означава за вас да се възвисите? Означава, че върху човека, приел Създателя, ще бъде Моята Благодат, защитаваща го от външни (изобилни или допълнителни) енергии, а неговото възвисяване е повишаване честотата на вибрации на Съ-Знанието му до степен на Човек-Творец!

8. За такъв човек Квантовия преход вече не е така опасен, този човек е под Моя защита, защото е чист и е избрал за цел на своето въплъщение пътя на СъТворчеството!

9. Но до това състояние на СъТворчество все още трябва да се приближавате, защото достигането на състояние на възвишеност на Духа е труд, истински труд на Духа!

10. Под труд на Духа Аз имам предвид преди всичко очистването на Съ-Знанието на човека от порочните представи от древността, притъпяващи творчеството му, притъпяващи осъзнаването на собствената му роля във Вечността и осъзнаването на собственият му Божествен произход.

11. Вие всички и всеки поотделно сте равни пред Мен! Само между хората съществуват граници или нива на власт, само между хората съществуват мними и немними различия!

12. За Мен, Цялото, вие всички сте еднакви (подчертавам: равнозначни) частици на Цялото и за всяка частица, изхождайки от ЦЯЛОСТНОСТТА на Пространството, е избран собствен път във Вечността и вашето въплъщение е само припламване в Света на Плътната енергия.

13. Повярвайте, че "Там", при Мен, откъдето вие всички сте дошли за „няколко секунди" нищо не е така. И дори повече - всичко е точно обратно!

14. "Там", при Мен вие всички сте частици на Цялото. "Там" вие всички сте Богове, трудещи се за благото на Цялото, а това означава и за благото на самите себе си. И само за допълнителни постижения вие се отправяте за секунди в Плътния Свят, за да препроверите себе си и за да доработите това, което по някакви причини ви е необходимо още да осъзнаете!

15. Но Аз ви моля да повярвате (макар да е трудно за вас, защото вашето Съ-Знание, за сега, не възприема Тънките полета), че вие сте реална част от Мен, че вие сте частица от Океана на Разума и вие можете всичко това, което мога и Аз!

16. Това не са измислици или фантастика, а са Правдата. Защото това го казвам Аз, Създателят или Цялото и следователно е Истина, която трябва да приемете със сърцето си!

17. Аз казвам със сърцето, защото Ключът към Вярата, истинната Вяра е Любовта, таяща се в сърцето ви, в разума ви, практически неизползван сега от вас инструмент за познание на Света!

18. Длъжен съм веднага да кажа и Аз не веднъж съм говорил за това, че вие като Моя част, като клетка от Матрицата на Космоса, отдавна вече сте запълнени с информация (енергия) и тази информация може да бъде получена (отворени залежите на вашата Душа) само тогава, когато сърцето ви се отваря за Любов към Създателя!

19. Това не са високопарни думи! Това е Истина, защото състоянието на Любов към обкръжаващия Свят, тоест към всичко, което е около вас е възвисяване и преход за вас на това равнище на вибрации, на което е закодирана информацията на Космоса или Вечността!

20. Тази информация е достатъчна за това да преобрази не само вас самите, но и да получите възможност да управлявате Пространството. Но да управлявате означава да осъзнавате свободата на творчество (не избора, а творчеството, защото в този случай правилният избор вече е направен) и да осъзнавате Великата отговорност за тези преобразувания на Пространството, които можете да си позволите.

21. Това не ви се вярва и ви се струва, че е приказка. Но това е Истина  и Тя не може да бъде открита на хора, които не са готови да бъдат отговорни за своите постъпки, защото последствията от това не могат дори да се предвидят.

22. Аз ви показах пътя и перспективата за вашето усъвършенстване, с която може да се справи всеки от вас, но постигане на съвършенство е възможно да се реализира само при усърден труд и при СъТворчество с Мен!

23. Аз съм открит за вас от момента на вашето въплъщаване в Плътния Свят (прехода от Тънките полета в Плътния план) и вие знаете много добре това!

24. Но изборът е ваш, затова вашето възвисяване е борба на вашият Дух сам със себе си. Та нали всичките ваши грехове и пороци са само несъвършенства на вашия Дух, не повече от това!

25. Аз напомням постоянно за това, че Аз съм редом с вас, при това редом с всеки от вас, Аз ви водя внимателно по Плътния Свят, защото този Свят е изпитание за неукрепналия Дух!

26. Повярвайте Ми, че ако я нямаше Моята Помощ (постоянна), то вие отдавна да сте се превърнали в животни, а вашето съществуване (не казвам "въплъщение") би станало мъчение не само за Духа, но и за тялото!

27. Аз никога не съм ви изоставял и няма да го направя, но вие просто сте длъжни да Ми отговаряте с взаимност, защото Моите Знания са опит да отворя вашето Съ-Знание, дремещо твърде дълго, и да ви осигуря възвисяване на Духа!

28. Осъзнайте Моят порив, Моята Благодат, съхраняваща ви във Вечността и приемете това като Мое Благословение по пътя ви към постигане на Истината заради вас самите, защото вие трябва да бъдете в Духа, а Духът е част от Цялото.

29. Затова, говорейки ви за Заповедите към хората на Шестата раса, Аз съм длъжен да кажа, че основа за развитие на Пространството (и Неговите части) е еволюцията или постигането на съвършенство и това е Заповед към всичко живо във Вечността.

30. Не само човека, но и Аз, Цялото не можем да изоставаме в процеса на еволюция, в процеса на усъвършенстване дори за секунда, защото СЪВЪРШЕНСТВОТО е цел на въплъщението за вас и цел на еволюцията за Цялото!

31. Постепенното УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ е стремеж към Светлина, към равнището на Божеството, което означава към Творчеството. Защото всичко, което ви обкръжава е ТВОРЕНИЕТО!

32. Аз нарочно не говора за това кой е Творец и какво е Творение, защото всичко предстои все още и защото "всяка дръвче знае кога да цъфти"!

33. Сега, днес вие трябва да осъзнаете необходимостта от усъвършенстване на вашето Съ-Знание, вашето вътрешно "Аз", вашият Дух, защото това е вашето спасение и преход в четиримерното (на този етап) Пространство на Шестата раса!

34. Аз ви давам Знания, задължаващи ви да мислите, именно да мислите, а не да приемате на Вяра, защото желанието да познаете Истината е възвисяване на Духа, повишаване честотата на вибрациите, възможност да отворите залежите на вашата Душа и да получите Знания, дарени ви от Мен при въплъщението.

35. Мислете, анализирайте Моите Думи, а Аз ще отговоря на всичките ви въпроси, защото диалога е процес на СъТворчество при познанието на Истината и е възвисяване на Духа, което означава  очистване на Душата от мръсотията!

36. В това е вашият път към Божествената Светлина, към Бъдещето, към основите на самостоятелно Творчество във Вселената и към основите на Богоуправлението!

Откровения

http://www.otkrovenia.spiralata.net/

28 февруари 2008 ( 2008)



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minchomin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3419226
Постинги: 1741
Коментари: 1164
Гласове: 3633
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930